Διάφορα Θέματα « ἡ θεοσέβειά ἐστι σοφία, τὸ δὲ ἀπέχεσθαι ἀπὸ κακῶν ἐστιν ἐπιστήμη » Ιώβ
Τρίτη 30 Αυγούστου 2011
Με λίγα λόγια
Από το ιστολόγιο "Ας μιλήσουμε επιτέλους", όπου και η φωτογραφία
http://kostasxan.blogspot.com/2011/08/blog-post_5216.html
Η αλήθεια είναι ότι τόσο ο Ανδρέας Παπανδρέου, όπως και ο υιός του Γιώργος Παπανδρέου μας «φορέθηκαν» με εισαγωγή από τις ΗΠΑ και ήρθαν στον τόπο ευρισκόμενοι σε διατεταγμένες υπηρεσίες
Γράφει ο ΝΙΚΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΓΛΟΥ
Δεν είναι τυχαίο ότι στην Ελλάδα ο μύθος και η ιστορία μπερδεύονται από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Γι΄αυτό και ο Έλληνας έχει μάθει να ζει με αυτούς. Ο πιο σύγχρονος μεταπολιτευτικός μύθος ακούει στο όνομα του Ανδρέα Παπανδρέου. Όπως κάθε …προοδευτικός μύθος παρουσιάζεται με έντονο ρετούς και φώτοσοπ γιατί σκοπός είναι ένας και μοναδικός: να μας πείσει πόσο «μεγάλος» ηγέτης υπήρξε ο Ανδρέας Παπανδρέου.
Γι΄αυτό και εξαφάνισε από τη μνήμη μας μια πορεία που είχε πολλές σκιές, γκρίζες ζώνες και μελανά σημεία. Σε αυτό βοήθησε και μια κεντροδεξιά που λειτουργεί με ενοχικά σύνδρομα και φοβίες.
Η αλήθεια είναι ότι τόσο ο Ανδρέας Παπανδρέου, όπως και ο υιός του Γιώργος Παπανδρέου που μας «φορέθηκαν» με εισαγωγή από τις Ηνωμένες Πολιτείες ήρθαν στον τόπο και εκτέλεσαν διατεταγμένες υπηρεσίες, ο καθένας στην εποχή του.
Ο πρώτος με μεγάλη κυρίαρχη αποστολή να εκμηδενίσει την ανερχόμενη Αριστερά, μετά την έκπληξη της δεύτερης θέσης της ΕΔΑ στις εκλογές του 1958 και ο δεύτερος να παραδώσει στις δυνάμεις που μας δανείζουν και τους δορυφόρους τους, την εθνική κυριαρχία του τόπου.
Τα γράφω αυτά καθώς πλησιάζει η 3η Σεπτέμβρη του 2011.
Και τα γράφω διαβάζοντας την ιδρυτική διακήρυξη του ΠΑΣΟΚ.
Θα υπενθυμίσω μερικά σημεία της σαν μια επιστολή προς τον άγνωστο σύντροφο του ΠΑΣΟΚ που εξακολουθεί και «εμπιστεύεται» την οικογένεια Παπανδρέου, που κυβερνά τον τόπο περισσότερα χρόνια από κάθε άλλη.
Να θυμίσω τι έλεγε και τι κάνει σήμερα ο «κληρονόμος» του Γιώργος Α. Παπανδρέου.
"Η εθνική ανεξαρτησία είναι συνυφασμένη με την απαλλαγή της οικονομίας μας από τον έλεγχο του ξένου μονοπωλιακού και ντόπιου μεταπρατικού κεφαλαίου"
- Για αυτό η κοινωνική απελευθέρωση, ο σοσιαλιστικός μετασχηματισμός, αποτελεί το θεμέλιο λίθο του Κινήματός μας.
-Να εξασφαλιστεί η εργασία και η κατοικία σε όλους τους Έλληνες.
- Διαχωρίζεται οριστικά η εκκλησία από το κράτος και κοινωνικοποιείται η μοναστηριακή περιουσία.
- Η Ελλάδα αποσυνδέεται από τους στρατιωτικούς, πολιτικούς και οικονομικούς συνασπισμούς, που υπονομεύουν την εθνική μας ανεξαρτησία και το κυριαρχικό δικαίωμα του Ελληνικού λαού να προγραμματίζει αυτός την κοινωνική, οικονομική, πολιτική και πολιτιστική πορεία της χώρας.
- Η αποπυρηνικοποίηση του μεσογειακού και βαλκανικού χώρου, η ουδετεροποίηση της Μεσογείου από τους στρατιωτικούς συνασπισμούς.
- Ακυρώνονται οι διεθνείς συμβάσεις και συμφωνίες που έχουν οδηγήσει την Ελλάδα σε οικονομική, πολιτική και στρατιωτική εξάρτηση από τα μονοπωλιακά συγκροτήματα της Δύσης και ιδιαίτερα του αμερικάνικου ιμπεριαλισμού.
- Η ιδιωτική εκπαίδευση καταργείται.
- Την κοινωνικοποίηση της υγείας, που συνεπάγεται τη δωρεάν ιατρική, φαρμακευτική και νοσοκομειακή περίθαλψη».
Αυτά διαβάζω σύντροφε της αντίπερας όχθης και λέω ότι ούτε ο πατήρ ούτε ο υιός πίστεψαν σε τίποτε από αυτά. Και ευτυχώς δεν γίναμε μια χώρα του τρίτου δρόμου προς το σοσιαλισμό. Αλλά πέτυχαν να βουλιάξουν το κράτος με διορισμούς, να μεγαλώσουν το χρέος και τα ελλείμματα, να ιδρύσουν κλαδικές, να νομιμοποιήσουν τις μίζες, να κάνουν πρακτική τη διαφθορά, να «εξαφανίσουν» τους διαφωνούντες κα.
Γι΄αυτό σου λέω σύντροφε. ‘Αστο να πάει: 3 του Σεπτέμβρη να ξεχνάς τελικά…
http://amethystosbooks.blogspot.com/2011/08/blog-post_31.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ τον ανώνυμο σχολιαστή για την ενημέρωση. Θα ήθελα μόνο να τον πληροφορήσω για κάτι, που ίσως να μη γνωρίζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο λεγόμενο "πρακτοριλίκι" στο διαδίκτυο είναι καμιά φορά και "διπλό πρακτοριλίκι". Όπως υπάρχουν και οι διπλοί πράκτορες. Καμώνονται ότι κατακρίνουν τους κακόδοξους νεοορθόδοξους, αλλά ο στόχος τους είναι να τους κάνουν όλους σαν την αφεντιά τους. Με δυό ποδάρια σε δυο βάρκες, έτσι είναι όλοι τους, σχεσιολόγοι και ... "κλήση για μετοχή σε σχέση κοινωνίας". Εδώ να καταλάβεις τη βλακεία που τους δέρνει.
Οι προτεστάντες ανακάλυψαν τη "σχέση" και ο πάπας τους βγήκε με την "αγάπη". Έτσι, είχαμε το κακόδοξο νεοορθόδοξο : Την αγαπητική σχέση - και την τύφλα τους, συμπληρώνω.
Τί σχέση έχει το "πρακτοριλίκι" με αυτό που σου έδωσα; Μήπως νομίζεις ότι είμαι πράκτορας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑμάν αυτή η καχυποψία! Δεν αντέχεται με τίποτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ ανώνυμε σχολιαστή,
Μου έδωσες μια πληροφορία και σε ευχαρίστησα μάλιστα. Αυτά που έγραψα, δεν ήταν για σένα. Πώς θα μπορούσε άλλωστε, αφού η πληροφορία σου με αφορά. Αν έχει κάποιο αποδέκτη, αυτός είναι εκείνος που ενοχλείται από αυτά που γράφω. Προφανώς και πάλι, δεν είσαι εσύ. Είναι κάποιος άλλος, ο οποίος δεν έχει την ευθύτητα και την τόλμη να απευθυνθεί εδώ, στο χώρο το δικό μου, αλλά αρέσκεται να χρησιμοποιεί τη διάλεκτο που του έχει μάθει η σχεσιολογία του (και όχι η θεολογία) με τα πεζοδρόμια, στα οποία περνά την ώρα του. Και με κοσμεί με τα όμορφά του λόγια. Να του το απαγορεύσω ή να ασχοληθώ μαζί του, δεν θα το κάνω. Αυτός είναι των "αγαπητικών σχέσεων", εγώ δεν είμαι.
Και το πρακτοριλίκι που κολλάει σε αυτά που γράφει ο Αμέθυστος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εν γένει όλη συμπεριφορά του, όπως εμφαίνεται από τη θεματολογία των αναρτήσεων, είναι συμπεριφορά διπλού πράκτορα : Κάποιους να καταγγέλλει άμεσα και υποβόλιμα να τους επαινεί με έμμεσο τρόπο, ήτοι, με τη θεματολογία των αναρτήσεών του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κριτικός λόγος του είναι γεμάτος ασάφειες, απροσδιοριστίες και φιλοσοφικές παλινωδίες. Όλα ανακατεμένα με "ολίγην" θεολογίας του τύπου "γερόντισσα Γαβριηλία". Και βέβαια, όπου καταλαβαίνει τα δύσκολα, έχει την εφεδρεία της πεζοδρομιακής διαλέκτου.
Είναι γενική η τοποθέτηση που κάνω.