Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Ένα πολιτικά αφελές σχόλιο



Από το ιστολόγιο "Ας μιλήσουμε επιτέλους" : Τι συζητούν υπό άκρα μυστικότητα στην Αθήνα μέλη του αμερικανικού Κογκρέσου; Είδηση χθες βράδυ: Αντιπροσωπεία του αμερικανικού Κογκρέσου βρίσκεται αυτές τις ώρες στην Αθήνα, για υψηλού επιπέδου επαφές με την ελληνική κυβέρνηση, σύμφωνα με πληροφορίες.

Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, τα μέλη του Κογκρέσου, που συμμετέχουν σε ειδική επιτροπή για την Άμυνα, θα έχουν συνάντηση με τον Έλληνα υπουργό Εθνικής Άμυνας, Ευάγγελο Βενιζέλο!!!

Από το ιστολόγιο "Αφελή πολιτικά Σχόλα" : Η Ευρώπη θέλει να μας πουλήσει στην Αμερική για να εξοφλήσει τα μεταπολεμικά της δάνεια και οι Αμερικανοί διαπραγματεύονται την αγορά με στόχο ... το γνωστό στόχο. Παγκόσμια αμερικανοβρετανική αυτοκρατορία, η οποία θα επαναλάβει το έργο του Ναπολέοντα και του Χίτλερ. Σύμφωνο μη επιθέσεως από τη μια και Operation Barbarossa από την άλλη.

Οι Ευρωπαίοι ας αρκεστούν σε ρόλο βυζαντινού θεματοφύλακα. Άλλο τίποτα δεν έχει το καλάθι.


Παραπομπές για το ιστολόγιο και τη φωτογραφία
http://kostasxan.blogspot.com/2011/05/blog-post_2631.html

18 σχόλια:

  1. Κύριε Χριστοδουλίδη καλησπέρα,
    Δεν είναι άμεσα συναφές με το παρόν άρθρο σας, αλλά θα ήθελα σας παρακαλώ να ρίξετε μια ματιά στο σημερινό άρθρο του orthodoxia.gr.
    Το link είναι:
    http://www.orthodoxia.gr/show.cfm?id=1600&obcatid=1
    Λέτε να έχουμε εξελίξεις? Μακάρι να γίνει κάτι.
    Μία πιστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ τη σχολιάστρια "Μία πιστή" για την ενημέρωση. Γνώμη μου είναι ότι δεν έρχεται η παραίτηση του αρχιεπισκόπου. Αλλά και δεν αποκλείω (λόγοι υγείας) την έλευσή της. Ακτίνες φωτός ελάχιστες και οι επικρατέστεροι διάδοχοι, ο Δημητριάδος, ο Μεσσηνίας, ο Μεσογαίας και μερικοί άλλοι ... εκ των τριάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΗΠΩΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΡΙΒΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ
    Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ SURPRISE ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΙ
    ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΙ ΕΞ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΗΠΤΙΚΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διαβάστε κ.Χριστοδουλίδη, σημερινό δημοσίευμα.
    http://www.ert.gr/index.php/eidiseis/ellada/38-koinonia/5660-2011-05-23-12-07-03.html

    Και πείτε μας την γνώμη σας.
    Λύσσαξαν; Ή έχουν δίκαιο και υπάρχουν κυρώσεις;

    αναγνώστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κύριε Χριστοδουλίδη,
    Κάποιοι γενικά ετοιμάζουν, αλλά όπως αναφέρεται και στα σχόλια, κάτι άλλο θα γίνει.
    Βρήκα το παρακάτω άρθρο:
    Το Αμερικανικό κογκρέσο ετοιμάζεται να ψηφίσει μια νομοθεσία που εξουσιοδοτεί την επίσημη έναρξη του 3ου Παγκόσμιου Πολέμου εναντίον ενός αόρατου εχθρού που μπορεί να έχει έδρα σε οποιαδήποτε χώρα επιλέξει η κυβέρνηση των ΗΠΑ.
    Η νομοθεσία εξουσιοδοτεί τον Πρόεδρο των ΗΠΑ να αναλαμβάνει μονομερή στρατιωτική δράση εναντίον όλων των εθνών, οργανισμών, και πρόσωπα είτε στην ενδοχώρα είτε στο εξωτερικό. Τα οποία υποτίθεται ότι έχουν εμπλακεί στο παρελθόν σε εχθροπραξίες, η που έχουν δώσει την υποστήριξη τους σε εχθροπραξίες εναντίον των ΗΠΑ η των συμμάχων τους.
    Η νομοθεσία αφαιρεί την απαίτηση για έγκριση από το κογκρέσο σε περίπτωση χρήσεως στρατιωτικών δυνάμεων και αντίθετα δίνει στον Πρόεδρο δικτατορική ισχύ να εμπλέκεται σε οποιαδήποτε στρατιωτική δράση για ακαθόριστο χρονικό διάστημα. Ακόμη εξουσιοδοτεί τον Πρόεδρο να εγκρίνει επιθέσεις εναντίον Αμερικανών πολιτών χωρίς επίβλεψη του κογκρέσου.

    Ανακεφαλαίωση
    Αέναος πόλεμος – ο πόλεμος θα συνεχίζεται έως ότου όλες οι εχθροπραξίες τελειώσουν.
    Κάτι το οποίο δεν θα γίνεται ποτέ.
    Όχι Σύνορα – ο Πρόεδρος θα έχει πλήρη εξουσιοδότηση να εξαπολύει στρατιωτικές επιθέσεις εναντίον κάθε χώρας, οργανισμού η ατόμου, περιλαμβάνοντας και πολίτες των ΗΠΑ σε έδαφος των ΗΠΑ.
    Μονομερή Στρατιωτική Δράση – Πλήρη εξουσιοδότηση να εισβάλει σε όποια χώρα χωρίς εξουσιοδότηση.
    Δεν Προσδιορίζεται με Σαφήνεια ο Εχθρός – Οι ΗΠΑ μπορούν να ανακηρύξουν οποιονδήποτε τρομοκράτη η να ισχυριστούν ότι υποστηρίζει «εχθροπραξίες» εναντίον των ΗΠΑ και να επιτεθούν κατά βούληση.
    Εξουσιοδότηση να Εισβάλλει σε Πολλές Χώρες – Ο Πρόσεδρος θα έχει πλήρη εξουσιοδότηση να εισβάλει στο Ιράν, την Συρία, την Βόρειο Κορέα, μαζί με πολλές άλλες χώρες στην Αφρική και την Μέση Ανατολή. Και ακόμη την Ρωσία και την Κίνα εφόσον «ξέρουν» ότι έχουν υποβοηθήσει εχθροπραξίες εναντίον των ΗΠΑ.

    http://katohika.blogspot.com/2011/05/blog-post_6141.html#more

    Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βρήκα επίσης και δημοσίευση για τις μεταμοσχεύσεις, το νομοσχέδιο είναι υπό συζήτηση στη Βουλή αυτές τις μέρες.
    'Πέμπτη, 19 Μαΐου 2011
    Κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή, το νομοσχέδιο για το πώς θα γίνουμε ανταλλακτικά για άλλους…

    Επίσης, με το νομοσχέδιο ρυθμίζονται ζητήματα απορρήτου, εξουσιοδότησης συγκεκριμένων νοσοκομείων και ιδρυμάτων που θα μπορούν να πραγματοποιούν αφαιρέσεις οργάνων.
    Κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή, το νομοσχέδιο για τη δωρεά και τις μεταμοσχεύσεις οργάνων, σε ένα δυσμενές περιβάλλον, καθώς -σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση του σχεδίου νόμου- «ο αριθμός των δωρεών οργάνων από το 2001 μέχρι το 2010 φθίνει σταθερά και η μεταμοσχευτική δραστηριότητα δεν επαρκεί για την κάλυψη των αναγκών των ασθενών και ο χρόνος αναμονής είναι μεγάλος».
    Με το νομοσχέδιο, ορίζεται πως η αφαίρεση οργάνων από ενήλικο θανόν πρόσωπο, επιτρέπεται, εφ’ όσον ο ίδιος δεν είχε εκφράσει την αντίθεσή του όσο ζούσε

    (ενώ σήμερα ισχύει το αντίστροφο), διευρύνονται οι κατηγορίες των προσώπων που μπορούν να γίνουν ζώντες δότες οργάνων (πλέον προβλέπεται η δυνατότητα για συγγενείς μέχρι τετάρτου βαθμού, ή πρόσωπα με σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης, ή προσωπική σχέση), προβλέπεται ο τρόπος απόδειξης της συναίνεσης του ζώντος δότη και επιτρέπεται η αφαίρεση οργάνων από ανήλικο θανόντα δότη εφόσον συναινούν οι ασκούντες την γονική μέριμνα.

    Επίσης, με το νομοσχέδιο ρυθμίζονται ζητήματα απορρήτου, εξουσιοδότησης συγκεκριμένων νοσοκομείων και ιδρυμάτων που θα μπορούν να πραγματοποιούν αφαιρέσεις οργάνων, συγκρότησης και στελέχωσης του Εθνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων κ.ά.

    newsit.gr
    στις Πέμπτη, Μάϊος 19, 2011'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το ίδιο θέμα αναφέρεται στο παρακάτω άρθρο:
    'Αθήνα
    Την αντίθεσή τους με τρία σημεία του νομοσχεδίου του υπουργείου Υγείας για τις μεταμοσχεύσεις εκφράζουν τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Εθνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων (ΕΟΜ). Δηλώνουν δε ότι ο Οργανισμός «ουδέποτε εκλήθη να συμμετάσχει στη σύνταξη του νομοσχεδίου αυτού».

    Το εν λόγω νομοσχέδιο κατατέθηκε στη Βουλή την Πέμπτη 19 Μαΐου. Προβλέπει, μεταξύ άλλων, ότι όλοι οι Έλληνες πολίτες είναι -μετά το θάνατό τους- εν δυνάμει δότες οργάνων προς μεταμόσχευση, εκτός εάν όσο ζούσαν είχαν εκφράσει εγγράφως την αντίθεσή τους γι' αυτή την ενέργεια.

    Επίσης, προβλέπει τη διεύρυνση της ομάδας των ανθρώπων που μπορούν να λάβουν μόσχευμα από ζωντανό δότη.

    Σύμφωνα με τους εκπροσώπους του ΕΟΜ, η διεύρυνση του κύκλου των δοτών προκειμένου για ζώσες μεταμοσχεύσεις που προβλέπεται στο άρθρο 8 ενέχει τον ορατό κίνδυνο της εμπορευματοποίησής τους.

    «Είμαστε αντίθετοι με την επέκταση της δωρεάς σε άτομα με συναισθηματικό δεσμό, διότι θεωρούμε ότι είναι αδύνατον με οποιονδήποτε τρόπο να κριθεί με αξιοπιστία η ύπαρξή του» επισημαίνουν.

    Σημειώνουν ότι η εικαζόμενη συναίνεση που προβλέπει το άρθρο 9, ακόμα και σε χώρες που είναι νομοθετημένη, όπως στην Ισπανία, στην πράξη δεν χρησιμοποιείται και δεν αφαιρούνται ποτέ όργανα χωρίς τη σύμφωνη γνώμη των συγγενών. Με δεδομένες τις αντιρρήσεις που έχουν ήδη εκφρασθεί από την κοινωνία, θα επηρεαστεί αρνητικά η δωρεά οργάνων.

    Επίσης, αναφέρουν ότι «η δημιουργία Οργανισμών Αφαίρεσης Οργάνων δεν έχει καμία θέση. Η αφαίρεσή των διεθνώς γίνεται από τις ομάδες των Μεταμοσχευτικών Κέντρων και σε καμία περίπτωση από τρίτους, οι οποίοι μάλιστα εργάζονται σε ιδιωτικά νοσηλευτήρια».

    Οι εκπρόσωποι του ΕΟΜ επισημαίνουν ότι η αύξηση των μεταμοσχεύσεων, που αποτελεί το κύριο μέλημα του Οργανισμού, μπορεί να επιτευχθεί μόνο με την ενίσχυσή του και των δομών που στηρίζουν τη μεταμόσχευση στο πλαίσιο του Εθνικού Συστήματος Υγείας.

    Από την πλευρά της, η ηγεσία του υπουργείου Υγείας αναφέρει ότι οι εκπρόσωποι του ΕΟΜ συμμετείχαν στην ημερίδα διαβούλευσης που διοργανώθηκε πριν από 45 ημέρες και κατέθεσαν τις προτάσεις τους.

    Στη συνέχεια -επισημαίνει- τον πρόεδρο του ΕΟΜ συνάντησαν ο υφυπουργός Μ.Τιμοσίδης και ο γενικός γραμματέας Δημόσιας Υγείας Α.Δημόπουλος.

    Επίσης, αναφέρει ότι οι εκπρόσωποι του ΕΟΜ και άλλων φορέων θα παραστούν την Τετάρτη 25 Μαΐου στην Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής προκειμένου να διατυπώσουν γραπτώς τις απόψεις τους για το πολύπαθο και πολυτάραχο πρόβλημα των μεταμοσχεύσεων.

    Θα ακολουθήσουν η δεύτερη ανάγνωση στη Επιτροπή της Βουλής και η συζήτηση στην Ολομέλειά της.

    Newsroom ΔΟΛ'
    Από: http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231109859

    Τονίζεται στο παραπάνω άρθρο πως ο Εθνικός Οργανισμός Μεταμοσχεύσεων είναι αντίθετος στο νομοσχέδιο καθώς τίθεται ο κίνδυνος της εμπορευματοποίησης των οργάνων.
    Χαιρετισμούς,
    Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΕΟΜ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ

    Ευχαριστώ τον αναγνώστη και σχολιαστή Γιώργο. Η ενημέρωση που κάνει είναι πολύ χρήσιμη και αποκαλυπτική της δολιότητας που μας κρύβουν οι σχεδιαστές του νομοσχεδίου.

    Γνωρίζουν (πολιτικοί) όλες τις ενστάσεις, τις οποίες έχουν οι φορείς (ΕΟΜ κλπ) της ψευδαγάπης. Οι τελευταίοι προσπαθούν να μας κάνουν αποδεκτή αυτού του είδους την "ανθρωπιστική σωτηρία" ή το "δώρο θεού" της ιατρικής επιστήμης, για ποικίλα νοσήματα.

    Τις σκοτεινές κεφαλές, που απεργάζονται τέτοια νομοσχέδια, άλλο τις ενδιαφέρει. Παράδειγμα, ο λαθραίος ή ο ημινόμιμος "εγκεφαλικά νεκρός" (σημ. τις οίδε πώς) ο οποίος δεν έχει κανένα οικείο πρόσωπο. Θα υπάρχουν κάποιοι άλλοι σαν αυτόν, οι οποίοι θα σπεύσουν με το αζημίωτο να δηλώσουν ότι "κάποτε τον είχαν ακούσει να εκφράζεται θετικά". Το πιθανότερο και ... αθωότερο (πονηρότερο) είναι ότι δεν θα ενδιαφερθεί κανείς, οπότε με την "εικαζομένη" και τον εγκληματικό νόμο που θα ψηφίσουν, τα όργανα θα παραλαμβάνονται νόμιμα και ανεξάρτητα από τον "εξ αγάπης για τον συνάνθρωπο" αλτρουΐσμό.

    Αυτά και πολλά άλλα δεν τα βλέπουν οι ρομαντικοί του ΕΟΜ και λέγουν "ναι" στο έγκλημα, αλλά όχι στο δια νόμου! Θέλουν να γίνεται το έγκλημα με χριστιανική (κυρίως ή άλλου είδους) αγάπη!! Ας πούμε, με τη φιλάνθρωπη "αγάπη" της μασσονίας.

    Ειλικρινά, είναι να τρελλαίνεται κανείς. Οι δεύτεροι (του ΕΟΜ) είναι χειρότεροι από τους πρώτους (πολιτικοί νομοθέτες).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είμαι ο σημερινος ανώνυμος 6:09πμ
    ξαφνικά είδα καταιγισμό άλλων σχολίων που άλλαζαν το θέμα. Δεν ξέρω πόθεν προήλθαν.
    Εμένα θα μου απαντήσετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. http://www.sykies.gr/web/guest/annanc?p_p_id=bs_news&p_p_action=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-2&p_p_col_pos=1&p_p_col_count=4&_bs_news_struts_action=%2Fext%2Fnews%2Fload&_bs_news_mainid=13006&_bs_news_loadaction=view&_bs_news_redirect=%2Fweb%2Fguest%2Fhome

    ΑΠΟ ΠΟΤΕ Η ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Είμαι ο σημερινος ανώνυμος 6:09πμ
    ξαφνικά είδα καταιγισμό άλλων σχολίων που άλλαζαν το θέμα. Δεν ξέρω πόθεν προήλθαν.
    Εμένα θα μου απαντήσετε;"

    ΚΧ : Έχεις απόλυτο δίκιο αγαπητέ σχολιαστή. Γράφτηκαν πολλά που δεν έχουν σχέση με το (δικό σου) θέμα. Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση και σου απαντώ.

    Λένε μασημένα ότι δεν θα υπάρξουν, αλλά μπορεί και να υπάρξουν κυρώσεις σε όποιους δεν απογράφηκαν (: αν και όπως επισημαίνει ο κ. Γεωργίου όποιος δεν απογραφεί αυτομάτως εκθέτει ο ίδιος τον εαυτό του στην πιθανότητα κυρώσεων).

    Είναι πολύ πιθανό οι "ψιλικατζήδες" που μας κυβερνούν, μάλιστα τώρα σε περίοδο ισχνών, κάτισχνων αγελάδων, επειδή θέλουν να μαζέψουν λίγο χρήμα να αρχίσουν να ερευνούν ποιοί δεν απογράφηκαν και να ακολουθήσει η γνωστή ιστορία με δικαστήρια, προσφυγές κλπ.

    Αν, δε, λάβουμε υπόψη ότι οι "ψιλικατζήδες" πάνω-κάτω γνωρίζουν ποιοί δεν απογράφηκαν (σαν τα μοσχάρια) και ποιοί τους ασκούν κριτική, τότε είναι λίαν πιθανό να έχουμε επιλεκτικό έλεγχο.

    Ίδωμεν.

    Και ως προς το δεύτερο ερώτημα του άλλου σχολιαστή, τον οποίο επίσης ευχαριστώ για την ενημέρωση, :
    ΑΠΟ ΠΟΤΕ Η ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ;

    Η απάντηση είναι: Από τότε που οι έδρες των Πανεπιστημίων και τα έδρανα της Βουλής πληρώθηκαν από κρετίνους, αγράμματους και ψευδολόγους "κοπρίτες". Διότι "λεφτά υπήρχαν" και έπρεπε "μαζί να τα φάμε". Τώρα που σώθηκαν τα λεφτά θα αρχίσουμε να τρώμε ο ένας τον άλλο με τις δωρεές οργάνων ή να ρουφάμε ο ένας το αίμα του άλλου με τις "αιμοδωρεές" (περίπτωση πάπα Παύλου της αγάπης με την "αγίαν" φιάλη του αίματός του).

    Το αξιοπερίεργο είναι ότι το τσουβάλι με τις δωρεές (βλαστοκύτταρα, όργανα, αίμα, μυελός κλπ.) δεν συμπεριλαμβάνει και την δωρεά σπέρματος!!! Αυτό δεν το καταλαβαίνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστώ για την απάντηση σας, αλλά έχω μια μικρή απορία.
    Αφού δεν υπάρχει νόμος που να προβλέπει κυρώσεις τότε με βάση ποιό νόμο θα γίνουν τα δικαστήρια και πέσουν κυρώσεις;;;

    παλιος αναγνωστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητέ αναγνώστη και σχολιαστή

    Η παροιμία λέει "όποιος έχει τα γένια, έχει και τα χτένια". Αυτοί φτιάχνουν τους νόμους, όποτε και όπως θέλουν. Έχουν και τους συνταγματολόγους (Βενιζέλος, Λοβέρδος και CIA) που μας δίνουν τις "διασταλτικές" ερμηνείες, τις οποίες εμείς δεν ξέρουμε πόθεν να τις πιάσουμε και ποιον να δέσουμε. Αυτοί όμως ξέρουν.

    Θέλεις ένα παράδειγμα; Βάσει του Συντάγματος δεν μπορούν να κόψουν τις επικουρικές συντάξεις (ΤΕΑΠΟΚΑ). Και τι κάνουν; Τις ενσωματώνουν στην κύρια σύνταξη την οποία "συνταγματικώς" δύνανται να πετσοκόψουν.

    Το ίδιο θα κάνουν και για όσους δεν απογράφηκαν, λέω, δεν ξέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστώ για την ανάλυση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. http://www.eglimatikotita.gr/2011/04/blog-post_4747.html

    ΕΠΕΙΔΗ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "Ούτε η εθνική Κυριαρχία ούτε η Δημοκρατία δεν μπορούν να εκχωρηθούν (ή παραβιασθούν) ακόμη και με Δημοψήφισμα". Αυτά κατά τους Ελβετούς συνταγματολόγους του Διεθνούς Δικαίου, όπως ανέφερε ο κ. Κασιμάτης.

    Ευχαριστώ για την ενημέρωση και νομίζω, οι δανειστές, αυτή η αγγλοαμερικανική σπείρα με τα ευρωπαϊκά της παρακλάδια, πρέπει να περάσει από ένα παγκόσμιο Δικαστήριο. Μακάρι η αρχή αυτή να γίνει από εδώ για μια παγκόσμια αφύπνιση. Αν τους αφήσουμε θα γίνουν απειρομεγέθεις δολοφόνοι, που μπροστά τους θα ωχριούν οι μέχρι σήμερα υπάρξαντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ούτε νομικός δεν θα μπορούσε να κάνει τόσο ενδελεχή σχολιασμό.Συμφωνώ απόλυτα με τα πραναφερθέντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους