Νεότερη επεξεργασία 21/03/2012
Μπά, σε καλό μας! Κάτι συγκλονιστικό έγινε και μας βρήκε στον ύπνο της "εικαζομένης συναίνεσης" η νέα άποψη, θέση, γνώμη ή τι άλλο δεν γνωρίζω, του κυρίου οικουμενικού μας. Ο πατριάρχης Βαρθολομαίος στρίβει το τιμόνι της πολυτίμητης και θεόσδοτης δωρεάς οργάνων. Τα όργανα φαίνεται ότι τώρα μας χρειάζονται και για τον ουρανό, ενώ κάποτε μας είχε πει ότι τα χρειάζεται μόνο η γη. Δηλαδή, μόνο αυτοί που ζουν. Τι γίνεται με τους αποθαμένους είναι άλλο θέμα. (*)
Μας είπε λοιπόν ότι "από καθαρά θεολογικής σκοπιάς είναι απαράδεκτος ο ορισμός του εγκεφαλικού, και όχι του καρδιακού θανάτου, ως του αληθινού θανάτου του ανθρώπου" (!) και δικό μου είναι το θαυμαστικό. Δείτε όμως και κάτι άλλο στον παρατιθέμενο δεσμό,
http://www.katixitiko.gr/default.asp?ElementId=531427
όπου με λίγα λόγια, ο αναγνώστης βγάζει το συμπέρασμα ότι :
"Η εκκλησία ούτε αποτρέπει, ούτε προτρέπει, αλλά μόνο επιτρέπει τις μεταμοσχεύσεις"! Δικό μου και πάλι το θαυμαστικό.
Αυτή είναι η γλώσσα σήμερα της εκκλησιαστικής ηγεσίας και ιεραρχίας, την οποία καλούνται οι πιστοί να καταλάβουν. Να καταλάβουν δηλαδή το "δεν αποτρέπει, δεν προτρέπει, αλλά επιτρέπει" και από την άλλη, ότι "από θεολογικής σκοπιάς ο εγκεφαλικός θάνατος δεν υφίσταται". Λαμπρά!
Δεν είναι η πρώτη φορά, όπου το δίψυχο, το δίγλωσσο, η αμφισημία και η ταραχή της εκκλησιαστικής "διαλέκτου" κάνουν την εμφάνισή τους. Αλλά θα πηγαίναμε μακριά την κουβέντα, αν κατέθετα τα αφθονούντα αποδεικτικά της ταραχής αυτής.
Γεγονός πάντως είναι ένα. Από τότε που αποκτήσαμε το δικό μας "φιλιόκβε" και το ένα ποδάρι το βάζουμε στη μια βάρκα, στην άλλη το άλλο, δεν ξέρουμε τι μας γίνεται. Παράδειγμα;
Πάσχα με το παλαιό, Δεκαπενταύγουστο και Χριστούγεννα κλπ. με το νέο ημερολόγιο. Και για να τα φέρνουμε στα ίσα, Χριστούγεννα με το νέο, αλλά και με το παλαιό, όπως και τα άλλα. Μέσα στον ίδιο χρόνο δυο φορές η θεία Γέννηση, δυο φορές η Κοίμηση της Θεοτόκου και πάει λέγοντας.
Πώς λοιπόν να μην είναι δίψυχη, η δίγλωσση "φωνή" της εκκλησιαστικής ιεραρχίας, όταν συμβαίνουν τα παραπάνω. Δεν θέλω να κουράσω τον αναγνώστη, προσκομίζοντας γραπτά της, όπου οι μεταμοσχεύσεις εκθειάζονται αφού είμαστε "Αλλήλων μέλη"!
"Ανήρ δίγλωσσος αποκαλύπτει βουλάς εν συνεδρίω, πιστός δε πνοή κρύπτει πράγματα" (: Ο δίγλωσσος και διπρόσωπος φανερώνει - εν συνεδρίω - τα μυστικά που του εμπιστεύθηκαν, ο δε αξιόπιστος και εχέμυθος, συγκρατεί τη γλώσσα του και κρύβει όσα του εμπιστεύθηκαν).
Παρένθεση, τα ανωτέρω αφορούν στον γράφοντα, όσο για τους άλλους με το δικό μας "φιλιόκβε": "κάθε ποδάρι και μια βάρκα", ισχύει το
"ἀνὴρ δίψυχος ἀκατάστατος ἐν πάσαις ταῖς ὁδοῖς αὐτοῦ".
Έχασε το "μπούσουλα" η σεπτή και οικουμενική(!) ιεραρχία και τώρα ψάχνει να τον βρεί. Η Εκκλησία, ούτε αποτρέπει, ούτε επιτρέπει, ούτε προτρέπει. Συμβουλεύει, ναι, μόνο συμβουλεύει, τα πιστά μέλη της, τα οποία έχει αλλοτριώσει η ιδιοτέλεια, η εγωπάθεια, η φιλοπρωτία και οι στοχασμοί των ταγών της ή κάποιων συμβούλων ψευδοφιλοσόφων.
Ένας γιατρός, ο Δρ. Ανδρέας Γρηγοριάδης, έκρινε να βάλει σε τάξη τα πράγματα και έγραψε :
"Οχι μόνον ο Οικουμενικός Πατριάρχης, αλλά γενικά όσοι κληρικοί και θεολόγοι δεν έχουν ιατρική παιδεία, οφείλουν να ζητούν τη γνωμάτευση των ειδικών ιατρών πριν εκφράσουν γνώμη για θέματα ιατρικής φύσεως."
Η απάντηση επί των γραφομένων του ήταν η εξής:
Νομίζω ότι διαθέτω τα απαραίτητα πιστοποιητικά, οπότε μπορώ να ερωτήσω αλλά και παρατηρήσεις να κάνω, στα γραφόμενα του ιατρού κ. Ανδρέα Γρηγοριάδη.
Οι παρατηρήσεις :
Όταν επέλθη ηλεκτρομηχανικός (καρδιακός) διαχωρισμός, όσες μαλάξεις ή (καρδιακές) ανατάξεις αν κάνουμε οι γιατροί, ο ρυθμός της καρδιάς δεν επανέρχεται. Η καρδιά έχει πάψει να λειτουργεί.
Οι ασθενείς που ανανήπτουν, είναι αφενός διότι ο καρδιακός μυς έχει εφεδρείες, αφετέρου δε, διότι παρέχεται άμεση και έγκαιρη υποστήριξη (καρδιοανάταξη). Σημειώνω και πάλι, διότι οι εφεδρείες υπάρχουν από την πλευρά του καρδιακού μυός.
Γράφει ακόμη ο κ. Γρηγοριάδης :
"Σταματά η καρδιά και οι μυς συνεχίζουν να λειτουργούν κανονικά για πολλές ώρες αργότερα, ενώ οι τρίχες στο πρόσωπο μπορεί να συνεχίσουν να μεγαλώνουν και τρεις μερες μετά τον καρδιακό θάνατο."
Η παρατήρηση εδώ είναι :
Ο αγαπητός συνάδελφος ας μην λησμονεί ότι η Ανατομική θεωρεί τον καρδιακό μυ ως ένα εντελώς διαφορετικό είδος μυός. Είναι άλλης υφής ο καρδιακός μυς και δεν εντάσσεται αμιγώς ούτε στους λείους, ούτε στους γραμμωτούς μυς. Αν οι άλλοι μυες (λείοι ή γραμμωτοί) συσπώνται ή χαλαρώνουν μετά την οριστική καρδιακή παύση είναι εντελώς άσχετο ζήτημα. Το μυοκάρδιο δεν εντάσσεται ούτε στο λείο ούτε στο γραμμωτό μυικό σύστημα.
Περιττεύουν τα όσα αφορούν στις τρίχες, το δέρμα ή τα νύχια.
Και η ερώτηση.
Για ποιό λόγο οι γιατροί επιδιώκουν τη θεσμοθέτηση του νέου ορισμού του θανάτου, γιατί θέλουν τη νομική τους κατοχύρωση; Οι ίδιοι προβαίνουν ατιμώρητα στις πρόωρες αμβλώσεις, δεν τους ενοχοποιεί κανείς. Τώρα γιατί επιζητούν τη νομική στήριξη και γιατί οι πολιτικοί πιέζουν τη Διοικούσα Εκκλησία να συγκατανεύσει - μάλιστα ευλογούσα - στο νεολογισμό του εγκεφαλικού "θανάτου";
Τέλος, ένας τρίτος παρατήρησε ότι η λύση στα ποικίλα προβλήματα που γέννησαν οι μεταμοσχεύσεις, αναμένεται όταν συνέλθει η - πολλά υποσχόμενη - Μεγάλη Σύνοδος ή άλλη Πανορθόδοξη Σύνοδος
Κι εδώ η απάντηση ήταν :
Αν η μέλλουσα να συνέλθει Μεγάλη Σύνοδος ή άλλη Πανορθόδοξη Σύνοδος, είναι του τύπου "ίσα βάρκα, ίσα νερά" (και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ) καλύτερα να καθήσει στα αυγά της. Θα είναι εμπαιγμός του Θεσμού. Ας θυμηθούμε και λίγο τον Κ. Καβάφη : «Είπεν ο Μυρτίας, Σύρος σπουδαστής στην Αλεξάνδρεια, ...εν μέρει εθνικός κι εν μέρει χριστιανίζων». Αυτά και ως προς την Μεγάλη Σύνοδο που μας ετοιμάζουν
(*) Σχετικά με τη νέα, περί εγκεφαλικού θανάτου, δήλωση του οικουμενικού Βαρθολομαίου βλέπε :
http://www.egolpion.com/kardiakos_8anatos.el.aspx
Όσον δε αφορά στην παλαιότερη, υπέρ της δωρεάς οργάνων και άρα, υπέρ του εγκεφαλικο θανάτου βλέπε :
http://kyprianoscy.blogspot.com/2010/02/blog-post_03.html
Καταπελτης κατα του παλαιοημερολογιτισμου σου έχουν γραφει σχολια στο ιστολογιο ποικίλης και όχι ορθόδοξης παντα ύλης, Αποτειχιση
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω σε ποιο αναφέρεσαι. Το "όχι πάντα ορθόδοξο" ιστολόγιο για το οποίο μιλείς, είναι ένα θαυμάσιο ποτ-πουρί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποτε ο διαχειριστής του μου είχε πει απαξιωτικά : "Αντί να ασχολείσαι με τις μεταμοσχεύσεις κάθεσαι και ασχολείσαι με τα θρησκευτικά". Και τώρα που έχω γράψει τόσα και τόσα, τσιμουδιά.
Βλέπεις, εγώ είμαι (παλαιο)ημερολογίτης και δεν είναι σωστό οι του νέου καινοί, να αντιγράφουν τα γραπτά ενός "χολεριασμένου", ενός "χτικιασμένου", ενός "σχισματοαιρετικού" κλπ.
Αν ήμουν όμως ένας Καζαντζάκης ή ένας Μουστάκης, λέμε τώρα, θα άλλαζε το πράγμα.
Μπερδεμένοι άνθρωποι, μπερδεμένα τα έργα τους, μπερδεμένη και η πίστη τους. Ας προσευχηθούμε να μας ελεήσει ο Κύριος και η αεί μεσιτεύουσα υπεραγία Θεοτόκος.
Ευχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιο.
αρα ξέρεις σε ποιο αναφέρεται ο ανώνυμος. γιατί λες ότι δεν ξέρεις; γραφει και το ονομα του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ προηγούμενος ανώνυμος, αγαπητέ σχολιαστή, γράφει για το ιστολόγιο "Αποτείχιση" κι εγώ του απάντησα γι΄ αυτό και τον διαχειριστή του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά δεν αναφέρει σε ποιο θέμα είναι "καταπέλτης κατά του παλαιοημερολογητισμού". Διότι πολλά θέματα αναρτά και δεν μπορώ να τα παρακολουθώ όλα.
Ένα ήταν αυτό του κ. Σημάτη, άλλα δεν ξέρω. Είχα συμμετάσχει με σχόλια στην ανάρτηση αυτή.
κοιτα στα σχολια και στο βιντεο εκει μου μιλάει ο αφηγητης
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://apotixisi.blogspot.com/2011/08/blog-post_5226.html#comments
Υπάρχουν πολλά βίντεο. Ένα είναι αυτό της κύριας ανάρτησης του ιστολογίου "Αποτείχιση" και ένα άλλο, που παραπέμπει σε πλήθος άλλων, από έναν ονόματι DOXASUOTHEOS.
ΑπάντησηΔιαγραφή(Επιστράτευσαν το βαρύ πυροβολικό της καινοτομίας, τώρα που αυτή κινδυνεύει).
Ο τελευταίος δηλώνει πρώην παλαιοημερολογίτης, και νυν ανανήψας, επιδίδεται δε σε συστηματική και μαζική επίθεση κατά των πρώην αδελφών του και της πρώην, κατ΄ αυτόν, πλάνης του.
Δυο λόγια μόνο. Η Εκκλησία, υποταχθείσα στις οδηγίες της ραδιουργίας και κακουργίας των πολιτικών - και της μασσονίας βέβαια - κάνει οικονομία εδώ και εκατό χρόνια, όπως έκανε "τερατωδώς" (π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος) και σε άλλες παρόμοιες περιπτώσεις στο παρελθόν.
Άλλαξε το ημερολόγιο και επανέκαμψε στην εποχή της Αρειανικής αίρεσης και των άλλων αιρέσεων, δια λόγους οικονομίας! Τα παθήματα της τότε εποχής δεν της έγιναν μαθήματα. Παρασύρεται μάλιστα από την παπική δολιοφθορά και επιζητεί την "ένωση" της πρώτης χιλιετίας διαγράφοντας όλα όσα έχουν μεσολαβήσει και μη λαμβάνοντας υπόψη τις παπικές δογματικές εκτροπές που έχει θεσμοθετήσει η "επηρμένη λατινική οφρύς".
Η ένωση δεν έγινε, αλλά τα αναθέματα ήρθησαν. Κοινό ποτήριο δεν έχουμε, ούτε θα έχουμε εμφανώς "άχρι καιρού" και όσο οι λόγοι οικονομίας - διάβαζε χρεωκοπίας - δεν συντρέχουν.
Η αποτυχία της Φερράρας - Φλωρεντίας τους έχει διδάξει πολλά και ακόμη περισσότερα, τους δίδαξε ο προτεσταντισμός με την ποικιλία εκκλησιών. Έτσι, κάποτε, θα έρθει η στιγμή όπου άλλοι θα πηγαίνουν να εκκλησιάζονται στις "εκκλησίες" του κοινού ποτηρίου, άλλοι στις "εκκλησίες" του ξεχωριστού ποτηρίου και άλλοι σε άλλες άνευ ποτηρίου. Μη συζητάς τι θα γίνεται. Θα έχουμε δε και φωτογράφους, που θα μας δείχνουν τη συμμετοχή του ακτίστου φωτός σε κάθε μια από αυτές.
Θλίβομαι, δεν έχω τι άλλο να σου γράψω, αγαπητέ σχολιαστή και αναγνώστη :
"... καί λέγει αυτώ, όρα μηδενί μηδέν είπης, αλλά ύπαγε σεαυτόν δείξον τώ ιερεί" και τα εξής.
Νομίζω, αυτό τα λέει όλα.