Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

Ένας διαδικτυακός διάλογος περί μεταμοσχεύσεων και άλλων τινών


 Ιστολόγιο (*) που μου έκανε την τιμή να φιλοξενήσει όσα είπα για τις μεταμοσχεύσεις, έδωσε αφορμή σε σχολιαστές να καταθέσουν τη γνώμη τους. Η προσπάθεια μερικών από αυτούς να μεταθέσουν αλλού το κέντρο βάρους του κρίσιμου, αλλά και παγκόσμιου, αυτού θέματος, με αναγκάζει να μεταφέρω εδώ όσα αντηλλάγησαν μεταξύ σχολιαστών και του γράφοντος. Ας δούμε λοιπόν τι ακριβώς γράφτηκε. Νομίζω έχει ενδιαφέρον.

- Αelia15 Φεβρουαρίου 2013 - 4:25 μ.μ.

Συμφωνώ ότι πρέπει να ενημερωθούν όλοι ότι "εγκεφαλικός θάνατος", δεν σημαίνει "θάνατος". Και να αποφασίσουν αναλόγως αν θα κάνουν άρνηση ή όχι..
Η προσωπική επιλογή κάποιου κληρικού να δωρήσει όργανά του μετά θάνατον, αφορά μόνο τον ίδιο.

Η προσωπική επιλογή κάποιου κληρικού να δημιουργήσει σχίσμα ή αίρεση, αφορά πολλούς. Εντελώς άστοχη η χρήση αυτού του επιχειρήματος.

Η ελεύθερη βούληση του ανθρώπου είναι εκ Θεού δεδομένη, και κάτι που κι Εκείνος σέβεται και δεν παρεμβαίνει σε αυτό.

Το θέμα των μεταμοσχεύσεων επί εποχής Σεραφείμ, δεν έχει καμία σχέση με τη σημερινή κατάσταση. Σήμερα επιδιώκεται η εμπορεύσιμη "αποθήκευση ανταλλακτικών" με τον Υποχρεωτικό Χαρακτήρα που δίνεται στις μεταμοσχεύσεις. Τότε, μόνο όποιος ήθελε έκανε δωρεά, με προσωπική του ευθύνη.

Εσείς όταν γράφατε αυτό το άρθρο, γνωρίζατε ότι ο Πειραιώς Σεραφείμ είναι καθέτως αντίθετος με την υποχρεωτική αφαίρεση οργάνων και έχει Ενημερώσει το Ποίμνιό του;

 1) "Η προσωπική επιλογή κάποιου κληρικού να δωρήσει όργανά του μετά θάνατον, αφορά μόνο τον ίδιο"

Απάντηση ΚΧ
Η δωρεά οργάνων γίνεται προθανατίως και όχι "μετά θάνατον". Η προσωπική επιλογή κάποιου κληρικού του καθ΄ ημάς Ορθόδοξου Ανατολικού Δόγματος υπαγορεύεται και εντάσσεται σε όλα όσα διακελεύει το Δόγμα και οι Κανόνες της δικής μας Πίστεως. Θέμα προσωπικής επιλογής για ζητήματα παγκοσμίου ενδιαφέροντος, στα οποία έχει εμπλακεί ανεξέταστα και κατόπιν πίεσης η Ιεραρχία, δεν μπορούν να ανάγονται στις λεγόμενες "προσωπικές επιλογές". Άλλωστε, δεν αφορά μόνο αυτόν που θα δωρήσει τα όργανά του. Συμπράττει σε αυτό ομάδα γιατρών. Και είναι απορίας άξιο, βάσει ποιας διάγνωσης εκδίδεται το πιστοποιητικό θανάτου. Τι αναφέρει σαν αιτία θανάτου; Αιτία θανάτου, ίσον, εγκεφαλικός θάνατος ή βαρεία εγκεφαλική ή άλλη βλάβη; Αιτία θανάτου "θάνατος εγκεφαλικός" είναι επιστημονικά απαράδεκτη και νοηματικά διαβλητή. Ποτέ δεν χρησιμοποιείται ο όρος "θάνατος" σαν διάγνωση για τη νεφρική, την αναπνευστική, την ηπατική, ή τη λειτουργία του κεντρικού νευρικού συστήματος, όταν εκπίπτουν ολοσχερώς οι λειτουργίες αυτών των συστημάτων.

2) "Η προσωπική επιλογή κάποιου κληρικού να δημιουργήσει σχίσμα ή αίρεση, αφορά πολλούς. Εντελώς άστοχη η χρήση αυτού του επιχειρήματος"

Απάντηση ΚΧ
Εντελώς εκτός τόπου η αναφορά σε σχίσμα και αίρεση. Κατανοητή η παρεμβολή προκειμένου να στρέψει αλλού το ενδιαφέρον του αναγνώστη, συμπαρασύροντας και τον γράφοντα. Ελπίζω, υπάρχουν νοήμονες αναγνώστες.

3) "Η ελεύθερη βούληση του ανθρώπου είναι εκ Θεού δεδομένη, και κάτι που κι Εκείνος σέβεται και δεν παρεμβαίνει σε αυτό"

Απάντηση ΚΧ
Σαφέστατα. Δέον όμως να ληφθεί υπόψη, ότι εκείνος που θέλει να κάνει χρήση του δικαιώματος αυτού οφείλει να μην αναζητεί συνεργούς στη διεκπεραίωση του ίδιου ελευθέρου βουλήματος. Αν π.χ. θέλει να αυτοκτονήσει ή να μη βασανίζεται άδικα, ας βρει άλλους τρόπους και όχι να ζητά τη βοήθεια των γιατρών χάριν, δήθεν, ασθενών συνανθρώπων. Ευθανασία κάνουμε στα ζώα και όχι στους ανθρώπους.

4) "Το θέμα των μεταμοσχεύσεων επί εποχής Σεραφείμ, δεν έχει καμία σχέση με τη σημερινή κατάσταση"

Απάντηση ΚΧ
Δεν το νομίζω. Όλα έχουν δρομολογηθεί από καιρό και το ένα φέρνει το άλλο. Ότι δεν ξέρουμε τι μας γίνεται είναι πλέον κοινός τόπος και τρόπος ζωής. Ας όψονται οι προβεβλημένοι διδάσκαλοι και η κυρίαρχη think tank (δεξαμενή σκέψης).

5) "Εσείς όταν γράφατε αυτό το άρθρο, γνωρίζατε ότι ο Πειραιώς Σεραφείμ είναι καθέτως αντίθετος με την υποχρεωτική αφαίρεση οργάνων και έχει Ενημερώσει το Ποίμνιό του;"

Απάντηση ΚΧ
Οπωσδήποτε, όχι. Μετά παρέλευση 25ετίας και πλέον, αφ΄ ότου άρχισαν εδώ οι μεταμοσχεύσεις και ο γράφων επιδόθηκε - άνευ αποτελέσματος - στην ενημερωτική δημοσιογραφία για το ζήτημα αυτό, με εκπλήσσει το γεγονός. Ειλικρινά με αφήνει άναυδο, δοθέντος ότι τίποτα δεν είχα ακούσει από την Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς, όταν ο αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος αποφάσισε τη μετάβαση στις ΗΠΑ για μεταμόσχευση. Παραλείπω ότι η Μητρόπολη Πειραιώς, ακόμη και προ του νυν μητροπολίτη, με αγνόησε, παρ΄ότι σαφώς με γνώριζε.


- Αelia15 Φεβρουαρίου 2013 - 9:28 μ.μ.
 "Τέλος πάντων επειδή τελειωμό δεν έχει η επιχειρηματολογία, σας εύχομαι να βρείτε το δίκαιό σας, ώστε να μην αισθάνεστε ότι "όλοι μὲ πετάνε στ’ άχρηστα, στὰ σκουπίδια" όπως λέτε.
  
ΚΧ απάντηση  
Αν νομίζετε ότι επιδίωξη και επιθυμία μου είναι "να βρω το δίκιο μου", κάνετε μεγάλο λάθος. Το έχω γράψει, στο μικρό βιβλίο που μένει κρυμμένο εδώ και 20 χρόνια, ότι αντιγραφές έκανα από αυτά που άλλοι έγραψαν. Δεν διεκδικώ το δίκιο μου, άλλους θέλω να δικαιώσω, που τους έχουν πετάξει στα σκουπίδια, αν και ισχυρίζονται ότι τους κάνουν γνωστούς. Μαζί με αυτούς πετάνε κι εμένα. Αυτά που γράφω δηλαδή. Να με πετάξουν, δεν μπορούν.

Όσο για τον μακαρίτη Χριστόδουλο, ήταν κι αυτός θύμα του προσωπικού δικαιώματος άσκησης της ελεύθερης βούλησής του, όπως σας έχουν μάθει να λέτε :

"Ευλογητός ει, Κύριε, δίδαξόν με τα δικαιώματά Σου
"Ευλογητός ει, Δέσποτα, συνέτισόν με τα δικαιώματά Σου
"Ευλογητός ει Άγιε, φώτισόν με τοις δικαιώμασί Σου

Καταλάβατε τίποτα;

- Aelia 16 Φεβρουαρίου 2013 - 12:03 μ.μ.
Αρκεί που καταλάβατε εσείς. Για τη δικαίωση των άλλων ή τη δική μας, υπάρχει η ημέρα της Κρίσεως. Μάλλον δεν απέχει πάρα πολύ. Ως τότε, να είστε καλά.



ΚΧ απάντηση
Την Ημέρα της Κρίσεως δεν την περίμεναν ούτε ο Μέγας Αθανάσιος, ούτε οι Πατέρες της Δ' Οικουμενικής, ούτε ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής, ούτε ο άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός, ούτε ο Μέγας Φώτιος, ούτε ο άγιος Μάρκος Ευγενικός, ούτε ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς.

Όπως σας έμαθαν να (μην) λέτε :
"Ευλογητός ει, Κύριε, δίδαξόν με τα δικαιώματά Σου,
"Ευλογητός ει, Δέσποτα, συνέτισόν με τα δικαιώματά Σου,
"Ευλογητός ει Άγιε, φώτισόν με τοις δικαιώμασί Σου,
όμοια σας διδάσκουν να γράφετε "για τη δικαίωση των άλλων ή τη δική μας, υπάρχει η ημέρα της Κρίσεως", και αλλάζετε πλευρό.


- Ι.Γ.16 Φεβρουαρίου 2013 - 3:30 μ.μ.
Στο προφίλ του κου. ΚΧ διαβάσαμε ότι κάνει «Follow» δηλαδή "ακολουθεί, συμπορεύεται" με τα ιστολόγια:

http://www.ecclesiagoc.gr/ (Εκκλησία ΓΟΧ - Παλαιοημερολογιτών)
http://esfigmenou.blogspot.gr/ (το Μεθόδιο και τους καταληψίες της Εσφιγμένου, που απορρίπτουν όλο το υπόλοιπο Άγιο Όρος, το Πατριαρχείο, την Εκκλησία της Ελλάδας, κλπ...)

Ποιους υπερασπίζεται ο κος Χριστοδουλίδης; Ποιους θέλει να «δικαιώσει που τους έχουν πετάξει στα σκουπίδια»; Μήπως τους ΓΟΧ; (Οι ΓΟΧ αποσχίστηκαν μόνοι τους, δεν τους έδιωξε κανένας από το Σώμα της Εκκλησίας. Συνέχισαν την τακτική των αποσχίσεων, και σήμερα είναι διαιρεμένοι σε χίλια κομμάτια.....)

Όσο για το "μακαρίτη" Χριστόδουλο, (η έκφραση που χρησιμοποιούμε εμείς του "Νέου Ημερολογίου", για τον αρχιεπίσκοπό μας, είναι "Μακαριστός",) αυτή η φρασεολογία δεν αρμόζει σε Αρχιεπίσκοπο της Ορθόδοξης Ελλάδας. Μήπως έφταιξε σε κάτι ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ Χριστόδουλος;

Α ναι, θυμήθηκα, κάτι έχει γράψει ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ, που δεν αρέσει στον κο ΚΧ:

Έγραψε το πόνημα - οδηγό για το Παλαιοημερολογίτικο Ζήτημα στην Ελλάδα:

http://www.myriobiblos.gr/books/book1/

"ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΙΣ
ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ
ΚΑΤΑ ΤΕ ΤΗΝ ΓΕΝΕΣΙΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΙΝ ΑΥΤΟΥ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ"
(Χριστόδουλος Παρασκευαίδης).

Γι αυτό και ο χαρακτηρισμός "μακαρίτης" και όχι "Μακαριστός" όπως αρμόζει σε Αρχιεπίσκοπο;;;;;

Γιατί μαστιγώνει την Ορθόδοξη Εκκλησία ο κος ΚΧ, φορώντας την προβιά της Ενημέρωσης επί τη ευκαιρία αυτού του νέου νομοσχεδίου για τις μεταμοσχεύσεις; Χρειαζόμαστε άραγε «αλήθειες» βουτηγμένες στην κατάκριση και την ιεροκατηγορία; Γνωρίζουμε τι πρέπει να κάνουμε: Θα υπογράψουμε την Άρνηση Υποχρεωτικού Δότη Οργάνων, κι εμείς και τα παιδιά μας και οι συγγενείς μας.

Μας έχει ενημερώσει η Εκκλησία μας. Εκείνος ας ενημερώσει τους ΓΟΧ, και ας αφήσει εμάς τους "Πλανεμένους του Νέου Ημερολογίου"! Έχουμε ποιμένες να μας οδηγήσουν, και ον και αυτοί πλανηθούν, έχουμε τον Αρχιερέα και Ποιμένα Χριστό. Μετέχουμε στα μυστήρια της Εκκλησίας μας και το αίμα του Χριστού είναι αλεξιτήριο δαιμόνων και πλανών.

Άλλωστε μας έχει ειδοποιήσει ο Χριστός μέσα στο λόγο Του. «Θα έρθουν ψευδοπροφήτες και πλάνοι... θα δοκιμάσουν να πλανήσουν και τους εκλεκτούς.. η αγάπη θα ψυχρανθεί... Αλλά εσείς ΜΗΝ ΤΑΡΑΧΤΕΙΤΕ... αυτά πρέπει να γίνουν».


Έλεος. Μέχρι και το Γ.Παίσιο βρήκε λάθος ο κος ΚΧ και τον διόρθωσε φυσικά, ΚΑΝΕΝΑΣ δεν του ξεφεύγει:

«Το λάθος ενός Γέροντα» : http://kyprianoscy.blogspot.gr/2013/02/blog-post_9898.html

Λέει ο Γ.Πορφύριος για όσους έχουν την τακτική του κου ΚΧ να χτυπούν την Εκκλησία για να τη «διορθώσουν»:
«Όσοι κατηγορούν την Εκκλησία για τα λάθη των εκπροσώπων της, με σκοπό ΔΗΘΕΝ να βοηθήσουν για τη διόρθωση, κάνουν μεγάλο λάθος. Αυτοί ΔΕΝ αγαπούν την Εκκλησία. Ούτε, βέβαια, τον Χριστό.» (μήπως γι αυτό τον χαρακτήρισαν «αφιλάδελφο»;)

Αφιερωμένο σε τυμπανοκρούστες, οι οποίοι συνεχίζουν να πολεμούν την Εκκλησία του Χριστού με τις «καθαρές» τους ιδεολογίες και τις οργανωσιακές σεχταριστικές ψυχώσεις:

http://egolpio.wordpress.com/2009/09/21/ekklhsia_agaph/

ΚΑΙ ΤΩ ΘΕΩ ΔΟΞΑ

Προς ΙΓ, απάντηση ΚΧ 
Το να προσπαθείς να εξουδετερώσεις τον συνομιλητή σου με όλα αυτά που γράφεις, ίσως έχει αποτέλεσμα σε αναγνώστες που αρκούνται να διαβάζουν λέξεις. Πέρα όμως από τις λέξεις, υπάρχουν τα νοήματα των λέξεων. Ένα από αυτά είναι και τούτο. Αν ο μακαρίτης ο Χριστόδουλος επέστρεφε  σώος και αβλαβής από το ταξίδι στις ΗΠΑ για μεταμόσχευση, τότε να μου έλεγες αν θα γνώριζες τι πρέπει να κάνεις και αν θα υπέγραφες τη δήλωση άρνησης του δωρητή. Τον είχα ενημερώσει γραπτώς, αλλά εκείνος προτίμησε να δουλεύει καλά τη δίγλωσση γραφή και γλώσσα.

Η προβιά της ουνίας είναι διαφανής και αν δεν έχεις τα μάτια, τα αυτιά και την αφή της καρδιάς καθαρισμένα, τις αισθήσεις δηλαδή, δεν θα τη δεις ποτέ. Αυτά για το Χριστόδουλο. Οι γέροντες είναι άλλη ιστορία. Παρεμπιπτόντως, αν βρήκες λάθος την ανάρτηση του ιστολογίου μου τη σχετική με τη θεία και την ανθρώπινη δικαιοσύνη, δώσε μου να καταλάβω το λάθος μου. Πεισματάρης δεν είμαι και από λόγια σηκώνω. Οι μόνοι που δεν τα σηκώνουν είναι οι φίλαυτοι, οι αυτοδικαιωμένοι, που σε αφήνουν να λες και να γράφεις, χωρίς να σου δίνουν σημασία.

Έτσι έχουν τα πράγματα για τους "τυμπανοκρούστες που πολεμούν την Εκκλησία", πολεμούν όχι την Εκκλησία, όπως κακώς γράφεις, αλλά εκείνους οι οποίοι διδάσκουν ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα άσκησης της ελεύθερης βούλησής του, όντας σε αρχιερατική θέση. Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος δεν πολεμούσε την Εκκλησία όταν έγραφε "ουδέν δέδοικα ως επισκόπους πλην ενίων".

Αν λοιπόν αυτοί σου πουν "πες και κανένα ψέμα, όταν χρειάζεται", τότε την έχεις φορέσει την προβιά της ουνίας. Νομίζεις ότι βλέπεις, αλλά δεν βλέπεις, νομίζεις ότι ακούς, αλλά δεν ακούς, νομίζεις ότι αισθάνεσαι, αλλά είσαι αναίσθητος, εγκεφαλικά νεκρός γίνεσαι δηλαδή. Αψηλάφητη η προβιά. Αν και ζωντανός τα όργανα σου τα έχουν βγάλει.
Υπάρχει όμως κι αυτό, που πρέπει οπωσδήποτε να το ξεκαθαρίσουμε :

"Λέει ο Γ. Πορφύριος για όσους έχουν την τακτική του κου ΚΧ να χτυπούν την Εκκλησία για να τη «διορθώσουν»: ότι όσοι κατηγορούν την Εκκλησία για τα λάθη των εκπροσώπων της, με σκοπό ΔΗΘΕΝ να βοηθήσουν για τη διόρθωση, κάνουν μεγάλο λάθος. Αυτοί ΔΕΝ αγαπούν την Εκκλησία. Ούτε, βέβαια, τον Χριστό.»

Ο γέρων Πορφύριος κάνει το λάθος να νομίζει ότι υπάρχουν άνθρωποι ικανοί να κατηγορήσουν την Εκκλησία! Απίστευτο. Ουδείς όμως εκείνων που ελέγχουν τους εκπροσώπους της, θα τολμούσε να γράψει μια τόσο μεγάλη κουβέντα, μάλιστα δε, έχοντας διάγει βίο ασκητικό.

Είναι εντελώς αυθαίρετη και αβάσιμη η κατηγορία αυτή. Οι εκπρόσωποι ελέγχονται διότι, ανάξια εκπροσωπούν θεσμό και θεσμούς. Στα πρόσωπα αυτών δεν φανερώνεται, δεν αποκαλύπτεται, η Αλήθεια, διότι αυτός είναι ο Θεσμός της Εκκλησίας, σαφώς δε και των λειτουργών της.

Συστηματικά αποκρύπτονται οι λόγοι που μας οδήγησαν στην καινοτομία του 1924 και ψεύδη επί ψευδών σωρευτικά αθροίζονται και μας αποπροσανατολίζουν. Ο μακαρίτης Χριστόδουλος έγραψε τη διατριβή του για την "ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΙ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑ ΤΕ ΤΗΝ ΓΕΝΕΣΙΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΙΝ ΑΥΤΟΥ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ". Τόλμησε όμως κανείς να γράψει διατριβή με τίτλο "ιστορική και Κανονική αναθεώρηση του Νεοημερολογητικού ζητήματος κατά την γένεσιν και εξέλιξιν αυτού εν Ελλάδι" και αυτή να γίνει δεκτή; Ουδέποτε. Γιατί; Διότι ο γέρων Πορφύριος μας λέι "ότι όσοι κατηγορούν την Εκκλησία, για τα λάθη των ανθρώπων της βέβαια, δεν αγαπούν την Εκκλησία και το Χριστό". Προφανώς, Εκκλησία για τον γέροντα είναι και η παπική και η προτεσταντική, διότι κι αυτές μιλούν για Χριστό.

Μας έχουν ξεσκίσει οι παπικοί και οι προτεστάντες ουνίτες.
Όσο για τη δοξολογία του τέλους (: ΚΑΙ ΤΩ ΘΕΩ ΔΟΞΑ), αρκεί το "μάτην δεν σέβονταί με διδάσκοντες διδασκαλίας εντάλματα ανθρώπων".

- Ανώνυμος 16 Φεβρουαρίου 2013 - 9:47 μ.μ.
Άλλα αντ'άλλων ο γιατρός. Αντί να απαντήσει επί της ουσίας, για τη σχέση του με τους
ΓΟΧ, φορτώνει την προβιά της Ουνίας δεξιά και αριστερά.... Δεν πείθετε κανέναν κε ΚΧ..

Τον ξεσκέπασε κανονικά ο ΙΓ!

Απάντηση ΚΧ
Καλύτερα θα ήταν, αν ξεσκέπαζε όσους μας ταΐζουν με αυτοαναιρούμενα (: κατά την αμφισβαίναν παραστατικά) λόγια ψεύτικα και πράξεις υποκριτικής αγάπης. Σπάνια θα βρεις σ΄ αυτούς την έμπρακτη ταπείνωση. Ότι είμαστε "αλλήλων μέλη" έγραφε ο Χριστόδουλος για να δικαιολογήσει τις μεταμοσχεύσεις, το ίδιο επαναλαμβάνει και ο Μεσογαίας Νικόλαος γράφοντας βιβλίο με τίτλο ομώνυμο. Αλλήλων μέλη είμαστε, ναι, αλλά πότε; Τι γράφει ο Απ. Παύλος; "Διο αποθέμενοι το ψεύδος αλήθειαν λαλείτε έκαστος μετά του πλησίον αυτού, ότι εσμέν αλλήλων μέλη ". Διέγραψαν το "αποθέμενοι το ψεύδος" και το "αλήθειαν λαλείτε" έκρυψαν, για να μας πουν μόνο το "αλλήλων μέλη". Αυτά και αυτούς έπρεπε να ξεσκεπάσει ο Ανώνυμος και όχι εμένα.


- Φάνης 21 Φεβρουαρίου 2013 - 9:30 μ.μ.
Πράγματι τον ξεσκέπασε κανονικά ο ΙΓ.

Ασχέτως με το τι λέει ΤΩΡΑ ο ΚΧ, υπάρχει παλαιότερη άποψή του, όπου εκφράζει αυτό που πρεσβεύει : Δεν θεωρεί τους ΓΟΧ σχισματικούς, αλλά γεμάτους Χάρη.

Στο σχόλιό του αυτό απαντά εμπεριστατωμένα, ο Πρωτοπρ. Άγγελος Αγγελακόπουλος:

"ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΟΥ ΖΗΛΩΤΙΚΟΥ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΥ
Απάντησις στον κ. Κυπριανό Χριστοδουλίδη
Εν Πειραιεί 3-10-2012"

Ο σύνδεσμος εδώ: http://aktines.blogspot.gr/2012/10/blog-post_9149.html

Αξίζει να το διαβάσει κανείς, γιατί οι καιροί είναι πονηροί, και κυκλοφορούν πολλές μεταμφιέσεις... Δεν δείχνουν πια το πρόσωπό τους πολλοί, δεν παραδέχονται ανοιχτά τα πιστεύω τους.. Γιατί; Έχουν διατεταγμένη αποστολή; Παίζουν κάποιο ρόλο;

ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ .....

Το ρίχνουμε στην "Αγαπολογία" όταν δεν θέλουμε να πούμε την αλήθεια, κε ΚΧ;  Γιατί δε λέτε καθαρά αυτά που πρεσβεύετε για τους ΓΟΧ, (τα ίδια που γράψατε σε σχόλιο στις 2-10-12), ότι δηλαδή:"1) Οι ζηλωτές παλαιοημερολογίτες, όμως, ευρίσκονται μέσα στην Χάρη, 2) Σύνοδος δεν τους έχει εγκαλέσει για Σχίσμα"; Τι φοβάστε;

Απάντηση ΚΧ
"πολύγονον δὲ ἀσεβῶν πλῆθος οὐ χρησιμεύσει, καὶ ἐκ νόθων μοσχευμάτων οὐ δώσει ρίζαν εἰς βάθος, οὐδὲ ἀσφαλῆ βάσιν ἑδράσει·"
Π. Διαθήκη, Σοφία Σολομώντος δ΄ 3

Επειδή το θέμα παίρνει απρόβλεπτες διαστάσεις, οι οποίες όμως είναι εντελώς άσχετες του κρίσιμου θέματος των μεταμοσχεύσεων - δεν είναι όμως άσχετες, ως προς τη σκόπιμη απόκρυψη των όσων κατά καιρούς έχει γράψει ο υποφαινόμενος - θα αποφύγω να απαντήσω στα νέα δεδομένα (σχόλια) που προέκυψαν.

Αν ο/οι αξιότιμος διαχειριστής της ιστοσελίδας θέλει να ανοίξει νέο Θέμα, βάσει των σχολίων που κατατέθηκαν, θα τον ακολουθήσω το κατά δύναμιν.

Δυο λόγια μόνο για την Διοικούσα Ιεραρχία της νεοτερικής μας εκκλησίας. Βλέπουμε τα μέλη της να συνέρχονται κάθε μήνα σε (διαρκή) Σύνοδο και να ασχολούνται με ήσσονος σημασίας τρέχοντα θέματα. Θέματα αφορώντα τον εσωτερικό της - είναι και δικός μας - μικρόκοσμο. Αποφεύγει μετά φόβου να αγγίξει τα παγκόσμια και οικουμενικά, είναι αυτό των μεταμοσχεύσεων, όπου η Αλήθεια, η Ορθοδοξία και η Εκκλησία, μπορούν να καταυγάσουν τον διαπορευόμενο στα σκοτάδια σύγχρονο κόσμο. Το ψεύδος κυριαρχεί απ΄ άκρη σε άκρη της οικουμένης ενδεδυμένο μάλιστα με την τήβεννο και το κύρος της επιστήμης.

Σκοπός του γράφοντος είναι, αφενός να καταγγείλει τον εκπεσμό των ταγών της επιστήμης και αφετέρου, την κακοποίηση που υφίστανται τα Ιερά μας Συγγράμματα (Αγία Γραφή, πατέρες της Εκκλησίας) εκ μέρους υψηλά ισταμένων στη Διακονία της Εκκλησίας και του λαού του Θεού.

Αυτά μόνον. 

- Ανώνυμος 22 Φεβρουαρίου 2013 - 2:42 π.μ.
Ο λαλίστατος μέχρι τώρα ΚΧ πετάει το μπαλάκι στο διαχειριστή της Σελίδας, για να ανοίξει νέο θέμα για ποιο πράγμα; Για τα στοιχεία που προέκυψαν;

Πάλι χτύπημα στην Εκκλησία μέσω της "Διοικούσας Ιεραρχίας" που "σιωπά". Είναι φοβερά άδικο να χτυπά την Εκκλησία ο "follower" των ΓΟΧ, και πουθενά να μην αναφέρει ότι η κάθε Μητρόπολη, ενημερώνει τους πιστούς της και όχι μόνο...

π.χ.: http://www.im-glyfadas.gr/01/05/01050030.asp

http://www.pentapostagma.gr/2011/10/blog-post_8812.html

Με η χωρίς την ιατρική του αυθεντία, η Εκκλησία της Ελλάδας, μέσα από τις ζυμώσεις που γίνονται, θα οδηγήσει τους πιστούς στη βουλή του Θεού. Δεν έχω καμία αμφιβολία. Εσείς;

Απάντηση ΚΧ
Λησμόνησες να αναφέρεις ότι η Ιερά Σύνοδος της νεοτερικής εκκλησίας έχει εκδώσει Εγκύκλιο - αναγνώσθηκε στους ι. ναούς - υπέρ της δωρεάς σώματος καλώντας το χριστεπώνυμο πλήρωμα να ενδώσει στις μεταμοσχεύσεις. Οι μεμονωμένες δραστηριότητες μητροπολιτών κινούνται δυστυχώς στο πνεύμα "ο καθένας είναι ελεύθερος να ασκήσει το (σ.σ. μασονικό, προτεσταντικό, σιωνιστικό) δικαίωμα της ελεύθερης βούλησής του" ή στο άλλο δόλιο τέχνασμα "η εκκλησία δεν προτρέπει, δεν αποτρέπει, αλλά επιτρέπει" (μ. Μεσογαίας και Λαυρεωτικής)  τις προθανάτιες εκχωρήσεις των οργάνων. Ουδείς έχει καταφερθεί απερίφραστα κατά αυτής της αλλοπρόσαλλης γλώσσας - διαστροφής που υφίστανται Αγία Γραφή και πατερικά Κείμενα, εκ μέρους μητροπολιτών ή επισκόπων. Η ιερά μας think tank εκτελεί διατεταγμένη υπηρεσία, οπωσδήποτε, εντός των τειχών της μητρός εκκλησίας, έχοντας τα διαπιστευτήρια της θεολογικής επιστήμης, ενίοτε δε και της Μοναχικής ιδιότητας.
  
"ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἀκολουθεῖν, ἀπαρνησάσθω ἑαυτὸν καὶ ἀράτω τὸν σταυρὸν αὐτοῦ καὶ ἀκολουθείτω μοι"
 

Επειδή η σύγχυση και το μπέρδεμα της παραπαίουσας ιεραρχίας δυσφημεί την Μητέρα Εκκλησία, παρένθεση, εξαιρέσεις υπάρχουν ("πλην ενίων", όπως γράφει και ο ι. Χρυσόστομος), ας λάβουν εις τα υπόψη οι οπαδοί  - ναι, οπαδοί - του δικαιώματος άσκησης της ελεύθερης βούλησης τούτο.

Το "όστις θέλει" δεν σημαίνει ότι μπορούμε να ανάγουμε την ελεύθερη βούληση στις άπειρες βουλές, τις οποίες κάθε άνθρωπος έχει ή θέλει να έχει. Δεν σημαίνει ότι τα δισεκατομμύρια των ανθρώπων μπορούν "όστις θέλει" να κάνουν αυτό ή εκείνο. Έπεται του όστις θέλει το "ὀπίσω μου ἀκολουθεῖν" και τούτο διευκρινίζεται σαφέστατα από τον επόμενο στίχο "αράτω τον σταυρόν αυτού και ακολουθείτω". Το
"ὀπίσω μου ἀκολουθεῖν" συντάσσει τον ακολουθούντα με τον προπορευόμενο.
 

Όσοι λοιπόν κάνουν λόγο για δικαίωμα άσκησης της ελεύθερης βούλησης και σύνταξης προς το "οπίσω μου ακολουθείν", να μη λησμονούν τί και ό,τι αυτά συνεπάγονται, πράγμα που αποκλείει το "ὃς μὲν οὕτως, ὃς δὲ οὕτως". Δηλαδή, καθένας να κάνει ό,τι έχει μέσα εις την κεφαλή και βεβαίως, όταν ίσως φαύλα και πλανημένα επικαλείται το "ἕκαστος ἴδιον χάρισμα ἔχει ἐκ Θεοῦ". Στην αίρεση για ποιο "ίδιον χάρισμα" μπορεί να γίνει λόγος; Το "ίδιον χάρισμα" γίνεται "ίδιον θέλημα", ο άγιος Θεός και τα λόγια του Θεού (Θεολογία) έχουν υποστεί πλήρη διαστροφή.

3 σχόλια:

  1. Ι.Γ.23 Φεβρουαρίου 2013 - 8:35 μ.μ.

    Ξεκίνησε απο τις μεταμοσχεύσεις και κατέληξε στην προσφιλή του αποδόμηση της " Εκκλησίας της Ελλάδος" ο ΚΧ, χαρακτηρίζοντάς την Παπική και ουνίτικη.

    Με την προβιά του αντιοικουμενιστή και με αφορμή τις μεταμοσχεύσεις, χτυπά για άλλη μία φορά την Εκκλησία της Ελλάδος για να διαφημίσει την Εκκλησία των ΓΟΧ Παλαιοημερολογιτών, με την οποία συμπορεύεται (follow).
    Σε μιά τρικυμία δυνατή, βγάζει το τσεκούρι και χτυπά το σκαρί (Εκκλησία) για να το τρυπήσει και να μπάσει νερά. Έτσι θα δικαιωθεί έναντι όσων των "πέταξαν στα σκουπίδια" και τον χαρακτήρισαν "αφιλάδελφο"; Προσωπικά τα κίνητρα... Δεν χρειάζεται πολλλή γνώση για να δεί κανείς ότι οι αιχμές και η πικρία της "απόρριψης" κραυγάζουν, μέσα στο κείμενό του.

    Ο κόσμος ολόκληρος, αλλά και η Εκκλησία μας περνά μεγάλη καταιγίδα. Όμως, στη φουρτούνα φαίνονται οι πιστοί. Ο ΚΧ δεν κοιτάει το Χριστό κατάματα, και δεν περπατάει μαζί Του πάνω στα κύματα. Βουλιάζει, σαν τον Πέτρο που απίστησε και δείλιασε, αλλά κάνει και κάτι πολύ χειρότερο: θέλει και παρέα.. Χτυπά το σκαρί, όπου βρίσκονται οι υπόλοιποι μαθητές - πιστοί, για να βουλιάξουν και οι υπόλοιποι μαζί του!!! Τι θυμίζει αυτό; "Φαρισαίοι υποκριτές! Δεν φτάνει που δεν μπαίνετε εσείς στη Βασιλεία, φράζετε το δρόμο και σε άλλους!!!!!!"

    Το παλαιοημερολογίτικο ταμπεραμέντο του τον προδίδει: Η εμπάθεια, η αντίρρηση, ο αντίλογος, και η χαρά να έχει τον τελευταίο λόγο. Του τον χαρίζουμε!

    Η θέση της Εκκλησίας μας για τον εγκεφαλικό θάνατο και τις μεταμοσχεύσεις, έχει εκφραστεί πολλές φορές, πλαισιωμένη απο τις γνώσεις ΕΓΚΡΙΤΩΝ Επιστημόνων στο χώρο της Ιατρικής, και έχουν γίνει γνωστές ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ τη συνέντευξη του ΚΧ: (παραθέτουμε μία ΜΕΓΑΛΗ ΔΕΞΑΜΕΝΗ σχετικών Άρθρων εδώ): http://www.alopsis.gr/modules.php?name=Content&pa=list_pages_categories&cid=18

    Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν ΜΟΝΟ για το θέμα των μεταμοσχεύσεων χωρίς να εκτεθούν σε αιρετικά Μικρόβια... (Το παρόν ιστολόγιο έχει ευθύνες σε περίπτωση που συμμετέχει στη διάδοσή τους..)

    Ο Όψιμοι "σωτήρες" "Διαφωτιστές" και "καθοδηγητές" τύπου ΚΧ είναι πολύ της μόδας και ευδοκιμούν σε εποχές αναταράξεων ! Θέλει πολύ να παίξει αυτό το ρόλο, αλλά δεν θα του βγεί...

    Γιατί όμως έχει εισπράξει "απόρριψη" ο ΚΧ; Γιατι ξεκινάειde facto με στάση οιησης και χωριστικότητας: "Εγώ είμαι ο ειδήμων, εσείς οι απληροφόρ ητοι. Οφείλετε να με ακούσετε και θα με ακούσετε, μιλά η επιστήμη". Αυτό δεν είναι κάπως "αφιλάδελφο";

    Η επιστήμη έχει μιλήσει και με ταπεινότητα και με φιλαδελφία και με πόνο, σε πολλές περιπτώσεις. Ας διδαχθεί ο ΚΧ απο αυτές.

    Αύριο ειναι η Κυριακή του Τελώνου και του Φαρισαίου, ας διδαχτούμε όλοι μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς ΙΓ, φιλαδέλφως από αφιλάδελφο

      1) Ξεκίνησε από τις μεταμοσχεύσεις και κατέληξε στην προσφιλή του αποδόμηση της " Εκκλησίας της Ελλάδος" ο ΚΧ, χαρακτηρίζοντάς την Παπική και ουνιτική. Με την προβιά του αντιοικουμενιστή και με αφορμή τις μεταμοσχεύσεις, χτυπά για άλλη μία φορά την Εκκλησία της Ελλάδος για να διαφημίσει την Εκκλησία των ΓΟΧ Παλαιοημερολογιτών, με την οποία συμπορεύεται (follow).

      ΚΧ απάντηση
      Ξεκίνησα από εκεί που έπρεπε και άλλοι με λοξοδόμησαν. Ελπίζω ότι ίσια τραβώ, άλλοι όμως πήραν στραβό δρόμο. Δεν αποδομώ την Εκκλησία, όπως γράφεις πάλι με συνθήματα. Οι ουνίτες, παπικοί και προτεστάντες, δηλαδή μασόνοι και σιωνιστές, μας έχουν ξεσκίσει. Αυτό είπα.

      Αντιοικουμενιστής είμαι λόγω και έργω. Όντας δε έτσι, δεν είμαι τόσο αφελής όπως εσύ, που νομίζει ότι το follow (: ακολουθώ) στη αναρτημένη λίστα των ιστολογίων που παρακολουθώ (σημ. υπάρχει και η αγγλική λέξη watch, αυτή όμως έχει άλλη εννοιολογική σημασία) ισοδυναμεί και είναι ταυτόσημο του "ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἀκολουθεῖν". Μπράβο, και εις ανώτερα! Μάθαμε ότι όποιος κάνει follow σε ιστοσελίδες, κάνει και follow στην Καινή Διαθήκη, στην εκκλησία της καινοτομίας ή των ΓΟΧ, και βουλιάζει σαν τον Πέτρο.

      2) Το παλαιοημερολογίτικο ταμπεραμέντο του τον προδίδει: Η εμπάθεια, η αντίρρηση, ο αντίλογος, και η χαρά να έχει τον τελευταίο λόγο. Του τον χαρίζουμε!

      ΚΧ απάντηση
      Πάλι συνθήματα γράφεις και είμαι υποχρεωμένος, επειδή υπάρχουν πολλοί σαν εσένα, να δίνω απαντήσεις. Όχι διότι επιδιώκω να έχω τον τελευταίο λόγο. Αντίλογο έχει εσύ, σε μένα πέφτει ο λόγος.

      3) Η θέση της Εκκλησίας μας για τον εγκεφαλικό θάνατο και τις μεταμοσχεύσεις, έχει εκφραστεί πολλές φορές, πλαισιωμένη από τις γνώσεις ΈΓΚΡΙΤΩΝ Επιστημόνων στο χώρο της Ιατρικής, και έχουν γίνει γνωστές ΠΟΛΎ ΠΡΙΝ τη συνέντευξη του ΚΧ

      ΚΧ απάντηση
      Σωστά και λυπάμαι γι΄ αυτό που θα γράψω. Διότι μπορεί να μου αποδοθεί φιλαυτία και οίηση. Όταν το 1987 άρχισα να γράφω όλα τα σχετικά περί του θέματος των μεταμοσχεύσεων, πρώην υποστηρικτές αυτών - τους είχα ακούσει σε συνεντεύξεις στο ραδιόφωνο - όπως ο κ. Δαΐκος ή ο κ. Αβραμίδης, έκαναν στροφή 180 μοιρών και επαναλάμβαναν ό,τι ακριβώς έγραφα. Τους ευχαριστώ, αν και ποτέ δεν αναφέρθηκαν στον γράφοντα. Το συνεχίζουν και άλλοι, μη αναφερόμενοι στον "αφιλάδελφο", που τους άνοιξε τα μάτια. Κι αυτούς τους ευχαριστώ. Ο γράφων, πάντως, έγινε γνωστός από άγνωστους (πλανεμένους και σχισματοαιρετικούς κατά τους καινοτόμους της πίστεως) και σ΄ αυτούς ανήκει το εκ καρδίας ευχαριστώ.

      Έπεται η συνέχεια

      Διαγραφή
    2. Συνέχεια και τέλος προς ΙΓ

      3) Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν ΜΌΝΟ για το θέμα των μεταμοσχεύσεων χωρίς να εκτεθούν σε αιρετικά Μικρόβια... (Το παρόν ιστολόγιο έχει ευθύνες σε περίπτωση που συμμετέχει στη διάδοσή τους..)

      ΚΧ απάντηση
      Η θεολογική, θρησκευτική ή εκκλησιαστική, ορθότητα δέον αυτό να το λάβει σοβαρά υπόψη. Ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται με τόσο σκοτεινούς και αφιλάδελφους ανθρώπους όπως ο γράφων. Συνιστώ στον κ. ΙΓ να παρακολουθήσει τη σημερινή (23/02/2013) Ειδική Εκπομπή στη ΝΕΤ και να ακούσει προσεκτικά τον μητροπολίτη Μεσογαίας να λέει : "Είπα να προσευχηθούμε, να πούμε μια ευχή για την πάσχουσα, και τι ευχή να πω; Να κοροϊδέψω το θεό και τον εαυτό μου και να του ζητήσω να κάνει θαύμα;"
      Προσευχήθηκε αλλά το θαύμα δεν έγινε. Τα όργανα λήφθηκαν κατόπιν προσευχής, αλλά αργά λόγω δισταγμού των γονέων, και δεν καρποφόρησαν. Σε άλλες περιπτώσεις όμως γίνεται και τότε έχουμε το θαύμα! Την ανάσταση την απολαμβάνει εκείνος που θα πάρει το όργανο. Τι γίνεται όμως με αυτόν που το δίνει, άγνωστο. Αυτός βιώνει ενδεχομένως μια άλλου είδους ανάσταση. Ανάσταση κατά εικασία, την οποία όμως δεν επιθυμεί ο μητροπολίτης, διό πολεμεί την εικαζόμενη συναίνεση. Το "εδώ και τώρα" τον ενδιαφέρει, αν και ομολογεί ότι πιστεύει σε θεό πατέρα, ποιητή των ορατών και των αοράτων. Τα αόρατα είναι γι΄ αυτόν εικασία και προφανώς, εικασία είναι το άγιο Πνεύμα.

      4) Ο Όψιμοι "σωτήρες" "Διαφωτιστές" και "καθοδηγητές" τύπου ΚΧ είναι πολύ της μόδας και ευδοκιμούν σε εποχές αναταράξεων ! Θέλει πολύ να παίξει αυτό το ρόλο, αλλά δεν θα του βγεί. Γιατί όμως έχει εισπράξει "απόρριψη" ο ΚΧ; Γιατί ξεκινάει facto με στάση οίησης και χωριστικότητας: "Εγώ είμαι ο ειδήμων, εσείς οι απληροφόρητοι. Οφείλετε να με ακούσετε και θα με ακούσετε, μιλά η επιστήμη". Αυτό δεν είναι κάπως "αφιλάδελφο"

      ΚΧ απάντηση
      "Γιάννης κερνά και Γιάννης πίνει". Θέτεις ερωτήματα και δίνεις μόνος σου τις απαντήσεις. Μου αποδίδεις τις ιδιότητες του σωτήρα, του καθοδηγητή, του διαφωτιστή, και αναρωτιέμαι αν θα έκανες το ίδιο την εποχή του Μ. Αθανασίου ή των αγίων πατέρων των Οικουμενικών Συνόδων. Αλήθειες διαιώνιες και διαχρονικές μας άφησαν οι πατέρες και αυτούς ακολουθεί ο αφιλάδελφος διαφωτιστής και σωτήρας. Δεν είμαι "εγώ" ο ειδήμων. Είναι άλλοι, και αν αυτούς δεν τους αντέχεις, άντεξε τουλάχιστον όλους εκείνους που μόρφωσαν γενεές επιστημόνων και ποτέ δεν διανοήθηκαν ότι υπάρχει άλλου είδους θάνατος, που χρειάζεται ειδικά διαγνωστικά τεστ για να πιστοποιηθεί. Αυτή η επιστήμη έχει μιλήσει με ταπεινότητα, με φιλαδελφία και με πόνο για τον άρρωστο άνθρωπο και αυτή έκανα γνωστή απευθυνόμενος σε καινοτόμους και ακαινοτόμητους της Πίστεως και της Επιστήμης.

      Βρήκες την ευκαιρία να μου προσάψεις την κατηγορία ότι πολεμώ την Εκκλησία, ότι είμαι οιηματίας και πολλά άλλα. Άραγε, να σου θυμίσω κι εγώ, ότι αύριο θα ακούσεις το Ευαγγέλιο για τον Τελώνη και το Φαρισαίο;

      Διαγραφή

Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους