Η φωτογραφία που βλέπετε έγινε αφορμή να ανοίξει ένας διάλογος με κάποιον ανώνυμο σχολιαστή. Μου καταλόγιζε άηθες ήθος και με κατηγούσε για σκανδαλισμό των αναγνωστών. Γράφτηκαν αρκετά και ο αναγνώστης, αν θέλει να μάθει τα διαμειφθέντα, μπορεί να τα διαβάσει στο Θέμα με τίτλο "Η Νέα Εθναρχία". Καταθέτω εδώ τον τελευταίο λόγο που αναγκάστηκα να γράψω, λόγω της αφόρητης πίεσης που μου άσκησε ο ανώνυμος σχολιογράφος.
Είπα ότι δεν θα υπάρξει συνέχεια. Αλλά υπάρχει, διότι μου φαίνεται έχω να κάνω με έναν ακούσιο - θέλω να ελπίζω - εικονομάχο.
Οι εκονομάχοι δεν καταλάβαιναν ότι ο Λόγος ποιεί την Εικόνα. Νόμιζαν το αντίθετο, ότι η Εικόνα ποιεί το Λόγο. Όπως το λέμε σήμερα με το "η φωτογραφία ΛΕΕΙ χίλιες ΛΕΞΕΙΣ".
Η φωτογραφία που βλέπεις δεν σε προκαλεί να φτιάξεις τα δικά σου λόγια, δεν λέει "χίλιες λέξεις". Αν ήταν μέρος ενός εκθεσιακού Folio φωτογραφιών θα είχες δίκιο. Αλλά η φωτογραφία δείχνει τα λόγια που είχε μέσα του ο φωτογράφος, όταν αποφάσισε να βγάλει τη φωτογραφία αυτή όπως τη βλέπεις. Δεν είχε πρόθεση να "στολίσει" τη φωτογραφία με λόγια. Δεν είχε πρόθεση να κάνει έκθεση.
Τα λόγια αυτά ήρθε η κατάλληλη στιγμή να ειπωθούν και διαβάζονται με πλαίσιο τη φωτογραφία. Περιεχόμενο είναι τα λόγια που διαβάζεις και περίγραμμα η φωτογραφία. Το πλαίσιο ποτέ δεν έχει μεγαλύτερη σημασία από το περιεχόμενό του. Αυτά, με αναφορά στο συγκεκριμένο θέμα της φωτογραφίας.
Εσύ πέφτεις στην παγίδα των εικονομάχων, που θεωρούσαν αυτό που έβλεπαν εικόνα του Θεού, χωρίς να λογαριάζουν το "πλαίσιο" της Εικόνας. Έμεναν σ΄ αυτό που έβλεπαν. Δεν είχαν το νου να δουν την Εικόνα σαν το περίγραμμα του Λόγου και κατέληγαν στο ανεικονικό θείο. Αλλά γινόντουσαν ειδωλολάτρες φαντασιακού τύπου. Διέφευγαν με τη φαντασία κι έτσι, δεν ήταν εξ αντικειμένου ειδωλολάτρες. Κανείς δεν μπορούσε να τους κατηγορήσει ότι προσκυνούσαν είδωλα!
Φοβούμαι, δεν είσαι σε θέση να καταλάβεις αυτά που σου γράφω, αφού δεν αντιλαμβάνεσαι ότι στον κόσμο μέσα που ζούμε, είμαστε ακάθαρτοι από την κοπριά του. Οι άγιοι, και η παράδοση της Εκκλησίας, δεν μας έμαθαν ποτέ να ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΝΑ με την ΚΟΠΡΙΑ. Μας έμαθαν και μας διδάσκουν πώς να τη βγάλουμε από πάνω μας. Μεταξύ άλλων, ένας τρόπος είναι να φτιάχνουμε φωτογραφίες για να πλαισιώνουν αυτά που έχουμε μέσα μας και τα γράφουμε με το φως και με τα δικά μας φτωχά λόγια.
Το πλαίσιο που διάλεξα μπορεί να μη σου αρέσει. Κράτησε τα λόγια. Αν κι αυτά δεν σ΄ αρέσουν πέταξέ τα, φτιάξε το δικό σου πλαίσιο και δείξε μας τη δική σου φωτογραφία. Έχεις βγάλει την κοπριά από πάνω σου, θα είναι πεντακάθαρη.
Ντροπή σου Κυπριανέ,
ΑπάντησηΔιαγραφήκάνεις που κάνεις το λάθος, μην το υποστηρίζεις και απο πάνω γιατί γελοιοποιήσαι.
Ακόμα δεν έμαθες ότι η δημοσίευση των γυμνών είναι αηδία και αισχρότητα;;
Με συγχωρείς που θα σε λυπήσω, αλλά δίκαιο απόλυτο έχει ο αναγνώστης σας.
Φιλόλαος
Τα ίδια μπορεί να ισχυρίζονταν οι εικονομάχοι, όταν έβλεπαν το Εσταυρωμένο γυμνό και επί ξύλου κρεμάμενο, στις άγιες Εικόνες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν κάνω αναγωγή της φωτογραφίας σε εικόνα (ή Εικόνα). Κάνω αναγωγή της νοοτροπίας και του σκεπτικού που υπάρχει στις παραστάσεις με το χρωστήρα ή με το φιλμ, και τη γενίκευση : Κάθε γυμνό είναι ανήθικο. Διάκριση δεν υφίσταται για τις περιπτώσεις αυτές;
Δεν είναι μεγάλη η απόσταση για το επόμενο, καθ΄ όλα λογικό, συμπέρασμα του ιερατείου : Όχι και ένας άνθρωπος να μας λέει ότι είναι θεός!
Ο γράφων προβάλλει τις αιτιάσεις του, έστω κι αν γίνεται γελοίος. Οι άλλοι όμως γιατί δεν κάνουν τον κόπο να μας εξηγηθούν καλύτερα, παρά αρκούνται σε αφορισμούς και συνθήματα;
Και κάτι ακόμη, αν οι γενικεύσεις υπερισχύουν και η διάκριση χάνεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒάσει αυτού : Ακόμα δεν έμαθες ότι η δημοσίευση των γυμνών είναι αηδία και αισχρότητα;;
Γιατί να μην ισχύει και αυτό : Η οποιαδήποτε θέα γυμνού είναι αηδία και αισχρότητα;
Οπότε, μήπως έχουν δίκαιο εκεί κάτω στο Αφγανιστάν με την μπούργκα; Μόνο τα μάτια να φαίνονται και τίποτα άλλο, εκτός από τα δάκτυλα.
Γερογιατρέ είσαι πρώτος στον γκεμπελισμό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα οι σχιζοφρενικές απόψεις σου.
1
Κάθε γυμνό είναι τόσο αθώο και άκακο και άγιο όσο η Σταύρωση του Χριστού!!!!!
Αν αυτό δεν είναι βλασφημία τότε εγώ είμαι κουκουβάγια!!!!
2
Η έκθεση του "γυμνού" προσώπου είναι γυμνό και άρα αισχρό!!!!
Το ίδιο αισχρό η "γυμνή" παλάμη και το ίδιο ολόκληρο το πάνω μέρος του σώματος!!!!
Αν αυτό δεν είναι σχιζοφρένια πρώτου βαθμού για να δικαιολήσεις τα αδικαιολόγητα τότε είμαι δύο φορές κουκουβάγια!!!!
Σύμφωνα με τις σοφιστείες και αμπελοφιλοσοφίες σου περι εικόνος, όποιος τάσσεται κατά των αισχρών φωτογραφιών είναι ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΟΣ!!!!
αρε γερογιατρέ, κατάντησες για κλάμματα απο τον πολύ εγωισμό σου.
Πες συγγνώμη, άλλαξε απόψεις, σβήσε την βρωμοφώτο, διώξε την βρωμοαισχρόγρια, και όλα θα πάνε καλά.
Διαφορετικά θα σε εγκαταλείψει η Χάρη με τόσες βλασφημίες ή θα τρελλαθείς.
ένας που σε αγαπάει και γι'αυτό σε καυτηριάζει
Μου καταλογίζεις "γκαιμπελισμό" (δηλ. προπαγάνδα, ήτοι ψευτιά)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε βγάζεις σχιζοφρενή
Με κατηγορείς ως βλάσφημο
Με αποκαλείς σοφιστή και αμπελοφιλόσοφο
Είμαι για κλάματα από τον πολύ εγωισμό
Βάζεις μέσα και τη βρωμοαιχρόγρια
(για να μη ξεχνιόμαστε)
Και μου ζητάς να πω συγγνώμη για να μη με εγκαταλείψει η Χάρη και τρελλαθώ.
Την Χάριν έχουν, προφανώς, όλοι αυτοί που με λούζουν με αυτά τα όμορφα, δεν είναι εγωιστές, είναι ταπεινοί και με καυτηριάζουν επειδή με αγαπούν.
"Ο λόγος σου με χόρτασε και τα ψωμί σου φά' το"
Δεν σε είπα σχιζοφρενή ούτε βλάσφημο, αλλά ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση αγαπητέ, λες και σχιζοφρένειες και βλασφημίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣοφιστίες και αμπελοφιλοσοφίες ναι είπες.
Και πώς να μην πώ για σχιζοφρένειες, σοφιστείες, αμπελοφιλοσοφίες όταν αγαπητέ κοντεύει να μας συγκρίνεις το πορνοπεριοδικό με την π.χ. ημίγυμνη αγιογραφία της Αγ.Μαρίας της Αιγυπτίας;; Διότι εκεί κοντεύεις να καταντήσεις ισχυριζόμενος όλα αυτά που παραπάνω είπες.
Όχι δεν είμαι ταπεινός όμως ούτε σκανδαλίζω τον κόσμο με αισχρότητες, ούτε βγάζω εικονομάχους όσους έχουν διατηρήσει ίχνη σεμνότητας στην σημερινή πανσεξουαλική εποχή του ηθικού ξεπεσμού.
Είσαι χριστιανός και απαιτούμε στοιχειώδη χριστιανική ευπρέπεια απο το μπλογκ σου.
Δεν θέλω να φάω το ψωμί που λες, αλλά προσπαθώ να σου δώσω να καταλάβεις σε τί παραλογίες πέφτεις μονο και μονο για να δικαιολογησεις τα αδικαιολογητα.
ένας που σε αγαπάει και γι'αυτό σε καυτηριάζει
σημείωση
(αύτή την φορά δεν έβαλα μέσα την βρωμοαισχρόγρια-για να μην ξεχνιόμαστε)
"σημείωση
ΑπάντησηΔιαγραφή(αύτή την φορά δεν έβαλα μέσα την βρωμοαισχρόγρια-για να μην ξεχνιόμαστε)"
ΚΧ :
Κάτι ήταν κι αυτό!
Ίχνη σεμνότητας και μάλιστα έντονα, πρέπει όλοι να αφήνουμε. Τα δικά μου ήταν συνάρτηση του "χρειαζόμαστε συνεργασία κάθε μορφής", που είπε ένας υπεύθυνος ιχνηλάτης αλλά και ιχνογράφος.
Ενόχλησε η φωτογραφία και δεν ενόχλησαν τα ίχνη συνεργασίας - και δη υπερβάλλουσας ως έχουμε - κάθε μορφής. Εκείνα είναι (φυσικά δεν είναι) αδιόρατα. Το δικά μου εμφανή λόγω και έργω :
Συνεργασία λέγεται αυτό ή
έκθεση γυναίκας κοινής/σε βιτρίνα οίκου ανοχής;
Η φωτογραφία ήταν τα λόγια που έκρυβα και κρύβω εντός. Ίχνη είναι κι αυτά, αλλά ίχνη που φαίνονται. Άλλοι μπορούν να τα θεωρήσουν παραπλανητικά και άλλοι όχι. Έτσι γίνεται πάντοτε και θα γίνεται.
Λυπάμαι για την σατανική εμμονή στην δικαιολογηση της ασεμνης φωτο
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας εύχομαι κ.Κυπριανέ μας, το νέο έτος να σας φέρει μέσα στην Εκκλησία του Χριστού, και να εγκαταλείψετε, σχίσματα και αισχροπαρέες αλλά και αισχρές φωτογραφίες.
ΑπάντησηΔιαγραφή