1.
Ερώτηση.
Κύριε Χριστοδουλίδη, τίθεται σε
ισχύ από 1ης Ιουνίου ο ν.3984/2011 περί δωρεάς οργάνων σώματος. Σε παλαιότερη
συνέντευξή σας, είχατε δηλώσει ότι πρόκειται περί δολοφονίας και όχι για πράξη
θεάρεστη, όπως για παράδειγμα είναι η αιμοδοσία. Μπορείτε να το ξανα-εξηγήσετε
σε όσους δεν το έχουν καταλάβει αλλά και σε όσους επιμένουν να υποστηρίζουν ότι
η δωρεά οργάνων γίνεται για τη σωτηρία άλλων ανθρώπων; Ο Εθνικός Οργανισμός
Μεταμοσχεύσεων στην προσπάθειά του να πείσει, λέει ότι έχει και τη συναίνεση της
Εκκλησίας. Απάντηση
Ναι, ακριβώς είναι όπως το γράψατε. Πρόκειται περί δολοφονίας, αφού ευθύς ως άρχισαν οι μεταμοσχεύσεις χρησιμοποιείτο ο παραπλανητικός όρος "πτωματικές μεταμοσχεύσεις" και οι προσκαλούμενοι να εγγραφούν στις λίστες των δωρητών οργάνων, πληροφορούντο ότι τα όργανα λαμβάνονται από νεκρούς. Έλεγαν ασύστολα ψεύδη προφασιζόμενοι μάλιστα την επιστήμη και δη και την επιστημονική - αν μπορούμε να την πούμε - αλήθεια.
Δεν είναι ούτε θεάρεστη ή δωρεά των οργάνων, ούτε πράξη αλτρουϊσμού. Μπορεί να παρατείνουν οι δότες, ή δωρητές, τη ζωή κάποιων ασθενών, αλλά τα όργανα που δωρίζονται αφαιρούνται ενόσο ο ασθενής (και όχι το πτώμα) είναι ζων. Αν τα όργανα αφαιρούντο από πτώμα, ο οργανισμός του λήπτη θα τα απέρριπτε. Είναι ξεκάθαρα τα πράγματα. Άρα, πόσο θεάρεστο μπορεί να είναι αυτό, αλλά και πόσο αλτρουϊστικό, όταν δια δόλου (: εγκεφαλικός θάνατος) φονεύεται ένας άρρωστος, έστω ημιθανής, προκειμένου να σωθεί ένας άλλος όχι και τόσο ημιθανής; Εάν οι οπαδοί και οι προαγωγοί αυτών των θεραπευτικών μεθόδων ήθελαν να είναι συνεπείς με αυτό που κάνουν, όφειλαν να ζητήσουν την επαναφορά της θανατικής ποινής. Όσοι έχουν καταδικαστεί για ειδεχθή εγκλήματα να θανατώνονται δια σφαιριδίου στον προμήκη μυελό και στη συνέχεια να μεταφέρονται στο χειρουργείο προς αφαίρεση των οργάνων τους (γίνεται στην Κίνα). Έτσι, θα δίνουν πίσω τη ζωή ή τις ζωές που αφαίρεσαν. Άλλωστε, οι παραχαράκτες της Χριστιανοσύνης διδάσκονται το : "Οφθαλμόν αντί οφθαλμού", όπως και οι εμμένοντες στα αρχέγονα θρησκευτικά τους πρότυπα.
2. Ερώτηση
Πράγματι, η Εκκλησία δείχνει να υποστηρίζει τη δωρεά οργάνων. Ο ΕΟΜ εξέδωσε διευκρινιστική ανακοίνωση στην οποία μεταξύ των άλλων, λέει:
"Η αφαίρεση ενός ή περισσοτέρων οργάνων από ενήλικο, θανόν πρόσωπο πραγματοποιείται εφόσον, όσο ζούσε, δεν είχε εκφράσει την αντίθεσή του και κατόπιν συναίνεσης της οικογένειάς του. Σημειώνεται ότι η τροποποίηση αυτή πραγματοποιήθηκε κατόπιν σχετικής εισηγήσεως της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος τον Οκτώβριο του 2011".
Τι σημαίνει αυτό; Ότι η Εκκλησία δεν ενδιαφέρεται για τα υπόλοιπα, να διασφαλίσει δηλ. ότι ο ασθενής απεβίωσε και αρκείται μόνο στη συγκατάθεση του ίδιου και των συγγενών του;
Απάντηση
Γράφετε για "Εκκλησία της Ελλάδος" και προφανώς θα εννοείται την Διοικούσα Ιεραρχία. Η Εκκλησία της Ελλάδος, αγαπητέ κύριε, δεν είναι οι άνθρωποι που την διοικούν. Είναι εκείνοι οι οποίοι την Διακονούν και αυτοί τελούν και βρίσκονται υπό συνεχή διωγμό. Δεν έχουν δημόσιο λόγο, δεν ακούγωνται, τα βιβλία τους δεν τα εκδίδουν επώνυμοι εκδοτικοί οίκοι, και πλείστα όσα άλλα. Η Εκκλησία είναι θεσμός ενυπόστατος, διότι και η αλήθεια είναι ενυπόστατος Θεσμός. Αυτά όμως τα αποφεύγει η διοικούσα σημερινή ιεραρχία της, κατ΄ ευφημισμό, εκκλησίας.
Η διοικούσα ιεραρχία έκρινε σκόπιμο να προσθέσει κάτι, που άπτεται της διαφημιζόμενης "προσωπικής ελευθερίας". Δηλαδή, όποιος θέλει μπορεί να δωρίζει τα όργανά του συναινούσης και της οικογενείας, και όποιος θέλει όχι. Προφανώς, δεν την απασχολεί ποιος θα βάλει στο χειρουργείο τον άρρωστο - συμβαίνει να είναι γιατρός - για να τον πεθάνει αλτρουϊστικά, αγαπητικά, και ελεύθερα. Για τα υπόλοιπα, πραγματικά, δεν ενδιαφέρεται η διοικούσα ιεραρχία.
3. Ερώτηση
Αυτό που σημειώνει ο ΕΟΜ ότι δηλ. "η αφαίρεση οργάνων σώματος πραγματοποιείται εφόσον ο θανών δεν είχε εκφράσει την αντίθεσή του όσο ζούσε", τι σημαίνει κ. Χριστοδουλίδη; Ότι δηλ. όποιος δεν πάει στην αρμόδια υπηρεσία να δηλώσει επισήμως ότι αρνείται να γίνει δωρητής οργάνων σώματος, εκλαμβάνεται ως de facto δωρητής οργάνων σώματος; Φασισμός δεν είναι αυτό; Τελικά αυτός ο νόμος, φαίνεται ότι ταιριάζει περισσότερο στους φανατικούς ισλαμιστές-μουτζαχεντίν. Αυτοί δεν λένε "όποιος δεν είναι μαζί μας είναι εχθρός μας";
Απάντηση
Φυσικά και ο νόμος αυτός ταιριάζει στους φανατικούς ισλαμιστές μουτζαχεντίν. Η διαφορά είναι ότι αυτοί οι "μουτζαχεντίν" είναι διαφορετικής κοπής. Δεν είναι ισλαμιστές. Εφαρμόζουν τα θρησκευτικά τους "πρωτόλεια" ενίοτε με χριστιανική επένδυση, ώστε να μη φαίνεται το αρχαϊκό απάνθρωπο κίνητρο της ανθρωποθυσίας για την σωτηρία ασθενών. Φαλκιδεύουν την Χριστιανοσύνη. Αυτόν όμως που θυσιάζουν είναι κι αυτός ασθενής, τον έχουν όμως ονομάσει "εγκεφαλικά νεκρό" και ξεπλένουν τα ματωμένα χέρια τους σε μια λεκάνη νερό.
4. Ερώτηση
Τι έχετε να συστήσετε στον κόσμο; Πώς πρέπει να αντιδράσει;.
Απάντηση
Ο κόσμος πρέπει να αρχίσει να ενδιαφέρεται, να ερωτά και πρωτίστως, να έχει μαθησιακή την διάθεση. Η αντίδραση είναι μια : Η άρνηση των μεταμοσχεύσεων και της δωρεάς οργάνων. Οφείλουμε να συμφιλιωθούμε με το θάνατο, χωρίς να θέλουμε να βιαιοπραγούμε κατά συνανθρώπων μας για να κρατηθούμε λίγο ακόμη στη ζωή. Έστω κι αν έχουμε κάνει "πάντα τα διαταχθέντα υμίν" και μας βρίσκουν συμφορές, οφείλουμε να λέμε "αχρείοι δούλοι εσμέν". Και ακόμη, διαρκώς να θυμόμαστε το "οὐ δικαιωθήσεται ἐνώπιόν σου πᾶς ζῶν".
5. Ερώτηση
Απευθυνθείτε προς τον ΕΟΜ. Τι έχετε να τους πείτε για τον ρόλο που παίζουν και τις...υπηρεσίες που προσφέρουν στο κοινωνικό σύνολο;
Απάντηση
Οι κύριοι του ΕΟΜ με γνωρίζουν, όπως και πολλούς άλλους σαν εμένα. Δεν επιθυμούν διάλογο, διότι ξέρουν πολύ καλά ότι θα εκτεθούν ανεπανόρθωτα. Οπότε, πρέπει να διασώσουν τους πανεπιστημιακούς τίτλους που φέρουν, το κοινωνικό τους ίματζ, και την επιστημονική τους επάρκεια. Την οποία βεβαίως δεν αμφισβητώ.
Τι έχετε να συστήσετε στον κόσμο; Πώς πρέπει να αντιδράσει;.
Απάντηση
Ο κόσμος πρέπει να αρχίσει να ενδιαφέρεται, να ερωτά και πρωτίστως, να έχει μαθησιακή την διάθεση. Η αντίδραση είναι μια : Η άρνηση των μεταμοσχεύσεων και της δωρεάς οργάνων. Οφείλουμε να συμφιλιωθούμε με το θάνατο, χωρίς να θέλουμε να βιαιοπραγούμε κατά συνανθρώπων μας για να κρατηθούμε λίγο ακόμη στη ζωή. Έστω κι αν έχουμε κάνει "πάντα τα διαταχθέντα υμίν" και μας βρίσκουν συμφορές, οφείλουμε να λέμε "αχρείοι δούλοι εσμέν". Και ακόμη, διαρκώς να θυμόμαστε το "οὐ δικαιωθήσεται ἐνώπιόν σου πᾶς ζῶν".
5. Ερώτηση
Απευθυνθείτε προς τον ΕΟΜ. Τι έχετε να τους πείτε για τον ρόλο που παίζουν και τις...υπηρεσίες που προσφέρουν στο κοινωνικό σύνολο;
Απάντηση
Οι κύριοι του ΕΟΜ με γνωρίζουν, όπως και πολλούς άλλους σαν εμένα. Δεν επιθυμούν διάλογο, διότι ξέρουν πολύ καλά ότι θα εκτεθούν ανεπανόρθωτα. Οπότε, πρέπει να διασώσουν τους πανεπιστημιακούς τίτλους που φέρουν, το κοινωνικό τους ίματζ, και την επιστημονική τους επάρκεια. Την οποία βεβαίως δεν αμφισβητώ.
6. Ερώτηση
Εάν δεν έχω ρωτήσει κάτι άλλο σημαντικό, όπως για παράδειγμα το "εικαζόμενο", το οποίο νομίζω το έθεσα ελαφρώς, σας παρακαλώ να συμπεριλάβετε ό,τι άλλο θέλετε.
Απάντηση
Ο περί εικασίας νόμος είναι πλέον γεγονός, συμπληρωματικά, δε, μας έρχεται και ο νόμος περί (εικαζόμενης) εχθροπάθειας. Φαίνεται ότι οι λειτουργοί της Θέμιδας ανάγουν τη Δικαιοσύνη στη σφαίρα της εικασίας. Το δίκαιον εικάζεται πλέον και ανάλογα με το τι εικάζει ο νομοθέτης, νόμοι θα θεσπίζονται και αποφάσεις θα λαμβάνονται από τους δικαστές. Αλλά το δίκαιον δεν είναι ανυπόστατο, δεν αποτελεί εικασία, ακριβώς, όπως δεν ισχύουν αυτά και για την αλήθεια. Αψευδής μαρτυρία είναι οι χιλιάδες των Χριστιανών Μαρτύρων, που έδωσαν τη ζωή τους για να λέμε εμείς σήμερα το "Χριστός Ανέστη".
Υστερόγραφο
Οι ερωτήσεις υποβλήθηκαν από τον Δημοσιογράφο κύριο Μάκη Βραχιολίδη, τον οποίο και ευχαριστώ
Εάν δεν έχω ρωτήσει κάτι άλλο σημαντικό, όπως για παράδειγμα το "εικαζόμενο", το οποίο νομίζω το έθεσα ελαφρώς, σας παρακαλώ να συμπεριλάβετε ό,τι άλλο θέλετε.
Απάντηση
Ο περί εικασίας νόμος είναι πλέον γεγονός, συμπληρωματικά, δε, μας έρχεται και ο νόμος περί (εικαζόμενης) εχθροπάθειας. Φαίνεται ότι οι λειτουργοί της Θέμιδας ανάγουν τη Δικαιοσύνη στη σφαίρα της εικασίας. Το δίκαιον εικάζεται πλέον και ανάλογα με το τι εικάζει ο νομοθέτης, νόμοι θα θεσπίζονται και αποφάσεις θα λαμβάνονται από τους δικαστές. Αλλά το δίκαιον δεν είναι ανυπόστατο, δεν αποτελεί εικασία, ακριβώς, όπως δεν ισχύουν αυτά και για την αλήθεια. Αψευδής μαρτυρία είναι οι χιλιάδες των Χριστιανών Μαρτύρων, που έδωσαν τη ζωή τους για να λέμε εμείς σήμερα το "Χριστός Ανέστη".
Υστερόγραφο
Οι ερωτήσεις υποβλήθηκαν από τον Δημοσιογράφο κύριο Μάκη Βραχιολίδη, τον οποίο και ευχαριστώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους