Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

Τα αδημοσίευτα ...


Εισαγωγικό Σχόλιο

Πριν διαβάσεις, αγαπητέ αναγνώστη, αυτά που ακολουθούν θα σε πληροφορήσω τα εξής :
Με αφορμή την από μακρού δίωξη των Μοναχών της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου στο άγιον Όρος, διεξάγεται σε ιστολόγιο (http://trelogiannis.blogspot.com/2011/08/blog-post_3305.html) διάλογος σχετικά με τα ψεύδη, όπως διατείνονται οι διώκτες, που διασπείρουν οι διωκόμενοι ασκητεύοντες.

Υπήρξε σχόλιο,ίσως και άλλα που δεν δημοσιεύθηκαν, και η μόνη εξήγηση την οποία μπορώ να δώσω για την μη ανάρτηση αυτού που θα διαβάσεις, είναι ότι αφορά σε άλλο ιστολόγιο.

Κακώς, κατά τη γνώμη μου, η πληροφορία αυτή (: τι ακριβώς ανέγραψε άλλο ιστολόγιο) κατεγράφη στο ιστολόγιο ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ. Έπρεπε εντελώς ουδέτερα και αόριστα, πάλι κατά τη γνώμη μου, να δοθεί η σχολιαστική πληροφορία αυτή και μόνο αν κάποιος ζητούσε να μάθει την πηγή της, να του δινόταν η παραπομπή. Περιττό βέβαια να σημειώσω, ότι το αρχικό λάθος ήταν εκ μέρους του ιστολογίου ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ, που δέχθηκε να συμπεριλάβει σαν σχόλιο κάτι που έγραψε ένας "συνάδελφος" ιστοσελίδας με παρεμφερή θεματολογία.

Παραβαίνω εν γνώσει μου αυτό τον δεοντολογικό κανόνα, διότι το συγκεκριμένο ιστολόγιο και ο διαχειριστής του ("θεολόγος της ντροπής"), που κι αυτός διώκει με το δικό του τρόπο τους Μοναχούς Εσφιγμενίτες, όχι λίγες φορές με έχει περιποιηθεί δεόντως - πεζοδρομιακά, όπως συνηθίζει.

Συντάκτης του αδημοσίευτου Σχολίου είναι ο κύριος Δημήτριος Χατζηνικολάου, καθηγητής Οικονομικών στο Πανεπιστήμιο των Ιωαννίνων. Ιδού τι έγραψε :

@amethystos ...

Γιατί ειρωνεύεσθε και διαστρέφετε τα γεγονότα; Ποιος είπε ότι οι Εσφιγμενίτες είναι "ολόλευκοι"; Ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης λέγει ότι όταν δεις την Πίστιν σου να προδίδεται, πρέπει να φωνάξεις, χωρίς να εξετάσεις το ποιος είσαι εσύ (φτωχός, γεωργός, στρατιώτης, ιερεύς κ.λπ.), διότι αν εσύ σιωπήσεις, τότε οι πέτρες θα φωνάξουν!!! Αυτό κάνουν οι Εσφιγμενίτες και τίποτε περισσότερο. Αν εσείς το θεωρείτε αυτό "διαιώνιση του μίσους," τότε σφάλλετε θανασίμως. Ο Άγιος Ι. ο Χρυσόστομος λέγει ότι αν δεις την αδικία δίπλα σου και δεν διαμαρτυρυθείς, τότε είσαι ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ με τον αδικούντα. Όλοι εσείς που όχι μόνον δεν διαμαρτύρεσθε για την αδικία που γίνεται εις βάρος των Εσφιγμενιτών Πατέρων, αλλά στρέφεσθε και εναντίον τους, είσθε σαφώς με το μέρος του ολετήρος της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού "πατριάρχου" Βαρθολομαίου και κολάζεσθε διπλά.

Επιπλέον, γράφετε:
"Και ποια αλήθεια; Δεν πήγαν μοναχοί για να αγαπήσουν τον Κύριο;"
Σας ερωτώ: Εφόσον το λάβαρο των Εσφιγμενιτών είναι "Ορθοδοξία ή Θανάτος," γιατί ρωτάτε "ποια αλήθεια"; Βεβαίως, η αγάπη τους προς την Αλήθεια, δηλαδή τον Χριστόν, αποδεικνύεται με την επιμονή τους σ' Αυτήν, με το γνωστό κόστος, ενώ όλοι εσείς έχετε συνταχθεί με τον αδικούντα. Η δική σας η "αγάπη" είναι σαν αυτή των κολάκων, άνευ αληθείας. Ντροπή!


Και για τη φωτογραφία
"The original tour of Athens" δεν είναι φυσικά αυτά που γράφει ο κ. Χατζηνικολάου ή εγώ και άλλοι. Είναι όλοι αυτοί που μάχονται τον υπέρ ορθοδοξίας αγώνα λέγοντας "άλλο η αλήθεια και έτερο η πραγματικότητα". Την αλήθεια δεν μπόρεσαν να την κάνουν "αληθειότητα", όπως την ηλιθιότητα που τους δέρνει και γυροφέρνει (tour) το ελλαδικό διαδίκτυο.

7 σχόλια:

  1. Τι κέρδος έχει ο κύριος Χατζηνικολάου από τους Εσφιγμενίτες και τους υπερασπίζεται;
    Τρελός είναι και πάει με τους χαμένους από χέρι;
    Γιατί δε γλείφει τον Πατριάρχη όπως κάνει όλος ο καλός θρησκευόμενος κόσμος;
    Θα απεκόμιζε πολλαπλά κέρδη αν τα είχε καλά με τους ισχυρούς της εκκλησίας αντί να τους επικρίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι κερδισμένοι από το ανθρώπινο χέρι είναι οι χαμένοι από το χέρι του Θεού. Ό,τι δεν πρόκαμε να γίνει από τον Μελέτιο Μεταξάκη έγινε από το από το "τσιράκι" του, τον Αθηναγόρα. Μεσολάβησε όμως ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος κι εκεί έπεσε το χέρι του Θεού. Πιο βαρύ ήταν σε μας που συνεχίσαμε και μετά τον πόλεμο. Χάσαμε και την Κύπρο. Τώρα, θα είναι ακόμη πιο βαρύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χριστοδουλίδη, τι εννοείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι εννοώ; Ότι τους έκαναν όλους Νικολαΐτες οι βλάσφημοι νεοορθόδοξοι - των μοναζόντων εν υπνώσει τελούντων ή ενσυνειδήτως σιωπώντων - και βαρύ θα πέσει πάνω μας το θεϊκό χέρι.

    Δεν διάβασες τι έγραψε ο Ζηζιούλας; Για πρόσεξε :

    "Για τον λόγο αυτό και η Θεοτόκος ονομάζεται «Παναγία» ή και «Υπεραγία» – όχι για τις αρετές Της, αλλά γιατί αυτή, περισσότερο από κάθε άλλον άνθρωπο, ενώθηκε προσωπικά με τον άγιο Θεό δίνοντας σάρκα και αίμα στον Υιό του Θεού"

    Το πήρα είδηση λίαν καθυστερημένα κι έγραψα κάτι ο άσχετος.

    http://kyprianoscy.blogspot.com/2011/08/blog-post_27.html

    Θα το διάβασαν πολλοί - όχι το δικό μου - στο θρησκευτικό ιστολόγιο που το δημοσίευσε, για να γίνουν καλύτεροι στην πίστη τους. Και ούτε ένας ευλογημένος δεν βρέθηκε να γράψει τίποτα.

    Μπορούμε να ενωθούμε προσωπικά με τον προσωπικό μας θεό, αφού προηγουμένως κάνουμε σχέση μαζί του, χωρίς να είναι απαραίτητο να είμαστε ενάρετοι. Η αρετή περιττεύει, η σχέση έχει σημασία και μη ψάχνεις ποιος απ΄τους δυο κάνει σχέση. Ο άνθρωπος με το θεό ή ο θεός με τον άνθρωπο. Για ψάξε σε παρακαλώ να μου βρεις έναν θεό για να κάνουμε σχέση, διότι μέχρι τώρα εγώ δεν βρήκα κανένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. α τώρα κατάλαβα τι εννοείς τόσον καιρό που διαμαρτύρεσαι για τη σχεσιακή θεολογία του Ζηζιούλα.
    Ερώτηση:μήπως λέτε το ΙΔΙΟ με άλλες εκφράσεις;
    και γι αυτο μπερδεύονται οι αναγνώστες;μην κολλάμε στις λέξεις. η ουσία έχει σημασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ερώτηση:μήπως λέτε το ΙΔΙΟ με άλλες εκφράσεις;

    Αν θέλεις, μπορείς να μας το γράψεις εσύ αυτό το "λέτε το ΙΔΙΟ με άλλες εκφράσεις".
    Έχεις την έκφραση του Ζηζιούλα
    Έχεις την έκφραση τη δική μου
    Δώσε μας τη δική σου έκφραση, για να δούμε με ποιο τρόπο ο Ζηζιούλας κι εγώ λέμε το ίδιο. Άντε, μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κοιτα.με βραχυκύκλωσες.προτιμώ να πάω στην παραλία μια βόλτα να πάρω ένα "μαλλι της γριάς" και αν μου κατεβεί κανένα παράδειγμα ζηζούλειο, θα επανέλθω.
    τσάγια!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους