Ιερώνυμος :
«Αυτή τη στιγμή είναι μονόδρομος και πρέπει όλοι να το καταλάβουμε αυτό, ότι χρειαζόμαστε την συνεργασία κάθε μορφής, περισσότερο από κάθε άλλη εποχή...»
Κυπριανός Χ :
Μήπως κάνουμε και τίποτα άλλο από τότε που λευτερωθήκαμε. Συνεργασία με τους Άγγλους εμείς, θάψιμο μας έκαναν οι Γάλλοι με τους Γερμανούς, Ρώσους και Τούρκους (Μικρασία).
Συνεργασία με τον free world στο Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, θάψιμο μετά με τον εμφύλιο και τις πλάτες του "πατερούλη" στην Αγγλία (σημ. για να μην πάρουμε την Κύπρο που μας έταξαν).
Συνεργασία κάθε μορφής σήμερα, αλλά πότε με τον "μπαμπούλα" της Τουρκιάς από τη μία, πότε με τη ματσεντόνια - τώρα έχουμε και το "ψήσιμο" της Αλβανίας και της Βουλγαρίας για να "δέσει" καλά το πράγμα - μπήκαν και οι λαθραίοι - μας έχωσαν για τα καλά μέχρι το κεφάλι.
Συνεργασία βέβαια και στην αγάπη. Τι Coca Cola, Τι "άγιον Κοράνι", τι Συναγωγές, τι πάπες, τι προτεστάντες, τι πάντες και τα πάντα, αλλά η χρεωκοπία χρεωκοπία. Το ξεπούλημα ξεπούλημα και πάρτα όλα.
Τι γίνεται εδώ πέρα τελικά; Χάθηκε το φιλότιμο; Χάθηκε η αξιοπρέπεια, χάθηκε κάθε ίχνος ανθρωπιάς και ο στοιχειώδης έστω "κοινός νους"; Συνεργασία κάθε μορφής το λένε αυτό ή μήπως
"έκθεση γυναίκας κοινής/ σε βιτρίνα οίκου ανοχής"
υπό υψηλή και ισχυρή προστασία;
Τι αρχιεπίσκοπος είναι αυτός και τι σόι μαθήματα "εθναρχίας" είναι αυτά που μας παραδίδει; Τουλάχιστον, η άλλη εθναρχία που γνωρίσαμε, δεν μας ζητούσε να πέφτουμε στα γόνατα όταν ακούγαμε τη φωνή του χότζα από το μιναρέ. Σκλάβοι είμαστε τότε, σκλάβοι είμαστε και σήμερα. Τούτοι εδώ όμως, πέρα από τη σάρκα μας, ζητούν και την ψυχή μας. Ε, όχι. Φτάνει πια!
Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας...
ΑπάντησηΔιαγραφήκόλλησες αισχρότητα απο (...) ε;
βλέπεις γερογιατρέ που δεν μας ακους;
φθείρουσιν ήθη χρηστα ομιλίαι κακαί.
Συνελθε γερογιατρε και μην παίζεις με την σωτηρια σου.
Εξωπεταξε (...) και τις χυδαιοεπιρροες (...) (π.χ. αισχροφωτο)
Προς τον Ανώνυμο,
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να μην επεμβαίνω και διορθώνω (κάνω ασαφή και ουδέτερα) τα γραπτά σου, θα σε παρακαλούσα να το κάνεις εσύ. Δεν υπάρχει κανείς λόγος να στρέφεις τα βέλη σου σε συγκεκριμένο άτομο που αντιπαθείς.
Την αισχρότητα, που είναι διάχυτη γύρω μας σήμερα, δεν την προσωποποιεί ένα άτομο το οποίο έχεις διαρκώς στο μυαλό σου.
Προσπαθείς να παρασύρεις και άλλους σε αυτό το παιγχνίδι της καθαρότητας με λάθος τρόπο.
Τι σου φταίει ο άλφα ή ο βήτα και διαρκώς τον αναφέρεις δημιουργώντας συνθήκες καβγά και αντεγκλήσεων;
Αν έχεις κάτι με άλλους, τους οποίους θεωρείς υπεύθυνους ότι μολύνουν την ιστοσελίδα που επιμελούμαι, άφησέ τους στην άκρη και ρίξε πάνω μου όλο το φταίξιμο.
Ούτε ο άλφα ή ο βήτα άγνωστος φταίει, ούτε κανείς άλλος. Φταίω εγώ που έχω μολυνθεί από τη νοοτροπία της εποχής, τη νοοτροπία των αισχρών θεαμάτων, λόγων και εν προκειμένω φωτογραφιών.
Τι το αισχρό λοιπόν βρίσκεις στη φωτογραφία; Ότι δείχνει το ήμισυ ενός σώματος με τα χέρια να καλύπτουν το στήθος; Είναι προκλητική η φωτογραφία αυτή και εμπίπτει μέσα στο κλίμα της αισχρότητας που μας σκεπάζει όλους; Γιατί; Επειδή δείχνει ακάλυπτο το σώμα;
Αν είναι έτσι, τότε ας ακολουθήσουμε αυτά που κάνουν και οι Ταλιμπάν : Όλοι με κουκούλες ακόμη και όταν πρέπει να καθαριστούμε στο σπίτι μας και στο μπάνιο μας. Ούτε το δικό μας σώμα να μη βλέπουμε ακάλυπτο.
Με κάτι τέτοια βρίσκουν αφορμή οι ξετσίπωτοι και μας κατηγορούν ότι είμαστε "ταλιμπάν" και γίνονται ακόμη πιο προκλητικοί.
Νομίζω γίνεσαι υπερβολικός. Η γνώμη μου είναι ότι η φωτογραφία δεν είναι προκλητική και η παρουσίασή της θα πρέπει να συνεκτιμηθεί με το άρθρο που τη συνοδεύει.
"Χρειαζόμαστε συνεργασία κάθε μορφής" μας είπε ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και η "συνεργασία" της φωτογραφίας, αν είσαι νοήμων, δείχνει που σταματά αυτή η "κάθε μορφής" συνεργασία. Δεν είναι το ακάλυπτο σώμα, αλλά τα χέρια μπροστά στο στήθος, στο μέρος της καρδιάς που την καλύπτουν, την προστατεύουν.
Αυτά και θα σε παρακαλούσα να πάψεις να ρίχνεις τα προκλητικά βέλη σου σε άλλους. Αυτά να τα ρίχνεις σε μένα και πήγαινε να βρείς αυτούς που αντιπαθείς στο δικό τους "στρατόπεδο".
Αν αναφερθείς εκ νέου σε άλλους, θα με υποχρεώσεις να μην αναρτήσω το σχόλιό σου. Ούτε θα κάνω τον κόπο να το συμμαζέψω.
Προς τον ανώνυμο, υπενθύμιση :
ΑπάντησηΔιαγραφή"Αν αναφερθείς εκ νέου σε άλλους, θα με υποχρεώσεις να μην αναρτήσω το σχόλιό σου. Ούτε θα κάνω τον κόπο να το συμμαζέψω"
Διόρθωσε το σχόλιο που έστειλες, το σχετικό με αυτά που έγραψα, αν θέλεις να το δεις δημοσιευμένο. Οι αιχμές προς άλλους δεν έχουν κανένα νόημα. Εγώ κι εσύ συζητούμε. Τρίτος δεν χωρεί.
Ο γεγραφα γεγραφα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧωρει τρίτος. Είναι ο υπευθυνος της αισχροποιησης σου.
Και γιατί να είναι αυτός και όχι οποιοσδήποτε άλλος; Τόσους "μάστορες" και "μαστόρισσες" έχουμε, μάλιστα και σημαντικούς, πρώτα τραπέζια όπως λένε. Αυτόν διάλεξες που κανείς δεν τον ξέρει; Αλλοπαρμένοι και σαλοπαρμένοι υπάρχουν πολλοί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος τον ανώνυμο (ελεγκτή εναέρειας κυκλοφορίας)
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλαξε το "αυτός" ή "αυτή" και αναφέρσου γενικά σε "αυτό το άτομο", για να είναι δημοσιεύσιμο το σχόλιο.
Να αφήσεις τις σαχλαμάρες και να δημοσιευσεις τα δυο μου σχολια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντάξει;
Δεν θα τα γράφω εγώ ξανα επειδή έχεις την παράξενη ιδέα να λογοκρίνεις την αλήθεια.
Aρκετά απόλαυσε άσυλο η βρωμόγρια καιρός να τα ακούσει και να ωφεληθει ο κόσμος. Αφήνω ότι και το βρωμογρια ειναι γενικό αοριστο και ασαφες και όποιος ξέρει, ξέρει.
Άλλαξε την βρωμοφωτο για να είναι πιο προσιτο το μπλογκ σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι άλλαξε την τακτική ασυλοποιησης-προστασιας της βρωμογριας.
Δημοσιεύω αυτά τα δυο σχόλια του ανώνυμου για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα.
ΑπάντησηΔιαγραφή1ον. Δεν δίνω άσυλο σε κανένα και
2ον. Γενικό, αόριστο και ασαφές, δεν είναι το "βρωμόγρια", όταν αυτό έχει χρησιμοποιηθεί επανειλημμένα για συγκεκριμένο σχολιαστή με τον οποίο διαφωνείς.
Το ιστολόγιο αυτό δεν είναι ρινγκ, όπου ο ένας δίνει μπουνιές στον άλλο.
Όσο για τη λογοκρισία της αλήθειας, για ποιά αλήθεια να συζητήσουμε; Τη δική σου, τη δική μου ή του αντιδίκου σου. Αυτές είναι δικές μας απόψεις και καμιά σχέση δεν έχουν με την αλήθεια. Ούτε και η φωτογραφία έχει καμιά σχέση με αυτή.
Όταν ενδιαφερόμαστε για την αλήθεια, ενδιαφερόμαστε για κάτι γενικό, που μας αφορά όλους. Όχι εσένα, εμένα και δυο τρείς ακόμη.
Δεν εννοούσα αυτά τα σχόλια αλλά δύο άλλα με πιο ουσιαστικό περιεχόμενο και επιχειρήματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά έχουν διαδικαστικό χαρακτήρα και όχι ουσιαστικό.
Το βρωμογρια ό,τι και να λες, είναι και παραμένει, αόριστο, γενικό και ασαφές. Έστω και αν έχει χρησιμοποιηθεί για κάποιο πρόσωπο.Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.
Η αλήθεια μπορεί να είναι με τον ένα και όχι με τους δύο ή τους εκατό. Δεν παίζει ρόλο ο αριθμός στην αλήθεια.
Κατάλαβες φίλε;
Ρινγκ δεν είναι αλλά χώρος για να λέμε αλήθειες που πονάνε μπορεί να (είναι) γίνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα καλα είσαι;
ΑπάντησηΔιαγραφήτα δυο σχολια μου δεν βλεπω ακομα.
Γιατί;
ενας που σε αγαπάει
Χαίρετε, τι κάνετε, είστε καλά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα δυο σας σχόλια να τα αναθεωρήσετε και θα τα δημοσιεύσω (χωρίς πεζοδρομιακές εκφράσεις).
Σας εύχομαι υγείαν και ευτυχίαν δια το νέον έτος. (Και καλλιγραφίαν).
Σας αγαπώ (Μαρία Αλιφέρη)
Αφού δεν είσαι η Μαρία Αλιφέρη γιατί μας δουλεύεις;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεζοδρομιακές εκφράσεις δεν υπάρχουν εκτός αν εννοείς τις αληθινές εκφράσεις.
Εγω σου εύχομαι καλλισεμνότητα και καλλι-αλήθειαν δια το νέον έτος.
ενας που σας αγαπάει
Όσο και να διαφωνεί κάποιος με τη συγκεκριμένη μπλόγκερ, που προφανώς υπονοεί ο ανώνυμος επικριτής της,αποτελεί δεινή ύβρι η χρησιμοποίηση του χαρακτηρισμού βρωμόγρια!Δεν είναι επίπεδο αντιπαράθεσης αυτό.Έχει δίκαιο ο κος Χριστοδουλίδης.Κι εγώ διαφωνώ και σκανδαλίζομαι απ το ύφος της αλλά δεν θεωρώ ορθή πρακτική την εκτόξευση ύβρεων εναντίον της!
ΑπάντησηΔιαγραφή"...εκτός αν εννοείς τις αληθινές εκφράσεις."
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΗΘΙΝΕΣ εκφράσεις δεν είναι οι δικές σου εκφράσεις, ούτε οι δικές μου, ούτε κανενός. Είναι εκείνες που μας ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΟΛΟΥΣ.
UNDERSTOOD?
Σας αγαπώ
Έκφραση της Μαρίας Αλιφέρη
Ενας που σας αγαπάει
Εκφραση Ανωνύμου
Απλές αντιγραφές
Εκφραση δική μου
"Ανώνυμος είπε... Όσο και να διαφωνεί κάποιος με τη συγκεκριμένη μπλόγκερ ... "
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΧ : Επι τέλους !!!!
Τί βλακεία είναι αυτή που πέταξες Χριστοδουλίδη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν τα ξαναείπαμε;
Η αλήθεια δεν έχει να κάνει με την ποσότητα και τον αριθμό. Αυτή είναι νεοεποχίτικη άποψη. Φαίνεται επηρεάστηκες απο την νεοεποχίτικη εποχή που ζούμε.
Είναι σαν να μας λες η Αλήθεια δεν υπάρχει ούτε στους ορθοδόξους, ούτε στους παπικούς ούτε στους προτεστάντες αλλά εκεί που εκφρράζονται όλοι αυτοί!!!
Απο μπαρούφα σε μπαρούφα πηγαίνεις καθώς υποστηρίζεις την βρωμοαισχρόγρια.
ένας που σε αγαπάει
Δυο πράγματα συμβαίνουν : Ή εγώ δεν ξέρω να γράφω ή κάποιος άλλος δεν ξέρει να διαβάζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μου λές αγαπητέ ανώνυμε, αυτή η κουβέντα που αρχίσαμε έχει σχέση με γενικότητα ή με μια επιμέρους άποψη; Και ακόμη, αυτή η, ας τη χαρακτηρίσουμε, αλήθεια έχει σχέση με την αλήθεια της Εκκλησίας και την εν Χριστώ σωτηρία;
Η γνώμη σου, η άποψή σου, για το θέμα που κουβεντιάζουμε, έχει σημασία αν το δικό σου είναι σωστό ή το δικό μου; Και τι παραπέρα σημαίνει αυτό για τους άλλους, για τους πολλούς, αν θα συμφωνήσουν με τον ένα και θα διαφωνήσουν με τον άλλο;
Εσύ θέλεις να υποστηρίζεις αυτά που υποστηρίζεις κι εγώ διαφωνώ και υποστηρίζω αυτά που υποστηρίζω.
Είναι η δική μου "αλήθεια" και η δική σου "αλήθεια" χωρίς ευρύτερες και σημαντικότερες συνέπειες. Τι πας και μπλέκεις την Ορθοδοξία με αυτά;
Είναι ανάγκη κάθε φορά να αναφέρεσαι σε "βρωμοαισχρόγρια" εξειδικεύοντας και εκμερικεύοντας ακόμη περισσότερο το ζήτημα; Αν το έκανες ουδέτερο και γενικόλογο, θα δεχόμουν ότι είναι ένα θέμα (: η βωμολοχία στα μπλογκ) ευρύτερης απήχησης. Εσύ όμως επιμένεις στο ειδικό και το μερικό.
Αγαπητέ Χριστοδουλίδη,
ΑπάντησηΔιαγραφήγιατί με μπλέκεις με τα γενικότητα και επιμέρους άποψη;
Δεν έχει σχέση η σεμνότητα με την εν Χριστώ σωτηρία; Διότι περι αυτής κατ' ουσίαν μιλούμε.
Μιλώντας για την βωμολόχα γρια, στην ουσία μιλάμε για ένα θέμα (: η βωμολοχία στα μπλογκ) ευρύτερης απήχησης.
Δλδ καταδικάζοντας την γρια δεν την καταδικάζουμε επειδή την λένε π.χ.Ελένη Παπαδημητρίου, αφού δεν ξέρουμε ούτε το όνομα της. Την καταδικάζουμε διότι βωμολοχεί και εμποδίζει τους αδελφούς μας στην εν Χριστώ σωτηρία.
Κατάλαβες;
ένας που σε αγαπάει
Εγώ κατάλαβα, εσύ; Το θέμα το προσωποποιείς αδικόπως αναφερόμενος σε "βρωμοαισχρόγρια" κατονομάζοντάς την μάλιστα με το ψευδές όνομα που χρησιμοποιεί. Αλλά κι εσύ προτιμάς να παραμένεις ανώνυμος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈστω, ας φύγουμε κι απ΄ αυτό.
Αν είχες νουν και ήθελες να συζητήσουμε το ζήτημα της βωμολοχίας, τότε όντως θα είχε ευρύτερες και γενικότερες διαστάσεις. Πότε όμως; Αν δεν το προσωποποιούσες. Τώρα όμως δεν έχει. Γιατί εσύ το προτίμησες επιμένοντας σε ήκιστα κόσμιους χαρακτηρισμούς για ένα σχολιαστή που αντιπαθείς κατηγορώντας με μάλιστα για επιρροή, που δέχομαι, παρουσιάζοντας άσεμνη φωτογραφία.
Είναι άσεμνη η φωτογραφία και δεν είναι άσεμνο το "συνεργασία πάσης μορφής"! Όλα να τα ξεπουλήσουμε για να κυριαρχήσει η ψευτιά και η απάτη μιας κίβδηλης "εθναρχίας". Τα έκγονα αυτής της "εθναρχίας" μου λες τι θα είναι; Ψεύτες και απατεώνες θα είναι.
Και αυτά, να τα γράφω εγώ, ο μολυνθείς από μια βρωμοαισχρόγρια που αντιπαθείς, και με ρωτάς αν καταλαβαίνω!
Λοιπόν; Για ποιά αλήθεια ενδιαφέρεσαι και για ποια ορθοδοξία; Ποιος καταλαβαίνει και ποιος δεν καταλαβαίνει;
αγαπητέ Xριστοδουλίδη,
ΑπάντησηΔιαγραφήτο γεγονός ότι και αυτή και εγώ είμαστε ανώνυμοι, μας οδηγεί περισσότερο στο ότι στην ουσία μιλάμε για το γενικό θέμα της βωμολοχίας και δεν το προσωποποιούμε. Πρόσωπο=ονοματεπώνυμο.
Κατάλαβες;
ένα το κρατούμενο.
Δεύτερο κρατούμενο
Αν είναι έτσι όπως τα λες, τότε δεν πρέπει να σχολιάζουμε γεγονότα και πρόσωπα των ημερών μας όπως κάνουν οι πάντες και εσύ (π.χ.Πειραιώς, Ζηζιούλας, Γιανναράς κλπ κλπ) αλλά να μιλάμε γενικά για την αγάπη, την σεμνότητα, την αοργησία κλπ κλπ.
Όμως μιλώντας για τα πρόσωπα, μιλάς στην ουσία για τα πράγματα και καταστάσεις με "ευρύτερες και γενικότερες διαστάσεις".
Τα περι "συνεργασία πάσης μορφής" και τα περι "εθναρχίας" μου φαίνονται και άσχετα και ξεκάρφωτα και ακατανόητα.
Δεν την αντιπαθώ προσωπικά, αλλά με εξοργίζει ότι στανικά προσπαθεί τις αισχρότητες της να τις επιβάλλει παντού με μαλαγανίστικο τρόπο.
ένας που σε αγαπάει και γι' αυτό σε καυτηριάζει
Όσο για την αισχρότητα της φωτογραφίας είχα αφήσει ένα υπέροχο σχόλιο που σε αποστόμωνε αλλά εσύ δεν το δημοσίευσες. Δεν σου φταίω εγω.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Δεύτερο κρατούμενο (σ. σ. και πολλάκις κρατούμενο από εμεένα). Αν είναι έτσι όπως τα λες, τότε δεν πρέπει να σχολιάζουμε γεγονότα και πρόσωπα των ημερών μας όπως κάνουν οι πάντες και εσύ, αλλά να μιλάμε γενικά για την αγάπη, την σεμνότητα, την αοργησία κλπ κλπ."
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΧ : Τα γεγονότα οφείλουμε να τα συζητούμε και να τα σχολιάζουμε, όταν αυτά τα καθορίζουν, τα διαμορφώνουν - δημιουργώντας νοοτροπίες και τρόπους συμπεριφοράς μας - οι επώνυμοι και μάλιστα οι διάσημοι.
Όχι όταν τα λέει ένας ασήμαντος, άγνωστος διαδικτυακός σχολιαστής, που δεν είναι από εκείνους που μας κανονίζουν τι θα πιστεύουμε ή πως θα αναπροσαρμόσουμε την κοινωνικότητά μας βάσει των διδαχών τους (από ΜΜΕ, τέχνη κλπ.)πιχί, για "συνεργασία πάσης μορφής".
Αν ήθελες και αν ήξερες να αντιμετωπίσεις αυτά τα γεγονότα, που ενδεχομένως για σένα μας τα προσφέρει η σχολιάστρια (βρωμοαισχρόγρια), προς τα εκεί έπρεπε να στρέψεις τα πυρά σου. Αλλά δεν έχεις αυτή την ευστροφία. Τα βάζεις με ένα σχολιαστή και περιμένεις να μπω κι εγώ στο δικό σου χορό και να τραγουδήσω το τραγούδι σου.
Για ποιον; Για μια βρωμοαισχρόγρια (sic) λες και αυτή είναι το πρόβλημα. Κατάλαβες γιατί δεν παρουσιάζω τα υποτιμητικά - για άλλους - σχόλια που στέλνεις;
Μετά από αυτά είναι επόμενο να θεωρείς ακατανόητα και "τα περι "συνεργασία πάσης μορφής" και τα περι "εθναρχίας". Αν τα έλεγε η βρωμοαισχρόγρια η επίθεση που θα έκανες με το γνωστό σου τρόπο θα ήταν άνευ προηγουμένου και τα σκάγια, θα έπιαναν κι εμένα.
Άκου να δεις αγαπητέ, στο μέτρο που αναλογεί στον καθένα και της εμβέλειας που έχει ο καθένας, ακόμα και ο σχολιαστής, ακόμα και ο μπλογγερ "διαμορφώνουν - δημιουργώντας νοοτροπίες και τρόπους συμπεριφοράς μας". Ακόμα και ο σχολιαστής μπορεί να μολύνει με τις φράσεις ή τις ιδέες του. Δεν πρέπει απαραίτητα για να μολύνεις να κατέχεις τηλεοπτικό σταθμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντάξει;
άλλο ένα κρατούμενο.
Δεν είπα ότι η αισχρόγρια είναι το πρόβλημα του παντός. Αλλά ένα πρόβλημα και κυρίως του μπλογκ σου είναι.
τέταρτο κρατούμενο.
Λες χορό και τραγούδι μου, αυτό που είναι χρέος κάθε χριστιανού; Την διατήρηση της στοιχειώδους σεμνότητας; Κάνεις λάθος αυτό έπρεπε να το απαιτείς και εσύ ο ίδιος και να το θεωρείς χορό και τραγούδι άλλου.
πέμπτο κρατούμενο.
Δεν παρουσιάζεις δύο σχόλια μου που είχαν μια φορά την λέξη βρωμογρια ενώ την έχουμε πει εκατό φορες μέχρι τώρα. Και αυτά τα δύο σχόλια απαντούσαν ουσιαστικά και για την αισχρότητα της φωτογραφίας που μας έβαλες.
έκτο κρατούμενο.
Δεν είναι υποτιμητική καθόλου η λέξη αισχροβρωμόγραια αλλά αληθινή.
Αισχρή δεν είναι η βωμολοχία και ο βωμολόχος; Ναι.
Βρώμικη πνευματικά δεν είναι η βωμολοχία και ο βωμολόχος, αφού μολύνουν πενυματικά; Ναι.
Γρία δεν αυτοαποκαλείται η ίδια; Ναι.
Αρα που το κακό και το υποτιμητικό στην λέξη, αισχροβρωμόγρια;;;
έβδομο κρατούμενο.
Τα "τα περι "συνεργασία πάσης μορφής" και τα περι "εθναρχίας" δεν έχουν σχέση με το θέμα της αισχρολογίας, αισχρής φωτο, βωμολοχίας.
ογδοο κρατούμενο.
Επαναλαμβάνω δεν εχω με κανένα προσωπικά, όποιοςδηποτε εκφράζεται με βωμολοχίες ή αθωωνει τις αισχρότητες (π.χ. φίλος βρωμογριας, βρωμογρια, ) τον παίρνουν τα "σκάγια". Δεν είναι προσωπικό.
ένας που σε αγαπάει και γι' αυτό σε καυτηριάζει
Στο πέμπτο κρατούμενο διόρθωση
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι να ΜΗΝ το θεωρείς χορό και τραγούδι άλλου.
"Δεν πρέπει απαραίτητα για να μολύνεις να κατέχεις τηλεοπτικό σταθμό" κλπ., κλπ.
ΑπάντησηΔιαγραφή- Ωραία! Να συγκρίνουμε τον τηλεοπτικό σταθμό με ένα μπλόγκερ στη βάση της μόλυνσης! Αλλά η μόλυνση προϋποθέτει τη μολυσματικότητα, πράγμα που δεν ξέρεις τι σημαίνει, δηλαδή πόσο εύκολα μεταδίδεται ένας ιός ή ένα μικρόβιο.
Το ίδιο μολύνει η τηλεόραση και το ίδιο μολύνει ένας σχολιαστής; Την ίδια μολυσματικότητα έχει το επί 24ωρης βάσης πρόγραμμα της τηλεόρασης και το ίδιο ένα σχόλιο ή ένα άρθρο με μια φωτογραφία; Η οποία, στο κάτω της γραφής, δεν "φιγουράρει" μόνη της. Ακολουθεί και ένα άρθρο. Θα δούμε μόνο τη φωτογραφία χωρίς το άρθρο και όλοι θα τρέξουμε γυμνοί στις εκκλησιές;
Ήμαρτον, κύριε.
Και για να μη νομίσεις ότι αποφεύγω να δημοσιεύσω το υπέροχο και αποστομωτικό σου σχόλιο (: Όσο για την αισχρότητα της φωτογραφίας είχα αφήσει ένα υπέροχο σχόλιο που σε αποστόμωνε αλλά εσύ δεν το δημοσίευσες) το παρουσιάζω, όπως θα έπρεπε να το έγραφες και όχι όπως το έγραψε η εμπαθής διάθεση που έχεις και δεν σου επιτρέπει να καταλάβεις, ότι άλλο να απευθυνόμαστε σε κάποιον προσωπικά και έτερο να ελέγχουμε γενικά την περιρρέουσα σήψη.
=========================
Τότε γερογιατρέ αφού δεν είναι κακό το μη προκλητικό γυμνό, τότε δεν είναι κακό ένας γέρος 100 ετών να πάει γυμνός στην Εκκλησία ή να κυκλοφορήσει έξω γυμνός.
Κατα την ΒΛΑΜΜΕΝΗ σου αποψη που έχεις κολλήσει (...), είναι ταλιμπανισμός τα όσα διδάσκει η αγία Γραφή για την σεμνότητα και για την κάλυψη του σώματος.
Τα μη προκλητικά γυμνά δεν είναι αισχρά!
Λοιπον γέροι και γριες γδυθείτε, ιδού Ο ΝΕΟΣ ΦΩΣΤΗΡ Χριστοδουλίδης επηρεασμένος απο (...) ΣΑΣ ΔΙΝΕΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΘΩΟΤΗΤΑΣ αν κυκλοφορείτε έξω γυμνοι, ακόμα και μέσα στην Εκκλησία!!!
Τρελλάθηκες γιατρέ;;
Το γυμνό είναι άπρεπο και αισχρό και προσβάλλει την δημόσια αιδώ έστω και αν δεν ειναι προκλητικό όπως δεν είναι στην φωτογραφια που εβαλες.
Και έπειτα ναι μεν φερεις την ευθυνη εσύ που δέχεσαι (...) άλλους (ομοίους σου) αλλά όμως και (...) (οι άλλοι) δεν ξεφευγ(ουν) απο την ευθύνη.
Μην μου λες λοιπον ότι είναι παράλογο που (...) επιτιθεμαι (και σε καυτηριάζω).
Και (...) (οι δυο) φταίτε (...) εσύ περισσότερο
Εντάξει;
===============================
"Τα "περι "συνεργασία πάσης μορφής" και τα περι "εθναρχίας" δεν έχουν σχέση με το θέμα της αισχρολογίας, αισχρής φωτο, βωμολοχίας"
- Σοβαρά; Μη μου το πεις! Να απαντήσω δεν χρειάζεται. Έγραψα πολλά και τα επίθετα με τα οποία με κοσμείς, δείχνουν την ευγένεια των αισθημάτων και του ήθους που έχεις.
Συνέχεια δεν πρόκειται να υπάρξει.
Τα επίθετα που έγραψα δείχνουν την αλήθεια που δεν διστάζω να κρύβω έστω και αν οι νοσούντες την βλέπουν ως νυστέρι χειρουργικό που τους πονά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι λάθος να συνδέεις τα μαλαγανίστικα με την ευγένεια και το σωστό ήθος. Αυτά είναι ΨΕΥΤΟΕΥΓΕΝΕΙΕΣ.
Καταλάβες αγαπητέ;;
Ε βέβαια πώς να υπάρξει συνέχεια αφού η βρωμόγρια μας έχεις δέσει απο την μύτη και μας σέρνει σαν σκυλάκι της;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι απίστευτος στο πόσο έχεις παρασυρθεί απο την βρωμόγρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγένεια και αηθές δεν είναι οι βωμολοχίες και οι βωμολόχοι!
Αγένεια και αήθεια είναι όσοι ελέγχουν τους βωμολόχους!
Η αισχρότητα είναι παραδεκτή και την αντιμετωπίζουμε ήπια.
Όσους βρίζουν την αισχρότητα, αυτούς υβρίζουμε και συκοφαντούμε ως αγενείς και αηθείς!
Ω της διαστροφής που σε κόλλησε η βρωμόγρια!
διορθωση σχολιου 6:11 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήπου δεν διστάζω να ΛΕΩ (και όχι να κρύβω)
Έτερα σχόλια πάνω στο τελευταίο σου σχόλιο, τώρα που έχω όρεξη, γιατί το πρωί με στενοχώρησες για τις έμμεσες ύβρεις σου αντι να καταλάβεις βασικά πράγματα και να διορθωθείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού είσαι έξυπνος γιατί τώρα μας τα χαλάς και αλλάζεις θέμα ή μου βάζεις πράγματα που είπα.
α.
Κ.Χ. "Την ίδια μολυσματικότητα έχει το επί 24ωρης βάσης πρόγραμμα της τηλεόρασης και το ίδιο ένα σχόλιο ή ένα άρθρο με μια φωτογραφία;"
είπα εγώ ποτέ ότι είναι η ίδια μόλυνση απο ένα τηλ.σταθμό και απο ένα μπλογκ;; φυσικά και δεν είναι η ίδια η μόλυνση. ΌΜΩΣ εμείς πρέπει να είμαστε αντίθετοι και στις δύο μολύνσεις, έστω και αν η τελευταία (απο μπλογκ μικρης εμβελειας) προκαλεί μικρότερες βλάβες. Γιατί κάνεις πώς δεν καταλαβαίνεις;;;;
β. Κ.Χ. "Η οποία, στο κάτω της γραφής, δεν "φιγουράρει" μόνη της. Ακολουθεί και ένα άρθρο. Θα δούμε μόνο τη φωτογραφία χωρίς το άρθρο και όλοι θα τρέξουμε γυμνοί στις εκκλησιές;"
Είπα εγώ ότι η φωτογραφία φιγουράρει μόνη της;; Το ότι δεν κάνεις ένα μεγαλύτερο αμάρτημα (π.χ. να δημοσιεύεις σκέτες άσεμνες φωτο) σημαίνει πως το μικρότερο αμάρτημα (να δημοσίευεις αξιόλογα κείμενα μέσα όμως σε αισχρές φωτο) παύει να είναι αμάρτημα;;;
Έπειτα δεν είπα εγώ ότι θα τρέξουν γυμνοι στις Εκκλησίες. Το γυμνοί στις Εκκλησίες το είπα να καταλάβεις ότι έστω και αν είναι κάτι μη προκλητικό γυμνό (π.χ. μαρασμένες γυμνές γηρασμένες σάρκες), δεν παύει να ξεφεύγει απο τα όρια της στοιχ. ηθικής και της σεμνότητας. Μπορεί λοιπόν να μην πάνε στην Εκκλησία γυμνοί όσοι βλέπουν τις αισχρότητες σου, όμως δεν παύει να μολύνει τον κόσμο και να βγάζει μπόχα ηθική. Το ότι το κείμενο που συνοδευει την βρωμοφώτο μπορεί να είναι καλό και να αναφέρεται σε άλλα πράγματα, όχι αισχρά, δεν εξαγιάζει την φωτο.
Οι άγιοι, και η παραδοση της Εκκλησίας δεν μας έμαθε ποτέ να ανακατευόμαστε με την ΚΟΠΡΙΑ (της αισχρότητας). Πουθενά οι άγιοι δεν μας δίδαξαν τέτοιους τρόπους διδασκαλίας, δλδ με την συνοδεία αισχρών ή γυμνών φώτο. Σύνελθε και δες τα στοιχειώδη και μην επηρεάζεται απο την αισχροκοινωνία μας. (μέσα στην αισχροκοινωνία συμπεριλαμβάνεται και η αισχρόγρια)
ένας που σε αγαπάει και γι' αυτό σε καυτηριάζει
Είπα ότι δεν θα υπάρξει συνέχεια. Αλλά υπάρχει, διότι μου φαίνεται έχω να κάνω με έναν ακούσιο εικονομάχο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι εκονομάχοι δεν καταλάβαιναν ότι ο Λόγος ποιεί την Εικόνα. Νόμιζαν το αντίθετο, ότι η Εικόνα ποιεί το Λόγο. Όπως το λέμε σήμερα με το "η φωτογραφία ΛΕΕΙ χίλιες ΛΕΞΕΙΣ".
Εντελώς σχηματική η αναφορά που κάνω. Διότι η φωτογραφία δεν είναι εικόνα. Ωστόσο η εποχή μας χαρακτηρίζεται εικονική.
Η φωτογραφία που βλέπεις δεν σε προκαλεί να φτιάξεις τα δικά σου λόγια, δεν λέει "χίλιες λέξεις". Αν ήταν μέρος ενός εκθεσειακού Folio φωτογραφιών θα είχες δίκαιο.
Αλλά οι φωτογραφία δείχνει τα λόγια που είχε μέσα του ο φωτογράφος, όταν αποφάσισε να βγάλει τη φωτογραφία αυτή όπως τη βλέπεις. Δεν είχε πρόθεση να "στολίσει" τη φωτογραφία με λόγια. Δεν είχε πρόθεση να κάνει έκθεση φωτογραφίας.
Τα λόγια αυτά ήρθε η κατάλληλη στιγμή να ειπωθούν και διαβάζονται με πλαίσιο τη φωτογραφία. Περιεχόμενο είναι τα λόγια που διαβάζεις και περίγραμμα η φωτογραφία. Το πλαίσιο ποτέ δεν έχει μεγαλύτερη σημασία από το περιεχόμενό του.
Εσύ πέφτεις στην παγίδα των εικονομάχων, που θεωρούσαν αυτό που έβλεπαν εικόνα του Θεού, χωρίς να λογαριάζουν το "πλαίσιο" της Εικόνας. Έμεναν σ΄ αυτό που έβλεπαν. Δεν είχαν νουν να ιδούν την Εικόνα σαν το περίγραμμα του Λόγου και κατέληγαν στο ανεικονικό θείο. Αλλά γινόντουσαν ειδωλολάτρες φαντασιακού τύπου. Διέφευγαν με τη φαντασία κι έτσι, δεν ήταν εξ αντικειμένου ειδωλολάτρες. Κανείς δεν μπορούσε να τους κατηγορήσει ότι προσκυνούσαν είδωλα!
Φοβούμαι ότι δεν είσαι σε θέση να καταλάβεις αυτά που σου γράφω, αφού δεν αντιλαμβάνεσαι ότι στον κόσμο μέσα που ζούμε, είμαστε ακάθαρτοι από την κοπριά του. Οι άγιοι, και η παραδοση της Εκκλησίας, δεν μας έμαθαν ποτέ να ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΝΑ με την ΚΟΠΡΙΑ. Μας έμαθαν και μας διδάσκουν πώς να τη βγάλουμε από πάνω μας. Μεταξύ άλλων, ένας τρόπος είναι να φτιάχνουμε φωτογραφίες για να πλαισιώνουν αυτά που έχουμε μέσα μας και τα γράφουμε με το Φώς, με τα δικά μας φτωχά λόγια.
Το πλαίσιο που διάλεξα μπορεί να μη σου αρέσει. Κράτησε τα λόγια. Αν κι αυτά δεν σ΄ αρέσουν πέταξέ τα, φτιάξε το δικό σου πλαίσιο και δείξε μας τη δική σου φωτογραφία. Έχεις βγάλει την κοπριά από πάνω σου, θα είναι πεντακάθαρη.