Περισσότερα, σχετικά με τον τίτλο του Θέματος και την αφορμή που δόθηκε για την ανάρτηση αυτή, παραπέμπω τον αναγνώστη στο ιστολόγιο ΑΚΤΙΝΕΣ (http://aktines.blogspot.com/2012/01/blog-post_4899.html) όθεν ελήφθη και η φωτογραφία.
- π. Βασίλειος Α. Γεωργόπουλος :
"Ὁ ἀντιχριστιανικός χαρακτήρας τῆς μετενσάρκωσης εἶναι ἐμφανής ὄχι μόνο ὡς πρός τό περιεχόμενό της καθ' ἑαυτό, ἀλλά καί ὡς πρός τίς περί ἀνθρώπου, κόσμου καί κακοῦ προϋποθέσεις καί διαστάσεις της. Κατ' ἐξοχήν ὅμως, για τί προσκρούει καί ἀντιτίθεται στό μυστήριο τῆς ἐν Χριστῷ σωτηρίας, ἐλευθερίας καί ἐλπίδας τοῦ ἀνθρώπου"
- Κυπριανός Χ, σχόλιο :
Πέραν αυτών και πολλών άλλων ακόμη, σχετικά με το "αλογώτερον" του Μ. Βασιλείου για του είδους αυτού τις δοξασίες, υπάρχει κάτι ακόμη σημαντικότερο. Το οποίο ως φαίνεται διαλάθει της προσοχής των αλογοτάτων φιλοσόφων.
Αν οι διαρκείς μετενσαρκώσεις ή και μετεμψυχώσεις, οδηγούν τον άνθρωπο σε "αναβαθμούς" (καταχρηστικά αυτό διο και τα εισαγωγικά) τελειότητας, εξαγνισμού και κάθαρσης, γεννάται το ερώτημα : Δηλαδή η απόλυτος τελειότης, που είναι και το επιδιωκόμενο, αρχίζει από τα κατώτερα - ίσως και φονικότερα - στάδια και τελικά οδηγείται στα ανώτερα;
Αν συμβαίνει αυτό, τότε η απόλυτος τελειότης, εξαγνισμός ή όπως αλλιώς θέλετε το ονομάζετε, έχει την αρχή της σε ό,τι απαισιότερο και δυσυδέστερο υπάρχει. Αυτή η περίφημος "αρχή παντός αγαθού" αφορμάται από τα χείριστα για να καταλήξει στα κράτιστα;
Αν συμβαίνει αυτό και η αρχή (σημ. άναρχος κατά τους φιλοσόφους) είναι η χειρίστη, αφού από εκεί ξεκίνησε, τότε και η κατάληξή της θα είναι πολύ πέραν από το χείριστο.
Δικαίως λοιπόν ο προορισμός όλων αυτών με τις περί μετενσαρκώσεως ή μετεμψυχώσεως δοξασίες είναι εκεί "ὅπου ὁ σκώληξ αὐτῶν οὐ τελευτᾷ καὶ τὸ πῦρ οὐ σβέννυται". Εφόσον η αρχή είναι το αγαθόν (ουδείς αγαθός ει μη ο θεός) είναι αδύνατον η αρχή αυτή να ήρξατο από τα υποδεέστερα (αν πρόκειται για μετεμψυχώσεις) ή τα εξελικτικώς απεχθέστερα - κατά ανθρώπων - εγκλήματα (αν πρόκειται για μετενσαρκώσεις).
Τέλος, κάτι θα ήθελα να γράψω και γι΄ αυτό :
- π. Βασίλειος Α. Γεωργόπουλος :
"Τό ἐν λόγῳ ποσοστό (*) ἀναδεικνύει γιά μιά ἀκόμα φορά τό μεγάλο ἔλλειμα ἐπαρκοῦς κατήχησης και γνώσης τῆς Ὀρθόδοξης πίστης μας, πού παρατηρεῖται στους χριστιανούς μας, μέ φυσική συνέπεια, οἱ νεοεποχίτικες και ἀντιχριστιανικές ἀντιλήψεις νά διαβρώνουν σιγά-σιγά, ὕπουλα και μεθοδευμένα τό φρόνημα τῶν Ὀρθοδόξων"
- Κυπριανός Χ, σχόλιο :
Σε σχετική συζήτηση που είχα κάποτε με τον προϊστάμενο ιερέα ναού, όπου και διετέλεσα επίτροπος, είχα κυριολεκτικά μείνει άναυδος όταν έμαθα οποίαν εντολή είχε ο εφημέριος, προκειμένου να καλέσει έναν πιστό να αναλάβει καθήκοντα επιτρόπου. Ο οικείος μητροπολίτης συνεβούλευε τους ιερείς να κάνουν επιτρόπους ολιγομαθείς και σχεδόν εντελώς ανίδεους με θρησκευτικά ζητήματα. Ειλικρινά θλίβομαι που το γράφω, αλλά επιτέλους κάτι πρέπει να κάνουμε. Ας είναι και στα "μπάζα" του διαδικτύου.
- π. Βασίλειος Α. Γεωργόπουλος :
"Ὁ ἀντιχριστιανικός χαρακτήρας τῆς μετενσάρκωσης εἶναι ἐμφανής ὄχι μόνο ὡς πρός τό περιεχόμενό της καθ' ἑαυτό, ἀλλά καί ὡς πρός τίς περί ἀνθρώπου, κόσμου καί κακοῦ προϋποθέσεις καί διαστάσεις της. Κατ' ἐξοχήν ὅμως, για τί προσκρούει καί ἀντιτίθεται στό μυστήριο τῆς ἐν Χριστῷ σωτηρίας, ἐλευθερίας καί ἐλπίδας τοῦ ἀνθρώπου"
- Κυπριανός Χ, σχόλιο :
Πέραν αυτών και πολλών άλλων ακόμη, σχετικά με το "αλογώτερον" του Μ. Βασιλείου για του είδους αυτού τις δοξασίες, υπάρχει κάτι ακόμη σημαντικότερο. Το οποίο ως φαίνεται διαλάθει της προσοχής των αλογοτάτων φιλοσόφων.
Αν οι διαρκείς μετενσαρκώσεις ή και μετεμψυχώσεις, οδηγούν τον άνθρωπο σε "αναβαθμούς" (καταχρηστικά αυτό διο και τα εισαγωγικά) τελειότητας, εξαγνισμού και κάθαρσης, γεννάται το ερώτημα : Δηλαδή η απόλυτος τελειότης, που είναι και το επιδιωκόμενο, αρχίζει από τα κατώτερα - ίσως και φονικότερα - στάδια και τελικά οδηγείται στα ανώτερα;
Αν συμβαίνει αυτό, τότε η απόλυτος τελειότης, εξαγνισμός ή όπως αλλιώς θέλετε το ονομάζετε, έχει την αρχή της σε ό,τι απαισιότερο και δυσυδέστερο υπάρχει. Αυτή η περίφημος "αρχή παντός αγαθού" αφορμάται από τα χείριστα για να καταλήξει στα κράτιστα;
Αν συμβαίνει αυτό και η αρχή (σημ. άναρχος κατά τους φιλοσόφους) είναι η χειρίστη, αφού από εκεί ξεκίνησε, τότε και η κατάληξή της θα είναι πολύ πέραν από το χείριστο.
Δικαίως λοιπόν ο προορισμός όλων αυτών με τις περί μετενσαρκώσεως ή μετεμψυχώσεως δοξασίες είναι εκεί "ὅπου ὁ σκώληξ αὐτῶν οὐ τελευτᾷ καὶ τὸ πῦρ οὐ σβέννυται". Εφόσον η αρχή είναι το αγαθόν (ουδείς αγαθός ει μη ο θεός) είναι αδύνατον η αρχή αυτή να ήρξατο από τα υποδεέστερα (αν πρόκειται για μετεμψυχώσεις) ή τα εξελικτικώς απεχθέστερα - κατά ανθρώπων - εγκλήματα (αν πρόκειται για μετενσαρκώσεις).
Τέλος, κάτι θα ήθελα να γράψω και γι΄ αυτό :
- π. Βασίλειος Α. Γεωργόπουλος :
"Τό ἐν λόγῳ ποσοστό (*) ἀναδεικνύει γιά μιά ἀκόμα φορά τό μεγάλο ἔλλειμα ἐπαρκοῦς κατήχησης και γνώσης τῆς Ὀρθόδοξης πίστης μας, πού παρατηρεῖται στους χριστιανούς μας, μέ φυσική συνέπεια, οἱ νεοεποχίτικες και ἀντιχριστιανικές ἀντιλήψεις νά διαβρώνουν σιγά-σιγά, ὕπουλα και μεθοδευμένα τό φρόνημα τῶν Ὀρθοδόξων"
- Κυπριανός Χ, σχόλιο :
Σε σχετική συζήτηση που είχα κάποτε με τον προϊστάμενο ιερέα ναού, όπου και διετέλεσα επίτροπος, είχα κυριολεκτικά μείνει άναυδος όταν έμαθα οποίαν εντολή είχε ο εφημέριος, προκειμένου να καλέσει έναν πιστό να αναλάβει καθήκοντα επιτρόπου. Ο οικείος μητροπολίτης συνεβούλευε τους ιερείς να κάνουν επιτρόπους ολιγομαθείς και σχεδόν εντελώς ανίδεους με θρησκευτικά ζητήματα. Ειλικρινά θλίβομαι που το γράφω, αλλά επιτέλους κάτι πρέπει να κάνουμε. Ας είναι και στα "μπάζα" του διαδικτύου.
(*) Ο αρθρογράφος π. Βασίλειος Α. Γεωργόπουλος αναφέρεται σε δημοσίευμα εφημερίδος, όπου δίδεται η πληροφορία "τό 33% τῶν Ἑλλήνων ἀποδέχεται τήν (ἀντιχριστιανική) ἰδέα τῆς μετενσάρκωσης". Η εφημερίδα που δημοσίευσε την είδηση αυτή θα αισθάνεται προφανώς ευτυχής. Άξιος ο μισθός του συγκροτήματος που την εκδίδει, αφού με τη συστηματική παραπληροφόρηση που κάνει στο ημιμαθές αναγνωστικό κοινό (σημ. ουδέποτε δημοσιεύει κριτικά γράμματα αναγνωστών τα οποία βάζουν τα πράγματα στη θέση τους) κατόρθωσε να ανεβάσει - το υποθέτουμε - το ποσοστό των Ελλήνων που αποδέχονται (σημ. ευτυχώς απέφυγε να γράψει "πιστεύουν") τη μετενσάρκωση στο 30%. Με λίγη προσπάθεια ακόμη (σημ. και άφθονη χρηματοδότηση από ευαγή ιδρύματα τύπου Σόρος, ΜΚΟ κλπ.) θα φθάσουμε το 50%.
Να γράφεις οτι υπηρέτησες ως επιτροπος σε παλαιοημερολογιτικο Ναο για να ξέρουμε τί μας γίνεται. Ο οικείος μητροπολίτης είναι παλαιοημερολογίτης που μπορει να ειναι και σχισματικος ακυρα χειροτονημενος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην ανησυχείς. Αν ήταν του παλαιού θα το έγραφα, αλλά δεν ήταν. Ήταν καινοτόμος και αυτοί δεν θέλουν ανθρώπους που να "σκαμπάζουν" από Θρησκευτικά. Απόδειξη, το σημερινό μας κατάντημα.
ΑπάντησηΔιαγραφή