Με αφορμή την παρουσία του Μητροπολίτη Αιγιαλείας κ. Αμβροσίου στην κηδεία του στρατηγού Ν. Ντερτιλή ο ΣΥΡΙΖΑ εξέδωσε ανακοίνωση, όπου διαβάσαμε :
"Η αμφισβήτηση και αναμόχλευση της ιστορίας, με σκοπό τη δημιουργία εμφυλιοπολεμικού κλίματος και οπισθοδρόμησης, καθώς και ρεύματος υπέρ της φασιστικής-ναζιστικής ιδεολογίας, βρίσκει απέναντί της όλη την τοπική και ελληνική κοινωνία"
Επ΄ αυτών κρίνουμε απαραίτητο να γράψουμε τα κάτωθι
- Η αμφισβήτηση είναι προνόμιο των αναρχοαυτόνομων κομμουνιστών. Αυτοί τη γέννησαν, αυτοί την εκμεταλλεύτηκαν, αυτή την διέδωσαν.
- Η αναμόχλευση της Ιστορίας είναι κι αυτή προνόμιο των αναρχοαυτόνομων κομμουνιστών. Αυτοί πρώτοι εισηγήθηκαν τη μελέτη (αναμόχλευση) της Ιστορίας με βάση τον ιστορικό υλισμό.
- Η δημιουργία εμφυλιοπολεμικού κλίματος εφευρέθηκε και αυτή από τους κομμουνιστές και οι Ρώσοι άρχισαν να σφάζονται μεταξύ τους.
- Η οπισθοδρόμηση έγινε το απεχθές σύμβολο της κομμουνιστικής ιδεολογίας προς άγραν αφελών. Υπόσχονταν πρόοδο, αλλά πισωγύριζαν στα πρωτόγονα ένστικτα του ανθρώπου, γνώρισμα του οποίου είναι η αδελφοκτονία. Ο υψωθείς επί αιμάτων Μαρξ, ευμενώς εδέχετο το αίμα των θυσιαζομένων ρεβιζιονιστών ή οποιουδήποτε θεωρουμένου συνεργάτη των καπιταλιστών
- Το ρεύμα της φασιστικής-ναζιστικής ιδεολογίας διαπότιζε μέχρι μυελού οστέων τους μαρξιστές. Ήταν ο διαρκής εφιάλτης που τους έκοβε τον ύπνο. Ήταν όπως το "Ένα μαχαίρι" του ποιητή, όπου λέει :
Ετούτο το μαχαίρι, εδώ, που θέλεις ν’ αγοράσεις
με ιστορίες αλλόκοτες ο θρύλος το `χει ζώσει,
κι όλοι το ξέρουν πως αυτοί που κάποια φορά το `χαν,
καθένας κάποιον άνθρωπο δικό του έχει σκοτώσει
Άλλοι ξέσπαγαν βρίσκοντας προδότες, έτεροι όμως δεν άκουγαν τον ποιητή ...
Ένα στιλέτο έχω μικρό στη ζώνη μου σφιγμένο,
που η ιδιοτροπία μ’ έκαμε και το `καμα δικό μου,
κι αφού κανένα δε μισώ στον κόσμο να σκοτώσω,
φοβάμαι μη καμιά φορά το στρέψω στον εαυτό μου
... και τόστρεφαν στον εαυτό τους.
Η τοπική και η ευρύτερη ελληνική κοινωνία δεν έχει πια "μικρά στιλέτα στη ζώνη της σφιγμένα". Η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ ας διαβάσει πάλι τον ποιητή Ν. Καββαδία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους