Διάφορα Θέματα « ἡ θεοσέβειά ἐστι σοφία, τὸ δὲ ἀπέχεσθαι ἀπὸ κακῶν ἐστιν ἐπιστήμη » Ιώβ
Δευτέρα 12 Απριλίου 2010
Έχουμε τον ίδιο Θεό;
Ο πάπας και ο κύριος οικουμενικός Βαρθολομαίος, επισκέφθηκαν την εβραϊκή συναγωγή και είπαν ότι έχουμε τον ίδιο Θεό! Και όπως γνωρίζουμε, ο θεός των Εβραίων τους έβαλε να σταυρώσουν το Χριστό. Σήμερα ο θεός του πάπα και του κυρίου οικουμενικού, τους προέτρεψε να πάνε εκεί, στη συναγωγή, για να ανακοινώσουν ότι πιστεύουμε στον ίδιο θεό!!
Ήταν δηλαδή σαν να τους είπε το άγιον Πνεύμα, να πάνε και να ζητήσουν συγγνώμη, διότι εδώ και δυο χιλιάδες χρόνια αδίκως κατηγορούσε ο ένας θεός τον άλλο. Δεν ήξεραν οι Εβραίοι και άρα, "ου γαρ οίδασι τι εποίησαν". Αφέωνται οι αμαρτίες αυτών. Δεν γνώριζαν καλά τι τους έλεγε τότε ο θεός τους. Ήταν στη μέση τα πολιτικά,αλλά ήταν στη συνέχεια και οι "πλανηθέντες υπό του αρχεκάκου όφεως".
Αντί να ζητήσουν συγχώρηση οι Εβραίοι, ο πάπας και ο κύριος οικουμενικός πήγαν για να τους δώσουν το καλό παράδειγμα. Το παράδειγμα ενός θεού που αγαπά και συγχωρεί αδιακρίτως. Δεν χρειάζεται μετάνοια, δεν χρειάζεται ομολογία ή μαρτυρία πίστεως στον ενανθρωπήσαντα Θεό και Λόγο του Θεού, η θεολογία περιττεύει, το δόγμα άχρηστο. Μόνο αναγκαίο είναι η πίστη.
Όλοι ας έχουμε στο "πίσω μέρος της κεφαλής" μια πίστη, ανεξάρτητα σε τι μας καλεί να πιστεύουμε. Ελευθερία έχουμε, δημοκρατία έχουμε, ο καθένας ας ορίσει όποια πίστη θέλει ή ας πάρει μια από τις υπάρχουσες. Ο θεός τον αγαπά, τον δέχεται και ενδεχομένως να συγχωρεί "παν εκούσιον και ακούσιον αμάρτημα λόγω, έργω ή διανοία". Γράφω το "ενδεχομένως να συγχωρεί", διότι μπορεί η συγχώρηση να μην είναι αναγκαία. Όταν αγαπάς γίνεσαι θεός (καθ΄ ομοίωσιν) και ο θεός ανάγκες δεν έχει. Αφήνουμε λοιπόν στην άκρη και τη συγχώρηση. Πάντως, ο άνθρωπος εξακολουθεί να έχει ανάγκες. Αυτό όμως είναι άλλο θέμα.
Κατόπιν όλων αυτών, το ερώτημα είναι : Αφού πίστη υπήρχε και προ Χριστού, τι την θέλουμε την μετά Χριστόν "καινήν πίστι"; Καλά δεν είμαστε πρώτα; Άδικα δεν χάθηκαν τόσοι άνθρωποι; Τόσο αίμα δεν χύθηκε μάταια για του Χριστού την αγία πίστη;
Φοβάμαι, η απάντηση είναι καταφατική. Είναι βέβαιο ότι κατά τον πάπα και τον κύριο οικουμενικό, αυτή η πίστη έκανε μεγάλη ζημιά. Φωτιά έφερε στη γη και οι δυο ηγέτες επείγονται να τη σβύσουν. Το παρελθόν οφείλει να διαγραφεί. Και τότε ποιός ο ρόλος του πάπα και του κυρίου οικουμενικού, θα ερωτήσετε. Προφανής η απόκριση. Μας γυρίζουν πίσω, στην αρχαϊκή, στην αρχέγονη πίστη των Εβραίων. Ο μεσσίας που περιμένουν ακόμη δεν ήρθε και ο πάπας μετά του οικουμενικού είναι σύμφωνοι. Θα έρθη, διότι τα χαρίσματα του θεού είναι "αμεταμέλητα" και "ούτω πας Ισραήλ σωθήσεται".
Αυτό βέβαια δεν το λένε οι Εβραίοι. Ούτε νομίζουν ότι χρήζουν σωτηρίας. Το λένε αυτοί που συνομολόγησαν ότι οι Χριστιανοί πιστεύουν μαζί τους στον ίδιο Θεό, ότι έχουν την ίδια πίστη "με διαφορετικές εκφράσεις". Οι Χριστιανοί όμως ήταν πρώην ειδωλολάτρες και η απιστία των Εβραίων, έγινε αφορμή να εγκαταλειφθεί η πίστη των ειδώλων. Πώς είναι λοιπόν δυνατόν τώρα να ανακαλύψουν νέα πίστη οι Εβραίοι, όταν τους λέμε ότι έχουμε την ίδια; Έχουν κάθε λόγο να μας θεωρούν ειδωλολάτρες και την πίστη μας ειδωλολατρική. Αυτοί παραμένουν σταθερά προσηλωμένοι στη δική τους ανεικονική και ανυπόστατη πίστη. Τι συμβαίνει λοιπόν με τους εκπροσώπους των δυο - στην πράξη ενός - χριστιανικών δογμάτων;
Συμβαίνουν δυο τινά, δηλαδή, το εξής ένα : Ή ότι δεν καταλάβαμε, εδώ και δυο χιλιάδες χρόνια, ότι κάθε άλλη πίστη, εκτός της δογματικά προσδιορισμένης χριστιανικής, σημαίνει υποστροφή στην ειδωλολατρεία ή ότι ο καθολικός πάπας και ο οικουμενικός πατριάρχης συμπεριλαμβάνουν τον Χριστιανισμό στις ειδωλολατρικές θρησκείες "με διαφορετική έκφραση". Η οποία δια των "αγίων" αντιπροσώπων της διατείνεται ότι καταργεί την ειδωλολατρεία, την εξ αντικειμένου ειδωλολατρεία, αλλά την διατηρεί στη φαντασία του ανθρώπου. Αυτό ακριβώς κάνουν οι δύο άλλες, μονοθεϊστικές λεγόμενες, θρησκείες : Το Ισλάμ και ο Ιουδαϊσμός. Αρνούνται τα είδωλα, αλλά αιχμαλωτίζουν τη φαντασία των πιστών σ΄ αυτά.
Θα ανεχόμαστε για πολύ αυτούς τους λυκοποιμένες ή μήπως γίναμε όλοι ειδωλολάτρες και ακόμη δεν το πήραμε είδηση;
Two beer or not two beer?
ΑπάντησηΔιαγραφήThis is the question!
Χικ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Χριστουλίδη, Χριστός Ανέστη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν νομίζω ότι υπάρχουν λόγια που μπορούν να περιγράψουν τα γεγονότα των ημερών μας. Μόνο ίσως η φράση 'έσχατοι καιροί' μπορεί να ταιριάζει.
Και αυτή όμως η φράση είναι δυνατόν να ερμηνευθεί λάθος στη σημερινή εποχή που χρησιμοποιείται ο παραλογισμός ως βάση για την κρίση πράξεων και λόγων.
Είμαι όμως σίγουρος ότι οι ανωτέρω κύριοι - οι αναφερόμενοι στο άρθρο σας - θα έχουν από τον Κύριο την απάντηση που αρμόζει.
Σας ευχαριστούμε για την ενημέρωση που μας παρέχετε.
Χαιρετισμούς,
Αντώνης, Καλαμαριά
Αληθώς Ανέστη ο Κύριος,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντώνη
Ευχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιο.
Κύριε Χριστοδουλίδη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατεπείγον μήνυμα:
Αυτή την Κυριακή η εφημερίδα 'Πρώτο Θέμα' περιέχει την ταινία Κώδικας Da Vinci -
Δεν πρέπει κανείς να αγοράσει την εφημερίδα αυτή!
Είναι βλέπετε η Κυριακή των Μυροφόρων - γιορτάζει η Αγία Μαρία η Μαγδαληνή - και το σκέφτηκαν οι βλάσφημοι ως καλή ευκαιρία να βλασφημήσουν τον Κύριο.
Κύριε Χριστοδουλίδη,
δημοσιεύστε το σας παρακαλώ όπως μπορείτε.
Πείτε μας αν έχετε κάποια ιδέα τι θα μπορούσαμε να κάνουμε.
Ομάδα Ορθόδοξων Χριστιανών, Θεσσαλονίκη
Επισυνάπτω αυτό το μήνυμα ως έχει, διότι άγνωστοι λόγοι του διαδικτύου το εμποδίζουν να αναρτηθεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή :
Κύριε Χριστοδουλίδη,
Κατεπείγον μήνυμα:
Αυτή την Κυριακή η εφημερίδα 'Πρώτο Θέμα' περιέχει την ταινία Κώδικας Da Vinci -
Δεν πρέπει κανείς να αγοράσει την εφημερίδα αυτή!
Είναι βλέπετε η Κυριακή των Μυροφόρων - γιορτάζει η Αγία Μαρία η Μαγδαληνή - και το σκέφτηκαν οι βλάσφημοι ως καλή ευκαιρία να βλασφημήσουν τον Κύριο.
Κύριε Χριστοδουλίδη,
δημοσιεύστε το σας παρακαλώ όπως μπορείτε.
Πείτε μας αν έχετε κάποια ιδέα τι θα μπορούσαμε να κάνουμε.
Ομάδα Ορθόδοξων Χριστιανών, Θεσσαλονίκη
ΚΧ : Το καλύτερο, να μην την αγοράσετε. Αν δεν μπορείτε, χωρίς να διαβάσετε εφημερίδα, ψάξετε να βρείτε εκείνες που δεν συνοδεύονται με ... παροχές δώρων.
Το διαδίκτυο παρέχει τις τρέχουσες πληροφορίες, που οι περισσότεροι αναζητούν.
Η αγορά μιας εφημερίδας δεν είναι υποχρεωτική και η νομοθεσία προβλέπει, πότε ο Τύπος διαπράττει αδίκημα. Η ιδιωτική τηλεόραση, αν και θα μπορούσε να υπαχθεί στον ίδιο νόμο και να γίνει συνδρομιτική, αφέθηκε εντελώς αδέσποτη για να γεμίζει τα ταμεία του κράτους και να σκορπά το καταστροφικό της έργο ατιμωρητί.
Ισχυρίζονται ότι είναι στο χέρι μας να "αλλάξουμε κανάλι". Αλλά ούτε καν θέλουν να συζητούν, ότι εφόσον πρόκειται για προϊόν ιδιωτικού φορέα, που μπαίνει στη δημόσια αγορά του θεάματος και της ενημέρωσης, είναι ουσιαστικά πώληση προϊόντος από ιδιώτη, το οποίο καλείται να αγοράσει (δει) ή να μην αγοράσει, ο καταναλωτής.
Θα έπρεπε λοιπόν κι εδώ να ισχύσει ο νόμος της αγοράς και η ιδιωτική TιΒι να γίνει συνδρομιτική. Αν γινόταν αυτό, η θεαματικότητα θα ήταν όπως και η αναγνωσιμότητα του φθίνοντος έντυπου Τύπου και τα έσοδα του Κράτους θα μειώνονταν.
Υποτίθεται ότι μας την προσφέρουν δωρεάν! Πλήν όμως τη χρυσοπληρώνουμε. Η τιμή αγοράς των ποικίλων ειδών με τα οποία μας αλέθει η ιδιωτική τηλεόραση, συμπεριλαμβάνει και τα "διαφημιστικά έξοδα" του προϊόντος το οποίο δίνετε προς γνώσιν των καταναλωτών. Αν δεν υπήρχε το διαφημιστικό κόστος, τα προϊόντα θα είχαν τη μισή τιμή. Αυτή είναι η "δωρεάν" ιδιωτική ΤιΒι.
Σε ένα άλλο ιστολόγιο, που είχε την καλοσύνη να φιλοξενήσει αυτό που έγραψα εδώ, έγινε ένα σχόλιο για το οποίο και έγραψα αυτά που θα διαβάσετε πιο κάτω. Να σημειώσω ότι το ιστολόγιο αυτό (Ρεσάλτο) αξίζει να το παρακολουθείτε ή ακόμη καλύτερα, να διαβάζετε την έντυπη έκδοση που κυκλοφορεί κάθε μήνα. Είναι από τις ελάχιστες αγωνιστικές φωνές που σήμερα υπάρχουν και η προσφορά του στην παρουσίαση των (διαστρεβλωμένων) γεγονότων από τα ΜΜΕ, πραγματικά αξιόλογη και αξιέπαινη. Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί κανείς πλήρως με αυτά που γράφει. Γράφει όμως για την αλήθεια την οποία παραποιούν κακόβουλα τα ιδιοτελή ΜΜΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σχόλιο λοιπόν και η απάντηση :
"Χριστός Ανέστη.
Κοίτα, καταλαβαίνω την αντιπάθεια σου στον Πατριάρχη. Νομίζω όμως , χωρίς να είμαι θεολόγος, ότι δεν έχεις δίκιο.
Ότι έχουμε τον ίδιο Θεό (τυπικά) Τον έχουμε είτε μας αρέσει είτε δεν μας αρέσει αφού έχουμε τα ίδια βιβλία που μιλάνε για τον Ένα και Μοναδικό Θεό. Τώρα το πως εξελίσεται η πίστη για Αυτον, είναι άλλο θέμα πιστεύω. Εσύ αδελφέ μπαίνεις σε μια φιλοσοφική θεώρηση που πηγαίνοντας από εδώ και εκεί με λάθος αρχικές παραδοχές καταλήγεις εκεί που θέλεις μόνο και μόνο επειδή το θέλεις!
Δεν έχω ιδιαίτερη αδυναμία στους παπικούς και στους Εβραίους, ούτε συμφωνώ με αυτά που κάνει ο Bart αλλά τα του Καίσαρος τω Καίσαρι...."
"ΚΧ : Αληθώς Ανέστη ο Κύριος.
Αν είναι λάθος οι αρχικες παραδοχές μου, τότε τα παρακάτω δεν χρειάζονται. Ευχαριστώ για το σχόλιο που κάνατε σε αυτά που έγραψα.
Αν όμως δεν είναι, και συμφωνούμε σ΄ αυτές, τότε μπορεί, αν το κρίνει ο διαχειριστής του ιστότοπου, να προστεθούν τα κατωτέρω.
Η πίστη δεν υπόκειται στην εξελικτική διαδικασία. Είναι αποτέλεσμα φωτισμού του νου, που έχει ο άνθρωπος.
Ότι έχουμε κοινά τα βιβλία με τους άλλους, δεν σημαίνει ότι έχουμε κοινή την πίστη, κοινή τη λατρεία, άρα κοινό και το Θεό που προσκυνάμε. Κατά τον ίδιο τρόπο, με τον οποίο μολονότι κοινά είναι τα φιλοσοφικά γράμματα και βιβλία της αρχαίας μας παρακαταθήκης, εντούτοις διαφορετικά γίνονται αυτά κατανοητά από τη Δύση. Για Δημοκρατία μιλάμε εμείς, για δημοκρατία μιλούν κι εκείνοι. Διαφορετικά την εννοούμε εμείς, διαφορετικά την αντιλαμβάνονται και την εφαρμόζουν εκείνοι. Μας έκαναν να τη σιχαθούμε.
Δεν είναι ιδιοκτησία μας η πνευματική κληρονομιά των προγόνων μας, όπως δεν είναι ιδιοκτησία των Εβραίων ο Θεός που λατρεύουν ή ακόμη και τα βιβλία τους, που εκείνοι τα μετέφρασαν μια φορά στη δική μας γλώσσα. Κτήμα δικό μας είναι η γλώσσα που μιλάμε, με την οποία διατυπώθηκαν σε χρόνους παλαιούς τα της φιλοσοφίας και αργότερα τα της Θρησκείας (θεολογίας).
Αν κάποιοι αντιμετωπίζουν ερμηνευτικά και συναφή νοηματικά προβλήματα, θα ήταν καλό να ζητήσουν τη γνώμη μας, μιας και είμαστε κάτοχοι από γεννησιμιού αυτής της γλώσσας. Ελπίζω, συν Θεώ, να εξακολουθήσουν να υπάρχουν αυτοί που θα τη μιλούν, θα τη γνωρίζουν, θα την εννοούν.
Χρέος και καθήκον μας είναι αυτά που μας άφησαν οι πριν από εμάς, να τα κάνουμε γνωστά σε όποιον μας το ζητήσει. Κι αν αίφνης βλέπουμε να "στρέφει ο μπούσουλας", κακό δεν θα ήταν να βάλουμε τις φωνές για να πούμε, σε όσους μπορούν να ακούσουν μέσα στο χαλασμό, ότι "ο καιρός μπατάρησε" ,το καράβι άλλαξε ρότα, το Κουροσίβο (Μαύρο Ρεύμα) θα μας πνίξει."
κ. Χριστοδουλίδη
ΑπάντησηΔιαγραφήσας συγχαίρουμε για το σθένος της Διαμαρτυρίας σας απέναντι στις Προδοσίες που λαμβάνουν χώρα με τις... ευ(α)λογίες του Πατριάρχη Βαρθολομαίου.
Αγωνιώντες Χριστιανοί Αλεξανδρούπολης
ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙ Π Ο Τ Ε ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ"! Π Ο Τ Ε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγὠ δεν την έχω αγοράσει από τότε που έγινε το πατατρακ με το χοντρό γελοίο γυαλάκια της και τον Ταρζάν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι εγώ τις έκοψα, από τότε που άρχισαν να μοιράζουν τα bonus.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ συζήτηση που προηγουμένως σας εξέθεσα είχε και μια μικρή συνέχεια. Σας την παρουσιάζω κι αυτή :
["Αγαπητέ κύριε Χριστοδουλίδη,
Σωστά μιλάτε. Μην ξεχνάτε όμως ότι η δημοκρατία έχει καταστεί μια αφηρημένη και υποκειμενική έννοια. Δεν γνωρίζω να έχει γραφτεί τι ακριβώς είναι αυτη η "Δημοκρατία".
Όμως ο Θεός, ούτε αφηρημένος ούτε υποκειμενικός είναι παρόλο που μερικοί πάνε να Τον "πλασσάρουν" έτσι. Ξέρετε το στυλ "Ο Θεός είναι ο ίδιος σε όλες τις θρησκείες (Μωάμεθ, Βούδας, Κούδας)" ή το άλλο "Πιστεύω σε μια ανώτερη δύναμη"!!!!!!!!!!!!(Σούπερμαν?) Είναι απόλυτα συγκεκριμένος και τον περιγράφουν σαφέστατα τα βιβλία των Εβραίων τα οποία υιοθετήσαμε εμείς. Στην πορεία βέβαια, οι Εβραίοι Τον ξέχασαν. Τώρα τείνουμε να Τον ξεχάσουμε και εμείς παρόλο που ήταν συνέχεια δίπλα μας.
Η λατρεία, εννοείται ότι δεν έχει καμία σχέση. Οι Καθολικοί λατρεύουν τον Πάπα, οι Εβραίοι τον δικό τους Θ€ο ή θεού$. Όμως ο Θεός μας είναι ο ίδιος με Αυτόν που λένε τα Εβραϊκά βιβλία.
Και αγαπητέ φίλε, μιας και γράφεις τόσο ωραία, όταν φωνάξεις ότι "ο καιρός μπατάρησε" ,το καράβι άλλαξε ρότα, το Κουροσίβο (Μαύρο Ρεύμα) θα μας πνίξει, φώναξε ότι πρέπει να μην ξεχάσουμε τον Θεό που τιμούσαν οι πατέρες μας, τον Θεό που μας βοηθούσε πάντα να ανασταίνουμε την Ελλάδα."
ΚΧ : Αγαπητέ κύριε,
Δικό σας είναι αυτό : "... φώναξε ότι πρέπει να μην ξεχάσουμε τον Θεό που τιμούσαν οι πατέρες μας, τον Θεό που μας βοηθούσε πάντα να ανασταίνουμε την Ελλάδα",
Και δικό μου το παρακάτω :
"Χρέος και καθήκον μας είναι αυτά που μας άφησαν οι πριν από εμάς, να τα κάνουμε γνωστά σε όποιον μας το ζητήσει."
Αυτό έγραψα, και αυτό το έγραψε ένας Έλληνας, που πρωτίστως σε Έλληνες απευθύνεται και ελληνικά γράφει.
Η Δημοκρατία μπορεί να ήταν ασαφής, κατά το μέτρο του φωτισμού που είχε ο πλανώμενος και σφοδρά ερευνητικός νους των προγόνων μας, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι εξακολουθεί να παραμένει αφηρημένη. Γίνεται πράξη όταν αποφασίσουμε να πολιτευόμαστε κατά το "ουκέτι υμάς λέγω δούλους, ότι ο δούλος ουκ οίδε τι ποιεί αυτού ο κύριος. υμάς είρηκα φίλους".
Σήμερα είμαστε όλοι δούλοι μιας κατ΄ επίφασιν δημοκρατίας "ότι ο δούλος ουκ οίδε τι ποιεί αυτού ο κύριος". Μας ζητάνε να τους ψηφίζουμε, αλλά τα παιγχνίδια που παίζουν οι "κύριοι" της δημοκρατίας δεν τα ξέρουμε. Ή μάλλον, κάποια από αυτά μαθαίνουμε, για να αηδιάσουμε στη συνέχεια από τη βόχα της δημοκρατίας. Οι εκφραστές της βγαίνουν από τις τρύπες των, σε παρένθεση, νόμων. Και σημείωσε, δεν γράφω υπο-νόμων.]