Εν όψει εκλογών έγραψε ένας : "Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν ορθόδοξη παιδεία, έμπνευση, πίστη Χριστού και αγάπη για την πατρίδα, τους οποίους θα προτιμήσουμε", για να λάβει την απάντηση :"Αφού υπάρχουν γιατί δεν μας τους λέτε, δεν τους ονομάζετε; Πέστε ονόματα".
Έτερος δε παρατηρητής διελογίζετο :
"Τα ονόματα συνδέονται με την ψήφο και η ψήφος συνδέεται με νούμερα, με αριθμούς. Δηλαδή, τα ονόματα έχουν σχέση με αριθμούς ψήφων. Οπότε, ο έχων νουν ας ψηφίσει (: ψηφισάτω) τα ονόματα, τους αριθμούς ή, χάριν συντομίας, αριθμό ονόματος. Οι αριθμοί θα μας δείξουν τα υπερισχύοντα ή το επικρατέστερο. Αρμοδία είναι η κάλπη, οι εφορευτικές επιτροπές, που θα μας αποκαλύψει ποια είναι αυτά. Εννόησε, αυτά που έχουν φρόνημα ακραιφνές Ορθόδοξο χριστιανικό και γνήσια πατριωτικό. Δεν πρέπει να ανησυχώ, λοιπόν, πατριωτισμός και ορθοδοξία - χριστιανικών προδιαγραφών - υπάρχει. Εφόσον υπάρχει ψήφος και κάλπη δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα."
Ωστόσο, ανέδραμε αθελήτως στο πώς επικράτησε (όχι επιβλήθηκε) τελικά η χριστιανοσύνη και ερώτησε εαυτόν : Δια της ψήφου, με την σπάθη - ενεθυμήθη ότι οι αδήλωτοι Χριστιανοί την παρελάμβαναν-, ή επειδή εξαντλήθηκαν κάποτε τα επιχειρήματα της ιδιωτείας; Δεν γνωρίζουμε ποιαν απόκριση έκρινε προτιμοτέραν.
Έτερος δε παρατηρητής διελογίζετο :
"Τα ονόματα συνδέονται με την ψήφο και η ψήφος συνδέεται με νούμερα, με αριθμούς. Δηλαδή, τα ονόματα έχουν σχέση με αριθμούς ψήφων. Οπότε, ο έχων νουν ας ψηφίσει (: ψηφισάτω) τα ονόματα, τους αριθμούς ή, χάριν συντομίας, αριθμό ονόματος. Οι αριθμοί θα μας δείξουν τα υπερισχύοντα ή το επικρατέστερο. Αρμοδία είναι η κάλπη, οι εφορευτικές επιτροπές, που θα μας αποκαλύψει ποια είναι αυτά. Εννόησε, αυτά που έχουν φρόνημα ακραιφνές Ορθόδοξο χριστιανικό και γνήσια πατριωτικό. Δεν πρέπει να ανησυχώ, λοιπόν, πατριωτισμός και ορθοδοξία - χριστιανικών προδιαγραφών - υπάρχει. Εφόσον υπάρχει ψήφος και κάλπη δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα."
Ωστόσο, ανέδραμε αθελήτως στο πώς επικράτησε (όχι επιβλήθηκε) τελικά η χριστιανοσύνη και ερώτησε εαυτόν : Δια της ψήφου, με την σπάθη - ενεθυμήθη ότι οι αδήλωτοι Χριστιανοί την παρελάμβαναν-, ή επειδή εξαντλήθηκαν κάποτε τα επιχειρήματα της ιδιωτείας; Δεν γνωρίζουμε ποιαν απόκριση έκρινε προτιμοτέραν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους