.
ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ της 31 Ιανουαρίου και 7 Φεβρουαρίου 1986
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΝΙΚΟΠΟΛΕΩΣ κ.ΜΕΛΕΤΙΟΣ:
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ,
και αργότερα, κάπου εκεί στο 2000 τόσο, ο αυτός μητροπολίτης επιβραβεύει τον εκλεκτό και οψίμως γενόμενο ιερέα π. Κων/νο Μπέη, για τις σοφές μεταφραστικές επεμβάσεις του στη θεία Λατρεία. Η μετάφραση της Καινής, αλλά και της Παλαιάς, Διαθήκης που κυκλοφορεί εδώ και περισσότερο από έναν αιώνα από τις Βιβλικές Εκδόσεις, δεν του άρεσε. Του άρεσε όμως η ευφυεστάτη μετάφραση του λειτουργικού κειμένου την οποία έκανε ο υπ΄ αυτού χειροτονηθείς π. Κων/νος Μπέης!
Αν δεν σας θυμίζει κάτι, θα σας το θυμήσω, προκειμένου να δείτε τη σύγχυση στην οποία διατελούν οι επιφορτισμένοι την διαποίμανση των πιστών. Άλλα λένε τη μια φορά, άλλα λένε την άλλη και στο τέλος, το δυστυχισμένο ποίμνιο από έλλογο γίνεται άλογο. Δεν ξέρει που βρίσκεται και σε τι πιστεύει.
Το 1902 το Πατριαρχείο Κων/πόλεως ζήτησε δι Εγκυκλίου "από τας λοιπάς Ορθοδόξους Εκκλησίας" τη γνώμη τους για την ενδεχόμενη αλλαγή του εκκλησιαστικού χρόνου. Κάτι που είχε κάνει από αιώνες ο παπισμός και παρότρυνε επίμονα να κάνει και το υπόδουλο Πατριαρχείο της Νέας Ρώμης. Ομόφωνα τα Πατριαρχεία όλα απάντησαν ότι ουδείς λόγος συντρέχει να γίνει η αλλαγή αυτή.
Έρχεται όμως το 1920 η νέα πατριαρχική εγκύκλιος, όπου και απευθύνεται αδιακρίτως "προς τας απανταχού εκκλησίας" ζητώντας την εισαγωγή νέου εορτολογίου "ίνα ώσιν εν καθώς ημείς". Αυτοί που θα εγίνοντο εν, θα ήταν πάντες οι ομολογούντες Χριστόν, καθένας με το δικό του τρόπο και τις δικές του λατρευτικές εκφράσεις, οπωσδήποτε όμως κατά τον αυτόν χρόνο. Αυτό ήταν το ζητούμενο, να εορτάζουν όλοι ταυτόχρονα, ανεξάρτητα από το πώς πίστευαν αυτό που λάτρευαν και δόξαζαν. Ο άγιος Θεός φαίνεται ότι μόνον αυτό επιθυμεί, την εξωτερική κοινή λατρεία, αδιαφόρως από τις εσωτερικές και λίαν επώδυνες δι-αιρέσεις. Οι οποίες φυσικά απηχούν διεστραμμένους εξωτερικούς τύπους, αφού το ψεύδος ενδύεται την αλήθεια και Χριστός συμφωνεί προς Βελίαρ (τίς δὲ συμφώνησις Χριστοῦ πρὸς Βελιάρ;), για να καταλήξουν νομοτελειακά σε ολέθρια για τον άνθρωπο αποτελέσματα. Ο ένας να τρώει τον άλλο, η γη να ποτίζεται διαρκώς με αίμα.
Οι λοιπές Ορθόδοξες Εκκλησίες είπαν όχι το 1902, το Πατριαρχείο Κων/πόλεως είπε ναι μετά από 18 χρόνια (1920). Είχαν κάνει λάθος οι άλλοι.
Όμοια λοιπόν και ο μητροπολίτης Μελέτιος. Κατακρίνει τη μετάφραση της Βιβλικής Εταιρείας το 1986 και το 2009 εγκρίνει τις μεταφραστικές παρεμβάσεις στη θεία Λατρεία. Το επόμενο βήμα είναι να έχουμε μια νέα μετάφραση, την οποία θα επιμεληθούν εκείνοι που θα εκσυγχρονίσουν την πεπαλαιωμένη της Textus Receptus. Τότε δεν είχαμε ούτε Σεφέρη, ούτε Ελύτη, ούτε Καζαντζάκη και άλλους. Οι μαθητές που άφησαν (σημ. οι Βιβλικές Εκδόσεις ήξεραν τι δρόμο άνοιγαν με τον Νεόφυτο Βάμβα) θα μας φωτίσουν το νου, ώστε οι πιστοί να μετέχουν και όχι απλά να κατανοούν τα δρώμενα στη θεία Λατρεία ή όσα το λαλήσαν δια των Προφητών, Ευαγγελιστών, Ιερών πατέρων, Μαρτύρων και Ομολογητών άγιον Πνεύμα εγγράφως μας παρέδωσε και μας οδήγησε "εις πάσαν την αλήθειαν".
Προς όλους αυτούς και ειδικά σε κάποια ιστολόγια και θεολόγους της ντροπής, τούτο θα είχα να επισημάνω. Μια γερόντισσα μοναχή - ναι, ήταν του Παλαιού των ημερών και ολιγογράμματη - η μοναχή Μάρθα και κατά κόσμον Ουρανία Παπαδοπούλου, όταν φοιτητής ων την επισκέφθηκα για λόγους υγείας και της έδειξα την αγ. Γραφή των Βιβλικών Εκδόσεων, μου είπε : "Αυτή παιδάκι μου να την κάψεις, θα σου κάνει κακό. Αν θέλεις, πάρε αυτή την Καινή Διαθήκη που θα σου δώσω και αυτή να διαβάζεις". Ήταν του Πατριαρχείου Κων/πόλεως του 1904, η ιδία ελάχιστα γράμματα γνώριζε. αλλά ήξερε να αποδίδει τα νοήματα των εκκλησιαστικών μας Βιβλίων. Και είχε πολλά.
Η μνήμη της ας είναι αιωνία
Είπες
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος όλους αυτούς και ειδικά σε κάποια ιστολόγια και θεολόγους της ντροπής, τούτο θα είχα να επισημάνω.
ερωτηση
Ποιοί είναι οι θεολόγοι της ντροπής και ποιά τα ιστολόγια της ντροπής;
Η απάντηση δίνεται στους συνδέσμους που ακολουθούν
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://kyprianoscy.blogspot.com/2011/01/blog-post_22.html
http://kyprianoscy.blogspot.com/2011/01/blog-post_8188.html
Σαν κι αυτόν είναι πολλοί άλλοι. Το χαρακτηριστικό τους γνώρισμα είναι η Αισθητική (καλλιτεχνική, εικαστική κλπ.) προσέγγιση της Θρησκείας. Η πίστη τους έχει βάση την Τέχνη και όπως την καταλαβαίνει ο κάθε ψευτοκαλλιτέχνης της κουλτούρας με το διάκοσμο της νεοορθόδοξης "παραθεολογίας" εκ των λαϊκών μας ασμάτων, τινων φιλοσοφημάτων ή άλλων λογοτεχνικών μυθιστορημάτων.
Γιατί δεν τους ονομάζεις τους άλλους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦοβάσαι;
"Λεγεών το όνομά μου"
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα αρχίσουμε από τις 19 Μονές του αγ. Όρους;
Να πιάσουμε όλο τον εσμό των νεο(κακο)ορθοδόξων;
Να ονοματίσουμε έναν έναν της σεπτής ημών ιεραρχίας που όλοι τους είναι του ναι και όχι;
Από πού να αρχίσουμε και πού να τελειώσουμε αγαπητέ;
Αλλά μην ανησυχείς, αποκαλύπτονται μόνοι τους. Βάζουν φραγμό όταν ακούν της αληθείας το λόγο. Κολλάνε τη ρετσινιά του "παλαιοημερολογίτη" σε όποιον Ορθόδοξο τους ενοχλεί και νομίζουν ότι ξεμπερδεύουν.
Τόσο αφελείς είναι. Νομίζουν ότι διεκδικούν την αναγνώριση, ότι ζητούν να γίνουν επώνυμοι και διάσημοι, καθώς είναι οι ίδιοι φουσκωμένοι από τον εγωισμό τους.
Οι Ορθόδοξοι δεν ενδιαφέρονται για το όνομά τους. Ένα όνομα έχουν όλοι και είναι αυτό της Ορθοδοξίας.
Μίλησες για ιστολόγια και θεολογους της ντροπής και τώρα μιλάς για τις Μονές του Αγίου Όρους και τους Ιεράρχες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου φαίνεται δεν ξέρεις τί λες.
"Μίλησες για ιστολόγια και θεολογους της ντροπής και τώρα μιλάς για τις Μονές του Αγίου Όρους και τους Ιεράρχες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου φαίνεται δεν ξέρεις τί λες."
ΚΧ :
Τότε δυο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν. Ή εσύ δεν γνωρίζεις τι θέλεις ή δεν ξέρεις να γράφεις αυτό που ζητάς;
Εγώ γράφω για ιστολόγια και θεολόγους της ντροπής, εσύ θέλεις τα ονόματά τους. Τα ονόματα σε ενδιαφέρουν περισσότερο ή οι "κολυμπήθρες" που τους βαφτίζουν και τους δίνουν όνομα; Το όνομα δεν δίνεται αν δεν υπάρχει ο "νονός" και αυτό είναι το κυρίως ζητούμενο, αγαπητέ σχολιαστή.
Δεν το έχεις πάρει ακόμη είδηση ότι σε βρώμικα νερά μας βουτάνε ανάξιοι και κακόδοξοι "ανάδοχοι";
Λοιπόν, για πες μου, ξέρω ή δεν ξέρω τι λέω;
Λες αρλουμπες διότι φοβάσαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο ειλικρίνεια έχεις ακούσει τίποτα;
Οι φαντασίες σου περι κολυμπήθρων δεν κρύβει τον φόβο σου να μιλήσεις με ονόματα.
- Απο ειλικρίνεια έχεις ακούσει τίποτα;
ΑπάντησηΔιαγραφή- Τόσα, όσα έχεις ακούσει κι εσύ για αλήθεια
- Οι φαντασίες σου περι κολυμπήθρων δεν κρύβει τον φόβο σου να μιλήσεις με ονόματα
- Οι 19 Μονές δεν έχουν όνομα; Όνομα δεν έχουν όλοι αυτοί, που δεν βγάζουν "άχνα" σε όσους πάνε και κάνουν Χριστούγενα, Φώτα, Δεκαπενταύγουστο με το νέο και ύστερα δευτερώνουν και με το παλαιό; Δηλαδή, τι το κάναμε; Παιγχνίδι εντός και εκτός έδρας;
Κ.Χ. Τόσα, όσα έχεις ακούσει κι εσύ για αλήθεια
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ ευγενικός είσαι!!!!!!!!!!!!!
Δεν φταίω εγώ, συγχώρα με. Φταίνε οι αρλούμπες από την κουφαμάρα μου, που δεν μου επιτρέπει να ακούσω τίποτα για ειλικρίνεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα ακουστικά της βαρηκοΐας μου, αλήθεια, μήπως πρέπει να τα αλλάξω;
Δεν ξέρεις τι λες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠραγματικά δεν ξέρεις τι λες.
Άλλα σου λένε και άλλα απαντάς για να αποφυγεις καυτά σημεία που σε εκθέτουν.
Βοήθησέ με, δείξε μου - γράψε καλύτερα - τα καυτά σημεία που με εκθέτουν τα οποία αποφεύγω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟνόματα ζήτησες, σου απάντησα : "Λεγεών το όνομά μου"
Θέλεις τα ονόματα της λεγεώνος; Κι αυτά τα είχες.
Τι άλλο ζητάς;
Να πεις απο την λεγεώνα πέντε-έξι ονόματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν φοβάσαι.
Και όχι να γυρνάς το θέμα στις Μονές.
Ενω μιλουσαμε για τους θεολογους και blogs
Αγαπητέ ανώνυμε σχολιαστή και αναγνώστη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλεις ονόματα, αλλά ονόματα δεν θα έχεις. Διότι πρέπει να καταλάβεις, σημασία δεν έχει το όνομα, το οποίο ούτως ή άλλως φέρεται αναξίως, αλλά οι ανάδοχοι των ονομάτων. Και αυτοί είναι πολλοί, είναι λεγεών.
Οι Μονές φωτογραφίζουν τα μπλογκ και τους θεολόγους, οι θεολόγοι και τα μπλογκ φωτογραφίζουν τις Μονές. Ο έχων νουν ψηφισάτω.
Οι φωτογραφίες όμως κάτι δείχνουν. Δείχνουν ότι κανείς δεν καταγγέλλει τη δόλια και δημοκρατική ψήφο, η οποία επικυρώνει ανοήτως την ελεύθερη βούληση των πιστών. Αυτή όμως η ψήφος, μας οδηγεί πλέον στη διαστροφή να περιμένουμε το σύστημα που θα μας επιβάλλει την τάξη μέσω μιάς απίστευτης απολυταρχίας.
Ο "Μεσσίας" της διαστροφής θα ποιμάνει τον λαό εν ράβδω σιδηρά. Ποιος όμως λέει ότι η σιδηρά ράβδος δεν έχει ουδεμία σχέση με αυτό που κρύβει ο διεφθαρμένος τους νους; Ποιος λέει ότι η ποίμανση εν ράβδω σισδηρά, είναι το πολίτευμα όλων εκείνων που δια πυρός και σιδήρου, δια βασανισμών, κατατρεγμών, μαρτυρίων και αίματος, καθαρίστηκαν και πολιτεύονται για την αλήθεια και τον άγιο Τριαδικό Θεό. Αυτή την κληρονομία μας άφησαν
Δεν πολιτεύονται "προς ίδιον συμφέρον", διότι και ο άγιος Θεός δεν έγινε άνθρωπος "προς ίδιον συμφέρον". Για το δικό μας έγινε και όχι εκείνου. Αυτό ζητά από εμάς.
Μας έλεγαν να διαλέγουμε τους έντιμους και κατά συνείδηση να συμμετέχουμε στις διαδικασίες. Και ήρθαμε στην παγκόσμια διακυβέρνηση.
Οι διαστροφείς, όπως έγραψα, μας οδηγούν να προσδοκούμε τον ηγέτη με το σιδερένιο ραβδί για να σπάει τα κεφάλια όλων αυτών των φαντασμάτων που έφτιαξε (τρομοκρατίες, κατασκοπείες, αμέτρητες δολοφονίες), θα φτιάξει και όσων δεν θα κάθονται φρόνιμα.
Ο Χριστιανισμός, η Ορθοδοξία, δεν επιβάλλεται με σιδερένια μαγκούρα, ούτε και σπάει τα κεφάλια των πολεμίων της. Νουν Χριστού καλλιεργεί και αυτός ο νους δοκιμάστηκε, έδειξε τα αποτελέσματα. Το έργο των Τριών Ιεραρχών είναι παγκόσμιο, ανεξίτηλο και ανεπανάληπτο, αλλά δεν περιλαμβάνεται στην "ατζέντα" των διαστροφέων. Διότι υπάρχουν πολλοί άλλοι, μας λένε, όπως οι Τρεις Ιεράρχες, οι οποίοι σημειωτέον ... δεν είναι δογματικοί. Οι τρεις Φωστήρες, ισχυρίζονται, καλλιεργούν το φανατισμό και τη θεοκρατία, πράγματα αντίθετα με την ελευθερία και τη δημοκρατία.
Λοιπόν; Ονόματα θέλεις; Δεν σου φθάνει το όνομα της λεγεώνος; Θέλεις κι εσύ έναν με σιδερένιο ραβδί για να σπάει τα επώνυμα κεφάλια; Μα, αυτά είναι όλων μας.
Αν δεν είναι ανάγκη να αναφέρεις ονομαστικά τότε γιατί το έκανες στην περίπτωση του Αμέθυστου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ : Αν δεν είναι ανάγκη να αναφέρεις ονομαστικά τότε γιατί το έκανες στην περίπτωση του Αμέθυστου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ : Επειδή εκεί επωνύμως υπήρξα σχολιαστής και δέχθηκα το "θεοπρεπές" υβρερεολόγιο. Τα θέματα που φιλοξενεί, επί πλέον, είναι ακατανόητα και κατάλληλα προς αμπελοφιλοσοφίες. Ουδεμία σχέση έχουν με Ορθοδοξία, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Και αυτά "από σπόντα", όπως λέμε.
Δεν είναι θεοπρεπές το υβρεολογιο και να αφησεις τις καλές λέξεις ήσυχες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι, έχεις δίκιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν με ικανοποιούν οι απαντησεις σου. αλλα λογια να αγαπιομαστε.
ΑπάντησηΔιαγραφή"παντός άδειν ου ράδιον"
ΑπάντησηΔιαγραφή