Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2025

ΤΌ ΔΙΑΡΚΏΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΊΝ


 Διαβάζω : "Οι μαρξιστές δεν προσεγγίζουμε το ζήτημα με την ιδεαλιστική μέθοδο, αλλά με τη μέθοδο του διαλεκτικού υλισμού. Βλέπουμε τη γέννηση και εξέλιξη των θρησκευτικών αντιλήψεων και των θρησκευμάτων σε συνάρτηση με τις υλικές συνθήκες και την εξέλιξή τους."

Καί ερωτώ :
- Η γέννηση καί η εξέλιξη τών θρησκευτικών αντιλήψεων καὶ θρησκευμάτων, σέ συνάρτηση μέ τις υλικές συνθήκες καί την εξέλιξή τους, αφήνει εκτός ενδιαφέροντος τήν αλήθεια ;? Είναι κατά τό εκάστοτε συμβεβηκός ή μήπως είναι διαχρονική;?

Άν ισχύει πάντα το "συμβεβηκός", τότε οφείλει κάνεις νά συμφωνήσει μέ τό "διαρκές τής επανάστασης" • η μιά επανάσταση νά τρώει τήν άλλη • γνωστός ο εισηγητής • καί στό τέλος, οὔτε επανάσταση οὔτε επαναστάτες !
Μάς τελείωσαν οι βάρβαροι καί τί θά γίνομε χωρίς βαρβάρους ; όπως έγραψε ο ποιητής.

1 σχόλιο:

  1. Εφόσον ο Αριστοτέλης βρήκε τήν σύνθεση μεταξύ θέσης/αντίθεσης • δεσπόζει τής Πολιτικής η Διαλεκτική • καλό νά μή ξεχνάμε τήν ανατροπή αυτής.
    Ποιά είναι; Διάβασε :
    1.
    "34 ἐγὼ δὲ λέγω ὑμῖν μὴ ὀμόσαι ὅλως· (...) 37 ἔστω δὲ ὁ λόγος ὑμῶν ναὶ ναί, οὒ οὔ· τὸ δὲ περισσὸν τούτων ἐκ τοῦ πονηροῦ ἐστιν. (Μτ. ε')"
    2.
    "14 Μὴ γίνεσθε ἑτεροζυγοῦντες ἀπίστοις· τίς γὰρ μετοχὴ δικαιοσύνῃ καὶ ἀνομίᾳ; τίς δὲ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος; 15 τίς δὲ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαλ;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους