"... θα δημιουργηθούν πλείστα "παραρτήματα" προς ικανοποίηση όλων των θεολογικών ανησυχιών ή προτιμήσεων" |
«Αυτά που έγιναν στα Ιεροσόλυμα μεταξύ του Πάπα και του Πατριάρχη (1964) είναι μια εκδήλωση διπλωματίας, και τίποτε άλλο, ξένη και απαράδεκτη από θεολογικής πλευράς. Αγαπητέ μου Αντώνιε, μείνετε σεις οι Ορθόδοξοι εκεί που είστε. Μια μέρα, εμείς, η αμαρτωλή εκκλησία, θα έρθουμε γονατιστοί και θα ζητήσουμε μετάνοια για όσα πράξαμε στην ιστορία».
Την ανωτέρω ομολογία έκανε ο καρδινάλιος Eugène Tisserant (1884-1972), κορυφαίο στέλεχος της παπικής εκκλησίας, το 1964 στον καθηγητή κ. Αντώνιο Ιακ. Ελευθεριάδη. Ο τελευταίος εξέδωσε βιβλίο πρόσφατα - δεν το διάβασα - όπου και την αναφέρει.(*)
Ουδείς θα έμενε αδιάφορος προ αυτής της ομολογίας του καρδιναλίου Eugène Tisserant. Η οποία όμως παρέμεινε μυστική επί σειρά ετών και αφορούσε δυο μόνο ανθρώπους.
Αλλά μια τόσο σοβαρή ομολογία, και δη και ομολογία αληθείας, δεν μπορεί να μένει "στο συρτάρι" από το 1964 και να βγαίνει τώρα, εν έτει 2013, καθώς μάλιστα είμαστε έτοιμοι να υποδεχθούμε τη νέα μεγάλη - προκαταβολικά αγία! - σύνοδο. Αν αυτό δεν θυμίζει το του Κυρίου : "κατὰ δὲ τὰ ἔργα αὐτῶν μὴ ποιεῖτε· λέγουσι γὰρ, καὶ οὐ ποιοῦσι", δεν γνωρίζω τι άλλο καλυτερο θα μπορούσε να βρεθεί.
Όλα αυτά τα χρόνια έχει επέλθει τόσο μεγάλη αλλοίωση του ορθοδόξου βιώματος και φρονήματος, ώστε ελάχιστοι θα είναι σε θέση να αντιληφθούν τις αλλοιώσεις της μεθοδευμένης, πλέον, ένωσης των εκκλησιών. Όπου άλλοι θα δέχονται το "φιλιόκβε" και άλλοι όχι, άλλοι θα δέχονται το παπικό δόγμα της "άσπορης σύλληψης" (εκ των θεοπατόρων γονέων) της Θεοτόκου και άλλοι όχι, άλλοι θα δέχονται τις άγιες Εικόνες και άλλοι όχι. Υπάρχουν πολλά ακόμη, όπως, ας πούμε, και οι μεταμοσχεύσεις.
Με άλλα λόγια, θα δημιουργηθούν ad hoc πλείστα "παραρτήματα" προς ικανοποίηση όλων των θεολογικών ανησυχιών ή προτιμήσεων. Ο θεολογικός μινιμαλισμός, απόηχος του φιλοσοφικού σχετικισμού, θα κυριαρχήσει και πάντες θα είμαστε σεσωσμένοι.
Ο Ωριγένης τώρα δικαιώνεται.
Περισσότερα στο δεσμό http://apotixisi.blogspot.gr/2013/04/blog-post_4388.html
Ο χρήστης Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο ...
ΑπάντησηΔιαγραφή"Δηλαδή με αυτή του την ομολογία ο καρδινάλιος πέτυχε τη σωτηρία του ή κοίταξε να σώσει και αυτούς που είναι εντός της εκκλησίας αλλά είναι στην πλάνη; Πόσοι και πόσοι έχουν πεθάνει ως αιρετικοί εντός και εκτός εκκλησίας εδώ και αιώνες;"
ΚΧ ...
Ναι, "με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια", όπως λέμε. Η σωτηρία επισυμβαίνει μόνο "εντός εκκλησίας" ακόμη και όταν "εντός εκκλησίας" κυριαρχεί η αίρεση. Η "εντός εκκλησίας" ψευδώνυμη γνώση, πλάνη και αίρεση, σώζει αυτομάτως, αοράτως, αγνώστως τον πιστό, καθόσον οι αιρέσεις είναι κι αυτές "θείον δώρο"! (http://kyprianoscy.blogspot.gr/2009/12/blog-post_03.html)
Τα ανωτέρω από http://apotixisi.blogspot.gr/2013/04/blog-post_4388.html