Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Ο αρθρογράφος κι εμείς



Αν θέλετε να μάθετε πως οδηγείται κανείς στον φανατισμό και στον πρωτογενή (αρχαϊκό) αντιεβραϊσμό, δεν έχετε από του να διαβάσετε ένα άρθρο ιδιορύθμου (sui generis) αρθρογράφου. Ο οποίος ασχολείται με το θέμα των Εβραίων, των Ελλήνων, τα θρησκευτικά, τα φιλοσοφικά και πολλά άλλα (πολιτικά). Το άρθρο φέρει τον βαρύγδουπο τίτλο "Είναι δυνατόν οι Εβραίοι, που τα κάνουν όλα αυτά, να επιλέχθηκαν από τον Θεό για την "αξία" τους;"(*) και διαπραγματεύεται ιστορικά τη διαχρονική πορεία των Εβραίων με μια υπεραπλούστευση, που θα την ζήλευε κι αυτός ο ευθυμογράφος Ν. Τσιφόρος με τους "Κονκισταδόρους".

Ο αρθρογράφος ...

"Από τον τενεκέ Αβραάμ μέχρι τον καραγκιόζη τον Μωυσή, όλοι τους ήταν ίδιοι. Πονηροί, κλέφτες, τεμπέληδες και στα δύσκολα προαγωγοί των γυναικών τους και των παιδιών τους.
Όταν δεν έκλεβαν τους ξένους, έκλεβαν τα αδέλφια τους"

... κι εμείς (ΚΧ) :

Αυτοί οι "τενεκέδες" και οι "καραγκιόζηδες", όπως και πολλοί άλλοι τους οποίους δεν αναφέρει ο ιδιόρυθμος (...) πιστός (!!) αρθρογράφος, ήταν εκείνοι που μίλησαν και έγραψαν για τούτο εδώ, που γράφει ο ίδιος ιδιόρυθμος (ξανά) και πιστός (αυτό υποτίθεται) αρθρογράφος :

"Σε αυτόν τον λαό έδωσε ο Κύριος τον Οίκο Του να τον απολαύσουν υπό την προϋπόθεση ότι σε κάποια στιγμή θα τον παραδώσουν στον Υιό και κληρονόμο Του. Να τον παραδώσουν σ’ Αυτόν που θα γεννηθεί ανάμεσά τους ως αδερφός τους"

Πολύ σωστά, όπως ήταν "τενεκέδες" και "καραγκιόζηδες" οι προπάτορες, το ίδιο είπαν και για εκείνον τον "κληρονόμο του Οίκου Του" (σημ. ο αρθρογράφος επιλέγει τα κεφαλαία για να μας δείξει ότι πιστεύει σ΄ Αυτόν - κεφαλαία πάντα - που θα γεννηθεί ανάμεσά τους ως αδελφός!).

"Υμάς δε είρηκα φίλους", λέγει Κύριος προς Μαθητάς.

Ναι, σωστά το διαβάσατε, "ως αδελφός", παρότι ουδαμού λέγεται ή γράφεται στα θρησκευτικά μας Βιβλία ότι ο Κύριος "θα γεννηθεί σαν αδελφός".
Αυτά είναι κοινώς διανοητικά "κουραφέξαλα" εμφυτευμένα στο μυαλό του sui generis αρθρογράφου, ενασχολουμένου εκτός άλλων με τα θεολογικά.

Του συνιστούμε : Καλύτερα να τα παρατήσει, αν θέλει να μην εκθέτει την ιδιωτεία του επί των συγκεκριμένων θεμάτων.

(*) Βλέπε http://ksipnistere.blogspot.com/2011/12/blog-post_3970.html

4 σχόλια:

  1. ΚΥΡΙΕ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΑΣ
    ΕΥΛΟΓΕΙ
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΓΙΑ ΜΙΑ
    ΑΣΥΛΛΗΠΤΗ ΥΒΡΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ
    http://www.athinorama.gr/arts/articles/default.aspx?id=11233
    http://www.athinorama.gr/arts/articles/default.aspx?id=11233

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ τον Ανώνυμο σχολιαστή για την ενημέρωση. Αλλά τι να γράψει κανείς γι΄ αυτή τη δυσθεώρητη ανοησία. Τούτο μόνο :

    "Με αφορμή την cheapart, το κλασικό προ-χριστουγεννιάτικο ραντεβού της πόλης με την προσιτή τέχνη ..."

    Η προσιτή cheap art τέχνη γίνεται απιθάνως απρόσιτη, όταν γράφουμε τόσο ηλίθια, με φόντο μάλιστα μια φωτογραφία σαν χρήσιμο άλλοθι της υποτιθέμενης σοβαροφάνειας του ανεκδιήγητου αρθρογράφου.

    Η εκφυλισμένη τέχνη, και όσα μας κουβάλησαν αυτοί που την υπηρέτησαν και την υπηρετούν, δεν γιατρεύεται με τέτοιου είδους ευτελή και "φτηνιάρικα" (cheap) επ΄ αμοιβή άρθρα. Αν θέλει να ανοίξει καινούριο κεφάλαιο, όπως γράφει, ας ψάξει στα παλιατζίδικα. Εκεί θα μάθει, και θα δει, ποιος "νεοποιεί τους γηγενείς". Κυρίως με ποιο τρόπο.

    Αυτά αγαπητέ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΛΩΣ ΘΕΡΜΑ ΚΥΡΙΕ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗ ΕΑΝ
    ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΕ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ
    Ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΤΑΝΑΣΣΑ ΜΑΣ ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΑΖΙ
    ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ Ανώνυμε,

    Νομίζω ότι δεν είναι σωστό να διαδίδουμε αυτές τις αηδίες. Εκτός αν ακολουθούνται από σχόλια που τακτοποιούν, αν είναι δυνατόν, τα πράγματα. Στην προκειμένη περίπτωση (του αρθρογράφου αλλά και του περιοδικού) δεν γίνεται τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους