Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

Οι άφυλοι διαστροφείς



Αυτοί οι διεστραμμένοι, συνεργούντος και του δικού μας νέου υπ. Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου, πάνε να μας περάσουν το νέο σύνθημα * το σύνθημα του άφυλου (χωρίς φύλο, ούτε άνδρας ούτε γυναίκα ) ανθρώπου . Είμαστε όλοι άνθρωποι, λένε, όχι πια άνδρας ή γυναίκα . Δείτε λοιπόν παρακάτω τι σημαίνει η λέξη άφυλος : άφυλος, -η, -ο

Επίθετο
που δεν έχει φύλο ή δεν έχει αναπαραγωγικά όργανα
1) ο έκφυλος, ομοφυλόφιλος ή με ορμονικά προβλήματα
2) ο μη ανήκων σε φυλή, ο μιγάς, ο μπάσταρδος
3) ο διεθνιστής, ο φιλοσοφικά άπατρις. ( Το λήμμα από το Βικιλεξικό ) .

Καταλαβαίνετε τώρα πού το πάνε ; Ένα χυλό θέλουν να μας κάνουν κατά διαστροφή του «28 οὐκ ἔνι ᾿Ιουδαῖος οὐδὲ ῞Ελλην, οὐκ ἔνι δοῦλος οὐδὲ ἐλεύθερος, οὐκ ἔνι ἄρσεν καὶ θῆλυ· πάντες γὰρ ὑμεῖς εἷς ἐστε ἐν Χριστῷ ᾿Ιησοῦ. 29 εἰ δὲ ὑμεῖς Χριστοῦ, ἄρα τοῦ ᾿Αβραὰμ σπέρμα ἐστὲ καὶ κατ' ἐπαγγελίαν κληρονόμοι. ».
Βεβαίως, η διαστροφή σταματά στο «οὐκ ἔνι ἄρσεν καὶ θῆλυ». Τα υπόλοιπα δεν τα λαμβάνουν καθόλου υπόψη, ούτε καν θέλουν να τα ακούσουν.

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2017

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2017

Σχόλιο σε ένα άρθρο


Το άρθρο είναι αυτό : « Σωτηρία, ίσως, ο κοσμοπολιτισμός » και το σχόλιο που ακολουθεί είναι :

«Yπάρχει περίπτωση άλλου «εθνικού κράτους» που να ποντάρει, σήμερα, πρωταρχικά στην παράδοσή του και δευτερευόντως στον «εκσυγχρονισμό» του; Nαι, το κράτος του Iσραήλ. Kαι μάλιστα, επειδή εκεί πρωτεύει η παράδοση γι’ αυτό ο εκσυγχρονισμός (το καινούργιο, το άκρως προηγμένο, το πρωτοποριακό) αφομοιώνεται οργανικά στην κοινωνική σκοποθεσία και την υπηρετεί γόνιμα – δεν γίνεται αυτοσκοπός ο εκσυγχρονισμός, ξιπασιά και απομίμηση.»

 κχ
Θα έπρεπε να ντρέπεται γι΄ αυτό που έγραψε. Πίσω από κάθε (νεοσύστατο) κράτος κρύβονται και κρυβόταν ανέκαθεν κάποιες λίαν ισχυρές πλάτες. Στην προκειμένη περίπτωση του Ισραήλ, οι πλάτες αυτές είναι πανίσχυρες. Δεν είναι άλλες από την μια παγκόσμια Τράπεζα, στα χέρια δυο ανθρώπων του ιδίου θρησκευτηκοπολιτικού ιδεολογήματος και συστήματος. Περιττό να αναφέρει κανείς τι μέσα μεταχειρίζονται για να ωθήσουν την ανθρωπότητα στον πλήρη ελέγχό τους* στον έλεγχο και στην εξάρτηση από μόνιμα δάνεια, που αυτοί θα τους χορηγούν.
Και οι είλωτες δουλεύουν με την ψευδαίσθηση της ελευθερίας και της δημοκρατίας, κάνουν τις οικονομίες τους, βάζουν κάτι στην άκρη και όταν οι συνθήκες ωριμάσουν ( : οικονομικά αδιέξοδα ) τότε τους τα παίρνουν όλα πίσω. Ισχύει για τους δυνάστες - δανειστές, το «όποιος ζήσει έζησε, όποιος πεθάνει πέθανε», είναι ο αδήριτος φυσικός νόμος, όπου η φύση επιλέγει τους (οικονομικά) ισχυρούς.
 Ωστόσο, παρά τη φτώχεια μας και παρά τα όσα μας σέρνει συχνά-πυκνά ο επιφυλλιδογράφος, αντέξαμε, αντέχουμε και θα αντέχουμε. Θα βάλουμε κάποτε μυαλό, όχι όμως για να γίνουμε κάτι από Ισραήλ.

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2017

Με την αισθητική της ηδονής χωρίς την οδύνη



- Kyprianos Christodoulides Στην προ ενός έτους δημοσίευση ένας σχολιαστής έγραψε κάτι, κατά τον δικό του συνήθη και γνωστό τρόπο . Σήμερα προσθέτω ετούτα : Τον Σταυρό των Θεοφανείων πέφτουν άνδρες να τον πιάσουν . Αλλά επειδή το φορτίο είναι βαρύ, οι γυναίκες τον φορτώνονται στους ώμους τους.

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017

Ο προβληματισμός του Υπ. Παιδείας



Ἡ πρόσφατη (23-12-2016) ἐγκύκλιος τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας πρὸς τὶς Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας καὶ Δευτεροβάθμιας Ἐκπαίδευσης καὶ ὅλα τα Γυμνάσια τῆς χώρας, μὲ βαθμὸ προτεραιότητας "Ἐξαιρετικὰ Ἐπεῖγον" (γιατί ἄραγε;), προωθεῖ σαφέστατα στὰ παιδιὰ τῶν 12-15 χρονῶν Σοδομισμὸ πολὺ χειρότερου τύπου ἀπὸ τὴ γνωστὴ ὁμοφυλοφιλία.

Σύμφωνα μὲ τὴν ἐγκύκλιο αὐτὴ οἱ μαθητὲς καθὼς καὶ οἱ γονεῖς τοὺς καλοῦνται μὲ εἰδικὰ σεμινάρια ποὺ θὰ λάβουν χώρα μέσα στὰ πλαίσια τῶν διδακτικῶν ὡρῶν μιᾶς σχολικῆς ἑβδομάδας ὑπὸ τὸν τίτλο "Σῶμα καὶ Ταυτότητα" νὰ ἐνημερωθοῦν σχετικὰ μὲ τὸ φύλο τους. Τί ἄραγε ἐνημέρωση θὰ λάβουν; Μερικὰ ἀπὸ τὰ θέματα ποὺ περιλαμβάνει ὁ θεματικὸς ἄξονας τῶν "Ἔμφυλων Ταυτοτήτων" εἶναι: "Βιολογικὸ καὶ Κοινωνικὸ Φύλο", "Ἀποδομώντας τὰ Ἔμφυλα Στερεότυπα", "Φύλο, Σεξουαλικὸς Προσανατολισμὸς καὶ Ἀνθρώπινα Δικαιώματα", "Ὁμοφοβία καὶ Τρανσφοβία στὴν Κοινωνία καὶ στὸ Σχολεῖο". (από το ιστολόγιο ΑΚΤΙΝΕΣ)

Σχόλιο
Kyprianos Christodoulides Γιατί εδώ τα γκάλοπ (στατιστική) κάνουν τα στραβά μάτια ; Δεν χρειάζεται πλούσιο - και ως συνήθως παραπλανητικό - ερωτηματολόγιο. Μια απλή μόνο ερώτηση : Αισθάνεστε άνδρας ή γυναίκα ; και τελείωσε το γκάλοπ . Το αντέχουν ή δεν το αντέχουν ; Στην πολιτική υπερισχύει το κόμμα με τις περισσότερες ψήφους, στην κοινωνία τί γίνεται ; Δεν υπερισχύει κανείς ;

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017

Προβληματισμός ανοήτων, η κότα και το αυγό


- Kyprianos Christodoulides : Εσείς, όχι όλοι, που προβληματίζεστε από την κότα και το αυγό, κάνοντας κριτική στους εξελικτικούς* πλην όμως είσαστε και εσείς εξελικτικοί - άλλου είδους - δεν μπαίνω στις λεπτομέρεις -* και κουβεντιάζετε πάνω σ΄ αυτά της Γενέσεως, για πείτε μου, αυτό το διαβάσατε ;

« 21 καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὰ κήτη τὰ μεγάλα καὶ πᾶσαν ψυχὴν ζῴων ἑρπετῶν, ἃ ἐξήγαγε τὰ ὕδατα κατὰ γένη αὐτῶν, καὶ πᾶν πετεινὸν πτερωτὸν κατὰ γένος. καὶ εἶδεν ὁ Θεός, ὅτι καλά. 22 καὶ εὐλόγησεν αὐτὰ ὁ Θεός, λέγων· αὐξάνεσθε καὶ πληθύνεσθε καὶ πληρώσατε τὰ ὕδατα ἐν ταῖς θαλάσσαις, καὶ τὰ πετεινὰ πληθυνέσθωσαν ἐπὶ τῆς γῆς. 23 καὶ ἐγένετο ἑσπέρα καὶ ἐγένετο πρωΐ, ἡμέρα πέμπτη. » . Δεν γράφει εδώ κατά γένος ; Και δεν συμπληρώνει παρακάτω ψυχὴν ζῴων ἑρπετῶν ... λέγων· αὐξάνεσθε καὶ πληθύνεσθε ;
Ακόμη δε πιο κάτω τί έχουμε ; «24 Καὶ εἶπεν ὁ Θεός· ἐξαγαγέτω ἡ γῆ ψυχὴν ζῶσαν κατὰ γένος, τετράποδα καὶ ἑρπετὰ καὶ θηρία τῆς γῆς κατὰ γένος. καὶ ἐγένετο οὕτως. 25 καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὰ θηρία τῆς γῆς κατὰ γένος, καὶ τὰ κτήνη κατὰ γένος αὐτῶν καὶ πάντα τὰ ἑρπετὰ τῆς γῆς κατὰ γένος αὐτῶν. καὶ εἶδεν ὁ Θεός, ὅτι καλά.» .

Μήπως ξέρετε κανένα γένος ζώων απλοειδές ( μονόφυλο ) επί της γης ; Αν υπήρχε, πώς θα αυξανόταν και πώς θα πληθυνόταν ; Διπλοειδή γένη (αρσενικό και θηλυκό) ήταν αυτά τα γένη που δημιούργησε . Άρα, ο βλάξ Phd., Genetics Mr. Jeff Tomkins, που ψάχνει απο πού προέκυψαν οι πρωτεΐνες, για το αυγό και την κότα, είναι στην πραγματικότητα ένας βλάκας με πτυχίο και πτυχία . Τα γένη των ζώων ήταν διπλοειδή και όχι απλοειδή, δηλαδή ενός φύλου ή άφυλα . Βεβαίως με γεννητικό αναπαραγωγικό σύστημα. Συνεπώς, πρώτα έγινε η κότα (και ο πετεινός) και ύστερα το αυγό . Άντε γιατί πολλοί μας έχουν ζαλίσει και πολύ μάλιστα .

- Kyprianos Christodoulides : Τα άκουγα αυτά να τα λέει - στα φοιτητικά μου χρόνια - ο καθηγητής της Βιολογίας κος Πανταζής . Αλλά όταν μιλεί η έδρα, είναι κάτι σαν την cathedra την Ρωμαιοκαθολική, που ως γνωστόν είναι «αγία» . Τέτοιες είναι και οι πανεπιστημιακές έδρες, όπως και οι επ΄ αυτών ανερχόμενοι καθηγητές . Άντε, γιατί πάρα πολύ μας έχουν ζαλίσει . Αυτά .

Τα ανωτέρω από την ιστοσελίδα φέησμπουκ, όπου και η φωτογραφία  https://www.facebook.com/ludmilla.simone/posts/1090961447715810

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2017

Το «σύνδρομο τής Αποκάλυψης» και ο ρασοφόρος προάγγελος δεινών

Μάλλον κάτι δεν πάει καλά. Δεν μας έφθαναν όσα τραβάμε με κάτι σύνδρομα σοκ και δέος, σύνδρομα Στοκχόλμης , σύνδρομα οικονομικά και άλλα, τώρα έχουμε και το «σύνδρομο της Αποκάλυψης» ή «των προρρήσεων» και διάβαζε προφητειών . Επιμελητής του συνδρόμου τής Αποκάλψης είναι ένας ρασοφόρος μοναχός ονόματι "πατήρ" Μάξιμος. Εκδίδει συνεχώς βιβλία για το επικείμενο δεινό της αποκάλυψης της Αποκαλύψεως* δηλαδή της Δευτέρας Παρουσίας του Κυρίου . Έχει μάλιστα προσδιορίσει την χρονολογία - είναι το 2018, Απρίλιο μήνα . Καλός (σημ. πόσο δεν ξέρω ) γνώστης τής λεξαρίθμησης και τής αριθμοσοφίας, αναγόμενος ο αριθμός 2018 σε γράμματα έχουμε : «"B" = ΔΕΥΤΕΡΗ (Παρουσία) "ΙΗ" = ΙΗΣΟΥ (Χριστοῦ)! » κατά τον σοφό λεξαριθμιστή και αριθμοσοφιστή ρασοφόρο Μάξιμο .

Μου φαίνεται μπλέξαμε . Πέρα από τα άλλα προαναφερθέντα δεινά, τώρα έχουμε και τον διασυρμό τής Πίστεως εκ μέρους τού εν τοις πόλεις περιφερόμενου αναφερθέντος ρασοφόρου - εν μοναχικώ σχήματι - Μαξίμου . Λάβετε όμως υπόψη ότι ο "μοναχός" Μάξιμος είναι σφοδρός πολέμιος του οικουμενισμού, όπως είναι (σημ. άνευ δικών μου αποδεικτικών στοιχείων ) φαντάζομαι και οι Ιεχωβίτες, που κι αυτοί μαζί με άλλους περιμένουν τη συντέλεια (όχι πάντων) για να φανερωθεί (επιτέλους !) ο πολυαναμενόμενος "μεσσίας" .

Για εμάς αυτός που θα έλθη θα είναι εκ δευτέρου, για τούς άλλους θα είναι για πρώτη φορά . Ο Μάξιμος είναι τής πρώτης κατηγορίας, οι άλλοι είναι τής δεύτερης .

Αυτά σαν πρόλογος με την συμπλήρωση ότι αποκτήσαμε μια νέου είδους ουνία* τήν ιεχωβιτική ουνία μέω του «σύνδρομο τής Αποκάλυψης» ! Και προχωράμε,

Φροντιστής ιστοσελίδας τού φέησμπουκ, ονόματι Ηλίας Σιδηρόπουλος, μου απέστειλε ειδοποίηση να σημαδέψω με ένα "Μου αρέσει" τη σελίδα του. Τρόμαξα με αυτά που διάβασα, αλλά δεν μου χρειάστηκε Λεξοτανίλ. Κάθησα και τού έγραψα κάτι, αλλά δεν το δημοσίευσε . Επανήλθα εκ νέου χωρίς αποτέλεσμα . Εκ τρίτου τού έγραψα και αυτό χάθηκε στο έρεβος κάποιας σκοτεινής τρύπας - ίσως, τού συνδρόμου αποκάλυψης τού κ. Σιδηρόπουλου . Κατόπιν τούτου, όντας μαθημένος να χάνω κάποια γραπτά, φύλαξα αυτά που έγραψα και ήταν :

« Είναι ανέντιμο εκ μέρους σας να διαγράφεται τα σχόλια, που εσείς ζητάτε . Μπορείτε να προειδοποιείσετε τους αναγνώστες σας ότι μόνο όσοι συμφωνούν μαζί σας, θα γίνονται δεκτά τα σχόλια . Αν ήταν βάσει τής αριθμοσοφίας ή τής λεξαρίθμησης να προσδιοριστεί ο χρόνος έλευσης τής Δευτέρας Παρουσίας, νομίζετε ότι οι πατέρες τής Εκκλησίας δεν θα το είχαν γράψει ; Και ο απ. Παύλος, που ανηρπάγη έως τρίτου ουρανού, πώς και δεν μας είπε τίποτα περισσότερο από το «ἃ οὐκ ἐξὸν ἀνθρώπῳ λαλῆσαι » ;

« : 2 οἶδα ἄνθρωπον ἐν Χριστῷ πρὸ ἐτῶν δεκατεσσάρων· εἴτε ἐν σώματι οὐκ οἶδα, εἴτε ἐκτὸς τοῦ σώματος οὐκ οἶδα, ὁ Θεὸς οἶδεν· ἁρπαγέντα τὸν τοιοῦτον ἕως τρίτου οὐρανοῦ. 3 καὶ οἶδα τὸν τοιοῦτον ἄνθρωπον· εἴτε ἐν σώματι εἴτε ἐκτὸς τοῦ σώματος οὐκ οἶδα, ὁ Θεὸς οἶδεν· 4 ὅτι ἡρπάγη εἰς τὸν παράδεισον καὶ ἤκουσεν ἄρρητα ρήματα, ἃ οὐκ ἐξὸν ἀνθρώπῳ λαλῆσαι.

« Όταν ακόμη και ο ίδιος ο Κύριος, κατ΄ άνθρωπον μιλώντας στούς μαθητές, είπε ότι ο πατήρ είναι ο μόνος που γνωρίζει τήν έλευση της Δευτέρας Παρουσίας, πώς έρχεται ο π. Μάξιμος και μας λέγει πότε ακριβώς θα γίνει η τελική έλευση τού Κυρίου ; Γι΄ αυτό σας λέγω, δεν αφήνουμε για λίγο στην άκρη τίς προρρήσεις και τίς αποκαλύψεις των αποκαλύψεων και να δούμε πώς θα πορευτούμε στο σήμερα ; Αρκετά τραβάμε φορτωμένοι φόβους και άγχη από τρομοκράτες, λαθραίους, φτώχεια και τόσα άλλα* όχι νά έχουμε τώρα και το "σύνδρομο της Αποκάλυψης" !»

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017

Συναίσθημα, η αγάπη και η απόφαση



Την Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2017, ο κ. Παναγιώτης Νούνης ανάρτησε ένα βίντεο με τίτλο «Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟΦΑΣΗ!»(*). Έγραψα το σχόλιο που ακολουθεί

Αγαπητέ Παναγιώτη,
επειδή πολύ με προβλημάτισε ο τίτλος της ανάρτησης* συγκεκριμένα το «η αγάπη δεν είναι συναίσθημα αλλά απόφαση", πολύ θα σε παρακαλούσα να μου δώσεις - ίσως και σε άλλους - τον "οδικό χάρτη" για να καταλάβω πώς η αγάπη διαχωρίζεται από το συναίσθημα και γίνεται απόφαση. Εξ όσων γνωρίζω ακροθιγώς, ο Μέγας Βασίλειος στην Εξαήμερο γράφει ότι εξ αγάπης κινούμενος (ή βουληθείς) ο άγιος Θεός φτιάχνει τον (γνωστό σε μας) κόσμο και στο τέλος εγκαθιστά τον άνθρωπο : Πρώτα φτιάχνουμε ένα σπίτι, λέει, και μετά βάζουμε μέσα τον άνθρωπο.
Με άλλα λόγια, ο κόσμος φτιάχτηκε για τον άνθρωπο και όχι το αντίστροφο. Και ακόμη ένας άλλος Νηπτικός πατέρας - το έχω συγκρατήσει από την Φιλοκαλία, αλλά δεν θυμάμαι πού ακριβώς - γράφει ότι εκ φθόνου κινηθείς ο Εωσφόρος και το αγγελικό τάγμα αυτού, το οποίο σημειωτέον είναι το πρώτο άνωθεν της γης και το τελευταίο από τον θρόνο του αγίου Θεού, εκ φθόνου λοιπόν κινηθέν το εωσφορικό αγγελικό τάγμα, επειδή στερήθηκε της υλικής υποστάσεως, διέβαλλε τον Θεό και υποκίνησε τον άνθρωπο σε ισοθεΐα : «έσεσθε ως θεοί», και άρα σε αποστασία - παρακοή της εντολής του αγίου Θεού .
Αν λοιπόν η δημιουργική κίνηση του Θεού, της πλάσης του ανθρώπου, είναι απόφαση στερημένη αγάπης, άρα και συναισθήματος - κατ΄ άνθρωπο γράφω - τότε τί λογής είναι αυτή η απόφαση ;

Κατά τα λοιπά και τα άλλα, εκτός του πρώτου και μικρότερου μέρος της ομιλίας του π. Βολουδάκη, όπου και αναφέρθηκε ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος λίαν συντόμως, η ανακάλυψη εκ μέρους του π. Βολουδάκη στοιχείων ορθόδοξης θεολογίας στο βιβλίο του Πεκ είναι εντελώς απαράδεκτη. Ο άγιος Θεός εκ καθαράς καρδίας κινείται και εξ αγάπης παρέχεται προς τον εκπεσόντα άνθρωπο, γι΄ αυτό και ο ιερός Ψαλμωδός αιτείται «καρδίαν καθαράν κτίσον εν εμοί ο θεός και πνεύμα ευθές εγκαίνοσον εν τοις εγκάτοις μου».
Με συμπάθεια και αγάπη
-:- Κυπριανός Χ .

(*) http://apologitikaa.blogspot.gr/2017/01/22.html?spref=fb

Και τα σχόλια :

- Παναγιώτης Νούνης : Δέν εἶναι στεῖρος συναισθηματισμός, ἡ ἀγάπη, ὅπως κατήντησε στίς ἡμέρες μας ἀγαπητέ κ. Κυπριανέ ; Ἀπό τόν τίτλον πολλά μπορεῖ να εἰκάσει κανεῖς. Νομίζω ὅτι δέν διχοτομεῖ (ἄν τοῦτο προσπαθεῖτε νά πεῖτε) τις ψυχοσωματικές δυνάμεις ὁ π. Βασίλειος, μᾶλλον ἀντίθετα, ἐπειδή προσπαθῶ νά τόν παρακολουθώ, συστηματικά, προσπαθεί νά μᾶς ἀφυπνίσει ὑλικοπνευματικά καί νά μᾶς ὑποδείξει Ποιμαντικά, τήν ἐναρμόνηση τῆς πολυ-διεσπασμένης Προσωπικότητος. Δέν μπορῶ νά αξιολογήσω αποσπασματικά (ἐκ τοῦ τίτλου) τό ὅλο ζήτημα, διότι περί τῆς ἀγάπης εἶναι σωρηδόν ἄλλες ἀκόμη ὁμιλίες. Προσωπικά, ΟΥΔΕΝ δογματολογικόν ἤ ἠθικόν λάθος ἐντόπισα. Δέν κατάλαβα τί ἀκριβῶς γράφετε για κάποιο βιβλίον του* δεν μου εἶναι ἀπόλυτα σαφές.

- Κυπριανός Χριστοδουλίδης : Ο π. Βαλουδάκης αναφέρθηκε κατά το μεγαλύτερο μέρος της ομιλίας του σε ένα βιβλίο του Αμερικανού Ψυχιάτρου Σκοτ Πεκ. Δεν γνωρίζω τον τίτλο του βιβλίου, αλλά καλώς γνωρίζω ότι αποτελεί "οδικό άξονα" - αυτό και άλλα - πολλών πνευματικών, που δίνουν οδηγίες σε νευροφυτικά άτομα (κοινώς λεγόμενα "νευρωσικούς") . Αν ακούσετε πάλι την ομιλία του π. Βολουδάκη θα σχηματίσετε γνώμη για όσα γράφει (μεταξύ άλλων και τον νεολογισμό "κάθεξι", λες και δεν υπάρχει η ελληνική λέξη κτητικότητα) ο Αμερικανός Σκοτ Πεκ .

- Παναγιώτης Νούνης : Ναί γιατρέ, τώρα κατάλαβα, δέν μπορῶ νά διατυπώσω ἄποψη γιά τό βιβλίο ἤ γιά τις Ψυχιατρικές θέσεις τοῦ πάτερ ἄν δέν μελετήσω τό βιβλίον. Μποροῦμε νά μάθουμε ποῖον εἶναι; Ἔχω τήν αἴσθηση ὅτι δέν ἀπορίφθην τό συναίσθημα στήν ὁμιλία.

- Κυπριανός Χριστοδουλίδης : Έχω τη γνώμη ότι απερρίφθη. Ο π. Βολουδάκης έχει να επικοινωνήσει μαζί μου από το 1995, όταν εξέδωσε και ένα μικρό βιβλίο του γράφοντος . Δεν θέλω να γίνομαι ενοχλητικός. Και άλλωστε, ο ποιμένας αναζητεί το χαμένο πρόβατο και όχι το πρόβατο τον ποιμένα. Αν ήθελε ο π. Βολουδάκης να με βρει, θα με αναζητούσε. Για γνωστούς λόγους δεν το θέλει. Αυτά, ως προς το « Νομίζω, εἶναι πλέον εὔκολα σέ ἐσᾶς να ἐπικοινωνήσετε μαζί του, ἀντί ἐμεῖς.» . Και τέλος, το ερώτημα πάντως παραμένει : Γιατί η αγάπη δεν είναι συναίσθημα, αλλά απόφαση ; Ποια η εξήγηση ; Άλλο η απόφαση και έτερο το συναίσθημα ; Γιατί ο συγγραφεύς Σκοτ Πεκ δεν μιλεί για ακάθαρτο συναίσθημα και για καθαρό και γιατί αυτό δεν το είπε ο π. Βολουδάκης ; Διότι άλλο να αποφασίζεις μετ΄ ακαθάρτου συναισθήματος και έτερο να αποφασίζεις με κεκαθαρμένο συναίσθημα . Βεβαίως, «Προσωπικά, ΟΥΔΕΝ δογματολογικόν ἤ ἠθικόν λάθος ἐντόπισα», όπως γράψατε, κατά την ταπεινή όμως γνώμη μου, είναι λάθος ο αποχωρισμός της απόφασης εκ του συναισθήματος.

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

Πώς οι οικουμενιστές διεμβολίζουν την Πίστη μας και μας αποξενώνουν από τα Ορθόδοξα Δόγματα


Με τίτλο "Η επανεμφάνιση της Κιβωτού του Νώε σtο Κεντάκι των ΗΠΑ" η δημοσιογράφος κυρία Σουλτάνα Χειλαδάκη μας πληροφορεί πώς συνετελέσθη αυτό το έργο . Τις λεπτομέρειες θα τις διαβάσετε στον δεσμό :  http://orthodoxathemata.blogspot.gr/2017/01/blog-post_76.html
Εμείς γράφουμε :

«18 ῏Ησαν δὲ οἱ υἱοὶ Νῶε, οἱ ἐξελθόντες ἐκ τῆς κιβωτοῦ, Σήμ, Χάμ, ᾿Ιάφεθ· Χάμ δὲ ἦν πατὴρ Χαναάν. ( ... ) 24 ἐξένηψε δὲ Νῶε ἀπὸ τοῦ οἴνου καὶ ἔγνω ὅσα ἐποίησεν αὐτῷ ὁ υἱὸς αὐτοῦ ὁ νεώτερος, 25 καὶ εἶπεν· ἐπικατάρατος Χαναάν· παῖς οἰκέτης ἔσται τοῖς ἀδελφοῖς αὐτοῦ. 26 καὶ εἶπεν· εὐλογητὸς Κύριος ὁ Θεὸς τοῦ Σήμ, καὶ ἔσται Χαναὰν παῖς οἰκέτης αὐτοῦ. 27 πλατύναι ὁ Θεὸς τῷ ᾿Ιάφεθ, καὶ κατοικησάτω ἐν τοῖς οἴκοις τοῦ Σὴμ καὶ γενηθήτω Χαναὰν παῖς αὐτοῦ. » -:- Κυπριανός Χ : Θα ήταν προτιμότερο να ασχοληθεί ο κ. Χαμ * όνομα που παραπέμπει άμεσα στον υιό Χαμ του Νώε* με την ευλογία που έδωσε ο Νώε στους υιούς του Σημ και Ιάφεθ, παρά να στήσει αυτό το "Μνημείο Σωτηρίας της Holy Bible" . Αν αυτό είναι αναγκαίο για τους Αμερικανούς δικό του θέμα και δικό τους πρόβλημα, δεν μας αφορά. Η δική μας Κιβωτός Σωτηρίας είναι η Εκκλησία, όχι όμως κάποια από τις αναρίθμητες, που υπάρχουν εκεί κάτω στις ΗΠΑ και συνωστίζονται εντός του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών. Βεβαίως ούτε και η εκκλησία του δομήτορος αυτών Ρωμαιοκαθολικισμού. Πέραν τούτου υπάρχει και κάτι ακόμη* είναι το δικό μας άμεσα αισθητό* αν και νοητό* μνημείο σωτηρίας είναι ο Θεάνθρωπος Κύριος ημών Ιησούς Χριστός, ο εν σαρκί φανερωθείς Θεός, ο επί ξύλου κρεμάμενος αναστηθείς και αναληφθείς, ο πάλιν και πολλάκις " ἐρχόμενος μετὰ δόξης κρῖναι ζῶντας καὶ νεκρούς, οὗ τῆς βασιλείας οὐκ ἔσται τέλος.". Στον Όρθρο κάθε Κυριακής αναστάσιμο Ευαγγέλιο ακούμε συμμετέχοντας στη Θεία Λατρεία. Αυτό είναι που μας επαναφέρει την μνήμη της Δευτέρας Παρουσίας, ουδεμία δε χρείαν έχουμε από άλλου είδους live "μνημείο σωτηρίας" τη βοηθεία εκατομμυρίων δολλαρίων.

Τα σχόλια από ιστοσελίδα του φεησμπούκ

- Fdimitrios Athanassiou ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΜΗΠΩΣ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΩΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ;Η κατασκευή της Κιβωτού, του έργου αυτού που κόστισε πάρα πολύ, έγινε μέσω δωρεών πιστών -μελετητών της Βίβλου καθώς και από φορολογικά έσοδα πολιτών. Ο κύριος Χαμ, στους υπαλλήλους που δουλεύουν μαζί του για την ολοκλήρωση αυτής της εργασίας ζητούσε να συμπληρώσουν μια «δήλωση πίστεως» η οποία εξαιρούσε τη συνεργασία με ομοφυλόφιλους ή ανθρώπους που δεν δέχονταν το χριστιανικό του δόγμα.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα πολλοί «μοντέρνοι» χριστιανοί να έχουν αποσύρει τα χρηματικά ποσά που διέθεσαν καθώς δεν συμφωνούσαν με τις απόψεις του. Παρόλες όμως τις δυσκολίες μετά από έξι χρόνια από μάχες οικονομικές, νομικές αλλά και θρησκευτικές από εξελικτούς επιστήμονες και ομάδες αθέων, κατάφεραν να ολοκληρωθούν οι εργασίες της Κιβωτού.

- Kyprianos Christodoulides «... ζητούσε (σ.σ. ο εμπνευστής του έργου) να συμπληρώσουν μια «δήλωση πίστεως» η οποία εξαιρούσε τη συνεργασία με ομοφυλόφιλους ή ανθρώπους που δεν δέχονταν το χριστιανικό του δόγμα.» -:- Κυπριανός Χ : Εντάξει, αλλά θέλουμε να μάθουμε ποιο δόγμα πίστεως της χριστιανοσύνης ήθελε να δέχονται ( ; ) ή να πιστεύουν ( ; ) όσοι θα πρόσφεραν χρήματα ή εργασία στο έργο κατασκευής της Κιβωτού . Δεν τον ενδιέφερε αυτό ; Ε, τότε γιατί να ενδιαφέρει εμάς η νέα Κιβωτός ;* εκτός αν όλα τα δόγματα του χριστιανισμού είναι δρόμοι προς τον θεό. Αν είναι έτσι να τα καταργήσουμε, αρκεί μόνο το "ο πιστεύσας και βαπτισθείς σωθήσεται" . Απλά πράγματα, γιατί να κάνουμε δύσκολη τη ζωή μας ; Μια βουτιά στο νερό και όλα τέλειωσαν .

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2017

Το Live Streaming από την Οργάνωση Χ.Ο.Ν (Χορωδία Ορχήστρα Νέων).


https://www.facebook.com/localstagelive/videos/1014381598615866/
Επειδή είμαι συνηθισμένος στην απώλεια σχολίων

- Kyprianos Christodoulides «Ανθρωπιά» ναι, αλλά τί είδους και τίνος την «ανθρωπιά» διαφημίζουν αυτά τα παιδάκια με το σύνθημά τους ;

- Χορωδία Ορχήστρα Νέων - ΧΟΝ
Χορωδία Ορχήστρα Νέων - ΧΟΝ Καλησπέρα σας και καλη χρονια! Θα ομολογήσουμε οτι δεν κατανοούμε πληρως το ερώτημα σας. Τα παιδια δεν "διαφήμισαν" τίποτα και κανέναν. Τραγούδησαν με ψυχή και ταλέντο ενα τραγούδι με "σύνθημα" κάποια απο τα πιστευω τους .

- Kyprianos Christodoulides
Kyprianos Christodoulides Το νόημα της «ανθρωπιάς» ζήτησα να μάθω, επειδή, κατά την ταπεινή γνώμη μου, υπάρχει "η ανθρωπιά του ανθρώπου", αλλά και η ανθρωπιά του Θεανθρώπου* του εν σαρκί φανερωθέντος Θεού, του Υιού και Λόγου του Θεού. Καλή Χρονιά με νουν Χριστού. Και κάτι τελευταίο* είθισται οι εκδηλώσεις, όπως αυτή, να έχουν και ένα ευανάγνωστο σύνθημα, περι του οποίου η όλη εκδήλωση γίνεται. Βεβαίως, εδώ ήταν «τραγούδια με (την) ψυχή και (το) ταλέντο των πιστεύω τους», όπως γράψατε, και τούτο, κατά την ταπεινή πάλι γνώμη μου, συγκεφαλαιώνεται στο " ΑΝΘΡΩΠΙΑ ". Αν κάνω λάθος με διορθώνετε και πάραυτα θα ανακαλέσω .

- Θεώνη Μούλτου
Θεώνη Μούλτου ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ/ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΝΟΗΜΑ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΟ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΑΠΟ ΚΕΙ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΟΛΗ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΜΑΣ. ΕΤΣΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΝ ΑΝΕΒΑΖΑΝ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΛΕΞΗ ΑΣ ΠΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΚΤΛ ΕΤΣΙ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑΜΕ ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΣΕ ΤΙ ΣΚΑΛΩΣΑΤΕ (ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΙ ΔΕ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΜΕ ΤΙ ΚΟΛΛΗΣΑΤΕ ΚΤΛ)

- Kyprianos Christodoulides
Kyprianos Christodoulides Δεν «σκάλωσα», απλά μια ερώτηση έκανα : τίνος και τί είδους "ανθρωπιάς" είναι οι εκφραστές της αναρτημένης λέξης - για να μη γράφω διαφήμισης - καθώς και οι διοργανωτές αυτής της εκδήλωσης. Αν η απάντηση δόθηκε με αυτό που γράψατε : ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΑΠΟ ΚΕΙ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΟΛΗ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΜΑΣ, θα γνωρίζετε ασφαλώς το « 27 Εἰρήνην ἀφίημι ὑμῖν, εἰρήνην τὴν ἐμὴν δίδωμι ὑμῖν· οὐ καθὼς ὁ κόσμος δίδωσιν, ἐγὼ δίδωμι ὑμῖν.». Κατά προέκταση του ανωτέρω, μπορούμε να γράψουμε και «αγάπην την εμήν αφίημι υμίν ...» και τα εξής. Αν κάνω λάθος διορθώστε με .

Αν υπάρξουν και άλλα σχόλια θα δημοσιευθούν. Τώρα, ως προς το ιστορικό της Χ.Ο.Ν. διαβάζουμε στο «Χρονικό της Τοπικής Ιστορίας της Εκκλησίας του Πειραιά» : « Γι' αὐτό εἶναι ἱστορικά ἀναγκαῖο, ἀλλά και ἕνεκα δικαιοσύνης νά ἀναφερθοῦν μερικά ὀνόματα ἀπ' αὐτά τά συλλογικά, πνευματικά φυτώρια πού μέ σπουδαίους καί φωτισμένους ποιμένες, καθώς καί εὐλογημένους λαϊκούς θεολόγους καί μή, κράτησαν ὁλόκληρες δεκαετίες καί κρατοῦν καί σήμερα τίς ἐκκλησιαστικές Θερμοπύλες, διατηρώντας ἀναμμένη τή δάδα τῆς Ὀρθοδοξίας καί τῆς Ρωμιοσύνης στίς καρδιές τοῦ λαοῦ, ὅπως εἶναι: .... ἡ «Χριστιανική Ὀργάνωση Νέων» (Χ.Ο.Ν. 1933), ἡ «Χριστιανική Ἕνωση Νεανίδων» (Χ.Ε.Ν. 1970), καί ἄλλες πολλές ἀδελφότητες, ἐνοριακές ὀργανώσεις καί συνάξεις τῶν ὁποίων οὐκ ἔστιν ἀριθμός! ». Αν η «Χορωδία Οργάνωση Νέων» είναι άλλη από τη ΧΟΝ ας μας το πει η Μητρόπολη Πειραιώς ή ο υπεύθυνος της "χορωδία οργάνωση νέων".

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2017

Εγκύκλιος προς τας 20 Ιεράς Μονάς του Αγίου Όρους, Άθω


«Τις παρατηρήσεις της επί των τελικών κειμένων της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας κοινοποίησε με τον πλέον επίσημο τρόπο η Ιερά Κοινότητα του Αγίου Όρους. Με εγκύκλιο σημείωμα το οποίο διανεμήθηκε στις 20 κυρίαρχες Μονές της Αθωνικής Πολιτείας η Ιερά Κοινότητα καταθέτει τις ενστάσεις και τις παρατηρήσεις του Αγίου Όρους επικεντρώνοντας την κριτική της ιδιαίτερα σε θέματα που έχουν να κάνουν με τις σχέσεις της ορθόδοξης Εκκλησίας προς τον χριστιανικό κόσμο. Οι Αγιορείτες ζητούν πιο σαφή στάση απέναντι στο θέμα της Ουνίας αλλά και σε αυτό των ατέρμονων διαλόγων ενώ θα ήθελαν μια πιο σαφή διατύπωση η οποία θα δήλωνε την μοναδικότητα της Εκκλησίας. Στο οκτασέλιδο κείμενο το οποίο αποτελεί καρπό της εργασίας που πραγματοποίησε ειδική επιτροπή αποτελούμενη από πέντε εκπροσώπους Μονών τονίζεται πως από τα κείμενα λείπουν διατάξεις οι οποίες θα απέτρεπαν πράξεις και δηλώσεις που εμφανίζουν τους ετεροδόξους με αυθεντικό βάπτισμα και ιερωσύνη ενώ εκφράζεται η διαφωνία για το γεγονός ότι δόθηκε περιθώριο αποδοχής μεικτών γάμων σε τοπικό επίπεδο κατ΄οικονομία. Αξίζει να σημειωθεί πως παρά τις διαφωνίες που εκφράζει το κείμενο, είναι ιδιαίτερα νηφάλιο και προσεκτικά διατυπωμένο, σε αντίθεση με διάφορα άλλα κείμενα τα οποία έχουν κυκλοφορήσει το τελευταίο διάστημα από διάφορους αγιορείτες μοναχούς. Μάλιστα η Ιερά Κοινότητα στην Εγκύκλιο της προς τις Μονές τονίζει την ανάγκη διατήρησης της ενότητας καταδικάζοντας τις σχισματικές τάσεις που αναπτύσσονται τονίζοντας πως η τάση για «διακοπή μνημοσύνου» δεν είναι δικαιολογημένη.»

Διαβάστε λοιπόν το παρακάτω :  https://katanixis.blogspot.gr/2017/01/ektakto.html

Και το σχόλιο :
- Τί να γράψει κανείς γι΄ αυτή τη θλιβερή «επίσημη θέση του Αγίου Όρους για την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο» του Κολυμβαρίου Κρήτης ; Οι άγιοι πατέρες δεν κατάλαβαν ότι κυρίαρχο θέμα είναι οι «σχέσεις της ορθόδοξης εκκλησίας με τον λοιπό χριστιανικό κόσμο» και ότι τα άλλα είναι δευτερεύοντα ; Ζητούμενο είναι να καταχωρηθεί θεσμικά - θεολογικά και εκκλησιολογικά - σε βάθος χρόνου ίσως και δογματικά - η σχέση και οι σχέσεις, λες και όλοι οι άνθρωποι, στον κόσμο όπου ζουμε, δεν τελούμε υπό καθεστώς σχέσης και σχέσεων. Ο τίτλος και μόνο του υπ΄ αριθμ. 4 Θέματος των 8 «επισήμων εγγράφων», αρκεί να χαρακτηρίσει τη σύνοδο ληστρική. Επειδή, ποιά η σχέση μας μαζί τους ; Εμείς έχουμε κοινωνία με Θεάνθρωπο, εκείνοι σχέση μόνο με άνθρωπο ή μόνο με θεό* χάσμα αγεφύρωτο «καὶ ἐν πᾶσι τούτοις μεταξὺ ἡμῶν καὶ ὑμῶν χάσμα μέγα ἐστήρικται». Τί τους θέλουν τους διαλόγους ; Ας κρατήσουν τις μεταξύ τους σχέσεις σύμφωνα με τους κανόνες του "σαβουάρ βιβρ" και ας μας αφήσουν ήσυχους.

π.Μιχαήλ Ζηλωτής -:- Πως να αντιδράσουν αφού εν γνώσει τους έχουν προδώσει και ξεπουλήσει το περιβόλι της Παναγίας με τα αργύρια του Ιούδα του ΕΣΠΑ τα 18 από τα 20 μοναστήρια του Αγίου Όρους; (χώρια τα εκατομμύρια ευρώ των επιχορηγήσεων από την Ε.Ο.Κ. και σε άλλα μέρη του Αγίου Όρους όπως στις Καρυές, στην σκήτη του Αγίου Ανδρέα, στην Ιερά Σκήτη της Αγίας Άννης και αλλού μέσα στο Άγιον Όρος).

Kyprianos Christodoulides -:- π. Μιχαήλ Ζηλωτή, Η πολεμική κατά των Κολλυβάδων δεν σταμάτησε ποτέ .