Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010

Προς νέο διχασμό

Ο γνωστός αντιοικουμενιστής αρθρογράφος κύριος "Παναγιωτίδης" (δικό του εφεύρημα οι παρενθέσεις), επανήλθε εκ νέου. Και μας συνιστά : " Η αποτείχιση είναι η άποψη αφενός μεν ανθρώπων οι οποίοι δεν σταθμίζουν ορθά το θέμα και προπαντός, αφετέρου, ανθρώπων οι οποίοι υπό την ανωνυμία κρύβουν τη σχισματική παλαιοημερολογητική τους ιδιότητα." Αναγκάστηκα να του απαντήσω :

Μα, εσείς, τους αμφισβητείτε όλους και μονίμως, πίσω από πραγματικά και υπαρκτά πρόσωπα, βλέπετε τους γνωστούς σας εφιάλτες, που διαρκώς αναθεματίζετε. Αν για παράδειγμα, μαζί με τους εκλεκτούς σας στρατηγούς, βλέπατε να ηγούνται του αγώνα των Ορθοδόξων συσπειρωμένοι και μερικοί "σχισματαιρετικοί" επίσκοποι, τι θα κάνατε; Θα τους στέλνατε όλους στον ... αγύριστο επειδή μολύνουν την Αλήθεια και την Εκκλησία; Θα τους χαρακτηρίσετε "προβοκάτορες" ή μήπως, ο προβοκάτορας είστε σείς;

Όχι μόνον δεν οικοδομεί η γραφή του κ. "Παναγιωτίδη",αλλά εξακολουθεί να παραπλανά και να αποσιωπά σημαντικά γεγονότα σε σχέση με την καινοτομία του 1924. Με άλλα λόγια, θέλει να διαιωνίζει ένα ψεύδος και ήδη, προλειαίνει το έδαφος νέων διχασμών.

Ο μακαριστός Ιερομόναχος Θεοδώρητος, μου είχε απαντήσει απλά και δίχως υπεκφυγές, στο "διατί" κρίθηκαν άκυρα τα Μυστήρια των Νεοημερολογιτών.

"Τί ήθελες να κάνουμε; ήταν η απάντηση. Από τη μιά μέρα στην άλλη, μας ονόμασαν σχισματικούς και αιρετικούς, μας πέταξαν έξω, επειδή τους λέγαμε ότι η πράξη της αλλαγής του Εορτολογίου ήταν αντίθετη των Ιερών Κανόνων. Ποιά Σύνοδος και τι επίπεδο Συνόδου ήταν αυτό, που πήρε αυτή την απόφαση και μας ονόμασε σχισματικούς και αιρετικούς; Ποιά Σύνοδος και τι επίπεδο Συνόδου ήταν αυτό που μας επέβαλλε την καινοτομία; Τα όσα ακολούθησαν μετά, για τα οποία μας κατηγορούν, είναι ακριβώς τα ίδια με αυτά που ακολούθησαν, όταν ο παπισμός επέβαλε τις αυθαιρεσίες του. Κόπηκε ο παπισμός και προέκυψε ο προτεσταντισμός με τις παραφυάδες του. Κόπηκε και η δική μας Εκκλησία και πάθαμε τα ίδια. Το φαινόμενο είναι ιστορικά διαγνώσιμο και επιβεβαιωμένο. Αν δεν είχε τη διοικητική δομή των παπικών η εκκλησία της καινοτομίας, δεν θα έμενε τίποτα όρθιο. Και η διοικητική δομή, είναι κυρίως οι οικονομικοί λόγοι. Που φιμώνουν και δένουν τον κατώτερο και τον ανώτερο κλήρο".

Μετά από αυτά, δεν νομίζω ότι εκπλήσσει το πώς φτάσαμε στον ορθόδοξο οικουμενισμό. Πρώτα περάσαμε από την πόρτα του ορθόδοξου παπισμού, λίγοι διάβηκαν και το κατώφλι του ορθόδοξου προτεσταντισμού (αγγλικανισμού) και τώρα ταξιδεύουμε για την αναμενόμενη Νέα Οικουμενική Σύνοδο, που θα την επιτηρεί ο τουρκικός στρατός και η CIA. Όπως γίνεται με τη λέσχη Μπίλντεμπεργκ.

11 σχόλια:

  1. Κύριε Χριστοδουλίδη, αν επιτρέπεται μια παρατήρηση, πιστεύω ότι δεν είναι σωστό να λέμε "Ορθόδοξος Οικουμενισμός" γιατί κάτι τέτοιο είναι ανυπόστατο. Η Ορθοδοξία είναι μία και δεν μεταβάλλεται. Είναι σαν να λέγαμε "Ορθόδοξος Αρειανισμός"... Ίσως σε αυτό μας παρασέρνει η αντίληψη που έχουμε για Επισκόπους και Πατριάρχες οι οποίοι ναι μεν είναι στην διοίκηση της Ορθόδοξης Εκκλησίας αλλά είναι Οικουμενιστές, δηλαδή αιρετικοί. Οπότε στην ουσία είναι εκτός Εκκλησίας αφού όπως λέει ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς "μηδέ γαρ προσώποις τον χριστιανισμόν, αλλ' αληθεία και ακρίβεια πίστεως χαρακτηρίζεσθαι μεμυήμεθα"(ΕΠΕ 3,σ.608)
    Μου κάνει εντύπωση γιατί ο κύριος Τελεβάντος κατηγορεί ως σχισματικούς και βοηθούς των Οικουμενιστών εκείνους που υποστηρίζουν να διακοπεί κάθε εκκλησιαστική επικοινωνία με τους αιρετικούς επειδή όπως λέει αν γίνει αποτείχιση πρέπει να είναι συντεταγμένη. Οι Ιεροί Κανόνες αναφέρουν ότι αν είναι να γίνει αποτείχιση πρέπει να γίνει υποχρεωτικά με πρωτοπόρους τους Επισκόπους διαφορετικά είναι σχίσμα ή οδηγεί εκτός εκκλησίας όπως λέει ο κύριος Τελεβάντος;
    Και αν οι Επίσκοποι τελικά δεν προχωρήσουν σε αποτείχιση να καταποντιστούμε όλοι με τη κοινωνία με τους Οικουμενιστές;
    Αντί οι Ορθόδοξοι να αποφεύγουν τους Οικουμενιστές κατηγορούν οι μεν νεοημερολογίτες τους δε παλαιοημερολογίτες και ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται!
    Τι πάθος και αυτό να κατηγορούμε τους αδελφούς μας για σχίσμα ενώ κάνουμε υπακοή στον κ Βαρθολομαίο ο οποίος είναι Οικουμενιστής!!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ για το σχόλιο, αλλά ευχαριστώ και για την ευκαιρία που μου δώσατε.

    Και βέβαια είναι λάθος ο όρος "ορθόδοξος οικουμενισμός". Όπως είναι λάθος να λέμε "ορθόδοξος μαρξισμός" ή ακόμη και "υπερορθόδοξοι Εβραίοι". Πού την βρήκε την ορθοδοξία ο μαρξισμός και πού, σε υπερθετικό βαθμό, την βρήκαν οι Εβραίοι;

    Χρησιμοποίησα το νεολογισμό αυτό για να δείξω την έκπτωση και τη διολίσθηση της Ορθοδοξίας στην αίρεση, αφού προηγουμένως οδηγηθήκαμε ανεπαίσθητα στον παπισμό και στον προτεσταντισμό, ακόμη κι αν αποφεύγαμε όλα αυτά τα χρόνια να δηλώνουμε υποταγή στην Ουνία.

    Οι παπικοί εκτός από διπλωμάτες είναι και άριστοι ψυχολόγοι. Όταν οι απλοί άνθρωποι βλέπουν να συνερτάζουμε τα Χριστούγεννα, και αυτό το έχουμε από χρόνια συνηθίσει, γιατί να αντιδράσουμε όταν έρθη η στιγμή να συνεορτάσουμε το Πάσχα; Οι προτεσταντικές αντιδράσεις είναι ανύπαρκτες στο θέμα αυτό, όσο και στο θέμα των διαλόγων, και ήδη, οι αγγλικανοί επιστρέφουν στην παπική στάνη. Οι δικοί μας εδώ μένουν προσηλωμένοι στην καινοτομία του ΄24, ασκούν άψογη και πατερική κριτική κατά του οικουμενισμού, αλλά αναθεματίζουν αόριστα την αίρεση. Αιρετικοί επώνυμοι δεν υπάρχουν. Δεν υπάρχουν Γιανναράδες, Ράμφοι, Θερμοί και οι υψηλοί τους προστάτες και προϊστάμενοι. Υπάρχουν μόνο οι σχισματοαιρετικοί παλαιοημερολογίτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έγινε μετριασμός σχολίου


    Ο/Η Ξενοφάνης άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Προς νέο διχασμό":

    O Τελεβάντος συνεχίζει τον διασπαστικό του ρόλο ανενόχλητα λες και τον έβαλε ο ίδιος ο σατανάς.
    Συκοφαντεί χωρίς ντροπή όποιον διαφωνεί μαζί του και τον ταυτίζει με κάποιον Θανάση συνεχώς.
    Και όλους όσους διαφωνούν μαζί.

    Προσέξτε όμως και τον Μιχαλόπουλο που οι σελίδες του δεν οικοδομούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΖΕΨΑ ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΟ...
    ΥΠΕΡΟΧΗ!
    ΑΡΓΟΤΕΡΑ...ΟΤΑΝ ΣΥΝΕΛΘΩ...ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κυπριανέ μου να ρωτήσω:
    ΕΣΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΒΕΡΗ ΦΩΤΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι, Σαλογραία, εγώ και δεν τη βρίσκω καθόλου σπουδαία. Ήταν ένα κοχύλι μισάνοιχτο, το χώρισα, και ένα κορμός από κομμένο δέντρο, καλοκαιρινές διακοπές στη Ζάκυνθο, 1984.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΕΛΕΙΟ!
    ΚΑΙ ΕΧΩ ΧΑΖΕΨΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΥ ...ΞΕΧΑΣΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.
    ΤΟ ΠΑΘΑΙΝΩ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ...
    ΚΟΙΤΑΩ ΤΙ ΦΟΡΑΝΕ ΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΣ, ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΟΥΣ...ΚΑΙ ΧΑΝΩ ΤΟ ΝΟΗΜΑ...
    ΝΟΜΙΖΩ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΚΟΛΠΑΚΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ.
    Η ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΗ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΚΑΛΛΟΥΣ ΤΗς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με αυτά που μου γράφεις, θα με κάνεις να μη ξαναβάλω φωτογραφίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ε όχι και έτσι...
    Στην εποχή της εικόνας ζούμε.
    Αν καταργήσεις τις φωτογραφίες και μου μιλάς και με αυτό το ξυλιαστικό ύφος, δεν θα ξαναπατήσω εδώ μέσα!
    :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά, καλά, μη μου θυμώνεις. Ό,τι πεις εσύ κι όχι εγώ ο "ξυλιάρης".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο/Η Ξενοφάνης:

    Προσέξτε όμως και τον Μιχαλόπουλο που οι σελίδες του δεν οικοδομούν.

    ΣΤΟΛΟΓΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ

    * Άγιο Φως
    * Άννα, μη κλαις! (Προς πονεμένους)
    * Αγία Γραφή
    * Αγιογραφίες
    * ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ
    * Δαρβινισμός
    * Δεισιδαιμονίες
    * ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
    * Ιερώνυμος, ο Βου.
    * ΙΣΛΑΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    * Καλόγερος Παΐσιος
    * Λείψανα
    * Νίκος Καζαντζάκης
    * Νεο-Ειδωλολάτρες
    * Οικογενειακός
    * Παναγιώτης Μιχαλόπουλος
    * Παντελεήμονας: Ο Άγιος Κορυδαλλού!
    * Παπική Εκκλησία
    * Ρασοφόροι
    * Στολές Δεσποτικές
    * ΥΜΝΟΙ ΚΑΙ ΑΣΜΑΤΑ
    * Χιουμοριστικά

    http://xairete.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους