Σχόλια στα απόβλητα του Διαδικτύου
Η άλλη όψη της ζωής, μπορεί να είναι ανάλογη με αυτή της φωτογραφίας. Όπου κάποιος, λέει ρακοσυλλέκτης, να ψάχνει να βρεί στο σκουπιδοτενεκέ κάτι χρήσιμο και άξιο να αναπαλαιωθεί, χωρίς πλέον να υφίσταται την ίδια διαδικασία της φθοράς, απο αυτό που κάποτε ήταν άνθρωπος. Ή άνθρωποι.
Μπορείτε, αν θέλετε, να διαβάσετε τα Σχόλια στα απόβλητα του Διαδικτύου :http://ksipnistere.blogspot.com/2011/07/blog-post_3912.html
Χαρά στό κουράγιο σου γιατρέ. Τό τελευταῖο σου σχόλιο ὅμως (ἐκεῖ πού ἀναφέρεις τήν ἄποψη τοῦ Ἡράκλειτου γιά την σοφία) πρέπει νά άφησε ἀρκετά σκεπτικό τόν ohara.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΠΑΝΤΕΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ,ΚΑΙ ΕΙΣΤΕ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙ ΑΡΤΙΑ,ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΑΝ ΕΠΕΣΕ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΙΝ ΣΑΣ,ΑΠΛΑ ΤΟ ΒΑΖΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΣΑΣ.ΕΑΝ ΤΟ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΣΚΟΠΙΜΟ ΠΑΡΚΑΛΩ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ.
http://www.katixitiko.gr/default.asp?ElementId=531427
Ευχαριστώ τον Χαράλαμπο για την ενημέρωση. Ναι, είναι ενδιαφέρον το θέμα. Επιφυλάσσομαι να το σχολιάσω, αφού δυσκολευόμαστε ακόμη (σημ. ο αρθρογράφος) να καταλάβουμε ότι :
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως η Εκκλησία δεν ευλογεί όποιον ηθελημένα και προκλητικά πάει να γίνει άγιος - κατά το γνωστό "σφάξε με πασά" -, κατά τον ίδιο τρόπο δεν μπορεί να ευλογεί εκείνον, που επιθυμεί προθανατίως (με εγκεφαλικό θάνατο) να γίνει δωρητής, προς επιβράβευση της αγάπης και της εξ αυτής χριστιανικής θυσίας.
Ο εν συνειδήσει και εν επιγνώσει αποδεχόμενος τη δωρεά των οργάνων του προθανατίως, θα το επαναλάβω, με εγκεφαλικό θάνατο και σε χρόνο ανύποπτο, είναι όπως εκείνος ο οποίος προκλητικά - κατά το "πάει γυρεύοντας" - και χωρίς αφορμή, ερεθίζει όσους διαφωνούν μαζί του.
Αγαπητέ Cummulus,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ για το σχόλιο. Διερωτάσαι λέγοντας ότι θα τον άφησαν σκεφτικό αυτά που έγραψα.
Μα, αν σκεφτόταν δεν θα έγραφε, αυτά που έγραψε. Τέλος πάντων, τι να κάνουμε; Αυτά έχει η ζωή. Όσο δε για το κουράγιο, θα γνωρίζεις ότι οι Κύπριοι φημίζονται για την (...) υπομονή τους. Όπως τα γαϊδουράκια, αλλά αυτά έχουν πείσμα. Ε, ο πεισματάρης ανθρωπος είναι και υπομονετικός (παρένθεση, στην καλή "έκδοση" του πείσματος).
Ε, γιατρέ, γιά τά πάντα ὑπάρχει μιά ἀρχή. Γιά δέ τά γαιδουράκια, δέν χρειάζεται νά σε ἄποψη μου...πιστεύω ὅτι φαίνεται :-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ, γιατρέ, γιά τά πάντα ὑπάρχει μιά ἀρχή. Γιά δέ τά γαιδουράκια, δέν χρειάζεται νά σέ πώ τήν ἄποψη μου...πιστεύω ὅτι φαίνεται :-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΦαίνεται, φαίνεται και ... όπως φαίνεται την έκανα να φαίνεται (πάλι!) καλύτερα. Συμφωνείς;
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://panayiotistelevantos.blogspot.com/2011/07/blog-post_3209.html
ΑπάντησηΔιαγραφήσυμφωνείτε για τον Μυτιλιναιο;
Σαφώς και διαφωνώ, αν και είναι εντελώς αποσπασματική η ανάρτηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κ. Μυτιληναίος, καθώς άλλοι, ακολουθεί τη γνωστή μέθοδο την οποία διδάσκει ο παπισμός - μετεξέλιξη του οποίου είναι η διπλωματία - και η οποία συνοψίζεται στο:
"Αυτό που σου δίνει η δεξιά, να σου το αφαιρεί η αριστερά χείρα".