Η Αγία Ζ΄Οικουμενική Σύνοδος και το σήμερα.
Τους Πατέρες της Ζ΄Οικουμενικής Συνόδου εορτάζει σήμερα Κυριακή Δ΄Λουκά η Ορθόδοξη Εκκλησία,οι οποίοι απεφάνθησαν εν Αγίω Πνεύματι και καθόρισαν το Εικονολογικό δόγμα.
Παρά την σαφή, την κατηγορηματική,την απόλυτη και ξεκάθαρη διδασκαλία των Αγίων Πατέρων περί του θεματολογίου και των Προσώπων που εικονίζονται από την Ορθόδοξη Εκκλησία, διάφοροι ,κατ΄επίφασιν Ορθόδοξοι, αιρετικοί και σχισματικοί πλέον,διαστρεβλώνουν και παραχαράσσουν αναιδώς τις οκτώ Πράξεις , τους Ιερούς Κανόνες και τον δογματικό όρο της Αγίας Συνόδου, με σκοπό να δικαιώσουν τις αιρετικές θεωρίες τους,που,σημειωτέον,έχουν καταδικαστεί υπό της Εκκλησίας στο διάβα των αιώνων.
Κεντρική θέση στο αιρετικό πιστεύω τους κατέχει η παπικής εμπνεύσεως και προελεύσεως ειδωλική μορφή ενός γέροντος ,τον οποίον ταυτίζουν με την υπόσταση του Θεού Πατρός, όπως επίσης και η έτερη παράσταση παπικής δημιουργίας, η λεγόμενη ΄΄εκ του Τάφου΄΄.
( ... )
Παρακάτω, αποσπάσματα από το θεματολόγιο και τα Πρόσωπα που εικονίζονται ,σύμφωνα με την Εβδόμη Οικουμενική Σύνοδο.
«... εν γαρ ταις εικόσιν ορώμεν τα υπέρ ημών του Δεσπότου Πάθη,τον Σταυρόν,τον Τάφον,τον Άδην νεκρούμενον και σκυλευόμενον,μαρτύρων τους άθλους,τους στεφάνους,ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑΝ,ην ο πρώτος ημών αθλοθέτης και στεφανίτης εν μέσω της γής κατειργάσατο»
(Πρακτικά Ζ΄Οικουμενικής.Τόμος Γ΄,σελ.405)
επειδή , «...οι γαρ Χριστιανοί...καθό ο Λόγος σάρξ εγένετο,και εσκήνωσεν εν ημίν,ΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΥΤΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΟΥΣΙ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΙΖΟΥΣΙ... »
(Πρακτικά Ζ Οικουμενικής,Τόμος Γ΄,ΣΕΛ.347 και 381)
επειδή, «ορίζομεν συν ακριβεία πάση και εμμελεία ... (να αγιογραφείτε εικόνας) της τε του Κυρίου...εικόνος,και της Αχράντου ...Θεοτόκου, τιμίων Αγγέλων,και πάντων Αγίων και οσίων..» (Δογματικός Όρος της Αγίας Ζ.Οικουμενικής.Τόμος Γ΄σελ.374)
Επειδή αγιογραφούμε ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΕΚΒΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΙΚΩΝ ΟΡΑΣΕΩΝ, δηλαδή τα της ενσάρκου Οικονομίας του Κυρίου, «πόσω γε μάλλον τας ΕΚΒΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΙΚΩΝ ΕΚΦΑΝΣΕΩΝ ΕΝ ΕΙΚΟΝΙ ΟΡΩΝΤΕΣ ΑΝΑΓΚΑΙΟΝ ΕΣΤΙ ΠΡΟΣΚΥΝΕΙΝ; »
(Πρακτικά Ζ΄Οικουμενικής,Τόμος Γ΄ σελ.370)
Επειδή: «Τοις μη ορθώς τας των Αγίων Διδασκάλων της του Θεού Εκκλησίας θείας φωνάς εκλαβανομένοις ,και σαφώς και αριδήλως εν αυτοίς διά της του Αγίου Πνεύματος χάριτος ειρημένα,ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΕΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΕΙΝ ΠΕΙΡΩΜΕΝΟΙΣ, Ανάθεμα Τρίς
(Συνοδικόν της Ορθοδοξίας.).
- Κυπριανός Χριστοδουλίδης
Αγαπητέ Χαρίλαε, δέν χρειάζεται νά σπαταλάς άδικα τόν χρόνο σου. Οι υποστηρικτές τής ανθρωπομορφικής ζωγραφιάς
- όρασης τού παλαιού τών ημερών, μένει νά μάς πούνε πότε καί πώς απέθανε ο παλαιός τών ημερών πατήρ τής Π. Διαθήκης. Διότι σύμφωνα μέ τήν Πρός Εβραίους, κεφ. θ' 17 - 22, η παλαιά συμφωνία επικυρώνεται μέ σφαγή ζώου καί ράντισμα :
«17 διαθήκη γὰρ ἐπὶ νεκροῖς βεβαία, ἐπεὶ μήποτε ἰσχύει ὅτε ζῇ ὁ διαθέμενος.
18 Ὅθεν οὐδ' ἡ πρώτη χωρὶς αἵματος ἐγκεκαίνισται·
19 λαληθείσης γὰρ πάσης ἐντολῆς κατὰ τὸν νόμον ὑπὸ Μωϋσέως παντὶ τῷ λαῷ, λαβὼν τὸ αἷμα τῶν μόσχων καὶ τράγων μετὰ ὕδατος καὶ ἐρίου κοκκίνου καὶ ὑσσώπου, αὐτό τε τὸ βιβλίον καὶ πάντα τὸν λαὸν ἐρράντισε
20 λέγων· τοῦτο τὸ αἷμα τῆς διαθήκης ἧς ἐνετείλατο πρὸς ὑμᾶς ὁ Θεός.
21 Καὶ τὴν σκηνὴν δὲ καὶ πάντα τὰ σκεύη τῆς λειτουργίας τῷ αἵματι ὁμοίως ἐρράντισε.
22 Καὶ σχεδὸν ἐν αἵματι πάντα καθαρίζεται κατὰ τὸν νόμον, καὶ χωρὶς αἱματεκχυσίας οὐ γίνεται ἄφεσις.»