Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

(2) Περί των συμβαινόντων σήμερα στην χειμαζόμενη Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδος, ένας διάλογος

Νεότερη επεξεργασία 26/07/2014
Αν έχετε χρόνο διαβάστε τα σχόλια
κχ.

- Ο χρήστης "ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ"  έγραψε:

 ΘΕΑΡΕΣΤΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ ΠΡΟ ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΔΙΑΓΝΩΜΗΣ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΚΑΚΟΔΟΞΩΝ
  

Η αποτείχιση είναι εντολή του Θεού και νόμος προς το πλήρωμα της Εκκλησίας. Με την αποτείχιση χωριζόμαστε από τους αιρετικούς και από τους κακόδοξους. Η αποτείχιση είναι υποχρεωτική για τους Ορθοδόξους. Η αποτείχιση γίνεται με την διακοπή μνημοσύνου προς τους αιρετικούς προϊσταμένους επισκόπους και με την διακοπή της εκκλησιαστικής κοινωνίας προς όλους αυτούς που ... συγκοινωνούν με τους αιρεσιάρχες (μνημόσυνο=κοινωνία). Η διακοπή κοινωνίας των Ορθοδόξων προς τους αιρετικούς είναι λύτρωση και σωτηρία μέχρι να πραγματοποιηθεί Σύνοδος Αγία για την επαναφορά και την επικράτηση της αλήθειας και της κανονικότητας. Με την αποτείχιση καταγγέλουμε τους αιρετικούς και τους κακόδοξους δημιουργώντας ένσταση για να φανεί και να επέλθει η νομιμότητα η ευσέβεια και η δικαιοσύνη του Θεού. Η ένσταση της αληθινής ομολογίας μας ασφαλίζει εντός της Ορθοδόξου Εκκλησίας ενώ μένουν από έξω όλοι οι αιρετικοί και αυτοί που επικοινωνούν μαζί τους. Το Ορθόδοξο πλήρωμα της Εκκλησίας που διακόπτει την κοινωνία με το υπόλειπο πλήρωμα της κακοδοξίας και της αιρέσεως ονομάζεται πλήρωμα Ομολογιακό και Ακαινοτόμητο. Αν δε γίνει αποτείχιση από τους αιρετικούς δεν μπορεί να συγκροτηθεί Σύνοδος, αφού μόνο οι αποτειχισμένοι προκαλούν συγκαλούν και συγκροτούν Σύνοδο. Η ένσταση Ορθοδόξου Ομολογίας πρέπει να γίνεται σύμφωνα προς τους Ιερούς κανόνες και να εφαρμόζεται στην πράξη με ακρίβεια για να έχει και τα αποτελέσματα του Παναγίου Πνεύματος. Όσοι δεν αποτειχίζονται από τους κακοδόξους παραμένουν αιρετικοί και θα καταδικαστούν από τους Ορθοδόξους. Αν δεν υπήρχαν οι Ιεροί Κανόνες της αποτειχίσεως στην Εκκλησία μη γένοιτο Ορθόδοξοι και αιρετικοί θα γινόταν ένα πλήρωμα κακοδοξίας και δεν θα γινόταν ποτέ Σύνοδος αφού δεν θα υπήρχαν οι αντιδρώντες αποτειχισμένοι Ορθόδοξοι. Αποτείχιση πραγματοποιούν και όσοι έχουν πέσει σε σχίσμα και παρασυναγωγή και επιθυμούν να επιστρέψουν εντός της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Αν δεν υπάρχουν κανονικοί λόγοι ''Ευσεβείας και Δικαιοσύνης'' δεν επιτρέπεται άλλα απαγορεύεται ή αποτείχιση για να μην δημιουργηθεί σχίσμα και παρασυναγωγή. Η ανώτερη αυθεντία στην Εκκλησία είναι το ομολογιακό και Ακαινοτόμητο Πλήρωμα της Ορθοδοξίας που έχει την δυνατότητα να επικυρώσει ως Αγίες ή να ακυρώσει ως λυστρικές τις αποφάσεις των τοπικών και οικουμενικών Συνόδων. Σήμερα το μοναδικό υποχρεωτικό νόμιμο και κανονικό δικαίωμα που έχουμε εάν θέλουμε να βρισκόμαστε εντός της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας είναι να αποτειχιστούμε και να διακόψουμε την Εκκλησιαστική κοινωνία: με τους αιρετικούς και σχισματικούς οικουμενιστές, με τους σχισματικούς οικουμενιστές, με τους παραταξιακούς της παρασυναγωγής μέχρι να προκαλέσουμε να συγκαλέσουμε και να συγκροτήσουμε Αγία και όχι λυστρική Πανορθόδοξη Σύνοδο για να εξετάσουμε και να καταδικάσουμε τους κακοδόξους ώστε να επικρατήσει η Αλήθεια του Θεού μας και για να επαναφέρουμε την κανονική τάξη στην Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία.

- Kyprianos Christodoulides έγραψε :

Τα δυο άκρα της Εκκλησίας, οι οικουμενιστές νεοημερολογίτες και οι παραταξιακοί όλων των Συνόδων !
 Αν δε γίνει αποτείχιση από τους αιρετικούς δεν μπορεί να συγκροτηθεί Σύνοδος, αφού μόνο οι αποτειχισμένοι προκαλούν, συγκαλούν και συγκροτούν Σύνοδο ... Αν δεν υπάρχουν κανονικοί λόγοι ''Ευσεβείας και Δικαιοσύνης'' δεν επιτρέπεται άλλα απαγορεύεται ή αποτείχιση για να μην δημιουργηθεί σχίσμα και παρασυναγωγή ... Η ανώτερη αυθεντία στην Εκκλησία είναι το ομολογιακό και Ακαινοτόμητο Πλήρωμα της Ορθοδοξίας που έχει την δυνατότητα να επικυρώσει ως Αγίες ή να ακυρώσει ως ληστρικές τις αποφάσεις των τοπικών και οικουμενικών Συνόδων.
Αυτά δικά σας κύριε Γιαννόπουλε και επί τούτων τα κατωτέρω.

Διάβασα με προσοχή τα ημέηλ, που μου στείλατε, και επ'  αυτών προκύπτουν :
1) Από τα μέχρι τούδε γνωστά (εκκλησιαστική Ιστορία) ουδέποτε το ερέθισμα της αποτείχισης δόθηκε από λαϊκούς. Πάντα ήταν από τους φέροντας βαθμό Ιεροσύνης ή από Μοναχούς.

2) Με βάση αυτό Σύνοδος δεν μπορεί να προκληθεί, πόσο μάλλον και να συγκροτηθεί, μόνο από λαϊκούς.

3) Οι φέροντες βαθμό Ιεροσύνης ή ακόμη και Μοναχοί, είναι εκείνοι, που αφυπνίζουν το συνήθως υπνώττον πλήρωμα της Εκκλησίας και προκαλούν αποτείχιση, στη συνέχεια δε Σύνοδο.

4) Στην τελευταία (3) περίπτωση τίθεται το ερώτημα : Αν οι της Ιεροσύνης υπεύθυνοι, αλλά και οι Μοναχοί, παραμένουν αδρανείς τότε τι γίνεται ; Στον ορίζοντα σημάδια αντίδρασης υπάρχουν, όπως υπήρξαν με την Καινοτομία του 1924, αλλά Σύνοδος βάσει των Κανόνων δεν έγινε και ούτε πρόκειται να γίνει. Οι τίτλοι Ιεροσύνης δίδονται μόνον σε όλους τους υποταγμένους στις εντολές του Φαναρίου και προ αυτής της αδήριτης πραγματικότητας, αποφασίστηκε το 1935 παρά τους Ιερούς Κανόνες η δημιουργία Συνόδου εκ μέρους των Παλαοημερολογιτών με τα γνωστά επακόλουθα. Επακόλουθα τα οποία σας κάνουν να κατηγορείται σαν "παρασυνάγωγους" - δεν απέχει πολύ από το αποσυνάγωγους - όλους εκείνους που εντάχθηκαν εν σώματι στην Εκκλησία (σημ. ίσως, για σας παρασυναγωγή) των αποτειχισμένων. Αν δεν υπήρχε αυτή η Εκκλησία, τι θα έκαναν τότε οι πιστοί ; Ουδείς μέχρι σήμερα από τους υψηλόβαθμους Ιεράρχες ( μητροπολίτες, επίσκοποι, πρωτοπρεσβύτεροι κλπ.) δεν τόλμησε να φύγει από τη δαιμονική Καινοτομία του 1924 μετά το σχίσμα που επήλθε στο χώρο των αποτειχισμένων - για σας παρασυνάγωγων - Παλαιοημερολογιτών.

5) Σωστό είναι αυτό που γράψατε : "Η ανώτερη αυθεντία στην Εκκλησία είναι το ομολογιακό και Ακαινοτόμητο Πλήρωμα της Ορθοδοξίας", μη λησμονείται όμως ότι το Ακαινοτόμητο πλήρωμα επικυρώνει ή απορρίπτει αποφάσεις των άμεσα σχετιζόμενων με τα πράγματα της Εκκλησίας, τα οποία εν πολλοίς αγνοεί. Ή αν τα γνωρίζει δεν τα τηρεί καθώς προτείνουν οι Ιεροί Κανόνες. Τούτο είναι  ήσσονος, κατά τη γνώμη μου, σημασίας. Το μείζον είναι η συγκατάθεση και ανεπιφύλακτη παραδοχή των Ιερών Κανόνων μετά των θεσπισμάτων τους. Ευνόητο, ότι σε αυτά συναριθμώ και τα αφορώντα στο Δόγμα.

6) Και τελευταίο. Καλή η αντιοικουμενιστική κριτική σας, όχι όμως όταν σε αυτή βάζετε μέσα και όλους τους αποτειχισμένους, οι οποίοι συγκροτούν το σώμα της εν διωγμώ ευρισκόμενης Εκκλησίας. Για σας η Εκκλησία αυτή δεν είναι Ακαινοτόμητη, είναι αντιοικουμενιστική παρασυναγωγή, επειδή "ενώ η Θεία λειτουργία ειναι χριστοκεντρική αυτοί πιστεύουν ότι είναι επισκοποκεντρική. Δεν έχουν καμία σχέση με το κανονικό εκκλησιαστικό δίκαιο και με την πράξη της Εκκλησίας, γι'αυτό και έπεσαν στην δαιμονική πλάνη.". Αυτά είναι για σας "τα δυο άκρα της Εκκλησίας, δηλαδή οι νεοημερολογίτες οικουμενιστές και οι παραταξιακοί όλων των συνόδων".

Δεν είναι όμως έτσι τα πράγματα, αγαπητέ κύριε Γιαννόπουλε. Η θεία Λειτουργία, η θεία Λατρεία, είναι κατά την πίστη και κατά το Δόγμα ημών των Ορθοδόξων θεανθρωποκεντρική και νομίζω, μαζί με σας, το λησμονούν αυτό πολλοί. Έτεροι το διαστρέφουν πλήρως, πότε υπερτονίζοντας αποκλειστικά το θείο, άλλοτε μόνο το ανθρώπινο, κάποτε δε τα ανακατεύουν και τα σακατεύουν  : "21 διότι γνόντες τὸν Θεὸν οὐχ ὡς Θεὸν ἐδόξασαν ἢ εὐχαρίστησαν, ἀλλ᾿ ἐματαιώθησαν ἐν τοῖς διαλογισμοῖς αὐτῶν, καὶ ἐσκοτίσθη ἡ ἀσύνετος αὐτῶν καρδία" (Ρμ. α' ). Η Καινοτομία του 1924 αυτή τη βλάβη επέφερε στο σώμα, κλήρο και λαό, της Εκκλησίας .

Με αδελφικούς χαιρετισμούς
κυπριανός χ

 - Ο χρήστης "ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ"  έγραψε:

Κυριε Κυπριανε : Ποτε δεν ειπαμε οτι μονο οι λαικοι θα ασχοληθουν με την  αποτειχιση. Παντα εαν προσεξατε μιλαμε για το πληρωμα της Εκκλησιας μεσα στο πληρωμα ειναι ολοι  απο τον πατριαρχη μεχρι τον τελευταιο πιστο. Και οι λαικοι ανηκουν στο πληρωμα της Εκκλησιας. Ολοι πρεπει να αγωνιστουν απο τον πρωτο μεχρι τον τελευταιο. Στο Ακαινοτομητο πληρωμα υπαρχουν ιερεις μοναχοι μοναχες και λαικοι.
Επισκοπους στην Ελλαδα δεν εχουμε στο πληρωμα των αποτειχισμενων απο την κοινωνια των κακοδοξων. Στο εξωτερικο δεν γνωριζω εαν υπαρχουν σημερα και που ειναι. Δεν βλεπω την διαφορα της Χριστοκεντρικης και θεανθρωποκεντρικης Θειας Λατρειας. Ο Χριστος δεν ειναι Τελειος Θεος και Τελειος Ανθρωπος? Το μοναδικο κανονικο υποχρεωτικο και νομιμο δικαιωμα που εχει ολκληρο το Εκκλησιαστικο Πληρωμα προτου και μεχρι να συγκροτηθει Συνοδος εν Αγιω Πνευματι και ουχι λυστρκου απο την ηγεσια των αποτειχισμενων επισκοπων για την εξεταση και την καταδικη των δυναμει αιρετικων και σχισματικων οικουμενιστων ειναι η Αγια Αποτειχιση απο την κολασιμη κοινωνια τους. Τωρα εαν θα γινει συνοδος ποτε θα γινει ποιος θα την κανει εαν θα ειναι Αγια η λυστρικη αυτα τα ξερει ο Θεος. Οποιοι τωρα θελουν να το παιξουν προφητες και ειναι τοσο σιγουροι αμα θα γινει η δεν θα γινει ας βγουν δημοσια να το πουν. Εγω δεν ειμαι προφητης να ξερω. Εγω πρεπει να κανω υπακοη στους Ιερους Κανονες της Αποτειχισεως του Παναγιου Πνευματος.
Κανενας δεν εχει το δικαιωμα απο τους Ιερους Κανονες του Παναγιου Πνευματος απο την στιγμη που θα αποτειχιστει απο την κοινωνια των κακοδοξων και μεχρι να συγκροτηθει  Συνοδος Αγια για την καταδικη των κακοδοξων, κανενας ειπαμε δεν εχει κανενα δικαιωμα να χειροτωνει καινουργιους επισκοπους και να τους τοποθετει σε τοπικες εκκλησιες που εχουν ακομη τον ενα επισκοπο τους. Δηλαδη αφου δεν εχει γινει συνοδος Αγια απο την ηγεσια των αποτειχισμενων επισκοπων (στην ελλαδα δεν εχουμε ακομη επισκοπο ) για να δικασει τον ιερωνυμο να το βγαλει απο την μια θεση του αρχιεπισκοπικου θρονου της τοπικης εκκλησιας των Αθηνων πως παει ο αλλος λαθραια και κανει δευτερη θεση αρχιεπισκοπου αθηνων στην ιδια τοπικη εκκλησια?  αλλος κανει τριτη θεση αλλος κανει τεταρτη και παει λεγωντας. Αυτα ειναι δουλεια της συνοδου για αυτο λεει ο κανονας αποτειχιση ΠΡΟ Σ Υ Ν Ο Δ Ι Κ Η Σ ΔΙΑΓΝΩΣΕΩΣ. Χωρις η συνοδος να βγαλει τον αιρετικο και σχισματικο ιερονυμο απο την θεση του αρχιεπισκοπου αθηνων και χωρις να βαλει τον καινουργιο που θα ειναι Ορθοδοξος στην ιδια θεση που ηταν ο ιερονυμος πως πηγανε οι αλλοι και κανανε καινουργιες θεσεις αρχιεπισκοπων αθηνων δυο τρεις τεσσερεις και πεντε στην ιδια τοπικη εκκλησια? Τις Αγιες Οικουμενικες και τοπικες συνοδους τις συγκροτησαν Αγιοι Αποτειχισμενοι Πατερες που ειχαν κοψει κοινωνια απο τους κακοδοξους προ και μεχρι να τους καταδικασουν. Μεχρι να κανουν την παραπανω πραξη ουτε χειροτονουσαν νεους επισκοπους για να βαλουν λαθραια σε μια τοπικη εκκλησια που ειχε ακομη τον ενα κακοδοξο επισκοπο της, να βαλουν και δυο τρεις αλλους μαζι και να υπαρχουν τρεις επισκοποι σε μια τοπικη εκκλησια ουτε κανανε ιεραρχιες καινουργιες διπλα στην μια που υπηρχε ουτε κανανε πολλαπλες οργανωμενες εκκλησιαστικες συνοδους παραλληλες διαφορετικες και ξεχωριστες απο την μια υπαρχουσα. Γιαυτο οι πατερες ειχανε και τα Αγιο- Πνευματικα αποτελεσματα και καταδικαζανε τους αιρετικους γιατι εκαναν υπακοη στο Αγιο Πνευμα και δεν κανανε κατι παραπανω απο την αποτειχιση. Ενω οταν δεν γινεται υπακοη στο Αγιο Πνευμα και αντι για αποτειχιση αρχιζουν τις χειροτωνιες επισκοπων ( οπως ειπε ο Χρυσοστομος καβουριδης στον γερμανο βαρυκοπουλο μακαρι να με συγχωρησει Ο Θεος για το μεγα αμαρτημα που χειροτονησα επισκοπους) φτιαχνουν ιεραρχιες και δημιουργουν συνοδους τοτε οχι μονο δεν πειραζουν τους κακοδοξους (βλεπε αιρετικους και σχισματικους οικουμενιστες) αλλα τους βοηθανε και τους ενυσχυουν στο σατανικο τους εργο και αντι να λυσουν τα προβληματα προσθετουν στην εκκλησια και αλλα.


- Kyprianos Christodoulides έγραψε :

Αγαπητέ κύριε Γιαννόπουλε,
Δεν χρειάζεται να είναι κανείς προφήτης για να γνωρίζει τα μελλούμενα. Η πραγματικότητα βοά, ώστε να μπορούμε να επικαλεσθούμε το αγιογραφικό "τὸ μὲν πρόσωπον τοῦ οὐρανοῦ γινώσκετε διακρίνειν" γι΄ αυτά που θα ακολουθήσουν αναφορικά με την αναμενόμενη ληστρική (σημ. γράφεται με ήτα το ληστρική και όχι με ύψιλον) σύνοδο. Υπολείπεται όμως και το "τὰ δὲ σημεῖα τῶν καιρῶν οὐ δύνασθε γνῶναι", οπότε, εξ ανάγκης, καθίσταται επιβεβλημένη η παρουσία - είναι τα "σημεῖα" του παρατεθέντος εδαφίου από το Μτ. ιστ΄ 3 -  άλλων επισκόπων, αν και εσείς, επιμένοντας στην ακριβή τήρηση των ιερών Κανόνων, τους καταλογίζετε βοήθεια και ενίσχυση "στο σατανικό τους εργο και αντι να λύσουν τα προβλήματα (σημ. της Καινοτομίας και του οικουμενισμού) προσθέτουν στην εκκλησία και άλλα", καθώς γράφετε.

Θα υποστηρίζετε προφανώς ότι, κατά την ιερά Λειτουργία, όπου η θεία Λατρεία μετά της θείας Ευχαριστίας, δεν υπάρχει λόγος να γίνεται εκ μέρους του ιερέως Μνημόνευση ονόματος επισκόπου. Σας είναι αρκετό η μνημόνευση "πάσης επισκοπής ορθοδόξων". Αν όμως αυτό γίνει δεκτό, τότε καλείσθε να απαντήσετε στο ερώτημα : Μήπως δια του τρόπου αυτού γίνεται προσπάθεια, ώστε να πάψει υφιστάμενος ο θεσμός των βαθμών της ιεροσύνης ; Γνωρίζετε ασφαλώς ότι οι βαθμοί της ιεροσύνης (πρεσβύτεροι, επίσκοποι) έλκουν την καταγωγή εκ της Καινής Διαθήκης.

Αυτό θα πρέπει να το λάβετε σοβαρά υπόψη, υποθέτω, αφού σας είναι γνωστό ότι μερίδα των Ορθοδόξων γίνεται - ακούσια ελπίζω - συνεργός του αγγλικανισμού και μανιωδώς καταφέρεται κατά του Κλήρου. Τα δεινά της Εκκλησίας, λένε, οφείλονται στον κληρικαλισμό. Σημειώνω, ο αγγλικανισμός διατηρεί τυπικά τους βαθμούς της ιεροσύνης, καθώς η αρχή της Εκκλησίας απονέμεται στον εκάστοτε Βασιλέα αυτών. Με άλλα λόγια, οι αγγλικανοί ιερείς είναι υφιστάμενοι του Βασιλέως και για λόγους δημοσιοϋπαλληλικών - διάβαζε πολιτικών - αρμοδιοτήτων (ειδικότητες) άλλος είναι πάστορας και έτερος είναι επίσκοπος.

Και μια ακόμη σημείωση. Αφού η κεφαλή (αρχή) της αγγλικανικής Εκκλησίας είναι ο Βασιλεύς, συμβαίνει δε κάποτε, όπως σήμερα, η κεφαλή αυτή να είναι θηλυκού γένους, επόμενο είναι να έχουμε και θηλυκού γένους επισκόπους και πάστορες, συμπεριλαμβανομένων βέβαια και των ερωτικών τους προτιμήσεων.

Αν λοιπόν συμμεριζόσαστε αυτό που λένε, ότι ο κληρικαλισμός φταίει για όλα, τότε καλώς, ορθόδοξα όμως λίαν κακώς, δεχόσαστε την αναφορά της μνημόνευσης "πάσης επισκοπής ορθοδόξων". Το να περιμένει κανείς να γίνει Σύνοδος προς καταδίκη των απερίφραστα κηρυσσόντων αίρεση (: όλες οι θρησκείες - φυσικά και όλες οι εκκλησίες - είναι δρόμοι που οδηγούν στον ένα θεό) είναι, αν μη τι άλλο, προσπάθεια αυτοδικαίωσης εν ονόματι, φευ, της Παράδοσης και των θείων και ιερών Κανόνων.

Με αδελφικούς χαιρετισμούς
κυπριανός χ

- Ο χρήστης "ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ" έγραψε:

Αγαπητε κυριε Κυπριανε μαλον δεν εχετε καταλαβει τι λεμε. Οταν μιλαμε για πληρωμα εκκλησιας πρεπει να ξερετε οτι μεσα στο πληρωμα της εκκλησιας ειναι και οι επισκοποι. Τωρα αφου δεν βγαινουν οι επισκοποι στην αποτειχιση εμεις δεν φερουμε καμια ευθηνη. Ας βγουνε και θα γινουμε ενα σωμα αφου θα μας βρουνε μπροστα τους και εμεις με την σειρα μας θα παμε απο πισω τους.Εμεις δεν εχουμε κανενα προβλημα με τον θεσμο του επισκοπου. Ποιος κανονας λεει οτι εαν δεν εχουμε επισκοπους στην αποτειχιση μεχρι στιγμης θα αναποδογυρισουμε την κανονικη ταξη της Ορθοδοξου Ανατολικης Εκκλησιας? Εχετε διαβασει ποτε σας τι γραφει ο ΛΕ' Κανονας των Αγιων Αποστολων? Δεν μπορει ο καθενας να κανει στην εκκλησια οτι του κατεβει εχει νομους και κανονες η εκκλησια απο τον Θεο.

Αρα δεν παραδεχεσθε ουτε το Ακαινοτομητο πληρωμα απο το 1924 μεχρι το 1935 που δεν ειχε επισκοπους. Ειδατε οτι μετα βγηκανε τρεις επισκοποι και ενωθηκαν με το Ακαινοτομητο πληρωμα και ολα ηταν συμφωνα με την κανονικη πραξη της Εκκλησιας αλα μετα κανανε παρανομες πραξεις (χειροτωνιες επισκοπων. Βλεπε επιστολη Χρυσοστομου Καβουριδη προς Γερμανο Βαρυκοπουλο ) για τις οποιες ζητουσαν να τους συγχωρεσει Ο Θεος για το μεγα αμαρτημα τους οπως ομολογουσαν οι ιδιοι. Απο οτι καταλαβαινω δεν παραδεχεσθε ουτε την αποτειχιση. Εσεις θελετε αλλαγη επισκοπικου μνημοσυνου. Δεν εχουμε τετοιους ιερους κανονες στις Αγιες Οικουμενικες και Τοπικες συνοδους.

Λυπαμαι κυριε Κυπριανε. Εγω μεχρι τωρα δεν εχω δει στα πρακτικα των Αγιων Συνοδων ( Σπυριδων Μηλια ) τετοια λογικη δηλ. επεσαν οι επισκοποι σε αιρεση καντε καινουργιους και αφηστε την αποτειχιση. Δεν ξερω κυριε Κυπριανε τι βιβλια διαβαζετε. Αποτειχισεις κληρικων μοναχων και λαικων εχουμε και απο την πλευρα των νεο-ημερολογιτων σχισματικων και αιρετικων οικουμενιστων και απο την πλευρα των παρασυναγωγων παραταξιακων. Εσεις κυριε Κυπριανε αμα θεος φυλαξει χτυπησετε το χερι σας ( αιρεση ) και το ποδι σας (σχισμα ) θα τα θεραπευατε (αποτειχιση προ και μεχρι συνοδικης καταδικης ) στο ιδιο σωμα ( εκκλησια ) η θα προσπαθουσατε να μπειτε σε καινουργιο σωμα (παρασυναγωγη) φευγωντας απο το ενα σωμα (μια εκκλησια) σας? Αμα γνωριζετε αν θα γινει συνοδος η δεν θα γινει η ποσες θα γινουν η αν θα ειναι Αγιες η ληστρικες να το πειτε δημοσια υπευθηνα και επισημα για να ξερουμε να παρουμε τα αναλογα μετρα και να μας πειτε απο που το γνωριζετε απο καποιο βιβλιο απο φωτισμο η απο δικο σας συμπερασμα?. Χαιρετε Εν Κυριω παντοτε και να μας συγχωρητε για τα ορθογραφικα μας λαθη.


- Kyprianos Christodoulides έγραψε :

Αγαπητέ κύριε Γιαννόπουλε,
Τολμώ να πω με τη σειρά μου, ότι μάλλον εσείς δεν καταλαβαίνετε αυτά που σας γράφω. Σαφώς και γνωρίζω τι εννοούμε λέγοντας "σώμα" της Εκκλησίας, αλλά ακαινοτόμητο πλήρωμα άνευ ιερατικού σώματος δεν υπάρχει και δεν έχει σημασία αν το σώμα αυτό έχει ή δεν έχει επίσκοπο ή επισκόπους, απλούς ιερείς, ακόμη και Μοναχούς. Κάποιοι, έστω και ένας, θα υπάρχουν οπωσδήποτε.
Περί των ιερών Κανόνων λίγα και όχι πολλά έχω υπόψη, σαφώς όμως γνωρίζω ότι τους Κανόνες αυτούς θέσπισαν οι άγιοι πατέρες και όχι οι λαϊκοί. Άρα, εξ αυτών δίδεται το εναρκτήριο σάλπισμα της αποτείχισης. Όταν όμως οι αρχικά δράσαντες κατά Καινοτομίας επίσκοποι εκλείψουν χωρίς να έχει συγκληθεί Σύνοδος, πείτε μου τότε τι γίνεται ; Με ποιους θα συνεχιστεί η αποτείχιση ; Αποστολική διαδοχή ακαινοτόμητη θα υπάρχει ; Το ακαινοτόμητο πλήρωμα ποιον θα έχει εις τύπον και τόπον Χριστού ; Μήπως θα πρέπει να παρακάμψουμε, ή διορθώσουμε, αυτό το "εις τύπον και τόπον Χριστού" ;
Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δέχομαι κάποιο συμβιβασμό με τους οικουμενιστές καινοτόμους, σας λέω ότι η στάση σας μου θυμίζει τους Μακκαβαίους και την περίπτωση, όπου όλες τις ημέρες της εβδομάδος νικούσαν τους εχθρούς των, όταν όμως ερχόταν το Σάββατο τα έχαναν όλα, έχαναν και τους μαχητές. Οι εχθροί τους σκότωναν, διότι δεν επιτρεπόταν να πιάσουν όπλο. Ο Μακκαβαίος Ιούδας άλλαξε την κατάσταση και παρέβλεψε τα του Νόμου.
Τι άλλο να σας γράψω, αγαπητέ κύριε Γιαννόπουλε ; Δεν μας έφθαναν οι εξ αριστερών εχθροί, τώρα μας βρήκαν και οι εκ δεξιών.

Με αδελφικούς χαιρετισμούς
κυπριανός χ

Υστερόγραφο στο :
Αμα γνωριζετε αν θα γινει συνοδος η δεν θα γινει η ποσες θα γινουν η αν θα ειναι Αγιες η ληστρικες να το πειτε δημοσια υπευθηνα και επισημα  για να ξερουμε να παρουμε τα αναλογα μετρα και να μας πειτε απο που το γνωριζετε απο καποιο βιβλιο απο φωτισμο η απο δικο σας συμπερασμα.

Το βιβλίο μου δεν είναι άλλο από την Καινή Διαθήκη, γενικότερα η Αγία Γραφή, και τον ειπόντα "1 ... προσελθόντες οἱ Φαρισαῖοι καὶ Σαδδουκαῖοι πειράζοντες ἐπηρώτησαν αὐτὸν σημεῖον ἐκ τοῦ οὐρανοῦ ἐπιδεῖξαι αὐτοῖς.  2 ὁ δὲ ἀποκριθεὶς εἶπεν αὐτοῖς· ὀψίας γενομένης λέγετε· εὐδία· πυρράζει γὰρ ὁ οὐρανός·  3 καὶ πρωΐ· σήμερον χειμών· πυρράζει γὰρ στυγνάζων ὁ οὐρανός. ὑποκριταί, τὸ μὲν πρόσωπον τοῦ οὐρανοῦ γινώσκετε διακρίνειν, τὰ δὲ σημεῖα τῶν καιρῶν οὐ δύνασθε γνῶναι;

- Ο χρήστης "ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ" έγραψε:

Το 1924 πως βγηκαν οι πρωτοι αποτειχισμενοι χωρις να υπαρχει η συνεχεια της αποτειχισεως?
Εμεις πως βγηκαμε στην αποτειχιση αυτα τα χρονια χωρις να μπλεξουμε με παραταξεις?.
Οι Αποτειχισμενοι βγαινουν απο το καινοτομο πληρωμα και πηγαινουν στο Ακαινοτομητο πληρωμα της Μιας Εκκλησιας. Δεν εχει την ενοια να συνεχιζουν οι αποτειχισμενοι την αποστολικη διαδοχη.
Αλιως θα υπηρχαν παντοτε αποτειχισμενοι και πριν απο το 1900 και γιατι να υπηρχαν αφου η Εκκλησια δεν ειχε τοτε προβληματα με  κακοδοξους?
 

Σας λεω με αγαπη οτι πρεπει να μελετησετε τα πρακτικα των Αγιων Οκουμενικων Συνοδων για να δειτε πως ειναι η σειρα απο την αποτειχιση μεχρι να συγκροτηθει Συνοδος γιατι παρατηρω οτι εχετε μεγαλα κενα και κανετε ζημια πρωτα στον εαυτο σας και μετα στους αλλους. Αυτα που λετε ειναι γεννηματα της λογικης σας ενω εγω δεν τολμω να πω δικα μου λογια απλα σας μεταφερω την πραξη του κανονικου δικαιου των πατερων που συγκροτησαν τις Αγιες Συνοδους.  Αμα γνωριζουμε την κανονικοτητα στην Εκκλησια και κανουμε ακριβη αντιγραφη στην πραξη χωρις να προσθετουμε και να αφαιρουμε απο οσα παραλαβαμε τοτε ειμαστε υποχρεωμενοι μεχρι τον τελευταιο πιστο να τα μεταφερουμε και σε αλλους, εαν ομως αρχιζουμε δικες μας ερμηνειες οπως μας βολευει και καθηγητες πανεπιστημιων να ειμαστε απαγορευεται να μιλαμε γιατι φευγουμε απο αυτα που παραλαβαμε και γενναμε αλλες νεοπατερικες και μεταπατερικες θεωριες με αποτελεσμα να κανουμε ζημια στην Εκκλησια και στον εαυτο μας και να μην σταματανε οι πλανες η μια μετα την αλλη.
Και παλι σας ευχαριστω που με ανεχθηκατε.


 - Kyprianos Christodoulides έγραψε :

Αγαπητέ κύριε Γιαννόπουλε,
Γράψατε : " Αυτα που λετε ειναι γεννηματα της λογικης σας ", και θα σας παρακαλούσα να μου πείτε ποια από αυτά που έγραψα είναι γεννήματα της λογικής μου. Και κάτι ακόμη, δηλαδή, αν καταλαβαίνω καλά, πρέπει να αποκλείουμε παντελώς οι Ορθόδοξοι την λογική μας ; Όταν η φορά των πραγμάτων μας δείχνει ότι όλα τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία ελέγχονται από τη διπλωματία - μη ξεχνάμε τι γινόταν στη Ρωσία κατά την περίοδο 1924 μέχρι το ΄35  και εφεξής - είναι ποτέ δυνατόν να περιμένουμε Πατριάρχες της αληθείας, ήγουν της Εκκλησίας των Ορθοδόξων ; Εκ των πραγμάτων, οι ΓΟΧ ήταν υποχρεωμένοι να δημιουργήσουν Σύνοδο, αφού από τη μια μεριά ήταν οι Σεργιανιστές της Μόσχας και από την άλλη η σιωνιστική μασονοκρατία της Δύσης (ΠΣΕ κλπ.) που είχε και έχει διαφθείρει όλα τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία.

Αν καλώς έπραξαν, αυτό θα μας το πει Ορθόδοξη Οικουμενική Σύνοδος, η οποία το γε νυν έχον ουδόλως είναι ορατή.

Με αδελφικούς χαιρετισμούς
κυπριανός χ

 - Ο χρήστης "ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ" έγραψε:

 Ας αφησουμε τις γνωμες μας κυριε Κυπριανε και ας πιασουμε τα πρακτικα των Αγιων Οικουμενικων Συνοδων να δουμε τι λενε και να τα ακολουθησουμε βημα βημα αν δεχεσθε θα με βρειτε συμφωνο αν δεν δεχεσθε λυπαμαι πολυ.

11 σχόλια:

  1. Δεν θέλω να εμπλακώ στην συζήτηση, απλά επιτρέψτε μου μόνο μία παρατήρηση. Γράφει ο αδελφός Γεώργιος: "οπως ειπε ο Χρυσοστομος καβουριδης στον γερμανο βαρυκοπουλο μακαρι να με συγχωρησει Ο Θεος για το μεγα αμαρτημα που χειροτονησα επισκοπους". Αυτό είναι λάθος. Δεν είπε τέτοιο πράγμα ο αείμνηστος. Είπε επί λέξη (το 1937): "εύχομαι εις τον Θεόν όπως εν τω απείρω Αυτού ελέει και μακροθυμία ημάς μεν να συγχωρήση δια το μέγα αμάρτημα όπερ επράξαμεν επί τη ανυψώσει ΥΜΩΝ επί τον επισκοπικόν βαθμόν". Δεν μετάνιωσε λοιπόν για το ότι χειροτόνησε επισκόπους, αλλά για το ότι χειροτόνησε τα πρόσωπα που χειροτόνησε (μάλιστα για την Ιστορία ο Βαρυκόπουλος ήταν ο μόνος που κοιμήθηκε σε κοινωνία με τον πρώην Φλωρίνης, αφού ο Καρπαθάκης αποσχίστηκε και έφιαξε παρασυναγωγή, οι δε Χατζής και Λιώσης επέστρεψαν στην κρατούσα Εκκλησία).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γράφει ο αδελφός Γεώργιος :
    "Μέχρι να καταδικαστούν οι υπόδικοι και δυνάμει αιρετικοί σχισματικοί και παρασυνάγωγοι από μια Αγία και όχι λυστρική Πανορθόδοξη Σύνοδο τα μυστήρια τους είναι έγκυρα εάν έχουν κανονική αποστολική διαδοχή. Όταν κριθούν και καταδικαστούν και επέλθει η κανονική τάξη της Εκκλησίας και γίνουν εν ενεργεία αιρετικοί, σχισματικοί και παρασυνάγωγοι τότε τα μυστήρια τους θα είναι άκυρα."

    Θλιψη με κατέχει, όταν θυμάμαι τι είχε γράψει "Κατά Ιουλιανού" ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος

    «πράξις γὰρ ἐπίβασις θεωρίας· ἐκ τοῦ σώματος τῇ ψυχῇ φιλοπόνησον ... τελεώτατον δὲ τῶν ὄντων γνῶσις Θεοῦ», Λόγος α’ , 12 τ. 4 σ. 276

    Το γράφω αυτό, αγαπητέ δάσκαλε, διότι αν το είχαν λάβει σοβαρά υπόψη οι πατέρες Χρυσόστομος και Ματθαίος, δεν θα δίδαμε την χαρά στους Καινοτόμους του 1924 - το έδαφος είχαν προετοιμάσει οι αγγλικανοί - να μας κατηγορούν σήμερα για σχίσμα και αίρεση. Το σχίσμα, όπως κάθε σχίσμα, επιβαίνει κάποιας διεστραμμένης θεωρίας, με αποτέλεσμα το "τελεώτατον των όντων" να είναι μια ψευδώνυμος περί Θεού γνώσις. Η διαμάχη του "δυνάμει και ενεργεία" είχε δυστυχώς αυτή την κατάληξη, αφού δεν έγινε ευθύς αντιληπτό ότι η δυνάμει - διάβαζε, κατά θεωρίαν - αίρεσις της εορτολογικής διόρθωσης, ήταν και ενεργεία, δηλαδή, κατά πράξιν, σχίσμα. Η επιστήμη νίκησε (;) την Θεολογία.

    Οπωσδήποτε, αν τότε είχε συγκληθεί Πανορθόδοξη Σύνοδος, προς επικύρωση των (τοπικών) καταδικαστικών προγενέστερων, θα είχε λύσει το ζήτημα αυτό. Όμως, οι ακαδημαϊκοί φωστήρες των θεολογικών Γραμμάτων της εποχής, όντας δέσμιοι των πολιτικών και των άλλων διαπροσωπικών τους σχέσεων, είχαν φροντίσει να αλλάξουν τα φώτα των εκκλησιαστικών ταγών. Η ανυπόστατη ιδεολογία της Κοινωνίας των Εθνών ήταν γι΄ αυτούς ο θρίαμβος των εισηγητών, αλλά και των ιδίων, της κίβδηλης Χριστιανοσύνης. Ακολούθησε η φρίκη και φρικτότερη, κατά τα φαινόμενα, θα είναι η συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν ξέρω για ποιο λόγο ο κ. Γιαννόπουλος προτίμησε να μου στείλει το κατωτέρω ημέηλ, αν και θα μπορούσε να το καταθέσει εδώ :

    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
    Κυριε Κυπριανε ξεχασατε να βαλετε και τα δυο ημειλ που σας εστειλα για τους Ιερους Κανονες, ηταν μεσα στον διαλογο. Σας τα εστειλα παλι.

    Kyprianos Christodoulides, απάντηση
    Δεν το ξέχασα και δεν θέλω να κουράζω τον αναγνώστη με παραπομπές στην αδιαπραγμάτευτη αλήθεια σχετικά με τις προϋποθέσεις και τη σύσταση των Οικουμενικών Συνόδων. Προηγείται η αποτείχιση και ακολουθεί σύγκληση Συνόδου με προέχοντες τους επισκόπους, αλλά και άλλους λειτουργούς της ιεροσύνης. Και σας ερωτώ : Αν δεν υπάρχει Σύνοδος, ή σύνοδος έστω τοπική, αποτειχισμένων επισκόπων - διότι όλες οι επισκοπικές και άλλες θέσεις έχουν παραδοθεί στην αίρεση - πιάσαμε τα εκατό χρόνια - τι γίνεται τότε ; Μεμονωμένοι κληρικοί ή Μοναχοί μπορούν να συγκροτήσουν Σύνοδο ; Εκ των πραγμάτων, δηλαδή εξ ανάγκης, δεν πρέπει να υπάρχει σύνοδος αποτειχισμένων επισκόπων για να κρατήσει το λογικό ποίμνιο εντός της αληθείας, εννοώ, της επ΄ αληθεία Εκκλησίας ; Εσείς αυτούς τους αποκαλείται παρασυναγωγή, ρίχνοντας νερό στο μύλο που μας αλέθει (οικουμενισμός) χάριν των αγιοπνευματικών ιερών Κανόνων και παραθεωρώντας ότι όλα τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία τους έχουν κουρελιάσει. Όσον δε για το άγιον Πνεύμα, αυτό ξέρουν να λαλούν τη γλώσσα του οι προτεστάντες, οι παπικοί και οι αναμίξ ορθόδοξοι.

    Σας το έγραψα, αλλά δεν το λάβατε υπόψη. Με τη δική σας στάση και λογική, όπως και άλλων του Πατρίου, θα την πάθουμε όπως οι Ιουδαίοι με τους Μακκαβαίους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και παρακάτω γράφει ο κύριος Γιαννόπουλος :

    ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΚΑΙ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΕΙ ΣΥΝΟΔΟ ΑΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΝΑ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ. ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΣΟ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΙ ΕΙΣΤΕ ; ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΕΙ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΣΑΣ ΣΥΝΟΔΟ ( ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΤΟΥΝ ) ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΞΕΤΑΣΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΤΕ. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΝΑΤΕ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ. ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΤΟΥ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΕ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΜΕ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΟΔΟ. ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΟΛΑ ΕΣΕΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΡΟΤΟΥ ΟΜΩΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΑ ΕΙΣΤΕ ΜΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΠΛΗΘΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΑΦΘΟΝΕΣ ΙΕΡΑΡΧΙΕΣ ΚΑΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ.

    κχ
    Ο κύριος Γιαννόπουλος επιμένει να ζητεί κρίση επί ήδη κεκριμένων ζητημάτων, εξέταση των από χρόνων εξετασθέντων και δίκη επί δεδικασμένων υποθέσεων. Τι άλλο να πει κανείς ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
    προς Εμένα

    Τωρα καταλαβαινετε η κανετε πως δεν καταλαβαινετε μηπως? Θα το ξαναπω για πολλοστη φορα :
    ΟΤΑΝ Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΓΙΝΕΙ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ
    ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΥΡΙΕ ΚΥΠΡΙΑΝΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ Γ.Ο.Χ. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΤΟ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΝΟΣ ΤΟΤΕ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΕΙ ΚΥΡΙΕ ΚΥΠΡΙΑΝΕ ΤΙΣ ΑΓΙΕΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΔΟΞΟΥΣ ΓΙΑΥΤΟ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΗΤΑΝΕ ΑΓΙΟ-ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΑΝΕ ΑΚΡΙΒΗ ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ.
    ΕΝΩ ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΙ Γ.Ο.Χ. ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΔΙΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΧΕΙΡΟΤΩΝΙΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΝΕΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΕΣ ΕΔΡΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΞΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΙΕΡΑΡΧΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ, ΤΟΤΕ ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΟΥΝ ΑΓΙΑ ΣΥΝΟΔΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΔΟΞΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΣΟΝΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΒΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΟ ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΥΛΑΙ ΑΔΟΥ ΟΥ ΚΑΤΑΙΣΧΥΣΟΥΣΙΝ ΑΥΤΗΣ ΚΥΡΙΕ ΚΥΠΡΙΑΝΕ . ΟΙ Γ. Ο. Χ. ΚΥΡΙΕ ΚΥΠΡΙΑΝΕ ΕΧΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΜΑΣΟΝΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΝΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΚΥΠΡΙΑΝΕ ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΝΟΜΙΜΑ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΑ ΤΗΣ ΑΙΩΝΙΟΥ ΔΟΞΗΣ.
    ΧΑΙΡΕΤΕ ΕΝ ΚΥΡΙΩ ΠΑΝΤΟΤΕ.


    Kyprianos Christodoulides

    .. ΕΝΩ ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΙ Γ.Ο.Χ. ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΔΙΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΧΕΙΡΟΤΩΝΙΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΝΕΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΕΣ ΕΔΡΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΞΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΙΕΡΑΡΧΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ, ΤΟΤΕ ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΟΥΝ ΑΓΙΑ ΣΥΝΟΔΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΔΟΞΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΣΟΝΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ

    κχ
    Εμείς οι ΓΟΧ, λέτε, όχι μόνο δεν μπορούμε να συγκροτήσουμε Σύνοδο προς κρίση ή κατάκριση των Καινοτόμων, αλλά είμαστε και όργανα της μασονίας και του Σατανά! Ωραία, πείτε μας λοιπόν εσείς τι Σύνοδο θα συγκροτήσετε ; Σύνοδο του "ανεπίσκοπου" πληρώματος φέρνοντας το παράδειγμα του αγίου Μάξιμου του Ομολογητή ; Αν είναι έτσι, δώστε μας κάποιο δείγμα, όπως ήταν οι Λόγοι του αγίου Μάξιμου, από κάποιον Μοναχό μιμητή του. Τα δικά μου επιχειρήματα σας τα έχω εκθέσει και σας έχω ζητήσει να μου πείτε ποια από αυτά είναι "γεννήματα της - προφανώς κακοποιού - δικό μου αυτό - λογικής μου", όπως τα χαρακτηρίσατε.

    Αν δεν υπήρχε η Σύνοδος των ΓΟΧ, έστω με όσα την βαρύνουν, πού, και τι, θα ήταν σήμερα το ακαινοτόμητο "πάσης επισκοπής Ορθοδόξων" ; Θα υπήρχε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το ακόλουθο σχόλιο κατατέθηκε στην ιστοσελίδα
    http://orthodox-voice.blogspot.gr/2014/07/blog-post_34.html

    Αγαπητέ αδελφέ Κωνσταντίνε,

    Ευχαριστώ για το σχόλιο και συμμερίζομαι τους προβληματισμούς που έχεις. Τους είχα κι εγώ, τώρα πια όχι. Θα εξηγήσω τους λόγους, δίνοντας και την απάντηση στον αγαπητό αδελφό κ. Γεώργιο Γιαννόπουλο. Τον οποίο παρακαλώ να υποπιάσει την γραφή του, αφού, άλλωστε, υμνεί το πανάγιο Πνεύμα. Καλό να θυμάται και τα χαρίσματα του αγίου Πνεύματος.

    Αλλά, έστω, ας το παραβλέψουμε. Είναι νεαρός και δικαιολογείται.

    Λοιπόν, είναι αλήθεια ότι αισθανόμουν φρικτά, όταν πήγαινα να λάβω την θεία Μετάληψη από μνημονευτές των Σεραφείμ, Χριστόδουλων, Ιερώνυμων Β΄. Τι γίνεται εδώ; σκεπτόμουν. Τι είναι αυτοί που εθελοτυφλούν και κωφεύουν σε όλα όσα συμβαίνουν στην Εκκλησία; «Οι της αληθείας, οι της Εκκλησίας», μονολογούσα, και απάντηση δεν έβρισκα.

    Από την άλλη, γνώριζα και το Ακαινοτόμητο πλήρωμα. Όταν όμως άκουγα μνημόνευση "υπέρ πάσης επισκοπής Ορθοδόξων" με έζωναν τα φίδια. Τι είναι πάλι τούτο; έλεγα. Πάσα επισκοπή Ορθοδόξων άνευ επισκόπου πώς συμβιβάζεται; Κάτι δεν πάει καλά, μου έλεγε ο λογισμός.

    Αν καταργήσουμε τον επίσκοπο και στη θέση του βάλουμε το "πάσαν επισκοπή" τι σημαίνει; Σημαίνει ότι αναγορεύουμε το "ανεπίσκοπο" πλήρωμα της Εκκλησίας στον υπέρτατο βαθμό της ιεροσύνης. Έχουμε δηλαδή την πλήρη έκφραση ενός απαράδεκτου θρησκευτικού λαϊκισμού, όπου ο λαός του Θεού άνευ επισκόπου, καθίσταται κυρίαρχος στα θέματα της Εκκλησίας. Βεβαίως, είναι κύριος υπερασπιστής των Δογμάτων και της Εκκλησίας ο λαός. Αλλά υπερασπιστής είναι, δεν είναι ο "καθ΄ ύλην αρμόδιος" της λογικής ποίμνης. Είναι εκείνος ο οποίος εν σώματι θα εγκρίνει, ή θα απορρίψει, την επ΄ αληθεία διδασκαλία της εκκλησιαστικής (θρησκευτικής) αρχής του.

    Αντιλαμβάνεσαι, λοιπόν, αδελφέ Κωνσταντίνε, ότι αυτά τα περί "ακαινοτόμητου πληρώματος" δεν μπορούσα κατ΄ ουδένα λόγο να τα δεχθώ.

    Και πάμε τώρα στους ΓΟΧ, τους οποίους μετά πάθους κατηγορεί ο αδελφός Γεώργιος, επειδή αθέτησαν τους ιερούς Κανόνες και πήγαν κι έφτιαξαν Σύνοδο και συνόδους. Ότι οι ίδιοι αθετούν, για να μη γράφω ότι καταργούν, τους βαθμούς της Ιεροσύνης, αλλά και αυτή την ίδια την Ιεροσύνη, με το "πάσα επισκοπή Ορθοδόξων", δεν το βλέπουν, δεν το καταλαβαίνουν.

    Όπως λοιπόν θα αντιλαμβάνεται (ελπίζω) ο αδελφός Γεώργιος, προκειμένων δυο κακών : Κατάργηση της Ιεροσύνης ή αθέτηση των ιερών Κανόνων, "το μη χείρον βέλτιστο". Άλλο να καταργείς το θεσμό της Ιεροσύνης και έτερο να αθετείς εξ ανάγκης τους ιερούς Κανόνες, που μας απαριθμεί ο αδελφός Γεώργιος.

    Εκ των πραγμάτων και εξ ανάγκης, το επαναλαμβάνω, ήταν οι ΓΟΧ υποχρεωμένοι να φτιάξουν Σύνοδο, αφού είχε περάσει 10ετία σχεδόν - τώρα κλείνουμε εκατονταετία - από την Καινοτομία. Τούτο για δυο λόγους. Ο πρώτος, ότι όλα τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία ήταν δέσμια της πολιτικής ραδιουργίας. Άρα, Ορθόδοξη Σύνοδος υποτελής στη διπλωματία θα ήταν απαράδεκτη και ιδιοτελής. Ο δεύτερος, ότι το διασκορπισμένο λογικό ποίμνιο δεν μπορούσε να παραμένει αποίμαντο, ακατήχητο, έρμαιο πληθώρας αιρετικών διδαχών περί την πίστη.

    Μετά από αυτά δεν είχα άλλη επιλογή και θλίβομαι για την υφισταμένη διαίρεση Ματθαιϊκοί - Χρυσοστομικοί. Δεν είναι δύσκολη η προσέγγιση και αδιαλείπτως προσεύχομαι να επικρατήσει η σύνεση μεταξύ των δυο πλευρών και ακολούθως η ένωση. Το θέμα της εγκυρότητας ή ακυρότητας των Μυστηρίων έργω αποδεικνύει ο βίος ενός εκάστου. Ειδικότερα, όχι αν δέχεται, ή όχι, έγκυρα ή άκυρα τα Μυστήρια, αλλά αν δέχεται, ή όχι, την ολέθρια Καινοτομία και την παραμονή του σε εκκλησία, που έχει κόψει κάθε δεσμό με την αλήθεια. Οι Ματθαιϊκοί είναι εγγύς, καιρός να πάψουν να είναι πεισματάρηδες και ας επαναλαμβάνουν διαρκώς το «Πάντα τὰ ἔθνη ἐκύκλωσάν με, καὶ τῷ ὀνόματι Κυρίου ἠμυνάμην αὐτούς». Ποτέ άλλοτε δεν ήταν τόσο επίκαιρο.

    Ὑπεραγία Θεοτόκε σῶσον ἡμᾶς
    κυπριανός χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεωργιος Γιαννόπουλος
    ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΚΑΙ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΕΙ ΣΥΝΟΔΟ ΑΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΝΑ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ.

    ΜΗΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΣΥΝΟΔΟ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΑΣ - ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΤΟΥΝ - ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΞΕΤΑΣΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ
    ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΤΕ? ΚΑΝΑΤΕ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ? ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΤΟΥ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΣΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΕ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΜΕ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΟΔΟ. ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΟΛΑ ΕΣΕΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΡΟΤΟΥ ΟΜΩΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΑ ΕΙΣΤΕ ΜΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΠΛΗΘΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΑΦΘΟΝΕΣ ΙΕΡΑΡΧΙΕΣ ΚΑΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΩΝ.

    Κυπριανός Χριστοδουλίδης

    Όταν με τη βοήθεια του αγίου Θεού συγκληθεί Πανορθόδοξη Οικουμενική Σύνοδος βάσει των ιστορικών προδιαγραφών και των δεδομένων που θέσατε, τότε εσείς να καταθέσετε τα δικά σας επιχειρήματα κι εμείς θα έχουμε τα δικά μας. Την απάντηση της Συνόδου αυτής θα τη σεβαστούμε απόλυτα, όπως τη σεβάστηκαν οι εικονόφιλοι, που είχαν γίνει - τί σύμπτωση ! - οκτώ κομμάτια.

    Εν τω μεταξύ, επειδή μπορεί να έχουμε αποδημήσει εις Κύριον μέχρι συγκλήσεως της Συνόδου, εσείς να έχετε μαζί σας τα δικά σας δικαιολογητικά απολογίας επί του φοβερού βήματος, όπως το ίδιο θα κάνουμε κι εμείς. Ποια θα είναι η απάντηση, άλλοι να πορευθούν εις ανάστασιν ζωής και έτεροι εις ανάστασιν κρίσεως, όπου ήδη εσείς μας έχετε εξαποστείλει, τούτο επαφίεται στην κρίση του Δικαιοκρίτη αγίου Θεού.

    Εν τιμή και αγάπη
    κυπριανός χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. - ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

    Προς τον κυριο Κυπριανο :
    Κυριε κυπριανε μας κατηγορεις επειδη με την χαρη του Θεου προσπαθουμε να κρατησουμε την καλη ομολογια της πιστεως νομιμα. Τι να κανουμε αυτη ειναι η αληθεια. Ο καθε ενας ας αγωνισθει οσο μπορει για να λαμψει η Ορθοδοξια.Οτι μπορουμε κανουμε για την αληθεια του Χριστου παρα τις αμαρτιες μας

    - Κυπριανός Χριστοδουλίδης

    Αγαπητέ κύριε Γιαννόπουλε,
    Αν ξαναδιαβάσετε αυτά που σας έχω γράψει και αυτά που εσείς γράψατε, θα δείτε ποιος κατηγορεί ποιον.
    Τους Παλαιοημερολογίτες τους βγάλατε όλους παρασυναγωγή του Σατανά, Μασόνους και Οικουμενιστές. Πείτε ποια κατηγορία ή μομφή απέδωσα στο ακαινοτόμητο πλήρωμα, στο οποίο υπάγεστε και υπερασπίζεστε. Και, τέλος πάντων, ποιο είναι αυτό το ακαινοτόμητο πλήρωμα ; Ποίμνη που έχει σκορπίσει παύει να λογαριάζεται ως τοιαύτη.

    Λέτε ότι "με τη Χάρη του Θεού προσπαθείτε να κρατήσετε την καλή ομολογία". Δεν παραλείπετε όμως να διαολοστέλνεται τους Παλαιοημερολογίτες. Δεν μας φτάνουν οι άλλοι, έχουμε και τα δικά σας ... ευχολόγια. Σας ρωτώ, μπορεί αυτό να λογιστεί καλή ομολογία, έχουσα μάλιστα Χάρη ;

    Μας κατηγορείτε ότι αθετήσαμε τους ιερούς Κανόνες, αλλά ξεχνάτε ότι άλλοι, όταν προκλήθηκαν από δυνάμει (θεωρητικές) κακοδοξίες, παρέκαμψαν κι αυτήν ακόμη την Καινή Διαθήκη. Για παράδειγμα, ο Μέγας Αθανάσιος ήταν εισηγητής του ομοουσίου, ο δε Θεόδωρος Στουδίτης, κατά την Εικονομαχία, διέπραξε το τόλμημα να ταυτίζει την εικόνα - κατά την υπόσταση βέβαια - με το λόγο : "Ούχ άλλο τι εστίν η του Χριστού εικών, ή Χριστός" και αλλού, "Χριστόν την του Χριστού εικόνα λέγομεν". Θα τον κατηγορούσατε για ειδωλολάτρη, ή θα λέγατε ότι, η θεωρία του Λόγου έργω ποιεί την Εικόνα; "Λόγου δυνάμει έργω ποιείται εικών", για να το γράψω διαφορετικά.

    Η θεωρία η δική μας, ήταν η θεωρία των Οικουμενικών Συνόδων, όταν και όσο υπήρχε η καθ΄ ημάς Οικουμένη. Αυτή πλέον δεν υπάρχει. Έγκαιρα αντιληφθήκαμε τι είχαμε να αντιμετωπίσουμε και έργω πράξαμε αυτό που έπρεπε να γίνει, για να ερχόσαστε τώρα εσείς, υπερακοντίζοντας κι αυτούς ακόμη τους καινοτόμους, να μας κατηγορείτε ότι πέσαμε σε δαιμονική πλάνη και πλείστα άλλα. Πείτε μας, αν δεν είμαστε εμείς, που θα βρισκόταν σήμερα το ακαινοτόμητο πλήρωμα; Θα υπήρχε;

    Νομίζω, πολλά έγραψα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. - Γ.Γ. Με λιγα λογια κυριε κυπριανε θελετε να δωσετε καινουργεια νεο-πατερικη και μετα-πατερικη γραμμη στον κοσμο

    - κχ. Μήπως νεοπατερικός και μεταπατερικός ήταν ο Μέγας Αθανάσιος (ομοούσιο) ή ο άγιος Θεόδωρος Στουδίτης ("Ούχ άλλο τι εστίν η του Χριστού εικών, ή Χριστός"), όταν εισηγήθηκαν τα εντός παρενθέσεων ;

    - Γ,Γ. Εσεις δεν χρειαζεστε ουτε την Αγια Γραφη ουτε τους Ιερους Κανονες ουτε τους Αγιους Πατερες. Σας αρεσει πολυ η αντικανονικοτητα η παρανομια και η αντιπατερικοτητα, θελετε μαλον να αρωστησουν οι υγιεις Ορθοδοξοι για να εχετε παρεα.

    - κχ. Αν παρακολουθείτε τα κατά καιρούς γραφόμενά μου, θα δείτε αν έχω ανάγκη την αγία Γραφή, τους ιερούς Κανόνες, τους άγιους πατέρες. Όσο γι΄ αυτό που γράψατε - σε γιατρό σημειωτέον - ότι θέλω να αρρωστήσω τους ορθόδοξους για να έχω παρέα (μήπως θέλατε να πείτε πελατεία ;) να σας απαντήσω : Όσο υπάρχουν πιστοί όπως εσείς, να μην ανησυχείτε καθόλου. Αφήστε την ανησυχία σε μας, που ό,τι κάνουμε, το κάνουμε εντελώς αφιλοκερδώς. Τα χέρια μας είναι πάντα πάνω στο τραπέζι και ουδέποτε κάτω.

    - Γ.Γ. Δεν θελετε κυριε κυπριανε την αληθεια που ειναι Αγιο-Πνευματικη και σας αρεσουν οι σοφιστειες σας που οδηγουν σε αδιεξοδα.

    - κχ. Βοηθήστε με, εμένα και τους αναγνώστες. Δώστε μας ένα παράδειγμα σοφιστειών, ή κάποιο που να οδηγεί σε αδιέξοδα.

    - Γ.Γ. Κυριε κυπριανε δεν γινεται εγω να σας μεταφερω τους Κανονες του Παναγιου Πνευματος και την Πραξη των Πατερων και εσεις να λετε οτι σας κατεβει

    - κχ. Για την μεταφορά σας ευχαριστώ, αν και αυτή συνοδεύεται με διαολόστελμα, επειδή λέω ό,τι μου κατεβαίνει στο κεφάλι. Ποιο είναι αυτό, μου λέτε ;

    - Γ.Γ. εγω γιατι δεν λεω την γμωμη μου και κανω μονο μεταφορα?

    - κχ. Επειδή κάτι λείπει. Οι Οικουμενικές Σύνοδοι συγκαλούνταν για να εξετάσουν θεολογικές προτάσεις, που δεν φαίνονταν συμβατές όχι τόσο με το γράμμα, αλλά με το πνεύμα (Πνεύμα) της αγίας Γραφής. Για παράδειγμα, κτίσμα δεν μπορούσε να είναι ο ενανθρωπήσας Θεός (και Άνθρωπος), όπως έλεγε ο Άρειος. Έτσι έγινε δεκτό το ομοούσιο, του θεοφώτιστου Μεγάλου Αθανασίου, που δεν υπάρχει πουθενά στην αγία Γραφή. Ο Άρειος είχε υπέρ αυτού το " 7 ἀλλ' ἑαυτὸν ἐκένωσε μορφὴν δούλου λαβών, ἐν ὁμοιώματι ἀνθρώπων γενόμενος, 8 καὶ σχήματι εὑρεθεὶς ὡς ἄνθρωπος " (Φλ. β΄). Ο Άρειος ήταν εισηγητής της λίαν κακόδοξηςς θεωρίας ότι ο Κύριος ήταν κτισμα, ομοίωμα ανθρώπου 6 ὃς ἐν μορφῇ Θεοῦ ὑπάρχων.
    Ερώτηση : Είναι αυτά "ό,τι μου κατεβαίνει στο κεφάλι" ; Είναι σοφιστεία που οδηγεί σε αδιέξοδα ;

    ΣΥΝΕΧΕΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ

    Εσείς επιμένετε να θέλετε σύγκληση Συνόδου (οικουμενική δεν μπορεί να γίνει, αφού η καθ΄ ημάς Οικουμένη έπαψε να υπάρχει μετά το Σχίσμα) για να δώσει απάντηση σε ήδη δεδικασμένα και καταδικασμένα θέματα. Προ αυτού του φαινομενικού και ουσιαστικού αδιεξόδου τι άλλο μπορούσαν να κάνουν οι ΓΟΧ ; Μήπως έπρεπε να περιμένουν τις πύρινες γλώσσες του αγίου Πνεύματος ; Μα αυτό έγινε, να ξαναγίνει πάλι, όσο κι αν το ευχόμαστε, δεν πρόκειται να γίνει. Η πίστη μας είναι πλέον υποστατή ελπίδα και με αυτή ελέγχουμε όσα πολλοί δεν βλέπουν. Παράδειγμα έστω, η επανεμφάνιση του Τιμίου Σταυρού.

    - Γ.Γ. Εσεις μεσω μιας ταπεινολογιας εχετε ενα υπερηφανο εγωισμο που σας υπαγορευει να αλλαξετε την παραδοση των Αγιων Συνοδων να κανετε καινοτομιες αντικανονικες και καινουργεια σχηματα αντιπατερικα στην Αγιο-Πνευματικη Πραξη της Ορθοδοξου Ανατολικης Εκκλησιας.

    - κχ. Για τους χαρακτηρισμούς που μου αποδίδεται σας ευχαριστώ. Όχι όμως και για το ότι θέλω να αλλάξω την Παράδοση των αγίων Συνόδων με καινοτομίες αντικανονικές και σχήματα αντιπατερικά. Ποιος είμαι εγώ, που μπορώ να κάνω τέτοια πράγματα ; Αλλά και να μπορούσα, δεν θα τα έκανα. Μια φωνή στο Διαδίκτυο, είναι μια σταγόνα νερό στον ωκεανό. Να πλημμυρίσει και να μας πνίξει, δεν γίνεται.

    - Γ.Γ. Γιαυτο και δεν αντεχετε ουτε ενα λεπτο στο Ακαινοτομητο ενω για εσας με αυτα που λετε καλα ειστε εκει σε μια παραταξη της αρεσκειας σας.

    - κχ. Ότι αντέχω, φαίνεται. Είναι fact. Αν δεν άντεχα - τον πόνο, αγαπητέ - δεν θα καθόμουν να σας γράφω.

    Με τιμή και αγάπη
    κυπριανός χ

    Υστερόγραφο
    Πάντα να θυμόσαστε - όλοι και όχι μόνο εσείς - το "όσο με συγχωρείς, τόσο περισσότερο σε μισώ". Γι΄ αυτό ο διάβολος είναι και παραμένει αμετανόητος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο χρήστης ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ( http://orthodox-voice.blogspot.gr/2014/07/blog-post_34.html )

    Δεν θα ασχολειθουμε αλλο με τον κυριο χριστοδουλιδη διοτι εμεις του μιλαμε Ιεροκανονικα και συμφωνα με την πρακτικη των Αγιων Πατερων τι γινοτανε στις Συνοδους και ο κυριος χριστοδουλιδης μιλαει για θεματα ασχετα χωρις να καταλαβαινουμε τι λεει ( μπλεκει την ρωσια τον κανταφι την cia τους κουμουνιστες τον σανταμ ) και δεν βγαζουμε καποιο νοημα. Μαλον επειδη χαθηκε ο ανθρωπος αρχισε τα διαστημικα.

    Kyprianos Christodoulides ( http://orthodox-voice.blogspot.gr/2014/07/blog-post_34.html )

    Εν Χριστώ αδελφέ και αγαπητέ κύριε Κωνσταντίνε,

    Στον επίλογο όσων έγραψα και είχατε την ευγενή καλοσύνη να δημοσιεύσετε, θα ήθελα να συμπληρώσω τα κατωτέρω.

    Η λοιμική νόσος του σιωνισμού έχει δυο σκέλη με τα οποία προοδεύει. Το ένα είναι να χρησιμοποιεί άτομα με υψηλό δείκτη νοημοσύνης - στην πραγματικότητα πρόκειται περί βλακών - έχουμε την περίπτωση με τους μικρονοϊκούς αριθμομνήμονες - για τις θεωρητικές προτάσεις της. Το έτερο σκέλος είναι να χρησιμοποιεί άτομα χαμηλών κοινωνικών στρωμάτων, που δεν είναι ικανά σε θεωρητικές αναλύσεις και παρακαλώ, μη με κατηγορήσει κανείς ότι με αυτό τάσσομαι υπέρ των ταξικών διακρίσεων.

    Τα άτομα αυτά, επειδή αδυνατούν να αρθρώσουν ίδιο λόγο, δηλαδή δεν έχουν την ικανότητα να διατυπώσουν, ή και εκφράσουν, τη γνώμη τους, αρκούνται να επαναλαμβάνουν καταξιωμένες και λογικά αδιαπραγμάτευτες γνωματεύσεις άλλων. Γνωματεύσεις τις οποίες οφείλουμε, και δευτερευόντως, να συνεκτιμούμε ανάλογα με τα συμβαίνοντα της εποχής.

    Θέλω με αυτό να πω ότι, δεν ήταν αμέτοχη η περιρρέουσα κοινωνική - οπωσδήποτε και πολιτική - ατμόσφαιρα. Δεν ήταν όμως αιτία προσαρμογής, ώστε να ισχυριστεί κάποιος, οι γνωματεύσεις αυτές είχαν ευκαιριακό ή εποχιακό χαρακτήρα. Ή ακόμη και ιδιοτελή σκοπιμότητα. Ήταν γνωματεύσεις αρχών και αξιών μέσα στα δρώμενα μιας συγκεκριμένης εποχής, τα οποία δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε λεπτομερώς.

    Θα παρακαλούσα λοιπόν, όποιος τυχόν διαβάσει αυτά που έγραψα, να το λάβει τούτο σοβαρά υπόψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους