Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2022

Κορονοϊός καί Μεταμοσχεύσεις

 https://www.mixcloud.com/grdradios/%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BE%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%B7%CF%82-30052022/


Ηχητικό δημοσίευμα στίς 30 Μαΐου 2022

Μεταμοσχεύσεις καί κορονοϊός (εμβόλια mRNA)

Όσον αφορά στόν Μητροπολίτη Χρυσόστομο, μπερδεύει τήν εις Χριστόν Ιησού πίστη μέ τήν πίστη στήν Επιστήμη. Προφανώς, διότι έχει υπόψη τό «1Τίμα ἰατρὸν πρὸς τὰς χρείας αὐτοῦ τιμαῖς αὐτοῦ, καὶ γὰρ αὐτὸν ἔκτισε Κύριος· ... 12 καὶ ἰατρῷ δὸς τόπον, καὶ γὰρ αὐτὸν ἔκτισε Κύριος, καὶ μὴ ἀποστήτω σου, καὶ γὰρ αὐτοῦ χρεία.»  (Σοφία Σειράχ, κεφ. 38).

Σωστά, τί όμως λέγει παρακάτω ; Διαβάστε : «15 ὁ ἁμαρτάνων ἔναντι τοῦ ποιήσαντος αὐτὸν ἐμπέσοι εἰς χεῖρας ἰατροῦ». Αυτό τό παραβλέπουν μητροπολίτες καί άλλοι, όπως ο Χρυσόστομος.

Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2022

Μέ τόν πατέρα καί Ηγούμενο τής Ιεράς Μονής Αγίας Παρασκευής, στό Μηλοχώρι Πτολεμαΐδας.

 Πρό ενός καί πλέον έτους, όταν προσκλήθηκα από τόν Ηγούμενο π. Μάξιμο Καραβά, τής Ιεράς Μονής Αγίας Παρασκευής, στό Μηλοχώρι Πτολεμαΐδας.

1


2.


Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2022

Τό ομοούσιον, οι ετερούσιοι καί η κατά Χάριν ένωση μέ τόν Χριστό


Θά είμαι σύντομος, διότι αυτά που θά ακούσετε, στό βίντεο που παραθέτω,  παραβλέπουν ένα σημαντικό γιά τήν κατανόηση θέμα. Καί αυτό είναι ότι οι άνθρωποι είμαστε μεταξύ μας ετερούσιοι ως πρός τήν φύση μας. Δέν εννοώ εδώ τήν φύση ως σώμα καί ψυχή. Εννοώ τήν φύση ως πρός τό DNA εκάστου εξ ημών. 

Εις επίρρωση τού επιχειρήματος αυτού, έρχεται η αποκωδικοποίηση τού DNA, η οποία μάς δείχνει ότι σέ καμία περίπτωση δύο (σχετικά) απόλυτα ιστοσυμβατών ατόμων, η μεταμόσχευση ενός οργάνου - από δότη σέ λήπτη - δέν γίνεται δεκτή. Τό σύνδρομο τής απόρριψης τό επιβεβαιώνει, εκτός άν ο λήπτης λαμβάνει ανοσοκατασταλτικά φάρμακα, η δράση τών οποίων οδηγεί τελικά τόν λήπτη στόν θάνατο. Γι' αυτό έθεσα σέ παρένθεση τό "(σχετικά) ιστοσυμβατών ατόμων". 

Καταλήγοντας, τονίζω ότι ομοούσια είναι μόνο τά Πρόσωπα τής Αγίας Τριάδος καί όχι τά " πρόσωπα " ημών τών θνητών ανθρώπων. Εκτός άν η χάρις τού Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, καί η αγάπη τού Θεού καί πατρός, καί η κοινωνία τού αγίου Πνεύματος, μάς αξιώσει νά οδηγηθούμε στήν (κατά χάριν καί όχι κατ' ουσίαν) ένωση μέ τόν Κύριο καί Θεό ημών Χριστόν Ιησού.

Οι δαιμονισμένοι ερευνητές που αποκωδικοποίησαν τό DNA, είχαν καί έχουν στόχο τό " ἔσεσθε ὡς θεοί, " δηλαδή, νά γίνουμε ομοούσιοι τώ Θεώ! Άπαγε τής βλασφημίας.

https://youtu.be/_V6ajPLucUI

ΥΓ. Λέγει ο π. Βολουδάκης αρκετά άλλα, που δέν ευσταθούν Θεολογικά. Προτίμησα νά μήν ανοίξω τήν συζήτηση σέ άλλα, ουσιαστικά γιά τό θέμα, ζητήματα.

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2022

«34 Μή νομίσητε ὅτι ἦλθον βαλεῖν εἰρήνην ἐπί τήν γῆν· οὐκ ἦλθον βαλεῖν εἰρήνην, ἀλλά μάχαιραν».



( Από ιστοσελίδα φέησμπουκ, (π. Δημήτριος Αθανασίου), 2 Οκτωβρίου στις 12:40 μ.μ.

*Η σημασία των λόγων τού Χριστού «34 ... οὐκ ἦλθον βαλεῖν εἰρήνην, ἀλλὰ μάχαιραν» 
(Αγ. Νικόλαος Βελιμίροβιτς)

«Μη νομίσητε ότι ήλθον βαλείν ειρήνην επί την γην΄ ουκ ήλθον βαλείν ειρήνην, αλλά μάχαιραν» (Ματθ. 10, 34). Έτσι είπε ο Κύριος. Διάβαζε, σαν να είναι ειπωμένο: *δεν ήρθα να συμφιλιώσω την αλήθεια και το ψέμα, την σοφία και την βλακεία, το καλό και το κακό, το δίκαιο και την βία, την κτηνωδία και την ανθρωπιά, την αγνότητα και την ασωτία, τον Θεό και τον μαμωνά αλλά έφερα το ξίφος για να κόψω το ένα από το άλλο, για να μην ανακατεύονται.*
Με τί να κόψεις, Κύριε; *Με το ξίφος της αληθείας. Ή με το ξίφος τού λόγου τού Θεού, που είναι ίδιο. Αφού η αλήθεια είναι ο λόγος τού Θεού, και ο λόγος τού Θεού είναι η αλήθεια.*
*Τούτο το ξίφος είναι σωτήριο για τον κόσμο, και όχι η ειρήνη τού καλού με το κακό. Και τότε και τώρα και πάντα και για πάντα.*
*«ήλθον γαρ διχάσαι άνθρωπον κατά του πατρός αυτού και θυγατέρα κατά της μητρός αυτής και νύμφην κατά της πενθεράς αυτής»*

Έτσι τα λόγια για το ξίφος που φέρνει στη γη, εξολοκλήρου αντιστοιχούν στον Χριστό τον ειρηνοποιό και ειρηνοδότη. Ο Χριστός φέρνει την ουράνια ειρήνη Του, σαν κάποιο ουράνιο βάλσαμο, σ’ εκείνους που ειλικρινά πιστεύουν σ’ Αυτόν. Αλλά δεν ήρθε να δημιουργήσει ειρήνη μεταξύ των υιών τού φωτός και των υιών τού σκότους.

Σχόλιο Κυπριανός Χ.
Από τό άρθρο : «Ο Χριστός φέρνει την ουράνια ειρήνη Του, σαν κάποιο ουράνιο βάλσαμο, σ’ εκείνους που ειλικρινά πιστεύουν σ’ Αυτόν. Αλλά δεν ήρθε να δημιουργήσει ειρήνη μεταξύ των υιών τού φωτός και των υιών τού σκότους.»

Σωστά !!! Λέγει όμως καί κάτι ακόμη, ίσως, άσχετο μέ τό ανωτέρω. Βλέπε,
Κατά Ματθαίον ε' : 
«28 ᾿Εγὼ δὲ λέγω ὑμῖν ὅτι πᾶς ὁ βλέπων γυναῖκα πρὸς τὸ ἐπιθυμῆσαι αὐτὴν ἤδη ἐμοίχευσεν αὐτὴν ἐν τῇ καρδίᾳ αὐτοῦ. 29 εἰ δὲ ὁ ὀφθαλμός σου ὁ δεξιὸς σκανδαλίζει σε, ἔξελε αὐτὸν καὶ βάλε ἀπὸ σοῦ· συμφέρει γάρ σοι ἵνα ἀπόληται ἓν τῶν μελῶν σου καὶ μὴ ὅλον τὸ σῶμά σου βληθῇ εἰς γέενναν. 30 καὶ εἰ ἡ δεξιά σου χεὶρ σκανδαλίζει σε, ἔκκοψον αὐτὴν καὶ βάλε ἀπὸ σοῦ· συμφέρει γάρ σοι ἵνα ἀπόληται ἓν τῶν μελῶν σου καὶ μὴ ὅλον τὸ σῶμά σου βληθῇ εἰς γέενναν.»

Η ειρήνη μεταξύ τών υιών τού φωτός καί τών υιών τού σκότους έρχεται, όταν οι υιοί τού σκότους μετανοούν. Καί ο διάβολος είναι καί παραμένει αμετανόητος. Η ταπείνωση, εφόσον η ψυχή προαιρείται στήν μετάνοια, είναι γι' αυτόν άγνωστη λέξη. Βλέπε :

«67 Εἶπεν οὖν ὁ ᾿Ιησοῦς τοῖς δώδεκα· μὴ καὶ ὑμεῖς θέλετε ὑπάγειν; 68 ἀπεκρίθη οὖν αὐτῷ Σίμων Πέτρος· Κύριε, πρὸς τίνα ἀπελευσόμεθα ; ρήματα ζωῆς αἰωνίου ἔχεις· 69 καὶ ἡμεῖς πεπιστεύκαμεν καὶ ἐγνώκαμεν ὅτι σὺ εἶ ὁ Χριστὸς ὁ υἱὸς τοῦ Θεοῦ τοῦ ζῶντος. 70 ἀπεκρίθη αὐτοῖς ὁ ᾿Ιησοῦς· οὐκ ἐγὼ ὑμᾶς τοὺς δώδεκα ἐξελεξάμην ; καὶ ἐξ ὑμῶν εἷς διάβολός ἐστιν. 71 ἔλεγε δὲ τὸν ᾿Ιούδαν Σίμωνος ᾿Ισκαριώτην· οὗτος γὰρ ἔμελλεν αὐτὸν παραδιδόναι, εἷς ὢν ἐκ τῶν δώδεκα.». (Ιν. ς')

Η παράθεση τών τριών αυτών εδαφίων από Μτ. ι΄ 34, Μτ. ε΄ 28-30 καί Ιν. ς΄ 67-71, δείχνει ότι τό άριστον τών αρετών, που ήταν τό ζητούμενο τών φιλοσόφων προγόνων μας, δέν είναι πάντα η λεγομένη «διαλεκτική τής μεσότητας». Μεταξύ αληθείας καί ψεύδους δέν υπάρχει μέση οδός. Ο άνθρωπος καλείται όλος νά αληθεύει «εν αγάπη», καθώς μάς λέγει καί ο Απόστολος τών εθνών Παύλος : «5 ἐὰν δὲ καὶ ἀθλῇ τις, οὐ στεφανοῦται, ἐὰν μὴ νομίμως ἀθλήσῃ. 6 τὸν κοπιῶντα γεωργὸν δεῖ πρῶτον τῶν καρπῶν μεταλαμβάνειν. 7 νόει ἃ λέγω· δῴη γάρ σοι ὁ Κύριος σύνεσιν ἐν πᾶσι. » (2Τμ. β΄) καί τά εξής. Ριζική ανατροπή, λοιπόν, τής διαλεκτικής τής μεσότητας, όπου κυριαρχεί η υποκρισία, είναι καί παραμένει η εν Κυρίω Χριστώ Ιησού μετάνοια.

«40 … καί εἶπον αὐτῷ· Μή καί ἡμεῖς τυφλοί ἐσμεν ;» (Ιν. θ΄)

 


Παιδιόθεν μέ απασχολούσαν θέματα θρησκευτικά · ή μάλλον “εκκλησιαστικά"· καθώς σήμερα οι σχολές τών meta-πατέρων απεχθάνονται οτιδήποτε έχει σχέση μέ θρησκευτικά. Η λέξη “εκκλησία” καλείται νά εξαφανίσει από τό λεξιλόγιό μας τήν λέξη “θρησκεία”. Προβλέπω, τό επόμενο βήμα τού ουδετερόθρησκου, πλέον, κράτους μας θά είναι αυτό τής “ουδετεροεκκλησίας”. Σημειώσετε, δέν ακούγεται τίποτα περί “ουδετεροπολιτικής” … .

Καί ας πάμε παρακάτω, σέ αυτό που βλέπουμε στήν φωτογραφία, τό οποίο απασχόλησε μέ ποικίλους τρόπους τήν δημόσια κοινή γνώμη, φυσικά, μέσα στά πλαίσια που ορίζει η παγκόσμια πολιτικο-θρησκευτική ορθότητα.
Όταν είδα τήν φωτογραφία αυτή, ένας λογισμός βάλθηκε νά μέ τρελάνει καί πήρα τό θάρρος νά απευθυνθώ αρμοδίως, όπως συνηθίζεται σέ αυτές τίς περιπτώσεις ( « - ὁ ἀναγινώσκων νοείτω - » ). 
Καί τί έλεγε ο λογισμός αυτός ; ακούστε καί διαβάστε : «15 Ὅταν οὖν ἴδητε τὸ βδέλυγμα τῆς ἐρημώσεως τὸ ρηθὲν διὰ Διανιὴλ τοῦ προφήτου ἑστὼς ἐν τόπῳ ἁγίῳ - ὁ ἀναγινώσκων νοείτω - 16 τότε οἱ (… ) φευγέτωσαν ἐπὶ τὰ ὄρη, » (Μτ. κδ΄) καί τά εξής.

Όμως, πάλι, ο λογισμός μέ πήγαινε καί αλλού. Πού ; Διαβάστε : «39 καὶ εἶπεν ὁ Ἰησοῦς· εἰς κρῖμα ἐγὼ εἰς τὸν κόσμον τοῦτον ἦλθον, ἵνα οἱ μὴ βλέποντες βλέπωσι καὶ οἱ βλέποντες τυφλοὶ γένωνται. 40 καὶ ἤκουσαν ἐκ τῶν Φαρισαίων ταῦτα οἱ ὄντες μετ' αὐτοῦ, καὶ εἶπον αὐτῷ· μὴ καὶ ἡμεῖς τυφλοί ἐσμεν ; 41 εἶπεν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· εἰ τυφλοὶ ἦτε, οὐκ ἂν εἴχετε ἁμαρτίαν· νῦν δὲ λέγετε ὅτι βλέπομεν· ἡ οὖν ἁμαρτία ὑμῶν μένει.».

Λοιπόν, τί γίνεται εδώ πέρα ; Βλέπουμε ή δέν βλέπουμε ; Ποιός θά μάς απαντήσει ;