Από την Κοινή Δήλωση οικουμενικού Βαρθολομαίου και πάπα Φραγκίσκου στα Ιεροσόλυμα, Μάϊος 2014 :
Ἐνῷ γνωρίζομεν πλήρως ὅτι δέν ἔχομεν φθάσει εἰς τόν σκοπόν τῆς πλήρους κοινωνίας, ἐπιβεβαιοῦμεν σήμερον τήν δέσμευσίν μας νά συνεχίσωμεν βαδίζοντες ἀπό κοινοῦ πρός τήν ἑνότητα, διά τήν ὁποίαν προσηυχήθη ὁ Κύριος πρός τόν Πατέρα «ἵνα πάντες ἕν ὦσιν» (Ἰωάν. 17,21).
Πλήρης διαστροφή ! Ο Κύριος, στην Αρχιερατική Προσευχή λίγο πριν τον συλλάβουν, προσευχήθηκε για την ενότητα !! Έτσι το μεταφράζουν, κατά το εννόημα, οι προέχουσες σοφές κεφαλές της ορθοδοξίας και του παπισμού. Το αποτέλεσμα ήταν άμεσο. Περί τις 100.000 Τούρκοι προσευχήθηκαν στον προαύλιο χώρο της Αγίας Σοφίας ζητώντας από τον Αλλάχ να τους δοθεί ο ναός (σημ. να γίνει τζαμί) για να προσεύχονται αυτοί εκεί. Αρκετά, πια, με τους τουρίστες και τον θρησκευτικό τουρισμό, θα σκέφτηκαν οι Τούρκοι.
Ενδεχομένως, το ίδιο διαλογίζονται και κάποιες άλλες προέχουσες σοφές κεφαλές. Όπως, για παράδειγμα, ο Φετουλάχ Γκιουλέν, ή ο ραβίνος Σνάϊερ της συναγωγής Παρκ Ηστ της Νέας Υόρκης. Δεν αποκλείεται να συναντηθούν όλοι μαζί το 2025 και να προσευχηθούν, ας πούμε, επί τη συμπληρώσει 666 ετών από ιδρύσεως της Χάνσα , κάτι παρεμφερές της σημερινής - και οικονομικής - ευρωπαϊκής ένωσης. Ήταν γερμανικής (φραγκολατινικής) έμπνευσης.
Σήμερα, άλλοι χρωστούν σε άλλους πολλά και αυτοί, οι χρεωμένοι άλλοι, θα συμπροσευχηθούν ζητώντας συγγνώμη από το θεό (τους) για το άδοξο τέλος της Χάνσα - βλέπε τριακονταετής πόλεμος - και να τον ευχαριστήσουν, αφού ευδόκησε το έργο της επανεμφάνισης να γίνει αναίμακτα.
Έτσι, λοιπόν, καθ΄ οδόν προς την ενότητα θα τιμήσουν - λέμε τώρα - τα 666 χρόνια από ιδρύσεως της Χανσεατικής Ένωσης, οδηγούμενοι υπό του πνεύματος της ενότητας, κατόπιν "δογματικής ρύθμισης", όπως είχε πει ο οικουμενικός Αθηναγόρας, ή κατόπιν Μνημονίων, όπως λένε οι κυβερνήτες μας. Αν αυτά ακούγονται κάπως παράξενα, η λύση υπάρχει. Εκτός από τη συνταγματικότητα, έχουμε και την κανονικότητα, που θα κάνει τα αδύνατα δυνατά. Οι κανονολόγοι μάς έμαθαν ότι, πέρα από τους ιερούς Κανόνες, υπάρχουν οι λεγόμενες "κανονιστικές διατάξεις". Αυτές δεν είναι ιερές, ιεροί είναι μόνο οι Κανόνες και οι διατάξεις, θα μας "κανονίσουν". Θα ρυθμίσουν ... διαταξιακά το συνεορτασμό του Πάσχα, ή ακόμη και την προαναγγελθείσα "κληρονομιά" νέας Συνάντησης στη Νίκαια το έτος 2025, ή 666 έτη από ιδρύσεως της Χάνσα, "για να τελέσουμε όλοι μαζί μια νέα Σύνοδο, εκεί όπου τελέστηκε η Πρώτη και συντάχθηκε το Πιστεύω".
Αυτό μας είπε ο οικουμενικός Βαρθολομαίος, τo μετέδωσε το Asia News και μας το ανήγγειλε ο ρωμαιοκαθολικός αρχιεπίσκοπος Νάξου-Τήνου-Άνδρου και Μυκόνου κ. Νικόλαος. Προσεκτικός ο κ. Νικόλαος λέει για Συνάντηση. Κατ΄ αυτόν, μάλλον αυτούς, Σύνοδος είναι ο πάπας, ο οποίος μας έμαθε την ενότητα δια του «ἵνα πάντες ἕν ὦσιν» (Ἰωάν. 17,21). Οι αιρετικοί είναι ανεπίδεκτοι κατηχήσεως.
Υστερόγραφο
Κατά την μεγάλη Συναπτή της Λειτουργίας των κατηχουμένων ο διάκονος εκφωνεί : «Ὑπὲρ τῆς εἰρήνης τοῦ σύμπαντος κόσμου, εὐσταθείας τῶν ἁγίων τοῦ Θεοῦ Ἐκκλησιῶν καὶ τῆς τῶν πάντων ἑνώσεως, τοῦ Κυρίου δεηθῶμεν». Δεν ευχόμαστε για ενότητα, ευχόμαστε πρώτα για ειρήνη, ευστάθεια, ένωση και ακολουθεί «ἡ ἑνότητα τῆς πίστεως καὶ ἡ κοινωνίαν τοῦ Ἁγίου Πνεύματος» κατά την προετοιμασία της θείας Κοινωνίας των πιστών (Λειτουργία Πιστών). Η ένωση προηγείται, η ενότητα έπεται και όχι όπως κάνουν τώρα οι προέχουσες κεφαλές παπικών και ορθόδοξων με τη συνδρομή άλλων : Πρώτα η ενότητα, μετά η ένωση και δεν ξέρουμε πλέον τί μας γίνεται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους