Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

Αντιλεγόμενος ιερεύς έγραφε

Αντιλεγόμενος σχολιαστής, ίσως και ιερέας, έθετε τις κατωτέρω παρατηρήσεις (σημ. πλάγια γραφή) σε σχόλια έτερου και επώνυμου. Βλέπε http://katanixis.blogspot.gr/2013/11/2013_22.html 


- Αν είχε όπως λέτε την αποφασιστική πρόθεση ( σ.σ. ο κάθε αιρετικός σε υψηλό εκκλησιαστικό αξίωμα ),τότε οι πράξεις του θα είχαν την έγκριση και την επικύρωση συνόδου . Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει . Οι προσωπικές απόψεις του πατριάρχη δεν μπορούν να εκληφθούν από το πλήρωμα της Εκκλησίας ως κίνδυνος "κατάρριψης" της Ορθοδοξίας , διότι δεν φέρουν την βαρύτητα εξ ολοκλήρου της Ορθοδοξίας .

ΚΧ
Ώστε ο προκαθήμενος της Ορθοδοξίας έχει προσωπικές απόψεις. Άλλο πάλι κι αυτό. Βεβαίως έχει προσωπικές απόψεις, αλλά αυτές, όταν δεν είναι σύμφωνες με το Ορθόδοξο φρόνημα - εσείς φροντίσατε να τον απαλλάξετε - τότε καλό είναι να τις κρατά για τον εαυτό του, ή να τις θέτει ενώπιον των επισκόπων για να ακούσει τη γνώμη τους. Αλλά πέρα από αυτό, φαίνεται ότι δεν έχετε ιδέα τι σημαίνει να είναι ένας πατριάρχης. Σημαίνει δε τούτο : Ότι εκφέρει τη σύμφωνη γνώμη των συνεπισκόπων, που απαρτίζουν τοπική ή ευρείας διάστασης Σύνοδο. Έγινε ποτέ κάτι παρόμοιο τα τελευταία εκατό χρόνια ; Και μην μου πείτε ότι έγινε σύνοδος, ή Σύνοδος, προκειμένου να ληφθεί η απόφαση της εορτολογικής καινοτομίας. Η πολιτική βούληση πρυτάνευσε και όχι η βούληση της Εκκλησίας, του κλήρου και του λαού.

- Το ότι είναι οικουμενικός δεν σημαίνει ότι οι πράξεις του έχουν την έγκριση όλων των Προκαθημένων Των Ορθοδόξων Αυτοκέφαλων Εκκλησιών αλλά και του Ορθόδοξου Λαού.

ΚΧ
Τότε τι λογής οικουμενικός είναι; Ότι υπάρχουν πολλές γνώμες και απόψεις αυτό δεν το αμφισβητεί κανείς. Αυτό όμως είναι μια κοσμική πραγματικότητα, αδιαμφισβήτητη οπωσδήποτε, ή αν θέλετε και αλήθεια, από την οποία όμως απουσιάζει εντελώς το "πνεύμα της Αληθείας", δηλ. ο Παράκλητος βασιλεύς, το Άγιον Πνεύμα. Αυτή είναι η ορθοδόξως νοούμενη Οικουμενικότητα, την οποία καλείται να αναδείξει εμπρόσωπα - και όχι ανεξαρτήτως φρονήματος όπως λέτε - ο εκάστοτε προκαθήμενος Πατριάρχης. Την παρουσία του Παρακλήτου και όχι την απουσία Του.

- Δεν μπαίνει εν συγκρίσει  σε σύγκριση η Εκκλησία Του Χριστού με τις αιρέσεις προκειμένου να την συμπεριλαμβάνεται σε αυτές 

ΚΧ
Αυτό να πάτε να το πείτε στη νεοορθόδοξη σχολή των Φαναριωτών και στους εδώ αναμεταδότες της θεωρίας των κλάδων και των δυο πνευμόνων.

- ... δεν έχετε καταλάβει ότι έχουμε δύο πραγματικά περιστατικά (σ.σ. ο συντάκτης αναφέρεται στο θαύμα όπου το πρόσφορο έγινε κρέας) που περιγράφει ο γ.Εφραίμ της Αριζόνας θαυματουργικών αποδείξεων Του Θεού ότι και το νέο ημερολόγιο έχει Χάρη. Αυτό είτε το δέχεστε είτε όχι 

ΚΧ
Ότι το δέχομαι, ναι, ότι το πιστεύω, όχι. Όσο δε για το θαύμα, θα προτιμούσα, αφού ο γέροντας Εφραίμ είναι Μοναχός, το πρόσφορο να γινόταν ιχθύς και όχι κρέας.

- Το τι τίτλους παίρνει ο οικουμενικός (σ.σ. πράσινος πατριάρχης κλπ.) δεν ενδιαφέρει το Ορθόδοξο Πλήρωμα της Εκκλησίας Του Χριστού και ούτε ασχολούνται με αυτούς για να φέρουν "αποδοχή" 

ΚΧ
Το καταλαβαίνω, αφού είσαστε το ορθόδοξο πλήρωμα του "ανεξαρτήτου φρονήματος" (sic). Η διδασκαλία της Ορθοδοξίας έχει καταρρεύσει ήδη από τον αιρετικό Αθηναγόρα και ο οικουμενικός Βαρθολομαίος ανακυκλώνει τα υλικά του καταρριφθέντος. Μας φτιάχνει την μετανεωτερική ορθοδοξία σύμφωνα με τις οδηγίες του Ωριγένη.

- Κλείνοντας θα πω , πως οι "ΓΟΧ" δεν έχουν καμία απολύτως δικαιολογία προκειμένου να δικαιολογήσουν το σχίσμα που διέπραξαν το 1924

ΚΧ
Τους κατηγορούν ότι δεν έπρεπε να φτιάξουν Σύνοδο, προ συνοδικής διαγνώμης. Έχουν δίκιο, αλλά παραβλέπουν ότι όλα τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία έχουν - ή είχαν - αλωθεί από την αίρεση. Κάτι παρόμοιο είχε συμβεί με τον Μονοθελητισμό και την Εικονομαχία, όπου και αναδείχθηκαν τα αναστήματα της Ορθοδοξίας Μάξιμος ο Ομολογητής, Θεόδωρος Στουδίτης, Ιωάννης Δαμασκηνός και άλλοι. Αν περιμένει κανείς να συμβεί το ίδιο σήμερα, είναι εντελώς μάταιο και δεν προτίθεμαι να επεκταθώ. Η προτεσταντική ουνία, με χρηματοδότη τον σιωνισμό, ξέρει να κάνει πολύ καλά τη δουλειά της, όπου βρίσκει πρόσφορο έδαφος, εννοείται. Παράδειγμα, ο οικονομικός στραγγαλισμός ενός λαού ή μιας χώρας, προσθέσατε δε και την λαθραίως - διπλωματικά ή άλλως πως - υποκινούμενη επιβουλή γειτόνων κατά της χώρας αυτής

4 σχόλια:

  1. Ανώνυμος
    Ξανά επαναλαμβάνω ότι δεν μας αφορά το φρόνημα του πατριάρχη όταν δεν περνάει σε πράξεις εφαρμογής προς το Ορθόδοξο πλήρωμα . Από την στιγμή που δεν βρίσκει εφαρμογή δεν μας αφορά

    KX
    Σοβαρά, ε ; Από την στιγμή που δεν περνά, δεν βρίσκει εφαρμογή, στο Ορθόδοξο πλήρωμα, δεν μας (σας) αφορά; Με άλλα λόγια, αν έχετε έναν πατριάρχη που μνημονεύει τον πάπα, τον αρχιεπίσκοπο των Αγγλικανών και πάσας άλλης προτεσταντικήγς παρασυναγωγής, δεν μας (σας) αφορά. Αλλά σας αφορά, ή μήπως όχι, το "ο κοινωνών τω ακοινωνήτω ακοινώνητος έστω" ; Μήπως πρέπει να απευθυνθούμε σε κανένα γνωστό κανονολόγο να μας το διευκρινίσει και να μας πει ότι αυτό μπορούμε να το λέμε, ή να το κάνουμε, αλλά σημασία έχουν οι προθέσεις μας ; Δηλαδή, το λέμε και το κάνουμε, αλλά οι προθέσεις μας, η πρόθεσή μας, είναι να επαναφέρουμε τα χαμένα πρόβατα στη στάνη.
    Και μην μου φέρνετε το παράδειγμα του αγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου. Ήταν άλλες οι εποχές εκείνες. Ορθόδοξο φρόνημα υπήρχε, ενώ σήμερα υπάρχει, κυριαρχεί θα έλεγα, μόνο ορθόδοξο φθόνημα και πάντως, με καθαρή τη συνείδηση. Σας την καθάρισαν οι ορώντες και μη τολμώντες με κάτι θαύματα σαν εκείνο με το πρόσφορο που έγινε κρέας. Αλήθεια, οι μοναχοί τρώνε κρέας ή όχι ; Υποθέτω, ναι, αν φορούν κολλαριστά ράσα. Για τους άλλους δεν γνωρίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος
    "Ξανά επαναλαμβάνω ... ο Χριστός παιδιά θέλει . Δεν θέλει δούλους . Αν θέλει (σ.σ. ο οικουμενικός Βαρθολομαίος) να πηγαίνει από πίσω από τον πάπα με γειά του με χαρά του . Δεν θα σωθούμε με το τι φρονεί ο πατριάρχης . Δεν θα ανοίξουμε την πόρτα του παραδείσου με το κλειδί του πατριάρχη . Ο καθένας θα σωθεί με τον δικό του τρόπο . Με το δικό του κλειδί"

    ΚΧ
    Τόσο άσχετος είστε, αλλά δεν φταίτε εσείς. Οι δάσκαλοί σας φταίνε. Τα κλειδιά, που έδωσε ο Κύριος στον Πέτρο, είναι διότι "2 ἐν τῇ οἰκίᾳ τοῦ πατρός μου μοναὶ πολλαί εἰσιν·" (Ιν. ιδ΄) και όχι όπως ανόητα και αφελώς γράφετε κατά τις υποδείξεις των νομοδιδασκάλων σας, του τύπου "Δεν θα ανοίξουμε την πόρτα του παραδείσου με το κλειδί του πατριάρχη . Ο καθένας θα σωθεί με τον δικό του τρόπο . Με το δικό του κλειδί". Ο τρόπος σας θα είναι και το κλειδί σας ! Τι ανάγκη έχετε τότε τον Απόστολο Πέτρο, αφού μπορείτε να φτιάξετε το δικό σας κλειδί ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος ...
    Λόγω της καχυποψίας σας εκτίθεστε προς τα έξω και είστε και επώνυμος . Η εξήγηση του διαφορετικού τρόπου σωτηρίας, μας την μαρτυρεί ο γ.Νίκων σύμφωνα με την ερμηνεία της συγκεκριμένης εκφράσεως που αναφέρει η Καινή Διαθήκη από τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο.
    Το λεπτό που μας ενδιαφέρει από το παρακάτω βίντεο και που μαρτυρεί την εξήγηση ο γ. Νίκων είναι από το 14:31 λεπτό μέχρι το 15: 45 λεπτό :
    http://www.youtube.com/watch?v=Sul9zmb-tMw
    Τώρα αν εσείς θεωρείται "ανόητη" την ερμηνεία που μας δίνει ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος , αυτό αφορά δικό σας χαρακτηρισμό προς την ερμηνεία του Αγίου και κατ’ επέκταση η αμαρτία βαρύνει εσάς τον ίδιο .

    ΚΧ ...
    Να μας καταθέσετε το αυτούσιο εδάφιο, ή παραπέμψετε στον λόγο του αγ. Ιωάννου του Χρυσοστόμου, και τότε θα τα ξαναπούμε. Εδώ είμαστε και σας περιμένουμε, έχοντας όλη την καλή διάθεση να αναθεωρήσουμε, ζητώντας συγγνώμη, το λάθος μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος ...
    Και ξανά επαναλαμβάνουμε ότι η μνημόνευση του πάπα και του κάθε καρδινάλιου δεν γίνεται σε δικό μας ναό . Το τι κάνει το Φανάρι αφορά στον τοπικό Ορθόδοξο λαό που ζει στην Κωνσταντινούπολη και όχι εξ' ολοκλήρου στο Ορθόδοξο πλήρωμα της Εκκλησίας Του Χριστού.

    ΚΧ
    Δηλαδή, όπου θέλουμε βάζουμε το οικουμενικός, και όπου τα βρίσκουμε δύσκολα το επίσκοπος. Αυτά σας λέει ο γ. Νίκων ; Τότε θα έχουμε τόσες "ορθοδοξίες" όσες και οι επίσκοποι. Ο καθένας "για την πάρτι του", με άλλα λόγια. Και περιμένουμε, ύστερα, να δούμε προκοπή ... .
    Το Φανάρι έχει επισκόπους, δηλαδή ποιμένες, αλλά ποίμνιο δεν έχει. Υπάρχουν βέβαια οι αερομεταφερόμενοι πιστοί και οι πάσης φύσεως τουρίστες, που δεν θέλουν να χάσουν (οι τελευταίοι) την "ατραξιόν", όταν συμπτωματικά τελείται κάποια εορτή. Οι ποιμένες του Φαναρίου βόσκουσι εαυτούς. " 2 υἱὲ ἀνθρώπου, προφήτευσον ἐπὶ τοὺς ποιμένας τοῦ ᾿Ισραήλ, προφήτευσον καὶ εἰπὸν τοῖς ποιμέσι· τάδε λέγει Κύριος Κύριος· ὦ ποιμένες ᾿Ισραήλ, μὴ βόσκουσι ποιμένες ἑαυτούς; οὐ τὰ πρόβατα βόσκουσιν οἱ ποιμένες; " (Ιεζεκιήλ, κεφ. 34)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους