Στο ιστολόγιο ΑΚΤΙΝΕΣ (*) διαβάσαμε τον τίτλο : "Νέες θεολογικές – οικουμενιστικές συμφωνίες από την επιτροπή της Πίστεως και Τάξεως του Π. Σ. Ε". Μόλις αρχίσαμε να διαβάζουμε τα νέα ευθύς καταλάβαμε περί τίνος πρόκειται. Ωστόσο, δεν παραμείναμε αδρανείς και γράψαμε τα ακόλουθα :
Δεν υπάρχει ουδείς λόγος νά κάτσει κανείς και να διαβάσει όλο αυτό το φλύαρο και ανιαρό "σεντόνι" της επιτροπής Πίστεως και Τάξεως. Αρκετό είναι μόνο αυτό : "The ecumenical value of reading the Bible together with the early teachers is ... the unity-in-diversity of the undivided church."
Με απλά λόγια, μας λέει ότι η αξία της Βίβλου (Βιβλικής ανάγνωσης) έγκειται στην ένωση-εν-ετερότητα της αδιαίρετης εκκλησίας!
Σε παρένθεση, προς πλήρη αποβλάκωση γίνεται μνεία και των early teachers (πατέρες). Κλείνει η παρένθεση και συνεχίζουμε.
Η ένωση κατά την Πίστη και Τάξη προϋποθέτει αυτονόητα την ετερότητα, ή τις ετερότητες, και η ετερότητα, ή οι ετερότητες, απεργάζονται - κι εδώ αυτονόητα - την αδιαίρετη εκκλησία!! Δηλαδή, με πιο απλά λόγια, η εκκλησία της αταξίας και της απιστίας είναι αδιαίρετη, διότι και ο πατήρ είναι έτερος του υιού και του αγίου πνεύματος, ο υιός είναι έτερος του πατρός και του αγίου πνεύματος, το άγιον πνεύμα έτερο του πατρός και του υιού. Ο θεός είναι ένας, αλλά με τις ετερότητες (διαφορετικότητες) που έχει!
Οι συνδυασμοί που μπορούν να γίνουν είναι αρκετοί, αν στη λέξη "έτερος" βάλουμε την πρόθεση "συν", οπότε θα έχουμε τη λέξη "συνέτερος". Αλλά επειδή αυτό είναι λάθος και δεν γράφεται, το σωστό είναι να λέμε "συνέταιρος" και "συνέταιροι". Τι γίνεται τότε; Ο πατήρ πότε είναι συνέταιρος με τον υιό και πότε με το άγιον πνεύμα, το ίδιο ισχύει για τον υιό, και οπωσδήποτε για το πνεύμα. Μύλος, με άλλα λόγια, και πάντως η εκκλησία είναι αδιαίρετη, διότι πατήρ, υιός, και πνεύμα, υπέγραψαν το κοινό εταιρικό συμφωνητικό unity-in-diversity (: ένωση με ετερότητες ή διαφορετικότητες). Ο πάπας ήταν ο αποδέκτης του συμφωνητικού και μας το κοινοποίησε.
Αν μπορεί ποτέ να γίνει αυτό το "the unity-in-diversity", θα σας απαντούσα ότι ναι, μπορεί να γίνει. Αλλά αυτή η unity δεν θα είναι η undivided church (sic), θα είναι "συναγωγή πονηρευομένων" και πάντως ηλιθίων. Τέτοιους μας θέλουν, πρόβατα που ατύχησαν. Κάπου έπασε ο κρίκος της αλυσιδωτής εξέλιξης και αντί να εξελιχθούμε σε πίθηκα, παραμείναμε στο πρόβειο νοητικό στάδιο των πιθήκων.
(*) http://aktines.blogspot.gr/2012/07/blog-post_4038.html
Δεν υπάρχει ουδείς λόγος νά κάτσει κανείς και να διαβάσει όλο αυτό το φλύαρο και ανιαρό "σεντόνι" της επιτροπής Πίστεως και Τάξεως. Αρκετό είναι μόνο αυτό : "The ecumenical value of reading the Bible together with the early teachers is ... the unity-in-diversity of the undivided church."
Με απλά λόγια, μας λέει ότι η αξία της Βίβλου (Βιβλικής ανάγνωσης) έγκειται στην ένωση-εν-ετερότητα της αδιαίρετης εκκλησίας!
Σε παρένθεση, προς πλήρη αποβλάκωση γίνεται μνεία και των early teachers (πατέρες). Κλείνει η παρένθεση και συνεχίζουμε.
Η ένωση κατά την Πίστη και Τάξη προϋποθέτει αυτονόητα την ετερότητα, ή τις ετερότητες, και η ετερότητα, ή οι ετερότητες, απεργάζονται - κι εδώ αυτονόητα - την αδιαίρετη εκκλησία!! Δηλαδή, με πιο απλά λόγια, η εκκλησία της αταξίας και της απιστίας είναι αδιαίρετη, διότι και ο πατήρ είναι έτερος του υιού και του αγίου πνεύματος, ο υιός είναι έτερος του πατρός και του αγίου πνεύματος, το άγιον πνεύμα έτερο του πατρός και του υιού. Ο θεός είναι ένας, αλλά με τις ετερότητες (διαφορετικότητες) που έχει!
Οι συνδυασμοί που μπορούν να γίνουν είναι αρκετοί, αν στη λέξη "έτερος" βάλουμε την πρόθεση "συν", οπότε θα έχουμε τη λέξη "συνέτερος". Αλλά επειδή αυτό είναι λάθος και δεν γράφεται, το σωστό είναι να λέμε "συνέταιρος" και "συνέταιροι". Τι γίνεται τότε; Ο πατήρ πότε είναι συνέταιρος με τον υιό και πότε με το άγιον πνεύμα, το ίδιο ισχύει για τον υιό, και οπωσδήποτε για το πνεύμα. Μύλος, με άλλα λόγια, και πάντως η εκκλησία είναι αδιαίρετη, διότι πατήρ, υιός, και πνεύμα, υπέγραψαν το κοινό εταιρικό συμφωνητικό unity-in-diversity (: ένωση με ετερότητες ή διαφορετικότητες). Ο πάπας ήταν ο αποδέκτης του συμφωνητικού και μας το κοινοποίησε.
Αν μπορεί ποτέ να γίνει αυτό το "the unity-in-diversity", θα σας απαντούσα ότι ναι, μπορεί να γίνει. Αλλά αυτή η unity δεν θα είναι η undivided church (sic), θα είναι "συναγωγή πονηρευομένων" και πάντως ηλιθίων. Τέτοιους μας θέλουν, πρόβατα που ατύχησαν. Κάπου έπασε ο κρίκος της αλυσιδωτής εξέλιξης και αντί να εξελιχθούμε σε πίθηκα, παραμείναμε στο πρόβειο νοητικό στάδιο των πιθήκων.
(*) http://aktines.blogspot.gr/2012/07/blog-post_4038.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους