Κυριακή 8 Ιουλίου 2012

Οι Ορθόδοξοι ... Έλληνες και το "Τάμα του Έθνους" των οικουμενιστών

"Σήμερα, εμείς οι Έλληνες, οι Ορθόδοξοι Έλληνες, οφείλουμε να ενεργήσουμε μετά από χρόνια και πάλι ως… Έλληνες". Μάλιστα, να ενεργήσουμε οι Ορθόδοξοι Έλληνες ως ... Έλληνες! γράφει ο υποναύαρχος Λ.Σ (ε.α) (1). Αλλά υπάρχει πρόβλημα. Διότι έχουμε και τους "ορθόδοξους" Μαρξιστές, τους "ορθόδοξους" Εβραίους, τους "ορθόδοξους" - δεν ακούστηκε ακόμη - ευρωπαϊστές ή παναμερικανιστές (Αμερική των Βαλκανίων η Ελλάδα), που κι αυτό επίσημα δεν ακούστηκε, και πλήθος άλλους "ορθοδόξους". Και έλληνες!

Ειδικά τώρα για τον ορθόδοξο Ελληνισμό και τους ακολούθους του έλληνες, διακρίνουμε τον γνήσιο (ορθόδοξο) αρχαιοελληνικό και τον μιγάδα. Ο τελευταίος προσαγορεύεται (Κ. Πλεύρης) ιουδαιοχριστιανισμός, άλλοι δε, θέλουν τον αμιγή ορθόδοξο ελληνισμό του Βυζαντίου να τον ονομάζουν ρωμηοσύνη. Δεν τους κάθεται, φαίνεται, καλά η Χριστιανοσύνη. Διότι η ρωμηοσύνη τους "πάει γάντι" με την ορθοδοξία του ελληνισμού εκ του νέου ημερολογίου. Τέλος, έχουμε την ορθοδοξία και τον ορθόδοξο ελληνισμό, όπως αυτός εκφράστηκε από τους πατέρες της Εκκλησίας που θέσπισαν το Ορθόδοξο Δόγμα των Οικουμενικών Συνόδων. Αυτή είναι η Χριστιανοσύνη, η Ορθοδοξία και οι Έλληνες φορείς της. Αλλά περί αυτών και αυτής, αρκούν τα συνθήματα "ταλιμπαν", "γιεχωβάς", "σχισματοαιρετικός", "φασίστας", "ρατσιστής" ή τα πλέον κατάλληλα, όπως "ιδεολογικοποιημένος και θρησκειοποιημένος πιστός των βεβαιοτήτων".

Λοιπόν, ποιοι ορθόδοξοι έλληνες περιμένουμε να ενεργήσουν (τελείες, τελείες) ως Έλληνες;

Είχαμε και τον κ. Λεόντιο Διονυσίου, ο οποίος μας έγραψε, μεταξύ άλλων, και αυτά (2) :

"Η ανυπάρκτου πνευματικού έργου καθ’ ημάς «Ιερά» Σύνοδος και οι Επίσκοποι που την αποτελούν, έλαβε μια απόφαση, αποδεικνύουσα ότι το μόνον που την απασχολεί είναι το «έξωθεν του ποτηρίου και της παροψίδος», αδιαφορούσα αν τούτο «έσωθεν γέμει εξ αρπαγής». Την ενδιαφέρει η βιτρίνα και όχι ο εσώτερος άνθρωπος.Αποφάσισε την «ανέγερση μεγάλου Συνοδικού Πνευματικού Κέντρου Βυζαντινής Παραδόσεως, με μεγαλοπρεπή Καθεδρικό Ναό», εν μέσω οικονομικής εξαθλιώσεως, (...)
Αλλά, ω σεις, που αυτοαποκαλείσθε Άγιοι, δεν ανεγνώσατε ποτέ τον λόγον του αγίου Γρηγορίου, που σε παρόμοια κατάσταση, όταν κάποιοι άλλοι αιρετικοί κατείχαν τον θρόνον της Βασιλεύουσας έγραψε: «Έχουσιν ούτοι (οι αιρετικοί) τους οίκους, ημείς τον ένοικον• ούτοι τους ναούς, ημείς τον Θεόν∙ …ούτοι θράσος, πίστιν ημείς»;


Αποκηρύξατε την παναίρεσιν του Οικουμενισμού και τους εν ημίν προστάτες της αιρέσεως και κατόπιν να ενδιαφερθείτε για μέγαρα και μεγαλοπρεπείς ναούς"

Επισκέπτης με την υπογραφή Λεωνίδας έσπευσε να δώσει την απάντηση :
"Ακριβώς τα ίδια έλεγε και ο Ιούδας, όταν κάποια γυναίκα αγόρασε πανάκριβο μύρο και έπλυνε τα πόδια του Χριστού: "Τι πιο καλό από το να δώσουμε τα χρήματα στους φτωχούς;", έτσι σκεφτόταν ο Ιούδας."

Και έτερος του απάντησε :
"Ακριβώς τα ίδια έλεγε και ο Ιούδας ..." ; Ναι, ακριβώς τα ίδια έλεγε, γιατί έτσι τον είχαν δασκαλέψει οι Αρχοντώνηδες, οι Ζηζιούλες, οι Σαββάτοι, οι Νικόλαοι και οι άλλοι της εποχής εκείνης. Οι Φαρισαίοι μπορεί να χάθηκαν, αλλά ο φαρισαϊσμός ζει και βασιλεύει με αυτούς που κλήθηκαν να αναπληρώσουν το κενό. Προέλευσή τους, φευ, η Ελλάδα.

Θα μπορούσα να γράψω περισσότερα, για να πληροφορηθούν όσοι διεφθάρησαν από επιχειρήματα σαν αυτό του επισκέπτη Λεωνίδα, αλλά περίμενα να το κάνει ο κύριος Διονυσίου. Δεν το έκανε, θα το κάνω εγώ.

Ο Χριστός απάντησε στο επιχείρημα του προδότη Ιούδα,και των σημερινών συνεργατών του, με το : "Τους φτωχούς πάντα θα τους έχετε, όχι όμως και εμένα. Η γυναίκα, αυτό που έκανε, το έκανε για τον ενταφιασμό μου". Οι σημερινοί διάδοχοι του Ιούδα, ο Λεωνίδας και οι τρακόσιοι (είναι δυστυχώς περισσότεροι),  αυτό το παραβλέπουν. Διότι φτιάχνουν δήθεν εκκλησιές και Εκκλησίες για τους φτωχούς, στην πραγματικότητα όμως επειδή θέλουν να υποτάξουν τους φτωχούς στην υπερφίαλη δική τους ψευτοεκκλησία. Την εκκλησία που υποτάσσει τον Χριστό σύμφωνα με τα διπλωματικά της κόλπα, ενώ η Εκκλησία υποτάσσεται στον Χριστό (Αλήθεια) (3). Η παπική πλαστογράφος εκκλησία, υπέταξε τον Χριστό όταν η "επηρμένη οφρύς" των προκαθημένων παραχάραξε το Δόγμα με το φιλιόκβε. Το ίδιο έκαναν οι προτεστάντες ανεξαρτήτως του δόγματος. Με καθυστέρηση, λόγω της διαφοράς του εορτολογίου, κάναμε κι εμείς το ίδιο. Φτιάξαμε την εκκλησία του νέου εορτολογίου και υποτάξαμε σ΄ αυτή τον Χριστό, που αρχικά κήρυξαν οι Μεταξάκης και Παπαδόπουλος (αρχιεπίσκοποι Αθηνών) κι έπειτα οι Αθηναγόρας, Δημήτριος και Βαρθολομαίος (οικουμενικοί).

Αυτά, και, βεβαίως, δεν περιμένω να τα γράψει ο κύριος Λεόντιος Διονυσίου, παρότι είναι σωστά όσα αναφέρει για το "Τάμα του Έθνους" των οικουμενιστών.

Παραπομπές
(1) http://kostasxan.blogspot.gr/2012/07/blog-post_1851.html
(2) http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?p=29325&sid=36509787243de5ba7761fb41d8a5306c#29325
(3) Προς Εφεσίους ε΄ 24

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους