Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΦΡΟΣΥΝΗ

Απάνθισμα σχολίων (δικών μου) σε σχόλια άλλων.(*)

Σχολιαστής ΙΚ :
"Αλλά και στις μέρες μας ένας μεγάλος θεολόγος, ο π. Γ. Φλωρόφσκυ καταγράφει: «Κόλαση αιώνια δεν μπορεί να υπάρχει, γιατί αυτό θα ήταν ο θρίαμβος του Σατανά!»

Κυπριανός Χ :
Αν δεν το έγραφε αυτό ο π. Γ. Φλωρόφσκυ, αμφιβάλλω αν θα τον γνώριζε ο καντηλανάφτης της εκκλησιάς (κατά το "ο θυρωρός της πολυκατοικίας"). Με κάτι τέτοια "θεία" ορθόδοξα δώρα (και αυτά σε εισαγωγικά) ο οικουμενισμός θέριεψε και η αποκατάσταση πάει να γίνει όρος δογματικός. Η προετοιαζομένη Οικουμενική σύνοδος της απωλείας θα τον προσθέσει. Είναι βεβαιότατον.

Ας όψωνται οι Ρωμανίδης και Φλωρόφσκυ, που έβαλαν πλάτες (επίκαιρη έκφραση) στον οικουμενισμό (ουνιβερσαλισμό κατά σχολιαστή ΙΚ).

Ο ένας είπε να καταργήσουμε τον όρο θρησκεία (νευροβιολογική ασθένεια η θρησκεία) και ο άλλος να καταργήσουμε την κόλαση (κόλαση αιώνια δεν μπορεί να υπάρχει, γιατί αυτό θα ήταν ο θρίαμβος του Σατανά). Τι να τα κάνω όλα τα άλλα τα σοφά που μας είπαν;

Και πότε τα είπαν; Όταν έβλεπαν τον οδοστρωτήρα του οικουμενισμού να ισοπεδώνει τα πάντα!

Ο ιερός Αυγουστίνος έγραψε αυτά που έγραψε, αλλά δεν είχε υπόψη του ότι κάποιοι άλλοι θα εύρισκαν "πάτημα" αργότερα για να αρθρώσουν τις κακοδοξίες τους και στο τέλος να κυριαρχήσουν από την απίστευτη αρχομανία τους. Ήταν βέβαια και τόσα άλλα που συνεβαιναν εκείνο τον καιρό με τις αιρέσεις και πού να προλάβουν οι πατέρες να βάλουν τα πράγματα στη θέση τους.

Το ίδιο πάνε να κάνουν τώρα με την αποκατάσταση των πάντων. Θα στηριχθούν σε αυτά που έγραψαν οι πατέρες, θα τα φέρουν στα μέτρα τους - το έκαναν με το ημερολόγιο - και θα μας "φορέσουν" το νέο δογματικό όρο που θα σβήσει το αιώνιον πυρ της κόλασης.

Χαρές που έχουν να γίνουν, δεν λέγετε. Διερωτώμαι τι κάνουν οι πανεπιστημιακοί της ακαδημαϊκής θεολογίας. Πού βρίσκονται; Δεν ενημερώνονται; Και οι λόγιοι Μοναχοί, οι της Ιεραρχίας και άλλοι τι κάνουν;

Θα μου πουν κάποιοι : Και ποιος είσαι εσύ, που τα βάζεις με τους Ρωμανίδη και Φλωρόφσκυ. Δεν τα βάζω με το συνολικό τους έργο, παρά μόνο με αυτά τα δύο που έγιναν το προσάναμα στη φωτιά του οικουμενισμού (ουνιβερσαλισμού κατά σχολιαστή ΙΚ). Δεν χρειαζόταν τίποτα άλλο.

Όχι στη θρησκεία και όχι στην κόλαση.

Μήπως δεν έκαναν το ίδιο με αυτό που κάνω κι εγώ; Ο ένας πήρε κάτι που έγραψε ο ιερός Αυγουστίνος και τον έβγαλε άχρηστο και ο άλλος, βρήκε κάτι στους πατέρες και ανέτρεψε όλα αυτά που γράφει η Αγία Γραφή για την κόλαση. Το παράδειγμα που μου έδωσαν ακολουθώ.

Και ύστερα γράφουμε: Μπα, δεν το ξέραμε ότι η Εκκλησία έχει απορρίψει δογματικές θέσεις μεγάλων αγίων (σχολιαστής ΙΚ)!

Τι άλλο καλύτερο για τους αδαείς, για τον οικουμενισμό, να κάνουν τις λεσβίες παπαδίνες και επισκοπίνες, να παντρεύουν τους ομοφυλόφιλους και να υιοθετούν αυτοί και οι άγαμες μητέρες.

Κόλαση αιώνια σημαίνει θρίαμβος του σατανά (Φλωρόφσκυ), θρησκεία σημαίνει νευροβιολική ασθένεια (Ρωμανίδης), αγάπη και μόνο αγάπη (Πάπας Ιωάννης Παύλος Β΄)! Οι μέγιστοι των θεολόγων του 20 αιώνα Ορθόδοξοι και ο Πάπας, μέγιστος κι αυτός στην (παπική) αγάπη. Σώσαμε τον άνθρωπο, όλοι ένα και οι άλλοι στα καζάνια, που ο θεολόγος Μουστάκης τα άναψε για μένα.

"Ευλογία διδασκάλων και έλεος αυτών έλθη εφ΄ ημάς". Η βλασφημία ευλογία και το έλεος κατάρα μας λούζουν όλους.

Αυτή είναι η Ορθοδοξία σήμερα και αυτούς τους αντιοικουμενιστές είχαμε και έχουμε. Οι υπόλοιποι που διαφωνούν είναι ερασιτέχνες και φανατικοί. Να τους χαιρόμαστε τέτοιους διδασκάλους "ορθοτόμους" της αληθείας.

===========================

Μια μόνο παρατήρηση για τον σχολιαστή (...) που γράφει:

Δηλ. το ότι "όλοι θα σωθούνε, ακόμη και ο Σατανάς, αφού δεν υπάρχει κόλαση" (Νύσσης) δεν είναι δόγμα; Τότε τι είναι κανόνας ή απόφαση;

Όχι, δεν είναι δόγμα. Δόγμα είναι η Μέλλουσα Κρίση (Δευτέρα Παρουσία). Η κόλαση είναι η αυτοτιμωρία του διαβόλου, του θηρίου, του ψευδοπροφήτη, στην λίμνη του πυρός και του θείου, ημέρα και νύκτα εις τους αιώνας (Αποκάλυψη).

Διότι του λείπει η ταπείνωση. Πάσχει ανίατα από οίηση.

Οι άνθρωποι θα αναστηθούν όλοι. Και άλλοι θα πορευθούν στη Ζωή εν υποστάσει και άλλοι για Κρίση άνευ υποστάσεως.

"Τὸ γὰρ κακὸν ἀνυπόστατον" (Γρ. Νύσσης)

"Οὐ µὴν οὐδὲ παρὰ Θεοῦ τὸ κακὸν τὴν γένεσιν ἔχειν εὐσεβές ἐστι λέγειν"
(Μεγ. Βασίλειος)

(*)Βλέπε ιστολόγιο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους