Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΤΟΥ ... ΟΠΛΙΤΗ

Τα κατωτέρω αποτελουν απάντηση σε δικό μου σχόλιο που έγινε στο ιστολόγιο ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ αλλά και εδώ. Κατατέθηκε και εκεί το άρθρο που ακολουθεί με μικρή σχετική διαφοροποίηση. Εντελώς αιφνίδια, ίσως και από δική μου απροσεξία, το έχασα ξαφνικά και αναγκάστηκα να το ξαναγράψω. Είδα όμως στη συνέχεια ότι δημοσιεύθηκε στο ιστολόγιο της ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ. Βλέπε εδώ

Δεν είμαι από εκείνους που φιλοδοξούν να αποκτήσουν τον τίτλο του ερμηνευτή της θείας και Ιεράς Αποκαλύψεως. Ούτε και ανήκω στην κατηγορία των εφησυχαζόντων, σε μια εποχή τόσο ανήσυχη και ταραχώδη. Θα καταθέσω απλά τη γνώμη μου.

Ο ιερός συγγραφέας της Αποκαλύψεως, μολονότι θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει οποιονδήποτε άλλον αριθμό, χρησιμοποιεί τον αριθμό 666. Όχι άσκοπα, ούτε και τρομοκρατικά. Είναι ο διπλασιασμός του αριθμού 333, και αυτός είναι ο "αριθμός ανθρώπου". Γιατί, θα ερωτήσετε, η προσθήκη ενός άλλου 333; Διότι η διαστροφή και η παραποίηση πρέπει να είναι πλήρης και εξ ονόματος της εν Τριάδι Μονάδος.

Ζούμε σε μια εποχή όπου όλα διαφθείρονται και πλαστογραφούνται. Κατ΄ εξοχήν, δε, η αλήθεια : Η αγάπη με τις μεταμοσχεύσεις, η ελευθερία με τη σύγχρονη δημοκρατία, η δικαιοσύνη με τα ανθρώπινα δικαιώματα, αποτελούν κραυγάζοντα παραδείγματα. Σε γενικές γραμμές αλλοιώνεται και παραποιείται πάσα η γνώση του επιστητού.

Δεν έχει σημασία αν το bar code ενέχει ή μη, τον αριθμό 666. Δεν σημαίνει όμως ότι είναι άχρηστη (ή τρομοκρατική) η προσπάθεια να διαφανεί ότι μέσα από αυτό το σύστημα αριθμών προωθείται ένα εξόχως απάνθρωπο δόγμα στερητικό της ελευθερίας, που οδηγεί μοιραία τον άνθρωπο και στο βιολογικό του θάνατο, πέρα βέβαια και από τον πνευματικό.

Οι θεράποντες της επιστήμης μας λέγουν ότι διερευνούν την αλήθεια όντας απαλλαγμένοι από δογματικές αγκυλώσεις. Παρ΄ όλα αυτά επείγονται να μας εφοδιάσουν με την ... κάρτα του οπλίτη (καθ΄ υμάς) αλλά με άσφαιρα πυρά (καθ΄ ημάς). Γιατί όμως; Γιατί δεν τους φθάνει ότι τόσα χρόνια η ανθρωπότητα πορεύτηκε με τις συμβατικές ταυτότητες και τα διαβατήρια; Τι άλλαξε;

Άλλαξε η θέση ισχύος, την οποία δεν είχαν μέχρι πρότινος οι κακοποιοί και οι διαστροφείς της αλήθειας. Τώρα βρίσκονται στο σημείο όπου μπορούν να μας επιβάλλουν τα παράνομα σχέδιά τους, δηλαδή το δόγμα τους. Η κάρτα του πολίτη είναι ο φορέας αυτού του δόγματος. Το οποίο στερείται δήθεν αγκυλώσεων, αλλά όλους μας αγκυλώνει με την υποχρεωτική αποδοχή του.

Αν απορήσει ή αν διαμαρτυρηθεί κάποιος, ισχυριζόμενος ότι είναι εντελώς αυθαίρετο αυτό που γράφω (: η κάρτα του πολίτη φορέας δόγματος), τότε να λάβει υπόψη ότι, σύμφωνα με την πίστη μας κάθε απόκλιση από τα θεία Θεσπίσματα οδηγεί στον πνευματικό θάνατο. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο αρνητής στερείται από το δικαίωμα να διάγει το βίο του κατά τα ίδια "πιστεύω". Ουδείς θα τον πειράξει.

Αλλά με το δόγμα της κάρτας αυτό δεν πρόκειται να συμβεί. Δεν του στερούν μόνο την ίδια του τη ζωή, τον υποχρεώνουν να στερηθεί κι αυτήν ακόμη την πνευματική ζωή καθιστώντας επιβεβλημένη τη λήψη της κάρτας του καθ΄ υμάς οπλίτη.

Η κάρτα του πολίτη δεν είναι απλά "μια άλλη κάρτα", δεν είναι θέμα επιστημονικής διένεξης το αν περιέχει ή δεν περιέχει, τον αριθμό 666. Ακόμη κι αν δεν είναι εμφανής, είναι ευκρινέστατος σε όσους μπορούν και βλέπουν ακόμη πίσω και από τους αριθμούς : Δήλον ότι τον βλάσφημο διπλασιασμό της εν Μονάδι τριάδος.

Ο Απολλύων, ο Σατανάς και ο Διάβολος συνήψαν συμμαχία, πήγαν και κόλλησαν στο 333 και μας οπλίζουν με την κάρτα.

Οι εφησυχάζοντες ας την παραλάβουν. Εμείς θα φροντίσουμε να εφοδιαστούμε με τα πραγματικά πυρά του Ενός Τριαδικού μας Θεού (333). Όχι με άσφαιρα.

Στη συνέχεια ακολούθησε ένα άλλο σχόλιο από τον Ανώνυμο ΙΚ :

Ενδιαφέρουσα η ανωτέρω ανάλυση, ότι κάρτα του πολίτη αποτελεί δόγμα πίστεως, που ασφαλώς θα πρέπει να προστεθεί σε προσεχή όρο πίστεως σε Οικουμενική Σύνοδο.

Πάντως, ο ιερός συγγραφέας της Αποκάλυψης δεν κάνει λόγο για 666 (αλήθεια τι σημαίνει το 333;), αλλά χξς΄, που στην κάρτα του πολίτη είναι ο αριθμός 1010011010.

Εξ άλλου ο ιερός συγγραφέας γράφει (στο 13. 16-18), ότι όλοι υποχρεωτικά θα χαραχθούν με το χξς', είτε τους αρέσει, είτε δεν τους αρέσει, γιατί δεν θα μπορούν να κάνουν αγοραπωλησίες. Και όσοι έχουν νουν θα καταλάβουν, αν από την αποκρυπτογράφηση του ονόματος θα προκύψει το όνομα του Αντίχριστου.

Πάντως, πουθενά δεν γράφει μην πάρετε το χάραγμα, ούτε αντισταθείτε να μην το πάρετε, γιατί το θεωρεί δεδομένο. Αν όμως αυτοί που θα πάρουν υποχρεωτικά το χάραγμα του Αντιχρίστου, πάρουν προαιρετικά το χάραγμα του Χριστού στο μέτωπό τους (14. 1), τότε δν θα έχουν να φοβηθούν τίποτε από το χάραγμα του Αντίχριστού, γιατί "μείζων ο εν υμίν ή ο εν τω κόσμω" (δηλ. ισχυρότερο είναι το χάραγμα του Χριστού, απ' ότι του Αντίχριστου, οπότε το καλύπτει και το εξαφανίζει).

Πάντως, όντως πολύ καλύτερα περνάγαμε με τις παλιές ταυτότητες, χωρίς τις καταραμένες τις κάρτες, με τις γκαζόλαμπες, τις βοϊδάμαξες, με τον ατμό, τα τραμ με τα άλογα, τα ξύλινα σπίτια, τους καρόδρομους με σύννεφο τη σκόνη, τα ξυπόλητα παιδιά, τότε που είχαμε μέσα μας το Χριστό (εμένα μου λες;), παρά σήμερα με όλες αυτές τις αντίχριστες ανέσεις και τα εργαλεία του Σατανά!

ΙΚ


Και η δική μου απάντηση :

ΚΧ : "Αν απορήσει ή αν διαμαρτυρηθεί κάποιος, ισχυριζόμενος ότι είναι εντελώς αυθαίρετο αυτό που γράφω (: η κάρτα του πολίτη φορέας δόγματος), τότε να λάβει υπόψη ότι, σύμφωνα με την πίστη μας κάθε απόκλιση από τα θεία Θεσπίσματα οδηγεί στον πνευματικό θάνατο. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο αρνητής στερείται από το δικαίωμα να διάγει το βίο του κατά τα ίδια "πιστεύω". Ουδείς θα τον πειράξει."

ΙΚ : "Ενδιαφέρουσα η ανωτέρω ανάλυση, ότι κάρτα του πολίτη αποτελεί δόγμα πίστεως, που ασφαλώς θα πρέπει να προστεθεί σε προσεχή όρο πίστεως σε Οικουμενική Σύνοδο."

ΚΧ : Αν αυτή είνα η δική σας ανάγνωση, κύριε ΙΚ, στο δικό μου εδάφιο που προτάσσω εκ νέου, τότε ειλικρινά λυπάμαι. Και λυπάμαι ακόμη περισσότερο, διότι προσπαθείτε να δώσετε λόγον μαρτυρίας και δη αληθείας, προσφεύγοντας εκ νέου στις προσφιλείς για σας γκαζόλαμπες και στις βοϊδάμαξες. Τις οποίες - λησμονείτε ότι - δεν χρησιμοποιούμε σήμερα με τις συμβατικές μας ταυτότητες ή τα διαβατήρια.

Δηλαδή, σαν να μας λέτε ότι από δώ και πέρα, μόνο με τα ψηφιακά και τις ... οπλικές κάρτες, ορίζεται η μετάβασή μας από το σκοταδισμό της γκαζόλαμπας στο φωτισμό του τσιπ και του κομπιούτερ. Βοϊδάμαξες εμείς, υπερηχητικό Κονκόρντ εσείς. Εύγε στις αναγνώσεις και στα επιτεύγματά σας : Τα θεολογικά και τα άλλα, με τα οποία δεν πρόκειται να ασχοληθώ. Εσείς έχετε το δικό σας "κωδικό" ανάγνωσης για να ίπτασθε με υπερηχητικά αεροπλάνα. Εμείς πάμε με τα συμβατικά - βοϊδάμαξες καθ΄ υμάς.


Και πάλι όμως ο Ανώνυμος ΙΚ επανήλθε :

ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΙΣ ΕΞΟΥΣΙΕΣ (Ρωμ. 13. 1-7)

«Κάθε άνθρωπος οφείλει να υποτάσσεται στις ανώτερες εξουσίες (που είναι οι κυβερνήσεις), γιατί δεν υπάρχουν εξουσίες παρά από το Θεό, κι’ αυτές οι εξουσίες που υπάρχουν έχουν τεθεί από το Θεό (κατά παραχώρηση λόγω της μεταπτωτικής κατάστασης).
Έτσι, λοιπόν, όποιος αντιτάσσεται στην εξουσία (με ανυπακοή και ξεσηκώματα) αντιστέκεται στη τάξη που έβαλε ο Θεός, κι’ όσοι αντιστέκονται (με συλλαλητήρια κ.λπ.) είναι οι ίδιοι υπεύθυνοι για την τιμωρία τους.
Οι άρχοντες (όλοι οι άρχοντες) δεν προκαλούν φόβο σ’ όποιον κάνει το καλό, αλλά σ’ όποιον κάνει το κακό. Θέλεις εσύ να μη φοβάσαι την εξουσία; Κάνε το καλό, και θα σε επαινέσει η εξουσία, γιατί είναι στην υπηρεσία του Θεού για το καλό σου (κάθε εξουσία είναι εκ Θεού). Αν όμως κάνεις το κακό (ξεσηκώνοντας τον κόσμο), να φοβάσαι, γιατί η εξουσία δεν έχει χωρίς λόγο το σπαθί, γιατί υπηρετεί το Θεό (κάθε εξουσία, ακόμη και η αντίχριστη) και γίνεται όργανο της οργής τιμωρώντας όποιον κάνει το κακό.
Πρέπει λοιπόν, να υποτάσσεστε (σε κάθε εξουσία, ακόμη και του Νέρωνα), όχι μόνο για ν’ αποφύγετε την οργή της εξουσίας, αλλά και γιατί αυτό επιβάλλεται από τη συνείδησή σας. Γι’ αυτό να πληρώνετε τους φόρους, αφού οι άρχοντες, που φροντίζουν για την είσπραξή τους, είναι υπηρέτες του Θεού (ακόμη και ο Νέρωνας).
Να αποδίδετε σ’ όλους ό,τι τους οφείλετε: φόρο και δασμό σ’ όποιον οφείλει φόρο και δασμό, σεβασμό και τιμή σ’ όποιον οφείλετε σεβασμό και τιμή».

Οι Χριστιανοί αδελφοί μας των 3 πρώτων αιώνων χρησιμοποιούσαν στις καθημερινές συναλλαγές τους, όπως ήταν φυσικό, τα νομίσματα της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας (τις κάρτες της τότε εποχής). Αυτά όμως έφερναν επάνω την εικόνα του Καίσαρα. Οι Καίσαρες είχαν θεοποιηθεί από τους Ρωμαίους. Τον Νέρωνα («τύπον όντα του Αντιχρίστου», όπως λέγει ο Αγ. Οικουμένιος), τον Τραϊανό κ.ά. είχαν δημόσια ανακηρύξει θεούς, κλπ. κλπ. Δεν εμπόδισε τίποτα απ’ αυτά τους Χριστιανούς να χρησιμοποιούν νομίσματα με τις εικόνες των ρωμαϊκών θεοτήτων (τι τους εμποδίζει σήμερα); Αν μάλιστα λάβουμε υπ’ όψη ότι η λέξη χάραγμα ήταν τεχνικός όρος για την αυτοκρατορική σφραγίδα, τότε δεν μένει παρά να προσθέσουμε: «επί της δεξιάς χειρός», για να διαγράψουμε συλλήβδην τον χριστιανισμό των πρώτων αιώνων, με την κατηγορία ότι έλαβε το χάραγμα που περιγράφει η Αποκάλυψη! Και δεν μένει βέβαια παρά ν’ αποδώσουμε την ίδια μομφή και στον Χριστό μας (!) -μη γένοιτο- αφού πήρε στα χέρια Του το νόμισμα με χαραγμένη επάνω του την εικόνα του Καίσαρα (Τιβέριου) και «ουχ ενύβρισεν αυτήν, αλλά και την οφειλήν απέδωκε τω Καίσαρι, και τον κήνσον ετέλεσεν» (Ιω. Δαμασκηνός).
Η προσκύνηση και λατρεία των Καισάρων ήταν -ας σημειωθεί-άρτια οργανωμένη τότε, με ιερατείο, θυσίες καισαρολατρικές κλπ. Κι όμως ο Χριστός μας τότε είπε: «απόδοτε ουν τα Καίσαρος Καίσαρι» (Ματθ. 22, 21). Κι αν χρειάζεται, ας προστεθεί ακόμη η ερμηνεία του Αγ. Θεοδώρου του Στουδίτου στο παραπάνω γραφικό χωρίο με το ρωμαϊκό νόμισμα: «... και υπέρ της ιδίας εικόνος έκαστος των υποφόρων (των φόρου υποτελών) εικόνα βασιλικήν προσφέρει εις τιμήν τω Καίσαρι (!), τον δη λεγόμενον κεφαλητιώνα». Οι Χριστιανοί πάντοτε έκαναν διάκριση ανάμεσα σε μια πολιτειακή και σε μια θρησκευτική πράξη (την διάκριση αυτή δεν κάνουν σήμερα). Αυτή η εικόνα του Καίσαρα -η ίδια εικόνα που υπήρχε πάνω στα νομίσματα- όταν αργότερα τοποθετήθηκε μέσα στο ναό των Ιεροσολύμων, ήταν μια θρησκευτική και βέβηλη πράξη, γι’ αυτό ερμηνεύθηκε τότε ως το βδέλυγμα της ερημώσεως. Χρησιμοποιούσαν οι πιστοί τα νομίσματα των ειδωλολατρών, γιατί ήταν μια διανθρώπινη ανάγκη. Όταν όμως ο πολιτειακός αυτός θεσμός μετατρεπόταν σε πρόκληση με θρησκευτικό περιεχόμενο, τα τέκνα της Εκκλησίας ανταποκρινόταν αναλόγως. Άραγε συμβαίνει αυτό και τώρα με την κάρτα του πολίτη; Και στην περίπτωση αυτή, ποιο δόγμα παραβιάζεται; Της Τριαδικότητας, της Υικότητας του Χριστού, της ομοουσιότητας, της εκπόρευσης του αγίου Πνεύματος; Άραγε ποιο;

Ο υπερηχητικά ιπτάμενος
ΙΚ


Του απάντησα και δεν γνωρίζω αν θελήσει να δώσει συνέχεια :

Κύριε ΙΚ, υπερηχητικά ιπτάμενε,

Γιατί με αναγκάζετε να σας θυμίσω το περιστατικό με τον Φίλιππο και τον Αιθίοπα ευνούχο δυνάστη της Κανδάκης :

"Αρά γε γινώσκεις ά αναγινώσκεις";

Όλα αυτά τα παραδείγματα που μας αναφέρατε αφορούσαν σε Καίσαρες, ιερατείο και λοιπούς άρχοντες, μιας εξουσίας αντίχριστης, υποκριτικής, φίλαρχης και αλαζονικής, εξόχως δε, διωκτικής των Χριστιανών. Υπέθετε ότι ήταν ανταγωνιστική προς αυτήν η πίστη των Χριστιανών και υποδαύλιζε την εξόντωσή των πιστών, για να μη χάσουν το λεγόμενο status quo και χαλάσει η καθεστωτική τους απολυταρχία. Όταν όμως οι Χριστιανοί καλούντο να θυσιάσουν στα είδωλα και δεν το έκαναν, τους έστελναν στην αρρένα για να τους φάνε τα λιοντάρια : "Πειθαρχείν δει θεώ μάλλον ή ανθρώποις", αυτό γιατί το ξεχάσατε;

Δεν αφορούσαν, αυτά όπου αναφέρεστε, σε εξουσία ομολογούσα Χριστόν και μάλιστα Εσταυρωμένον.

Και πάλι όμως, όταν αργότερα αιρετικοί και βλάσφημοι αυτοκράτορες - υποτίθεται βαπτισμένοι Χριστιανοί - αναλάμβαναν την Εξουσία, ποιος ιερεύς Χριστιανός και ποιός Ορθόδοξος πιστός δεν ξεσηκωνόταν, για να αφυπνίσει τους ανέκαθεν εφησυχάζοντας; Δηλαδή, όλους αυτούς που "τα έβρισκαν" με την αρπακτική εξουσία για να διατηρήσουν κι αυτοί τα δικά τους "εξ αρπαγής" κεκτημένα ή προνόμια.

Οι άρπαγες και βλάσφημοι εξουσιαστές-άρχοντες του λαού του Θεού, υπέστρεφαν τους πιστούς στην ειδωλολατρεία, που πλέον είχε προσλάβει άλλες μορφές : Διαστροφικές και παραπλανητικές. Σας θυμίζω μόνο την Εικονομαχία, όπου οι Εικονομάχοι κατηγορούσαν ως ειδωλολάτρες τους Εικονόφιλους. (Εσείς μας λέτε Άμις και οπαδούς του Νάκου, ενώ άλλοι δεν διστάζουν να μας παρομοιάζουν με ζηλωτές Ιουδαίους της εποχής του Ιησού).

Βεβαίως και υποτασσόμαστε στις υπερέχουσες εξουσίες, όταν όμως μας ζητούν να υποτάξουμε την αλήθεια, εν προκειμένω την αλήθεια της ελευθερίας μας, χάριν της κάρτας δουλοκτησίας, τότε είμαστε απέναντι στην εξουσία αυτή. Δούλοι Χριστού είμαστε, αυτή είναι η μόνη σώζουσα ελευθερία, και όχι δούλοι μιας συνωμοτικής σπείρας ανθρώπων ή ενός βλάσφημου (αιρετικού) ιερατείου. Το οποίο προτιμά να μη θυσιάσει τα κεκτημένα προνόμια που του παρέχει ο Καίσαρας και πριμοδοτεί τους ποικίλους ησυχαστές και εφησυχάζοντες, για να μη τρομοκρατούν το ποίμνιο.

Αυτά και πολλά ακόμη, λυπάμαι που το γράφω, δεν έπρεπε να ακούγωνται από φωνές "τήδε κακείσε κείμενες εν διαδικτύω". Έπρεπε να είναι καθημερινό άκουσμα και μάλιστα από χείλη ιερέων.
Αλλά ως φαίνεται, "πάντες εξέκλιναν, άμα ηχρειώθησαν, ούκ έστι ποιών αγαθόν, ούκ έστιν έως ενός".

Είχαμε και συνέχεια. Ο κύριος ΙΚ συνόψισε με ηθικά διδάγματα και του απάντησα :

Είπαμε, εσείς κύριε ΙΚ, έχετε το δικό σας "κωδικό" ανάγνωσης. Τούτο όμως σας εκθέτει και σας συνιστώ να τον αλλάξετε. Διότι :

ΙΚ ηθικά διδάγματα : 1/ Η κάρτα του πολίτη ισοδυναμεί με θυσία στα είδωλα και καταπάτηση δόγματος της Εκκλησίας (του οποίου ο ζητών και ευρήσει και αποκαλύψει).

ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ ΠΡΩΤΟ

Απάντηση ΚΧ, παραβλέπω την ειρωνεία και γράφω:

Η κάρτα του πολίτη, όπως και η θυσία στα είδωλα, δηλώνει υποχρεωτική - άρα στερητική της ελευθερίας - πράξη. Κανείς δεν λέει, ούτε κι εγώ υποστήριξα κάτι παρόμοιο, ότι αποτελεί δόγμα της Εκκλησίας το αυτεξούσιον (ελευθερία) του ανθρώπου.

Πλην όμως, το δόγμα της Εκκλησίας αφορά στην πίστη και η πίστη, συνυφαίνεται με το θεόθεν δώρο-προνόμιο της ελευθερίας "όστις θέλει" να πιστεύει στην εξ αποκαλύψεως Αλήθεια. Συνάγεται επομένως ότι έμμεσα, και όχι άμεσα, η ελευθερία αφορά στο δόγμα ως σχέσιν έχουσα με την πίστη.

Θα εννοήσατε βεβαίως ότι το "έμμεσα" είναι συνάρτηση του "όστις θέλει" και οπωσδήποτε ότι το "άμεσα", δεν είναι στερητικό της ελευθερίας.

Πλέον σαφέστερα :"νυνί δε ελευθερωθέντες από της αμαρτίας δουλωθέντες δε τω Θεώ" και "υμείς γαρ επ΄ ελευθερία εκλήθητε, αδελφοί. μόνον μη την ελευθερίαν εις αφορμήν τη σαρκί".

Με άλλα λόγια, η ελεύθερη επιλογή να θέλεις να είσαι "δούλος Θεού" σημαίνει αληθή και τω όντι ελευθερία, με τη σαφέστατη προϋπόθεση "μόνον μη την ελευθερίαν εις αφορμήν τη σαρκί".

Μετά από αυτά νομίζετε ότι η περίφημη "κάρτα του πολίτη" είναι ακίνδυνη και ότι δεν μας παρακινεί "εις αφορμήν τη σαρκί"; Εκ πρώτης όψεως δεν αποτελούν δόγμα οι λόγοι επιβολής της, αλλά άπτεται (άπτωνται οι λόγοι) του δόγματος για να το εκτοπίσει και στο τέλος υποχρεωτικά να το αντικαταστήσει. Αν κάνω λάθος διορθώστε με.

ΙΚ ηθικά διδάγματα : 2/ Οι αναφορές των αγίων (Παύλος, Δαμασκηνός, Οικουμένιος, Στουδίτης) δεν είναι διαχρονικές, αλλά αφορούν συγκεκριμένες εποχές και καταστάσεις.

ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ

Απάντηση ΚΧ, υποθέτω ότι και εδώ ειρωνευόσαστε. Αλλά η ειρωνεία αφορά εσάς, επιστρέφει προς υμάς. Διότι κατά τα λεγόμενά σας, κάποτε είχαμε τις βοϊδάμαξες, ενώ τώρα έχουμε τα υπερηχητικά "αερόπλανα". Εσείς, καβαλάτε τη βοϊδάμαξα και μπαίνετε μέσα σε αυτά. Εμείς δεν το κάνουμε. Εξακολουθούμε να ταξιδεύουμε με τα συμβατικά.

29 σχόλια:

  1. κ.Χριστοδουλίδη να βάλετε και τον πρόσφατο διαλογο σας με τον ΙΚ. Να δειχθεί πόσο διαστρέφει την Ιερά Αποκάλυψη.

    Φιλόλαος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγένετο Φιλόλαε, με στεναχωρεί όμως, ότι θα κουράσω τον αναγνώστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και το ΤΕΛΟΣ,

    "Τελικά, ως φαίνεται, υπάρχει ασυμφωνία στα RFID ημών και υμών, όσον απέχουσιν Ανατολαί από Δυσμών.
    ΙΚ "

    -------------------------

    ΚΧ : Ε, τι να κάνουμε; Μερικές φορές κάποια υλικά είναι από κατασκευής χαλασμένα. Όπως έγινε και με εκείνο τον χαλασμένο, που "αφ΄ εαυτού ουκ είπεν", αλλά προφήτευσε ότι "συμφέρει ημίν ίνα εις άνθρωπος αποθάνη υπέρ του λαού και μη όλον το έθνος απόληται".

    "Καθ' όσον απέχουσιν ανατολαί από δυσμών, εμάκρυνεν αφ' ημών τας ανομίας ημών". Τούτο αφορά ημάς, το δικό μας RF ID.
    Ως προς υμάς και το υμέτερο RF ID, μάλλον, ταιριάζει το :
    "αλλ΄ ως απέχει ο ουρανός από της γης, ούτως απέχει η οδός μου από των οδών υμών και τα διανοήματα υμών από της διανοίας μου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επίλογος

    Μετά από αυτά που έγραψα και αφού ευχαριστήσω τον συνομιλητή μου, οπωσδήποτε δε και το ιστολόγιο που με φιλοξένησε, θα ήθελα να ερωτήσω :

    Άρά γε, ο τίτλος του θέματος "ΙΔΟΥ η αισχρή και ψεύτικη προπαγάνδα των 3εξάρηδων" θα εξακολουθήσει να παραμένει ο ίδιος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο χρήστης ΟΔΥΣΣΕΑΣ είπε :

    Aγαπητε Κυπριανε

    βλεπω οτι θεωρεις τον εαυτο σου αυθεντια και εχεις κατασταλαξει σε ολα αφου ερευνησες τα παντα μονος σου, ενω ακομα δεν γνωριζουμε ουτε τις προδιαγραφες της Καρτας.
    Μηπως εσυ τις γνωριζεις;
    Γραφτηκαν χιλια δυο ανευθυνα πραγματα.
    Πως να τα πιστεψουμε;
    Καποιας υπευθυνης αρχης δεν εχουμε ακομα τιποτα στα χερια μας.
    Και φθανεις, Κυπριανε, στο σημειο να αναρωτιεσαι αν ισχυει ακομα ο τιτλος που θεσαμε.
    Ασφαλως και δεν κλονισθηκε παραμικρως.
    Ισχυει και παντα θα ισχυει οταν αντικρυζεις αυτο το απαραδεκτο φουνταμελιστικο παραληρημα των 3εξαρηδων που φθανουν μεχρι και στις συρραψεις και στις πλαστογραφιες, αρκει να βγαινει το ...προσφιλες τους τρισκαταρατο 666.
    Αν ειναι δυνατον αυτοι οι φιλο-αντιχριστοι 3εξαρηδες κυριοι να εχουν σχεσι με το Ευαγγελιο και με την σοβαρη, ήρεμη και συγκρατημενη αντιμετωπισι με χριστιανικη νηφαλιοτητα.
    Προκειται περι σατανικης επηρειας ενος καθαρα σατανικου ψευδους που κυκλοφορεί ενεξελεγκτα και κυριαρχικα και χωρις ιχνος συστολης.

    Ενα καθαρο καθαροτατο επιστημονικο ζητημα που δεν επιδεχεται καμμια μα καμμια αμφισβητησι της ανυπαρξιας του αραπικου 666 που βεβαιωνεται απο τους ΣΟΒΑΡΟΥΣ επιστημονες και οχι απο τους ΚΟΜΠΟΓΙΑΝΝΙΤΕΣ φιλους της μονης Γρηγοριου, τον Σαχινιαν και τους δυο ασχετους και ατζαμηδες μοναχους, δεν εχετε το δικαιωμα κυριοι να το αμφησβητητε, ΟΣΟΙ το αμφισβητητε.
    Δικαιωμα σας, με προσωπικη σας ευθυνη, να δεχεσθε οτι θελετε, αλλα και δικο μας δικαιωμα να εκφραζουμε την ΑΛΗΘΕΙΑ, γιατι η ΑΛΗΘΕΙΑ ενημερωνει τον αλλο και τον απελευθερωνει απο την σατανικη επιμονη και την σατανικη δεισιδαιμονια.
    Αν πρεπει ή οχι να παρουμε την καρτα για αλλους λογους ειναι ζητημα υπο μελετη και μαλιστα με τροπον εξονυχιστικον.
    Και θα πρεπει να περιμενουμε και τους ειδικους και την αποψι της εκκλησιαστικης συνοδου και τις αποψεις και αλλων φορεων για να βγαλουμε τα συμπερασματα μας.
    Και αυτο διοτι εμεις οι απλοϊκοι δεν μπορουμε να ερευνησουμε τις λεπτομερειες του περιεχομενου και των προδιαγραφων της καρτας.
    Πως γινομαι αρνητικος εκ προοιμιου αφου και αυτα τα της καρτας δεν τα γνωριζω;
    Μολις προχθες διαβασα στο γραφειο καποιου μητροπολιτου εγγραφο του αρχηγου της Αστυνομις που γραφει οτι η Καρτα η αστυνομικη, που ειναι μαλλον ιδια με την αναμενομενη, δεν εχει ουτε τσιπ.
    Δηλαδη οι 3εξαρηδες αστυνομικοι μας ελεγαν ψεμματα;
    Εγω μεχρι χθες δεν το ηξερα αυτο.
    Εσεις το ξερατε;
    Ειπα και εγραψα οτι δεν θα δεχθουμε την ανεξελεγκτη ηλεκτρονικη παρακολουθησι χωρις να γνωριζουμε και εμεις το περιεχομενο των καταχωρουμενων, να εχουμε δηλαδη προσβασι μεσα εις αυτα.

    Δεν ηρθε δα και το τελος του κοσμου.
    Ουτε αυτες τις φαιδροτητες δεχομαι με τιποτα.
    Οσοι ειστε τοσο σιγουροι γι αυτο κινδυνευετε να ονομασθητε ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΕΣ και ψευδαποστολοι με οσα τα συνακολουθα.
    Αφηστε τα παρακινδυνευμενα λογια και τις παρακινδυνευμενες πραξεις κυριοι.
    Ειστε, υποτιθεται οτι ειστε, χριστιανοι και οφειλετε να ειστε ακριβεις ΑΚΡΙΒΕΣΤΑΤΟΙ στα λογια σας.
    Αυτα που γινονται σημερα στον περιβαλλοντα χωρο μας ειναι εξωφρενικα και σατανικα ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑΤΑ.

    Και ετσι και ο τιτλος παραμενει ατρανταχτος και θα παραμενει εσαει και μεχρις οτου παυσουν και αυτα τα απαραδεκτα φαινομενα και αυτες οι απαραδεκτες θεσεις σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο χρήστης ΚΥΠΡΙΑΝΟΣ Χ είπε :

    Αγαπητέ Οδυσσέα,

    Ούτε προφήτες, ούτε απόστολοι, ούτε ιδιοκτήτες και κάτοχοι του Αγίου Πνεύματος, φιλοδοξούμε να γίνουμε όσοι εκφράζουμε την έντονη ανησυχία μας για όλα αυτά που έχουν δρομολογηθεί και είναι ήδη έτοιμα.

    Ποιά η σημασία τους; Αρκεί και μόνο ο διωγμός και το πέταγμα στη ζητιανιά, εκείνου που τόλμησε να αρνηθεί να παραλάβει την κάρτα, για να καταλάβουμε τι πρόκειται να ακολουθήσει.

    Για σένα και για άλλους, ένα θύμα της "αισχρής και ψεύτικης προπαγάνδας των 3εξάρηδων" πήγαινε γυρεύοντας και "καλά να πάθει". Ούτε λίγο, ούτε πολύ, για την παρέα που υπεραμύνεται του εφησυχασμού μας, ένας διαφορετικού στιλ Γιεχωβάς, πήρε το μάθημα που του χρειαζόταν.

    Προβλέπω να συνταχθεί σε λίγο ειδική νομοθεσία που θα δικαιώνει νομικά την υποχρεωτική παραλαβή της κάρτας (*). Βέβαια, οι Γιεχωβάδες έχουν γερές "πλάτες" και τη γλυτώνουν. Εμείς δεν έχουμε και δεν θα έχουμε.

    Όταν φτάνεις στο σημείο, αν και δεν είσαι βέβαιος όπως γράφεις, να αποφαίνεσαι για "αισχρή και ψεύτικη προπαγάνδα" σχετικά με το θόρυβο που έχει εκσπάσει για την κάρτα, σημαίνει ότι το πράγμα για την "ομάδα εφησυχασμού" είναι ξεκάθαρο. Διαφορετικά δεν εξηγείται, αφού χρησιμοποιείς τις λέξεις "αισχρή" (το αντίθετο του ηθικού) και "ψεύτικη προπαγάνδα" - το αντίθετο της αλήθειας η οποία δεν έχει χρεία προπαγάνδας. Σημειωτέον, η προπαγάνδα αφορά πάντα στην ψευτιά.

    Αν είχες πραγματικές επιφυλάξεις θα ήσουν διστακτικός στους λεκτικούς σου αφορισμούς και αν αυτά σου τα γράφω, είναι διότι καμιά φορά γινόμαστε ακούσια νεροκουβαλητές στο μύλο που μας αλέθει. Και ο αγώνας που κάνουμε για το "γνώσεσθε την αλήθεια", μπορεί να συμπαρασύρει ανθρώπους καλής προαίρεσης. Αυτά και ως εδώ.

    Υγίαινε

    ===.===.===

    (*) Ευνόητο ότι με την "κάρτα" θα δοθεί ένα ακόμη βήμα, για να θεσμοθετηθεί νόμιμα η "δωρεά" οργάνων, ανεξάρτητα από τη βούληση του δότη. Υποχρεωτική η "κάρτα", υποχρεωτική και η "δωρεά", αφού όλα γίνονται εν ονόματι της αγάπης προς τη ζωή!

    Οι φαύλοι, οι κακοποιοί, οι υλόφρονες, νομίζουν ότι εμείς αγωνιζόμαστε για τούτη τη ζωή που είναι γραφτό της να τελειώσει. Και μας κατηγορούν θρασύτατα ότι είμαστε σαν τους Χιλιαστές (παραλλαγή των άλλων που περιμένουν ακόμη το "μεσσία" τους). Τόσο τους έχουν διαφθείρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο κύριε Χριστοδουλίδη καλά του απάντησες του Οδυσσέα που τρέχει ξωπίσω του Καρδάση λες και είναι ΑΥΘΕΝΤΙΑ πρώτου μεγέθους, ενώ είναι παραπλανημένος άνθρωπος και τίποτα παραπάνω, για να μην πω τίποτα χειρότερο.

    Αν έχει τυφλωθεί τοσο πολυ ο Οδυσσέας τί να πει κανεις;
    Εμας δεν δημοσιεύει τα σχολια που γραφουμε και πονάνε τον διαστροφέα φιλο του ΙΚ.

    Δυστυχως είναι σκλάβος του ΙΚ που δεν ξέρουμε που κρατα η σκούφια του και τί επιδιωκει και τίνος τσιράκι είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο κ.Κυπριανέ, διότι μας φλόμωσε ο Οδυσσέας με τους Καρδάσηδες και τις προπαγάνδες τους υπερ του ηλεκτρ.φακελλώματος, συνέχεια και συνέχεια.
    Τον βαρεθήκαμε να μας βάζει τις παραπλανητικές απόψεις του Καρδάση και να παρασύρει κόσμο όπως σωστά είπε ο σχολιαστης του Αλέξιος.

    Φιλόλαος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΟΔΥΣΣΕΑΣ είπε...
    Φιλολαε χρειαζεσαι τους εξορκισμους του Μεγαλου Βασιλειου σιγουρα.
    Τι ειναι αυτα που γραφεις;
    Πλανεμενος που ειμαι;
    Στην επιστημονικη αναλυσι του Μπαρκοουντ;
    Τοσο ηλιθια σκεφτεσαι;
    Γιατι δεν πειθαρχεις σε εναν που σπουδασε το Μπαρκοουντ;
    Τοτε φερε μας καποιον που το σπουδασε και υποστηριζει τις αποψεις των 3εξαρηδων.
    Αλλοιως κλειστο...
    Ενταξει;
    8 Δεκεμβρίου 2010 12:26 π.μ.

    http://apotixisi.blogspot.com/2010/12/blog-post_2907.html#comments
    Επιβλέπων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητέ Οδυσσέα,

    Δέξου αυτά που γράφω σαν μια φιλική συμβουλή, αν πρόκειται να συνεχισθεί ο διάλογος με τον Φιλόλαο.

    Είναι εξαιρετικά χρήσιμο όταν συζητάμε με κάποιον να αποφεύγουμε τους οξείς και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, όπως : "Τοσο ηλιθια σκεφτεσαι;"

    Δεν σε αποκάλεσε κανένας ηλίθιο για να ανταποδίδεις τη ... φιλοφρόνηση. Ένας απόρησε μήπως "έχεις τυφλωθεί" και ο Φιλόλαος ανέφερε ότι "μας φλόμωσες" με τον Καρδάση. Νομίζω, αυτά δεν έχουν τη βαρύτητα του "Τοσο ηλιθια σκεφτεσαι" ή τουλάχιστο, δεν δημιουργούν ατμόσφαιρα ακατάλληλη για συζήτηση.

    Καλό είναι να κάνουμε κι ένα Σταυρό, πρίν κτυπήσουμε με τα δάκτυλα τα ψηφιακά πλήκτρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σύμφωνα με αυτά που λένε οι γραφές στους έσχατους καιρούς πολλοί άνθρωποι θα πλανηθούν - 'ει δυνατόν και οι εκλεκτοί'. Αυτό σημαίνει ότι θα νομίζουν ότι κάνουν το σωστό ενώ στην πραγματικότητα θα πηγαίνουν στον όλεθρο. Αν υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν πρόβλημα να γίνουν αριθμοί - σαν τους καταζητούμενους στις αμερικανικές φυλακές - είναι δικό τους το θέμα. Ο καθένας έχει την ευθύνη τις δικές του πράξεις. Εφόσον δίνονται οι εξηγήσεις του τι συμβαίνει και κάποιοι συνεχίζουν απτόητοι να πιστεύουν τα ίδια, τότε δεν έχει νόημα να προσπαθεί κανείς να τους δώσει να καταλάβουν τον κίνδυνο. Οπως λένε και οι γραφές 'μετά την πρώτη και δεύτερη νουθεσία παραιτού'.
    Υπάρχουν όμως και άνθρωποι που θέλουν να ενημερώνονται οπότε δεν μπορεί να δημιουργεί εμπάργκο στην έκφραση απόψεων για να μην διαβάζει τα σχετικά άρθρα αυτός που έχει αντίθετη γνώμη. Ας μην τα διαβάζει. Ας κρατήσει τις απόψεις του. Το λεξιλόγιό του δεικνύει και τον χαρακτήρα του - προς τι τόσο μένος? Ας κρατήσει τις απόψεις του - δεν επιθυμεί κανείς να τον πιέσει για κάτι. Συζήτηση γίνεται.
    Επί τη ευκαιρία - αφού δεν υπάρχει κάτι μεμπτό με την κάρτα του πολίτη γιατί είναι υποχρεωτική? Και γιατί έχει chip ενώ τα στοιχεία που πρέπει να περιλαμβάνει μπορούν να χαραχθούν στην επιφάνειά της ώστε να φαίνονται? Ποιος από τους κατόχους της θα μπορεί να ελέγξει το περιεχόμενο του chip? Κανείς! Αυτός είναι ο σκοπός.
    Μία πιστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έστειλα το παρακάτω σχόλιο στον Οδυσσέα για τον διάλογο του με τον Φιλόλαο και δυστυχώς κατα την γνωστή μεροληπτική τακτική του δεν το δημοσίευσε ως όφειλε.


    Αντί να βρίζεις τον Φιλόλαο καλύτερα είναι να κοιτάξεις τα χάλια σου, που μάζεψες εδώ την ΣΑΡΑ (ΙΚ) και την ΜΑΡΑ (Μουστάκης) και το ΚΑΚΟ ΣΥΝΑΠΑΝΤΗΜΑ (Μισα).
    Εντάξει φίλε Οδυσσέα;
    Άντε μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητέ Κυπριανέ,
    με το "ηλίθια σκέφτεσαι" και το "θέλεις εξορκισμούς" δεν έβρισε μόνο τον Φιλόλαο αλλά και ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ που δεν δεχόμαστε τις ηλιθιότητες του Καρδάση και τις δικές του (έτσι για να απαντήσω και εγώ με τον τρόπο που αυτός απάντησε).

    Και Αρα δικαιούμαστε όλοι να τους δώσουμε μια γερή απάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητέ κ.Χριστοδουλίδη,
    έστειλα τα παραπάνω σχόλια, ανάμεσα στα οποία και το δικό σου προς τον Οδυσσέα, στη σχετική θέση της Αποτείχισης και δεν το δημοσίευσε ο Οδυσσέας.
    Αυτά προς ενημέρωση.

    Επιβλέπων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπερδεμένοι άνθρωποι, Επιβλέποντα, μπερδεμένοι. Έγραψε, ό,τι έγραψε, η προτεστάντισσα Ρέλφε και αυτοί νομίζουν ότι την αντιγράψαμε. Λες και δεν υπάρχουν κοινά σημεία μεταξύ προτεσταντών, παπικών, άλλων και ημών των Ορθοδόξων!

    Κοινά σημεία υπάρχουν με όλους, πχ. νηστεύουν οι Μουσουλμάνοι, νηστεύουμε κι εμείς. Σημαίνει αυτό ότι είμαστε "μουσουλμανοφέρνοντες"; Για Θεό μιλούν οι πάντες, το ίδιο κι εμείς. Σημαίνει ότι είμαστε όπως οι άλλοι; Λαλιά έχουν οι άλλοι και γραφή, το ίδιο κι εμείς. Σημαίνει ότι τα ίδια λέμε, τα ίδια εννοούμε με αυτά που εμείς γράφουμε;

    Τόση σύγχυση, τόσο μπέρδεμα! Γιατί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος είπε...
    Φίλε Οδυσσέα θα μπορούσα και εγώ να σε περιλούσω με τις ύβρεις που με περιέλουσες αλλά δεν το κάνω, παρ' ότι θα σου άξιζε αφού φθάνεις σ' αυτό το κατάντημα να είσαι πρόμαχος του Αντιχρίστου και του σφραγίσματος του και με τόσο φανατισμό...
    Με ρωτάς γιατί δεν υπακούω στον "ειδικό" Καρδάση.
    Είσαι με τα σωστά σου φίλε;
    Να υπακούσω σε έναν που συνεχώς σπέρνει ασέβειες και αμφιβολίες;
    Να υπακούσω σ' έναν πατρομάχο;
    Να υπακούσω σε κάποιον που δεν ξέρω απο πού κρατά η σκούφια του; Που δεν ξέρω ποιοί τον έβαλαν να σπουδάσει bar-code και με ποιούς σκοπούς;
    Που δεν ξέρω απο που έρχεται και πού πηγαίνει;
    Που δεν ξέρω τις προθέσεις και τους σκοπούς του; Αν είναι ιδιοτελείς και σκοτεινοί ή καθαροί;
    Είσαι στα καλά σου;
    Και να μην υπακούσω σε τόσους εκλεκτούς αδελφούς και πατέρες που όλη τους η ζωή ήταν θυσία για τον Χριστό; Αδελφότητες, Μοναστήρια, καλοί και τρανοί θεολόγοι και κληρικοί.

    Είσαι με τα σωστά σου;
    ΣΥΝΕΛΘΕ! Πριν είναι αργά.

    Φιλόλαος
    9 Δεκεμβρίου 2010 3:40 μ.μ.

    http://apotixisi.blogspot.com/2010/12/blog-post_2907.html#comment-form

    Επιβλέπων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Ανώνυμε 9 Δεκεμβρίου 2010 12:09 π.μ. είσαι τόσο εκνευριστικός θιασώτης του ηλεκτρονικού φακελλώματος και της έλευσης του χαράγματος του Αντιχρίστου, που με έκανες να ξαναεμφανιστώ εδώ, παρ΄ότι είχα σταματήσει αφού πριν απο καιρό δεν δημοσιεύθηκαν κάποια σχόλια μου εδώ στις Ακτίνες για τους ψευτοθεολόγους κρητικούς.

    Λοιπόν, φέρνεις ως επιχείρημα την κατάπτυστη απόφαση της Δ.Ι.Σ. της Κρήτης, και μας την κουνάς επιδιεκτικά ωσάν να πρόκειται για καμία σωστή και θεόπνευστη απόφαση.

    ΠΟΙΟΥΣ μας φέρνεις ως παράδειγμα;
    Αυτούς που υποστηρίζουν τον αντίχριστο Καζαντζάκης και αρνούνται να τον καταδικάσουν;

    Ξεχνάς ότι "ει τις ου φιλεί τον Κύριον Ιησούν ήτω ανάθεμα, μαραν αθά";

    Ούτε μόριο αγάπης προς τον Χριστό δεν έχουν όσοι υποστηρίζουν τόσο αισχρό και βλάσφημο λογοτέχνη!

    Ξενοφώντας

    9 Δεκεμβρίου 2010 12:24 μ.μ.

    http://aktines.blogspot.com/2010/12/blog-post_1927.html
    Επιβλέπων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ευπρεπέστατη και πολύ όμορφη η απάντησή σου, Φιλόλαε (και Επιβλέποντα).

    Το ήθος μάς λείπει αγαπητοί μου και αυτό πρέπει να τους το δείχνουμε κατά τρόπο αναντίρρητο, όταν γράφουμε. Και όπως γράφουμε, έτσι ακριβώς είμαστε.
    Δεν είμαστε διαφορετικοί από αυτό που εγγράφεται και δηλώνεται με το γραπτό μας λόγο. Να μη το ξεχνάμε ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Άλλος ο Φιλόλαος αγαπητέ κ.Χριστοδουλίδη και άλλος ο Επιβλέπων που είμαι εγώ.
    Εγώ μεταφέρω τα αξιοπρόσεκτα κατα την γνώμη μου που είναι γραμμένα απο ιστολόγιο σε ιστολόγιο, εκεί που νομίζω ότι είναι καλό να ενημερώνω και εκεί που νομίζω ότι θα πιάσει τόπο. Αυτή είναι η κύρια "δουλειά" μου.

    Αυτά για ενημέρωση σας και για λύση κάθε παρεξήγησης.

    Επιβλέπων (τις ιστοσελίδες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το γνωρίζω, μην ανησυχείς. Ήταν υποχρέωσή μου να αναφερθώ και στους δυό σας : Ο Φιλόλαος έγραψε και ο Επιβλέπων τις ιστοσελίδες με πληροφόρησε. Αυτό το νόημα είχαν οι παρενθέσεις στο όνομα του (και) Επιβλέποντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν ανησυχώ αγαπητέ αλλά επειδή μιλήσατε για ωραία απάντηση που εγώ ποτέ μου δεν έγραψα.
    Μόνο κατα του Τελεβάντου και του Παναή έγραψα μια-δύο φορές και αυτό διότι χρησιμοποιησαν το όνομα μου στο Ξυπνηστε ρε.
    Άλλες απαντήσεις επι της ουσίας δεν έγραψα.
    Ευχαριστώ για την κατανόηση.

    Επιβλέπων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τώρα πρόσεξα το "(και) Επιβλέποντα" στην τελευταία σας απάντηση (8:31πμ). Το εντός της παρένθεσης "(και)", πρέπει να σβηστεί αφού ο Επιβλέπων, εγώ, δεν είμαι ΚΑΙ Επιβλέπων. Αλλά ΜΟΝΟΝ Επιβλέπων. Το "καί" σημαίνει ότι είμαι και κάτι άλλο εκτός απο Επιβλέπων, κάτι που δεν είμαι, ενώ ο Επιβλέπων είναι μόνον Επιβλέπων.
    Ευχαριστώ

    Επιβλέπων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ο κάθε Ανώνυμος "Επιβλέπων" δεν μπορεί να θεωρηθεί κτήτωρ του ονόματος που χρησιμοποιεί, καθ΄ ότι ανώνυμος και ουχί επώνυμος.

    Επιβλέπων μπορεί να είμαι κι εγώ και ο οποιοσδήποτε άλλος. Το όνομά μου απλά δηλώνει το ιδιόχειρο, τον τύπο, της γραφής μου για να μη μπερδεύονται οι ειδικοί γραφολόγοι. Τίποτα άλλο δεν σημαίνει. Κι εγώ ανώνυμος είμαι.

    Κανένα πρόβλημα "ανωνύμως Επιβλέποντα" και δεν θα φιλονικήσουμε γι΄ αυτά τα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. "Τώρα πρόσεξα το "(και) Επιβλέποντα" στην τελευταία σας απάντηση (8:31πμ). Το εντός της παρένθεσης "(και)", πρέπει να σβηστεί αφού ο Επιβλέπων, εγώ, δεν είμαι ΚΑΙ Επιβλέπων. Αλλά ΜΟΝΟΝ Επιβλέπων. Το "καί" σημαίνει ότι είμαι και κάτι άλλο εκτός απο Επιβλέπων, κάτι που δεν είμαι, ενώ ο Επιβλέπων είναι μόνον Επιβλέπων.
    Ευχαριστώ"

    Απάντηση : Το "Φιλόλαος" και το "Επιβλέπων" αφορά σε ονόματα και όχι σε επιθετικούς προσδιορισμούς ονόματος ή ονομάτων.

    Εν πάση περιπτώσει, να θεωρηθεί διαγραμμένο το (και).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Συμφωνώ να μην φιλονικήσουμε γι' αυτά τα πράγματα. Όμως διαφωνώ στο να χρησιμοποιεί κάποιος ονόματα που συνεχώς χρησιμοποιεί άλλος διότι αυτό είναι σκόπιμη απάτη. Υπάρχουν χιλιάδες ονόματα και πολλά συνώνυμα αν του αρέσει κάποιου μια έννοια, που δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις το όνομα άλλου, εντός και αν θέλεις να φέρεις την σύγχυση και την απάτη.

    π.χ.Επιβλέπων, Παρατηρητής, Παρακολουθητής κλπ(τόσα με την ίδια έννοια)
    ή Παναής, Παναγιώτης, Παναγής, Πανάγος, Πάνος, κτλ (άλλα τόσα με την ίδια έννοια)

    Το Επιβλέπων το χρησιμοποιώ ως όνομα και όχι ως επιθετικό προσδιορισμό παρα το ότι είναι και αυτό.

    Επιβλέπων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΟΔΥΣΣΕΑΣ είπε...
    Φιλολαε.
    Επαναλαμβανω χρειαζεσαι εξορκισμους οχι μονο για την θεσι σου στο μπαρκοουντ αλλα και σε πολλες αλλες αποστολες κειμενων σου.
    Περαν αυτων που σε υβρισα;
    Λεμε απλα πραγματα.
    Ο κ. Καρδασης σπουδασε το μπαρκοουντ και μιλαει επειδη γνωριζει.
    Δεν λεω να τον ακους στα αλλα ζητηματα.
    Μονο στο ζητημα του μπαρκοουντ.
    Και εσυ μου αναφερεις οτι ακους μονο τους ....συγχρονους πατερες.
    Με για σου με χαρα σου.
    Δεν θα σε ακολουθησουμε.
    Λενε καποιοι πατερες την αληθεια την ψαχνουμε σε πολλους και οχι στον ενα.
    Στα αλλα θα σε απαντηση πιστευω ο ιδιος ο κ. Καρδασης.
    Και ενα ερωτημα που μου το προκαλεις εσυ.
    Μηπως εισαι δωδεκαθεϊστης;
    9 Δεκεμβρίου 2010 6:48 μ.μ.

    http://apotixisi.blogspot.com/2010/12/blog-post_2907.html
    Επιβλέπων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εσείς είστε επώνυμος και όχι ανώνυμος και μπορείτε να υπερασπίσετε τον εαυτό σας αν κάποιος σας πλαστογραφήσει.
    Αφήστε τους ανώνυμους να έχουν ένα όνομα αποκλειστικά μόνο αυτοι ώστε να ξεχωρίζουν απο τους άλλους.
    Αφήστε τους μιας και είναι εντελώς αδύναμοι, μιας και θέλουν να διατηρήσουν την ανωνυμία τους, να υπερασπίσουν το δίκαιο τους, όταν άλλοι τους πλαστογραφούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Βρε τί γίνεται εδώ; Τσακωθήκατε χωρίς λόγο; Ηρεμίας έχουμε χρειαν όλοι μας.

    Όσο για τον Οδυσσέα, θα του έδινα μια γερή απάντηση για τις κουκουνάρες που αμολάει συνεχώς, αλλά ας το αφήσω τώρα βραδυάτικα και θα δω αύριο τί θα κάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σας στέλνω το σχόλιο που έστειλα χθες στον Οδυσσέα αλλά αυτός "αντικειμενικά" φερόμενος δεν το δημοσίευσε!! Αυτή είναι η "αντικειμενικότητα" του Οδυσσέα, να την χαιρόμαστε.

    Οδυσσέα, λυπάμαι για το ήθος και ύφος σου, που υβρίζεις ενώ δεν αντικρούεις καθόλου αυτά που γράφω.
    Ποιές είναι οι άλλες αποστολές κειμένων; Μήπως κάποιος άλλος γράφει με το όνομα μου και νομίζεις ότι γράφω εγώ; Εγώ σχόλια σου στέλνω που συνήθως τα δημοσιεύεις. Για ποιά κείμενα μιλάς; Ήδη πάντως είχαμε κρούσμα απο τον Παναή ή τον Τελεβάντο που σε άλλο ιστολόγιο χρησιμοποιούσαν όλα τα ονόμαστα των σχολιαστών και έγραφαν πλαστογραφώντας τα ονόματα μας. Σου έστειλα δύο φορές διαμαρτυρία αλλά περίεργα δεν την δημοσίευσες. ΓΙΑΤΙ;
    Μήπως τα κείμενα που αναφέρεσαι τα έστειλε κάποιος άλλος; Τί έλεγαν αυτά τα κείμενα; Μπορείς να αναφερθείς συγκεκριμένα; Αν όχι, μην συκοφαντείς αερολογόντας.

    Τώρα για τον Καρδάση, μου λες ότι επειδή σπούδασε bar-code πρέπει να τον ακούμε. Αμφισβήτησε κανείς ότι έμαθε κάποια πράγματα στο bar-code; Για κάνε τον κόπο να κοιτάξεις τα παραπάνω ερωτήματα μου να δείς που αλλού εστιάζω το πρόβλημα και μην είσαι ΕΠΙΠΟΛΑΙΟ ΠΝΕΥΜΑ.
    Η αλήθεια δεν είναι θέμα πλειοψηφικό Οδυσσέα. Αν ήταν τότε ο Χριστιανισμός θα ήταν ψέμμα. Αφήνω ότι ο Καρδάσης ένας είναι και όχι πολλοί...
    Αν θέλεις τώρα να τον ακολουθήσεις στον γκρεμό που πηγαίνει, με γεια σου με χαρά σου, αλλά μην παρασέρνεις κόσμο.

    Οι απαντήσεις του Καρδάση δεν έχουν καμία ισχύ, γιατί είναι με τις απαντήσεις ενός άγνωστου ατόμου που ενδέχεται να είναι κλέφτης και μας λέει ότι δεν είναι κλέφτης. Είναι δυνατόν ένας βαλτός (εάν είναι βαλτός) να πει ότι είναι βαλτός;;
    Για το τελευταίο ερώτημα σου, θα σου θέσω και εγώ ένα ερώτημα παρόμοιας "λογικής".
    Έχω ένα ερώτημα που μου το προκαλείς εσύ Οδυσσέα.
    Μήπως είσαι βουδδιστής;

    Φιλόλαος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους