1) Από την Εφημερίδα Κυβερνήσεως, Άρθρο 8, εδάφιο στ΄ (διορθωμένο)
"Αν συγγενής ή σύζυγος με τον ανωτέρω βαθμό συγγένειας επιθυμεί να δωρήσει όργανο σε ασθενή χρήζοντα μεταμόσχευσης, αλλά δεν υπάρχει ιστοσυμβατότητα, τότε η αφαίρεση γίνεται και ο ασθενής προτάσσεται στην κατάταξη στο Εθνικό Μητρώο"
κχ
Πέραν της εμφανούς αδυναμίας σύνταξης - βλέπε Εφημερίδα Κυβερνήσεως - τι έχει να μας πει ο νομοθέτης, όταν ο ασθενής βρίσκεται στην Αμερική και ο αλτρουιστής συγγενής ή σύζυγος σε άλλο τόπο. Αρκεί το "εθνικό" Μητρώο, όταν σε λίγο η λέξη "έθνος" και τα παράγωγα δεν θα υπάρχει; Ποιος θα καθίσει να ψάξει - εννοείται από εκείνους που χάνουν την προτεραιότητα στη μεταμόσχευση - αν ο αλτρουιστής, συγγενής ή σύζυγος, που βρίσκεται στην άλλη άκρη της γης, πήγε και δώρησε (πού;) το όργανό του κι έτσι αυτός μπήκε πρώτος στη λίστα (ω, ναι του εθνικού μητρώου) και εκείνος που ήταν πρώτος, ήρθε δεύτερος; Τι νομικίστικες αλχημείες είναι αυτές;
Και ακόμη. Μήπως θα πληροφορηθούν οι αλτρουιστές δότες ή δότης, ότι ενδεχομένως να πάει χαμένο το όργανο; Δεν είναι πάντα έτσι όπως τα περιγράφουν οι κύριοι συνάδελφοι. Ιστοσυμβατότητα μπορεί να υπάρχει, κάποιες φορές όμως τα πράγματα δεν εξελίσσονται όπως τα περιμένουμε.
2) Από την Εφημερίδα Κυβερνήσεως, Άρθρο 9, εδάφιο 5 (διορθωμένο)
"Η αφαίρεση οργάνων από θανόντα δότη διενεργείται μετά την επέλευση του θανάτου κριτήριο του οποίου είναι (σ.σ. πάλι μούσκεμα τα έκανε ο συντάκτης) η νέκρωση του εγκεφαλικού στελέχους σύμφωνα με τα ευρέως αποδεκτά και σύγχρονα δεδομένα της επιστήμης "
κχ
Τα σύγχρονα δεδομένα της επιστήμης είναι ανίσχυρα και εντελώς ψευδή. Και τούτο διότι η επικαλούμενη "νέκρωση" (του εγκεφαλικού στελέχους) είναι ιατρικός όρος αδιαμφισβήτητης ακριβείας. Αφορά σε μακροσκοπική ή μικροσκοπική - δηλαδή παθολογοανατομική, διάβαζε βιοψία - επιβεβαίωση, πράγμα το οποίο δεν πιστοποιείται στο φερόμενο, αλλά και εικαζόμενο, "θανόν πρόσωπο". Βιοψία στον εγκέφαλο (στέλεχος) δεν γίνεται. Αν έχουν την τόλμη και το θάρρος οι νέοι Κολόμβοι της Ιατρικής Επιστήμης ας καλέσουν ακόμη και έναν φοιτητή της Ιατρικής να τους το υποδείξει και να τους το υπενθυμίσει.
Τα έχω γράψει κατ΄ επανάληψη, αλλά κανείς δεν δίνει σημασία. Εκείνοι έχουν τα διαπιστευτήρια της υψηλής Ιατρικής, της ... παρακατιούσης ο γράφων. Το θανόν πρόσωπο εικάζεται ότι είναι θανόν, όμως, εξ αντικειμένου δεν είναι. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο αναγκάστηκαν εκ των υστέρων να φτιάξουν νόμο περί εικασίας. Τον ονόμασαν "εικαζόμενη συναίνεση" και αφορά στην εικασία το περισσότερο και λιγότερο στη συναίνεση. Όταν όμως το Δίκαιο, ή η απόδοση δικαιοσύνης εικάζεται, τότε καθίσταται ad hoc έννομος και σύννομος πάσα εικασία, οπότε δεν μας χρειάζονται πλέον τα λεγόμενα facts. Η εικασία του "κυρίου προέδρου της Έδρας" αρκεί, φτάνει να συμπίπτει με την εικασία του (απρόσωπου;) Νομοθέτη. Παρένθεση, απρόσωπος δεν είναι καθόλου, απλά συμμορφώνεται προς τις οδηγίες που του έχουν δώσει, η παρένθεση κλείνει.
Έτσι, η πολιτική όπως και η εκκλησιαστική ορθότητα - πρέπει να ξεχάσουμε τη λέξη θρησκεία - αποκτούν σταθερή βάση
Αυτά, μετά από μια πρώτη ιατρική ανάγνωση. Οι των νόμων εγκρατείς θα έχουν πολλά να γράψουν γι΄ αυτόν το διάτρητο νομοθέτημα.
Ένθετο αναφορικά με τη δωρεά από ζώντα και υγιή άνθρωπο
Σχετικά με το Άρθρο 8, εδάφιο στ΄, βλέπει κανείς ότι στη φάση αυτή - θα ακολουθήσουν πολλές βελτιώσεις, αναθεωρήσεις κλπ. - γίνεται αναφορά μόνο στο συγγενικό περιβάλλον. Παρ΄ όλα αυτά οι πολιτικά ελεγχόμενες ανθρωπιστικές/αλτρουιστικές οργανώσεις, ιδρύματα κλπ. βρίσκονται σε αγαστή συνεργασία με τις διάφορες εκκλησιαστικές ηγεσίες, ή θρησκευτικές γενικότερα, όπως εδώ σε μας με την εξίσωση της Θείας Μεταλήψεως και των (θείων) μεταγγίσεων και (θείων) μεταλήψεων οργάνων.
Το ερώτημα λοιπόν το οποίο τίθεται είναι γιατί αποκλείονται μη συγγενικά άτομα; Μπορεί να υπάρχουν πολλοί - αν δεν υπάρχουν ενδέχεται να γίνουν κατόπιν ειδικής κατήχησης εκ μέρους των θρησκευτικών ηγετών - οι οποίοι, ανιδιοτελώς οπωσδήποτε, να θέλουν να γίνουν δωρητές οργάνου όχι κατόπιν νέκρωσης του εγκεφαλικού στελέχους. Οι δικοί μας ιεράρχες, ή έτεροι, είμαι βέβαιος, θα τεκμηριώσουν την (θεία) αυτή επιθυμία αρυόμενοι σχετικό εδάφιο από την Καινή Διαθήκη : "Πλὴν ἐν τούτῳ μὴ χαίρετε, ὅτι τὰ πνεύματα ὑμῖν ὑποτάσσεται· χαίρετε δὲ ὅτι τὰ ὀνόματα ὑμῶν ἐγράφη ἐν τοῖς οὐρανοῖς." (Λκ. ι΄ 20). Ο αλτρουιστής μη εγκεφαλικά νεκρός και μη σχέση έχοντας προς τον λήπτη, εγγράφεται "ἐν τοῖς οὐρανοῖς."! Ή μήπως όχι; Γιατί λοιπόν ο νομοθέτης του στερεί αυτή την ευλογία;
Είμαι βέβαιος δεν θα αργήσει μια νέα εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, εναρμονισμένη πλήρως στις εντολές του παγκόσμιου πλέον σιωνισμού, να συμπεριλάβει στη διδακτέα ύλη αυτή την ύψιστη ανθρωπιστική πράξη, οπότε πλέον δεν θα υπάρχει η ανάγκη της νομικά έωλης εικαζόμενης συναίνεσης. Εκεί μας οδηγούν οι θείες! μεταγγίσεις και οι θείες!! μεταλήψεις οργάνων. Θα δίνουμε τα όργανά μας χωρίς να είμαστε (αλλά θα έχουμε γίνει) εγκεφαλικά νεκροί.
Αν οι πατέρες της Εκκλησίας έδωσαν μάχες κατά των αιρέσεων, καιρός να καταλάβουμε γιατί το έκαναν : Για να μην κυριαρχήσει αυτό που ζούμε σήμερα, δηλαδή ο σιωνισμός, είτε κατά την πολιτική, είτε κατά την θρησκευτική του έκφραση και διάσταση. Με άλλα λόγια, η απίστευτη ηλιθιότης.
"Αν συγγενής ή σύζυγος με τον ανωτέρω βαθμό συγγένειας επιθυμεί να δωρήσει όργανο σε ασθενή χρήζοντα μεταμόσχευσης, αλλά δεν υπάρχει ιστοσυμβατότητα, τότε η αφαίρεση γίνεται και ο ασθενής προτάσσεται στην κατάταξη στο Εθνικό Μητρώο"
κχ
Πέραν της εμφανούς αδυναμίας σύνταξης - βλέπε Εφημερίδα Κυβερνήσεως - τι έχει να μας πει ο νομοθέτης, όταν ο ασθενής βρίσκεται στην Αμερική και ο αλτρουιστής συγγενής ή σύζυγος σε άλλο τόπο. Αρκεί το "εθνικό" Μητρώο, όταν σε λίγο η λέξη "έθνος" και τα παράγωγα δεν θα υπάρχει; Ποιος θα καθίσει να ψάξει - εννοείται από εκείνους που χάνουν την προτεραιότητα στη μεταμόσχευση - αν ο αλτρουιστής, συγγενής ή σύζυγος, που βρίσκεται στην άλλη άκρη της γης, πήγε και δώρησε (πού;) το όργανό του κι έτσι αυτός μπήκε πρώτος στη λίστα (ω, ναι του εθνικού μητρώου) και εκείνος που ήταν πρώτος, ήρθε δεύτερος; Τι νομικίστικες αλχημείες είναι αυτές;
Και ακόμη. Μήπως θα πληροφορηθούν οι αλτρουιστές δότες ή δότης, ότι ενδεχομένως να πάει χαμένο το όργανο; Δεν είναι πάντα έτσι όπως τα περιγράφουν οι κύριοι συνάδελφοι. Ιστοσυμβατότητα μπορεί να υπάρχει, κάποιες φορές όμως τα πράγματα δεν εξελίσσονται όπως τα περιμένουμε.
2) Από την Εφημερίδα Κυβερνήσεως, Άρθρο 9, εδάφιο 5 (διορθωμένο)
"Η αφαίρεση οργάνων από θανόντα δότη διενεργείται μετά την επέλευση του θανάτου κριτήριο του οποίου είναι (σ.σ. πάλι μούσκεμα τα έκανε ο συντάκτης) η νέκρωση του εγκεφαλικού στελέχους σύμφωνα με τα ευρέως αποδεκτά και σύγχρονα δεδομένα της επιστήμης "
κχ
Τα σύγχρονα δεδομένα της επιστήμης είναι ανίσχυρα και εντελώς ψευδή. Και τούτο διότι η επικαλούμενη "νέκρωση" (του εγκεφαλικού στελέχους) είναι ιατρικός όρος αδιαμφισβήτητης ακριβείας. Αφορά σε μακροσκοπική ή μικροσκοπική - δηλαδή παθολογοανατομική, διάβαζε βιοψία - επιβεβαίωση, πράγμα το οποίο δεν πιστοποιείται στο φερόμενο, αλλά και εικαζόμενο, "θανόν πρόσωπο". Βιοψία στον εγκέφαλο (στέλεχος) δεν γίνεται. Αν έχουν την τόλμη και το θάρρος οι νέοι Κολόμβοι της Ιατρικής Επιστήμης ας καλέσουν ακόμη και έναν φοιτητή της Ιατρικής να τους το υποδείξει και να τους το υπενθυμίσει.
Τα έχω γράψει κατ΄ επανάληψη, αλλά κανείς δεν δίνει σημασία. Εκείνοι έχουν τα διαπιστευτήρια της υψηλής Ιατρικής, της ... παρακατιούσης ο γράφων. Το θανόν πρόσωπο εικάζεται ότι είναι θανόν, όμως, εξ αντικειμένου δεν είναι. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο αναγκάστηκαν εκ των υστέρων να φτιάξουν νόμο περί εικασίας. Τον ονόμασαν "εικαζόμενη συναίνεση" και αφορά στην εικασία το περισσότερο και λιγότερο στη συναίνεση. Όταν όμως το Δίκαιο, ή η απόδοση δικαιοσύνης εικάζεται, τότε καθίσταται ad hoc έννομος και σύννομος πάσα εικασία, οπότε δεν μας χρειάζονται πλέον τα λεγόμενα facts. Η εικασία του "κυρίου προέδρου της Έδρας" αρκεί, φτάνει να συμπίπτει με την εικασία του (απρόσωπου;) Νομοθέτη. Παρένθεση, απρόσωπος δεν είναι καθόλου, απλά συμμορφώνεται προς τις οδηγίες που του έχουν δώσει, η παρένθεση κλείνει.
Έτσι, η πολιτική όπως και η εκκλησιαστική ορθότητα - πρέπει να ξεχάσουμε τη λέξη θρησκεία - αποκτούν σταθερή βάση
Αυτά, μετά από μια πρώτη ιατρική ανάγνωση. Οι των νόμων εγκρατείς θα έχουν πολλά να γράψουν γι΄ αυτόν το διάτρητο νομοθέτημα.
Ένθετο αναφορικά με τη δωρεά από ζώντα και υγιή άνθρωπο
Σχετικά με το Άρθρο 8, εδάφιο στ΄, βλέπει κανείς ότι στη φάση αυτή - θα ακολουθήσουν πολλές βελτιώσεις, αναθεωρήσεις κλπ. - γίνεται αναφορά μόνο στο συγγενικό περιβάλλον. Παρ΄ όλα αυτά οι πολιτικά ελεγχόμενες ανθρωπιστικές/αλτρουιστικές οργανώσεις, ιδρύματα κλπ. βρίσκονται σε αγαστή συνεργασία με τις διάφορες εκκλησιαστικές ηγεσίες, ή θρησκευτικές γενικότερα, όπως εδώ σε μας με την εξίσωση της Θείας Μεταλήψεως και των (θείων) μεταγγίσεων και (θείων) μεταλήψεων οργάνων.
Το ερώτημα λοιπόν το οποίο τίθεται είναι γιατί αποκλείονται μη συγγενικά άτομα; Μπορεί να υπάρχουν πολλοί - αν δεν υπάρχουν ενδέχεται να γίνουν κατόπιν ειδικής κατήχησης εκ μέρους των θρησκευτικών ηγετών - οι οποίοι, ανιδιοτελώς οπωσδήποτε, να θέλουν να γίνουν δωρητές οργάνου όχι κατόπιν νέκρωσης του εγκεφαλικού στελέχους. Οι δικοί μας ιεράρχες, ή έτεροι, είμαι βέβαιος, θα τεκμηριώσουν την (θεία) αυτή επιθυμία αρυόμενοι σχετικό εδάφιο από την Καινή Διαθήκη : "Πλὴν ἐν τούτῳ μὴ χαίρετε, ὅτι τὰ πνεύματα ὑμῖν ὑποτάσσεται· χαίρετε δὲ ὅτι τὰ ὀνόματα ὑμῶν ἐγράφη ἐν τοῖς οὐρανοῖς." (Λκ. ι΄ 20). Ο αλτρουιστής μη εγκεφαλικά νεκρός και μη σχέση έχοντας προς τον λήπτη, εγγράφεται "ἐν τοῖς οὐρανοῖς."! Ή μήπως όχι; Γιατί λοιπόν ο νομοθέτης του στερεί αυτή την ευλογία;
Είμαι βέβαιος δεν θα αργήσει μια νέα εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, εναρμονισμένη πλήρως στις εντολές του παγκόσμιου πλέον σιωνισμού, να συμπεριλάβει στη διδακτέα ύλη αυτή την ύψιστη ανθρωπιστική πράξη, οπότε πλέον δεν θα υπάρχει η ανάγκη της νομικά έωλης εικαζόμενης συναίνεσης. Εκεί μας οδηγούν οι θείες! μεταγγίσεις και οι θείες!! μεταλήψεις οργάνων. Θα δίνουμε τα όργανά μας χωρίς να είμαστε (αλλά θα έχουμε γίνει) εγκεφαλικά νεκροί.
Αν οι πατέρες της Εκκλησίας έδωσαν μάχες κατά των αιρέσεων, καιρός να καταλάβουμε γιατί το έκαναν : Για να μην κυριαρχήσει αυτό που ζούμε σήμερα, δηλαδή ο σιωνισμός, είτε κατά την πολιτική, είτε κατά την θρησκευτική του έκφραση και διάσταση. Με άλλα λόγια, η απίστευτη ηλιθιότης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους