Παρασκευή 23 Ιουνίου 2023

Στόν υβριδικό κόσμο τού σήμερα, Επανάληψη, Νεώτερη Επεξεργασία 23/06/2023

httpswww.ksipnistere.com202209blog-post_484-3.html

Στόν υβριδικό κόσμο τού σήμερα

[ «Αγαπητοί διαδικτυακοί φίλοι, καλημέρα σας. Να έχετε ειρήνη , χαρά και υγεία.
Να γνωρίζετε ότι ο κάθε είδους φόβος που ενσταλάζει η τηλεόραση και οι πάτρωνες της μέσα στις ψυχές μας, όσο φοβερός και τρομερός και αν παρουσιάζεται ως φόβος για την υγεία, για την οικονομία, για την ενέργεια , για τη πείνα, για τη δίψα , για τον εξανδραποδισμό από τους εχθρούς μας, για τη κλιματική αλλαγή, για τα ακραία καιρικά φαινόμενα και για οτιδήποτε άλλο, αυτός ο οποιοσδήποτε κατευθυνόμενος φόβος, που σκοπό έχει να γίνουμε άβουλα πειθήνια "ανθρωπάκια" στις εντολές της νέας τάξης πραγμάτων και της παγκοσμιοποίησης και όχι στις εντολές του Χριστού. ( … ) Όσο φοβερός και τρομερός και αν παρουσιάζεται, στην ουσία είναι ένας γίγαντας με ατροφικά πόδια, δυσκίνητος και αργός, που ίσα - ίσα στηρίζουν το απατηλό πελώριο σώμα του. Δεν μπορεί να καταδιώξει τις ψυχές που είναι αφιερωμένες στο Χριστό, γιατί η δύναμη του Χριστού φανερώνεται πάντα μέσα στις αδυναμίες μας. ( … ) Ο φόβος που κυριαρχεί σήμερα μέσα στις ψυχές μας ήταν άγνωστος στους αρχαίους προγόνους μας, κι ας ήταν ειδωλολάτρες. Διαβάστε την αρχαία Ελληνική Ιστορία, αλλά και τη Μυθολογία, και θα το διαπιστώσετε. ( … ) Το τραγικό είναι στα σημερινά χρόνια, ότι όσο πιο πολύ μορφωνόμαστε , όσο πιο πολλά πτυχία αποκτούμε, τόσο πιο πολύ φοβόμαστε για τα πάντα! Επειδή πρέπει να μας φοβίσουν για κάθε τι, επειδή πρέπει να φοβόμαστε για τη ζέστη, για το κρύο, για τη βροχή, για το χιόνι; Καταντήσαμε να φοβόμαστε ακόμη και για τις ευλογίες που μας στέλνει ο Θεός, ενώ αποδεχόμαστε με ευχαρίστηση τις κατάρες του διαβόλου! Γι΄ αυτό οι απειλές τους αυξάνονται μέρα με την ημέρα ( … ) Γι΄ αυτό έχουμε γίνει το παίγνιο τους. Όμως θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι ο γίγαντας φόβος εξαφανίζεται, όταν τον δούμε με τα μάτια της πίστης μας στο Χριστό! » ]

Κωνσταντίνος Στρατής
(Από ιστοσελίδα φέησμπουκ Κωνσταντίνος Στρατής) https://www.facebook.com/100027069530507/posts/pfbid0XNnyBrnYrGHsXTkeFzKbtse5nDPEwD3woQjEPeDNSsUetBCeQD7Rh6ri3j6HAHqDl/

- Σχόλιο Κυπριανός Χ.
Αυτό που περιγράφεις ορθά αγαπητέ Κωνσταντίνε, μέ άλλες λέξεις λέγεται "ο υβριδικός κόσμος όπου ζούμε σήμερα". Θά περιοριστώ νά εξηγήσω τήν λέξη "υβρίδιο" καί "υβριδικός", επειδή νομίζω ότι τήν χρησιμοποιούν πολλοί, χωρίς νά μάς λένε τί ακριβώς σημαίνει.

Λοιπόν, ανεξάρτητα τί λέγουν τά σύγχρονα λεξικά τής ελληνικής γλώσσας, η λέξη αυτή δέν περιέχεται στά παλαιότερα, πχ. τό Ορθογραφικό Ερμηνευτικό Λεξικό Δημητράκου. Είναι προφανώς δανεισμένη λέξη από τήν αγγλική. Η προέλευσή της όμως έχει ρίζα ελληνική καί είναι η λέξη "ύβρις", όπου τό επίθετο αυτής είναι η λέξη "υβριστικός". Οι Αγγλοσάξονες στή θέση τού "στ" βάζουν τό δέλτα (δ) ή ντί (d). Έτσι μάς προκύπτει η λέξη hybrid τήν οποία εμείς κάνουμε "υβρίδιο" καί "υβριδικός", χωρίς νά αντιλαμβανόμαστε ότι πρόκειται περί ύβρεως. Σημειώνω ότι κατά τήν Βικιπαίδεια η λέξη "υβρίδιο" έχει ως ακολούθως :

«Υβρίδιο είναι το αποτέλεσμα της διασταύρωσης δύο γενετικά ανόμοιων ατόμων, τα οποία όμως εκφράζουν κάποιο κοινό χαρακτηριστικό με διαφορετικό τρόπο. Πιο συγκεκριμένα, αφορά την ανάμιξη μέσω εγγενούς αναπαραγωγής, δύο ζώων ή φυτών από διαφορετικές ράτσες, ποικιλίες, είδη ή γένη.»

Όπως καταλαβαίνεις, πρόκειται γιά μία μή φυσική meta-κατασκευή ανθρώπου καί ανθρώπων ( : ο Μπίλ Γκέητς είπε «νά εμβολιαστεί όλη η ανθρωπότης»), κατόπιν Γενετικής παρέμβασης ! Η οποία ουσιαστικά συνιστά ύβρι. Μέ άλλες λέξεις, προσπαθούν νά φτιάξουν νέο «μείγμα» ανθρώπου καί ανθρώπων - όθεν ο meta-νθρωπισμός, που θά είναι γενετικά ομοούσιοι ! Εκ φύσεως, βάσει τών πορισμάτων τής Γενετικής, οι άνθρωποι είμαστε μεταξύ μας ετερούσιοι. Απόδειξη η διαφορετική ιστοσυμβατότητα - ουσιαστικά υπαρκτή μόνο στά μονοωϊκά δίδυμα - ανθρώπου από άνθρωπο. Παράδειγμα οι μεταμοσχεύσεις, όπου παρά τήν σχετική ιστοσυμβατότητα, ο λήπτης οργάνου είναι υποχρεωμένος νά λαμβάνει, όσο ζήσει, ανοσοκατασταλτικά φάρμακα. Γνωστές οι παρενέργειες αυτών τών φαρμάκων ... .

Τρίτη 13 Ιουνίου 2023

Δευτέρα Παρουσία, Επανάληψη, «Για τόν κάθε έναν μας τό τέλος τού κόσμου έρχεται μέ τήν κοίμισή του»

 Θα παρακαλούσα τον αναγνώστη να διαβάσει την κύρια ανάρτηση στο σύνδεσμο που ακολουθεί :

http://oimos-athina.blogspot.com/2011/11/blog-post_29.html

και κατόπιν, θα παρακαλούσα, πάλι, όποιος γνωρίζει περισσότερες πληροφορίες ως προς τη θεολογική διάσταση του ζητήματος, νά μάς τίς δώσει. Και δη αυτού :

«Κατά την λειτουργική ευχή "...και καλήν απολογίαν την επί του φοβερού βήματος του Χριστού αιτησόμεθα", η καλή απολογία αιτείται από τον Κύριο γιατί κατά την διδασκαλία της Εκκλησίας η επί του φοβερού βήματος του Χριστού παρουσία της ψυχής γίνεται τρίς, την 3η, 9η καί 40ή ημέρα μετά την κοίμηση οπότε η ψυχή κατατάσσεται προσωρινά. H οριστική κατάταξη θα γίνει κατά την Δευτέρα του Χριστού παρουσία». Η δική μου προσπάθεια ήταν αυτή που ακολουθεί :

Διαβάσαμε ότι : "Για τον κάθε έναν μας το τέλος του κόσμου τούτου έρχεται με την κοίμισή του. Εκεί μόνοι μας απέναντι στον Θεό θα δώσουμε λόγο για τα αμαρτήματά μας, για τις καλές μας πράξεις".
Και ερωτώ : Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, με την κοίμησή μας «εκεί μόνοι απέναντι στο Θεό (δίνουμε) θα δώσουμε λόγο για τα αμαρτήματά μας»; Η καλή ή η κακή απολογία τότε δίδεται; Δεν θα δοθεί κατά την τελική και τελεσίδικη Δευτέρα Παρουσία όπου ζώντες και νεκροί θα κριθούν; Εκτός αν υποθέσουμε, βάσει των γραφομένων σας, ότι η Δευτέρα Παρουσία συμβαίνει και ως δευτέρα παρουσία - για να αποφεύγονται τα εντός εισαγωγικών.

Πάλι όμως παραμένει σε εκκρεμότητα αυτό το «κρίναι ζώντας και νεκρούς». Οι ζώντες που θα κριθούν κατά την Δευτέρα Παρουσία, θα κριθούν για τη ζωή, που εκείνη τη στιγμή θα ζουν ; και η στιγμή εκείνη, είναι διαφορετική της στιγμής του κοιμηθέντος, κατά την δική του - ας την πούμε - δευτέρα παρουσία ; Άν σωστά σας εννοώ.

Υπάρχει όμως και ακόμη ένα μεγαλύτερο κενό φύσεως ερωτηματικής. Είναι αυτό της διάμεσης κατάστασης στην οποία βρίσκονται οι ψυχές όλων των κοιμηθέντων. Τι γίνεται με αυτές; Έχουν τελεσίδικα κριθεί κατά την κοίμησή τους, δίδοντας λόγο για τα πραχθέντα του βίου τους;
Δεν συνεχίζω. Ζητώ συγγνώμη αν σας κούρασα ή σας προ(σ)καλώ (σε) επί πλέον πνευματική κόπωση στο, κατά τα άλλα, αναπαυτικό της αγωνιζομένης ψυχής μικρό σας ανάγνωσμα.

Η απάντηση ήταν η εξής :

«Aδελφέ συγνώμην αλλά δεν είχα δεί το σχόλιο και ως εκ τούτου απαντώ εκπροθέσμως.
Το κείμενο είναι αγνώστου γέροντος που απέστειλε στον φίλο μου (...) που έχει το (...) ιστολόγιο από το οποίο το πήρα.
Όμως εφ΄όσον θέτεις τα ερωτήματα στο ταπεινό μου ιστολόγιο θα προσπαθήσω να απαντήσω.
Κατά την λειτουργική ευχή "...και καλήν απολογίαν την επί του φοβερού βήματος του Χριστού αιτησόμεθα" η καλή απολογία αιτείται από τον Κύριο γιατί κατά την διδασκαλία της Εκκλησίας η επί του φοβερού βήματος του Χριστού παρουσία της ψυχής γίνεται τρίς, την 3η, 9η καί 40ή ημέρα μετά την κοίμηση οπότε η ψυχή κατατάσσεται προσωρινά. H οριστική κατάταξη θα γίνει κατά την Δευτέρα του Χριστού παρουσία.
Ο γέροντας όμως αναφέρεται στις τρείς πρώτες μετά την κοίμηση παραστάσεις, επί του φοβερού βήματος του Κυρίου, όπου πράγματι η ψυχή μόνη δίδει την απολογίαν της ενώπιόν Του.
Ο αγ. γέρων Πορφύριος το είχε διατυπώσει πρώτος όταν τον ρώτησαν για την Δευτέρα Παρουσία λέγοντας ότι "η Δευτέρα Παρουσία για τον κάθε άνθρωπο είναι η ημέρα του θανάτου του".
Τώρα κατά την Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου μας ζώντες και νεκροί θα κριθούν γιά την ζωή που έζησαν (οι ζώντες μέχρι τότε, οι νεκροί μέχρι την κοίμησή τους) όσο γιά την τελεσίδικη κρίση μόνον ο Κύριος οίδεν, πάντως οι προσευχές τα μνημόσυνα και κυρίως τα σαρανταλείτουργα παίζουν σπουδαίο και μερικές φορές καταλυτικό ρόλο για την σωτηρία μιάς ψυχής.
Ελπίζω να κάλυψα κάπως τα ερωτήματά σου.»


Και το τέλος :

Κάπως, ναι, ωστόσο υπάρχει και αυτό :
«Επειδή δε ενταύθα ο λόγος περί Μνημοσυ­νών είναι, σημειούμεν, ότι, τα μεν τρίτα οπού γί­νονται εις τους κεκοιμημένους αδελφούς, δηλούσι κατά τον Θεσσαλονίκης ιερόν Συμεών, ότι ο κοιμηθείς αδελφός υπό της αγίας Τριάδος εξ αρ­χής συνετέθη. Τα δε έννατα των κεκοιμημένων σημαίνουσιν, ότι ο διαλυθείς εις τα εξ ων συνετέ­θη, έχει να συγκαταριθμηθή με τα εννέα άυλα τάγματα των Αγγέλων, ως άυλος και αυτός. Τα δε τεσσαρακοστά δηλούσιν, ότι, εν τη μελλούση αναστάσει συντεθείς πάλιν κατά τρόπον υψηλότερον, έχει και αυτός να αναληφθή ως ο Κύριος, και αρπαγείς εν νεφέλαις, να υπαντήση τω Κρι­τή. Ταύτας τας τρεις καταστάσεις του ανθρώπου σημαίνουσι και τα τρίμηνα και εξάμηνα, και εννεάμηνα, και απλώς ειπείν, υπέρ καθαρισμού του αποθανόντος ταύτα τελούνται, και εξαιρέτως τα τεσσαρακοστά, ως τούτο δηλούται από το παρά­δειγμα του Κυρίου μας, όστις και εις τας τρεις γεννήσεις αυτού τρεις ολόκληρους Τεσσαρακο­στάς εφύλαξεν, εν εαυτώ τυπών τον ημέτερον βίον. Γενέθλιος γαρ ημέρα και ο εκάστου θάνα­τος ονομάζεται, κατά τον να' της εν Λαοδικεία. Αι δε Αποστολικαί Διαταγαί (βιβλ. η, κεφ. μβ') λέγουσιν, ότι τα μεν τρίτα γίνονται δια τον τριημέρως εγερθέντα Χριστόν, τα δε έννατα εις ενθύμησιν ζώντων και τεθνεώτων, τα δε τεσσαρακο­στά, κατά τον παλαιόν τύπον. Ούτω γαρ και Μωυσήν ο λαός επένθησεν. Τινές δε λέγουν ότι τα μεν τρίτα γίνονται εις καθαρισμόν του τριμερούς της ψυχής, τα δε έννατα εις καθαρισμόν των πέ­ντε του σώματος αισθήσεων και του γονίμου φυ­σικού, και μεταβατικού, τα δε τεσσαρακοστά εις καθαρισμόν των εν τω σώματι τεσσάρων στοι­χείων, από τα οποία καθ' ένα υπηρέτησεν εις την παράβασιν των δέκα εντολών, τετράκις δε τα δέ­κα, κάμνουν τεσσαράκοντα». (Πηδάλιον, Εν Αθήναις 1886, σελ. 221) 

Αυτά μεν για τα Μνημόσυνα, τα τρίτα, τα έννατα και τα τεσσαρακοστά, της ψυχής του κοιμηθέντος. Όσον δε για την "καλήν απολογία" και ότι αυτή γίνεται τρις, πάλι κατά τα τρίτα, τα έννατα και τα τεσσαρακοστά Μνημόσυνα, δεν το γνωρίζω. Θα ήταν χρήσιμο να μου το υποδείξετε.

Υστερόγραφο
Τά σχόλια τής πρώτης Δημοσίευσης εδώ

Πέμπτη 8 Ιουνίου 2023

Ασθενείς Τελικού Σταδίου


 Η ξενόφερτη "αγάπη"

Τό ηχητικό καί η φωτό από εδώ :

https://www.militaire.gr/spyros-pneymatikos-ygeia/ 

https://youtu.be/5qAzT9Oh0iA

Τά υπόλοιπα είναι ...

Προφανώς απόφοιτος τού Αμερικανικού Κολλεγίου θά είναι ο κ. Καθηγητής Σπύρος Πνευματικός. Τής Ιατρικής κι αυτός ... . Είμαστε πλήρης από τοιούτους. Τό μόνο που μάς έκρυψε, ήταν ότι αυτό που προτείνει γιά τούς καρκινοπαθείς τελικού σταδίου, είναι ακριβώς τό ίδιο μέ τούς τραυματίες βαρείας εγκεφαλικής θλάσης μέ συνοδό νωτιαία καταπληξία. Εδώ δέν λέμε, ούτε γράφουμε εγκεφαλική καί νωτιαία θλάσης τελικού σταδίου. Γράφουμε "εγκεφαλικώς νεκροί". Τό κόστος είναι καί γι' αυτούς μεγάλο. 

Οπότε, τά μετράμε όλα καί τούς αποτελειώνουμε στό χειρουργικό τραπέζι. Κάνουμε καλά - λόγω αγάπης - έναν άλλο άρρωστο ... που θά βγεί σέ σύνταξη, θά πληρώνει ένα σωρό φάρμακα καί ο φαύλος κύκλος καλά κρατεί. Κράτησε κι εσύ τήν αγάπη σου γιά τούς Αμερικανούς, κ. Καθηγητή. Εμείς τέτοια " αγάπη " δέν την χρειαζόμαστε. Άς τά σκεφτούν αυτά οι ψηφοφόροι σου.

Πέμπτη 1 Ιουνίου 2023

Μυθική ετυμολογία ανθρώπου

 

 

Πρός αυτούς που κοινοποίησαν τόν κ. Μπαμπινιώτη, όπου σέ φωτογραφία ετυμολογίας λέξεων ( : ύλη σημαίνει δάσος καί άλλες ), γράφει ότι η αρχαία λέξη "λάς", σημαίνει "πέτρα". 

Σημειώνει ότι οι άνθρωποι φτιάχτηκαν μετά τόν κατακλυσμό τού Δευκαλίωνα, όταν [ αυτός ... και η Πύρρα κατέβηκαν στην ξηρά και έκαναν θυσία στον Φύξιο Δία. Προκειμένου να αναγεννηθεί το ανθρώπινο γένος, άρχισαν να πετάνε πέτρες πίσω από την πλάτη τους : οι πέτρες που πετούσε ο Δευκαλίωνας μεταμορφώνονταν σε άνδρες και αυτές που πετούσε η Πύρρα μεταμορφώνονταν σε γυναίκες.] *

Ερώτηση πρός εκείνους που κοινοποίησαν τήν φωτογραφία τού κ. Μπαμπινιώτη :  Η λέξη "λάσπη" πόθεν προέρχεται ; 

Παρένθεση, υπάρχει καί η μεταφορική έννοια τής λέξης "λάσπη", όταν ξερένεται καί γίνεται σκληρή, δηλαδή, "πάχος γής" : Ψαλμός ΡΜ' 140 " ... 7 ὡσεὶ πάχος γῆς ἐρράγη ἐπὶ τῆς γῆς, διεσκορπίσθη τὰ ὀστᾶ αὐτῶν παρὰ τὸν ᾅδην".

Ιστέον, ο πηλός στήν παλάμη που σχηματίσθηκε μέ τό πτύσμα από σίελο, όταν ο Κύριος έκανε τό θαύμα μέ τόν εκ γενετής τυφλό.

Άν υποπέσει στήν αντίληψη τού κ. Μπαμπινιώτη, αυτό που έγραψα, θά είμαι ευτυχής γιά τήν απάντηση.

Υστερόγραφο
Επειδή μάς έχουν πρήξει οι αρχαιολάτρες. Αλλά υπάρχει ακόμη καί αυτό : "7 ῎Ελεγεν οὖν τοῖς ἐκπορευομένοις ὄχλοις βαπτισθῆναι ὑπ᾿ αὐτοῦ· γεννήματα ἐχιδνῶν, τίς ὑπέδειξεν ὑμῖν φυγεῖν ἀπὸ τῆς μελλούσης ὀργῆς ; 8 ποιήσατε οὖν καρποὺς ἀξίους τῆς μετανοίας, καὶ μὴ ἄρξησθε λέγειν ἐν ἑαυτοῖς, πατέρα ἔχομεν τὸν ᾿Αβραάμ· λέγω γὰρ ὑμῖν ὅτι δύναται ὁ Θεὸς ἐκ τῶν λίθων τούτων ἐγεῖραι τέκνα τῷ ᾿Αβραάμ." (Μτ. γ').

Βεβαίως, τούτο υπεμφαίνει τά "αγάλματα", όταν οι εθνικοί ( Έλληνες) δέχθηκαν τήν εις Χριστόν μαθητείαν, τόν λόγο τών Ελλήνων, τήν ελληνίδαν φωνήν.