Σάββατο 17 Απριλίου 2010

Οι πλαστογράφοι της προόδου


Πραγματικά έχουν τεράστιο ενδιαφέρον αυτά που (ανα)δημοσιεύει το ιστολόγιο ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ. Είναι ενδιαφέροντα για να μάθουν οι πιστοί Έλληνες Ορθόδοξοι ότι η ένωση της παπικής με την Ορθόδοξη Εκκλησία είναι γεγονός. Μάλιστα από το 1965. Περισσότερα εδώ. Το πρόβλημα είναι πόσοι και πώς, μπορουν να διαφημίσουν αυτές τις τόσο απαραίτητες πληροφορίες. Όλα έχουν αλωθεί, αλλοιωθεί και όποιος τολμά να τα γράφει ή να τα λέει, του κλείνουν την πόρτα κατάμουτρα : "Με τους παλαιοημερολογίτες δεν συζητάμε", λένε. Τους κολλάνε την ετικέτα του ισλαμιστή καμικάζι οι υποτιθέμενοι συντηρητικοί της νεοορθοδοξίας (= νεωτερική ορθοδοξία του ΄24 και μετά) και ... η ζωή συνεχίζεται. Ο αντιοικουμενιστικός αγώνας "τραβά την κατηφόρα" και όχι την "ανηφόρα" που θέλει ο ποιητής.

Κάτι ανάλογο είχε συμβεί με τους Κολλυβάδες και πραγματικά, είναι να τρελλαίνεται κανείς. Εκείνους δεν τους κατηγορούσαν ως συντηρητικούς. Τους ονόμαζαν "φαρμασόνους" και είναι απορίας άξιο, να ταυτίζουν τη μασονία με το συντηρητισμό οι τότε ορθόδοξοι αντικολλυβάδες. Και μάλιστα μοναχοί! Οι "φαρμασόνοι" όμως ήταν οι προοδευτικοί, οι Διαφωτιστές!!

Τούτο, νομίζω, οφείλεται στο ότι όντως η μασονία είναι συντηρητισμός - και μάλιστα αυθεντικός και όχι διαφώτιση ή πρόοδος, όπως συνήθως προβάλλεται ή προσδιορίζεται. Η "φραμασόνοι" στρέφουν τον άνθρωπο στην πηγή του ακραιφνούς συντηρητισμού, που δεν είναι άλλος από τον αρχαϊκό και πρωτόγονο ιουδαϊσμό. Ο οποίος χρησιμοποιεί πλείστες μεθοδεύσεις κατά της Καινής Πίστεως. Ας το καταλάβουν αυτό οι νεοορθόδοξοι "μπροστάρηδες" τύπου Χριστόδουλου. Λάβαρα σήκωνε και τον πάπα μας έφερε. Πήγε και στο Βατικανό, όπου η πίστη διαστρεβλώνεται και αναδύεται ο αδυσώπητος εξολοθρευτής : Ο βιβλικός Ιεχωβά. Σήμερα, αυτός ο θεός έχει βάλει στο μάτι το περιβάλλον και τον κίνδυνο από τον υπερπληθυσμό της γης. Σκοπός του, να μας δώσει υγιές και αμόλυντο περιβάλλον. Μερικά εκατομμύρια ανθρώπων πρέπει να εξαφανιστούν.

Περισσότερα, σχετικά με το Κολλυβαδικό ζήτημα :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους