Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Απολογητικό σχόλιο επί απολογητικού άρθρου



Διαβάσαμε :
Τὸ ἔργο τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς ὑπηρετεῖ τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, ἡ ὁποία ὡς θεοΐδρυτος αὐτοτελὴς πνευματικὸς ὀργανισμὸς ὑφίσταται μέσα στὴν πολιτεία παράλληλα μὲ αὐτήν. Ἡ δὲ Θεολογία διὰ τῆς ἐπιστημονικῆς ἀναπτύξεως τῆς ὑπερφυσικῆς θείας ἀποκαλύψεως ἀποτελεῖ τὸ συμπλήρωμα τῶν ἄλλων ἐπιστημῶν μὲ τὸ νὰ ἐκφέρει τὸν τελευταῖο περὶ τῶν ὄντων λόγο (...) Ἐπίσης πρέπει νὰ μὴ λησμονοῦμε ὅτι κοιτίδα τῆς Θεολογίας, ἡ ὁποία δικαιοῦται νὰ ἀποκαλεῖται «ἐπιστήμη ἐπιστημῶν», εἶναι ἡ Ἐκκλησία. Αὐτὴ ἔδωσε καὶ δίνει ζωὴ στὴ Θεολογία. (...) Οἱ Πατέρες ἦσαν κατεξοχὴν πιστοί (...) Σταθερὸ δὲ ἀξίωμά τους ἦταν: «πρᾶξις θεωρίας ἐπίβασις».(*)

κυπριανός χ

Είμαι βέβαιος ότι το σχόλιο αυτό δεν θα δημοσιευθεί. Ωστόσο, θα υπάρξουν μερικοί, άγνωστο ποιοι θα είναι αυτοί, οι οποίοι θα το διαβάσουν.

Δεν θα διαφωνούσα σε τίποτα με όσα αναφέρει το περιοδικό "ΣΩΤΗΡ". Απουσιάζει όμως το καταστάλαγμα, αν θέλετε νόημα, των ανωτέρω, τα οποία γράφτηκαν με αφορμή "τὴν ἵδρυση Τμήματος Ἰσλαμικῶν Σπουδῶν στὸ Τμῆμα Θεολογίας τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ ΑΠΘ". Το άρθρο επιγράφεται "Εκκλησία και Θεολογικές Σχολές".

Όπως σαφέστατα προκύπτει από το άρθρο, ο ρόλος της Θεολογίας και των συναρτημένων πανεπιστημιακών σχολών είναι "νὰ ἐκφέρει τὸν τελευταῖο περὶ τῶν ὄντων λόγο" και ο λόγος αυτός "πρέπει νὰ εἶναι πρωτίστως Ἀποστολικός καὶ Πατερικός", καθόσον Απόστολοι και Πατέρες "ἦσαν κατεξοχὴν πιστοί". Πάντα σύμφωνα με το άρθρο.

Με άλλα λόγια, στόχος και σκοπός της Θεολογίας, της Εκκλησίας και των πανεπιστημιακών παραρτημάτων ή σχολών, είναι να καλλιεργούν την καθ΄ ημάς πίστη και το φρόνημα αυτής κατά τα πρότυπα ( : «πρᾶξις θεωρίας ἐπίβασις» ) των Αποστόλων και των Πατέρων.

Η πίστη αυτή, εφόσον ισχύει το αξίωμα «πράξις θεωρίας επίβασις», σημαίνει ότι είναι "1 ἐλπιζομένων ὑπόστασις, πραγμάτων ἔλεγχος οὐ βλεπομένων" (Εβ. ια΄). Αν κάνω λάθος, παρακαλώ να με διορθώσετε. Συμβαίνει όμως τον τελευταίο καιρό - αιώνα για να είμαι ακριβής - η πίστη να είναι μεν "ελπιζομένων υπόστασις", έπαψε όμως να είναι "πραγμάτων έλεγχος ου βλεπομένων". Επειδή ο έλεγχος είναι συχνά επώδυνος για τους ελεγχόμενους. Οπότε, απουσιάζοντος του ελέγχου, η ζημιά έγινε, η χαραμάδα άνοιξε, και οι νυν πανεπιστημιακοί αποφαίνονται «Τὸ Πανεπιστήμιο  δὲν εἶναι τμῆμα τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλὰ εἶναι ἐλεύθερο, δημόσιο ἐκπαιδευτικὸ ἵδρυμα καὶ λειτουργεῖ μὲ βάση τὶς ἀκαδημαϊκὲς ἀνάγκες».

Τα δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα, συμπληρώνουμε τώρα εμείς, είναι πάντα ανοικτά - σχήμα λόγου βέβαια - σε έλεγχο. Διότι, έτσι, δικαιολογούν την ελευθερία των ακαδημαϊκών, και οπωσδήποτε δημοκρατικών, αναγκών τις οποίες, υποτίθεται, προασπίζουν. Η θεολογία των ημερών μας (ποια απ΄ όλες;) δεν είναι το ίδιο. Ασκεί δια των εκπροσώπων της Εκκλησίας επιλεκτικό έλεγχο, ή για να είμαστε ακριβείς, δεν ασκεί καθόλου. Ό,τι εντέλλονται τα ξένα σιωνιστικά κέντρα αυτό κάνει.

(*)  http://thriskeftika.blogspot.gr/2014/04/blog-post_2408.html

Υστερόγραφο
Το ιστολόγιο ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ δημοσίευσε το σχόλιο και τους ευχαριστώ. Είχαμε όμως και ένα σχόλιο, όπου Ανώνυμος (4 : 07) έψεγε όσους είναι αντίθετοι με την ίδρυση τμήματος ισλαμικών σπουδών στο ΑΠΘ. Ιδού το σχόλιο και οι απαντήσεις :

- "Όλοι εσείς, που δεν θέλετε ισλαμική σχολή, αναρωτηθήκατε ποτέ τι συνέπειες έχει να σπουδάζουν σε Ιράν και Σαουδική Αραβία οι Μουσουλμάνοι της Δυτικής Θράκης, αντί να φοιτούν σε μια σχολή ανάλογη ελληνικού ΑΕΙ με πρόγραμμα σπουδών, που θα περιλαμβάνει και μαθήματα σχετικά με την ορθόδοξη θεολογία και ελληνική Ιστορία και πολιτισμό, και θα συμβάλλει στην άρση αμοιβαίων παρεξηγήσεων;"

κυπριανός χ
Και όλοι εσείς, που θέλετε την ίδρυση τμήματος ισλαμικών σπουδών στο ΑΠΘ, μήπως βλέπετε πώς αίρονται οι παρεξηγήσεις, που έχουν μεταξύ τους οι πιστοί του Ισλάμ;

Τι θέλετε να το κάνουμε, να γίνουμε κι εδώ Καμπούλ, Αφγανιστάν, Ιράκ, Λιβύη, Αίγυπτος ; Ή μήπως πρέπει να αποκτήσουμε έναν τύπο σαν τον Φετουλάχ Γκιουλέν ; Ο οικουμενικός Βαρθολομαίος δεν μας φτάνει; Χαμένος πήγε ο κόπος των προκατόχων, ή ακόμη και αυτός του εκδημήσαντος Αμερικής Ιακώβου - άλλως Ciaκωβος ;

Πέραν αυτών, μη ξεχάσουμε και το γνωστό μας ΕΛΙΑΜΕΠ, όπως και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, που αγωνίζονται να μας κάνουν "Αμερική των Βαλκανίων". Δεν μας είπαν όμως, ποιοι θα είναι οι Ινδιάνοι. Αυτό το ξέχασαν, άφησαν τους Άραβες να πετσοκόβονται, να αλληλοσφάζονται, και μεταξύ αυτών, να "τρώνε" μερικούς πιστούς του "αγαπάτε αλλήλους".

"Somebody must do the dirty job", οι σιωνιστές ξέρουν να κάνουν καλά τη δουλειά τους. Όταν δεν επαρκούν οι τζιχαντιστές, τη δουλειά την κάνουν οι αντιεξουσιαστές και λοιποί αναρχοαυτόνομοι-τσιράκια των ΜΚΟ. Όραμα των σιωνιστών η ομορφιά που θα σώσει τον κόσμο (Φ. Ντοστογιέφσκι) με αποκεφαλισμούς των απίστων και σε άλλους (...) εμπρησμοί και λεηλασίες !

Όχι, δεν θα σώσει η ομορφιά τον κόσμο. Η αλήθεια θα τον σώσει και τίποτα άλλο εκτός από την Αλήθεια. Αυτή είναι ο εφιάλτης των δυτικοθρεμένων σιωνιστών.

Σχόλιο από Λ.Ν
Σε ποια "άρση αμοιβαίων παρεξηγήσεων" θα συμβάλλει η ίδρυση τμήματος "ισλαμικών σπουδών"; Υποτίθεται ότι οι περιώνυμοι "διαθρησκειακοί διάλογοι" εξυπηρετούν τον εν θέματι ιερό σκοπό με...επιτυχία! Η πραγματικότητα βέβαια διαψεύδει πανηγυρικά τα περί "αμοιβαίων παρεξηγήσεων", που παραπέμπουν στην ξύλινη οικουμενιστική και πολυπολιτισμική γλώσσα! Μια βόλτα, ανώνυμε των 4:07 π.μ.στη Σαουδική Αραβία, θα σας προσγειώσει ανωμάλως και...καταλλήλως! Μετά σπεύσατε στον κο Σταμούλη και τους λοιπούς για...συμπαράσταση...!

2 σχόλια:

  1. Προς το ιστολόγιο Orthodox Voice - Ορθόδοξη Φωνή στον Καναδά, που αναδημοσίευσε το σχόλιο http://orthodox-voice.blogspot.gr/2014/04/blog-post_29.html .

    κχ.
    Είχε γράψει ο κλασικός Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι : "Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο". Το άδραξαν αυτό οι Αισθητικοί και οι της θεολογίας ανόητοι, βίωμα πήγαν να μας το κάνουν.

    Ε, λοιπόν, όχι. Δεν θα σώσει η ομορφιά τον κόσμο - τέρας τον έχει κάνει. Η αλήθεια θα σώσει τον κόσμο και τίποτα άλλο εκτός από την Αλήθεια. Ποιος όμως το λέει αυτό; Κανείς απαντώ.

    Την ειλικρινή και ανυπόκριτη αγάπη μου σε όλους εσάς, εκεί στην υπερόριο Ελλάδα και Ορθοδοξία (Μόντρεαλ, Καναδάς). Η Ελλάδα κείται μακράν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος έγραψε :
    " ... γιατί φοβάστε την πολυπολιτισμικότητα; ο Χριστιανισμός γεννήθηκε και αναπτύχθηκε σε ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον τον Ελληνορωμαϊκό κόσμο; τι έχετε να φοβάστε όλοι εσείς; "

    κχ :
    Εμείς δεν την φοβόμαστε, εκείνη μας φοβάται (η πολυπολιτισμικότητα). Διότι, δόγμα και πίστη μας είναι το "Ἐγώ εἰμι ἡ ὁδὸς καὶ ἡ ἀλήθεια καὶ ἡ ζωή". Η πολυπολιτισμικότητα, οι σιωνιστές, άλλα έχουν στο κεφάλι. Έχουν πολλούς δρόμους (οδός), πολλές αλήθειες, πολλές ζωές (Ωριγένης και συντροφία). Όποιος λέει τα δικά μας, η πολυπολιτισμικότητα τον ονομάζει ακραίο, πολωτικό, φονταμενταλιστή, φανατικό κλπ. Όποιος λέει τα δικά της, του δίνει εύσημα, του δίνει χρήμα, τον κάνει διάσημο, καθηγητή κλπ., τον κάνει άξιο να κυβερνά κράτη, να έχει στα χέρια του ζωές ανθρώπων.

    Βλέπουμε όμως πόσο άξιοι είναι όλοι αυτοί. Ηλίθιοι είναι - χαρακτηριστικό παράδειγμα ο υιός Μπους και ο υιός (υιοί) Παπανδρέου - και ηλίθιους θέλουν, επειδή μόνο με αυτούς μπορούν να φτιάξουν τη νέα αυτοκρατορία τους : Την πολυπολιτισμική, η οποία θα μας φέρει τον μεσσία τους. Ακριβώς, καθώς τότε, όταν "ο Χριστιανισμός γεννήθηκε και αναπτύχθηκε σε ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον, τον Ελληνορωμαϊκό κόσμο", καθώς γράφεις. Και, επιπλέον, ρωτάς : "Τι φοβάστε;". Εμείς δεν φοβόμαστε, σου το επαναλαμβάνω, οι πολυπολιτισμικοί (σιωνιστές) μας φοβούνται, επειδή αποκαλύπτουμε τα ψεύδη τους, τους ιδιοτελείς και συνάμα εγκληματικούς σκοπούς τους, και τέλος, επειδή τους δείχνουμε πόσο ηλίθιοι είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους