«Είχα την ευκαιρία να φωτογραφίσω την συγκλονιστική στιγμή της
γέννησης του μικρού και την παράδοση του στους δύο γονείς του που
αδημονούσαν να τον κρατήσουν στα χέρια τους. Πέρασα πολλές ώρες στο
δωμάτιο του νοσοκομείου όπου περιμέναμε μαζί την ώρα που η παρένθετη
μητέρα έφερνε στον κόσμο το μωράκι. Στιγμές μετά τη γέννηση οι δυο τους
κράτησαν τον Milo στα χέρια τους. Κατέγραψα με τον φακό μου στα
πρόσωπα τους τα συναισθήματα που κάθε γονιός έχει όταν γεννιέται το
παιδί του. Οι δύο άντρες μίλησαν με την γυναίκα που έφερε στον κόσμο το
παιδί για τις λεπτομέρειες της γέννας και έχουν εκπαιδευτεί για την
ανατροφή του παιδιού τους», έγραψε η φωτογράφος στο προφίλ της στο
Facebook.
Αυτά μας είπε η φωτογράφος, ότι κατέγραψε τα συναισθήματα των γονέων. Αν τώρα ρωτήσετε ποιοι ήταν οι γονείς, και πάλι, η φωτογραφία μας το λέει. Οι "γονείς" - τώρα πρέπει να συνεννοούμαστε με λέξεις εντός εισαγωγικών - είναι άνδρας και ... άνδρας, αφού αυτό επιβάλλουν πλέον οι διεθνείς νόμοι περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Δεν πρέπει, κατά τις εντολές της νέας παγκόσμιας ηθικής και δεοντολογίας, να κάνουμε διακρίσεις. Πρέπει να είμαστε ανεκτικοί και ανεκτοί στην διαφορετικότητα.
Και οπωσδήποτε είμαστε.
Υπάρχει όμως και μια λεπτομέρεια, όσον αφορά στα συναισθήματα και το κλάμα των δυο - του αυτού φύλου - γονέων. Ότι τα δικά τους δάκρυα είναι και θα παραμείνουν καυτά. Εκεί που θα πάνε οι δυο αυτοί "γονείς" - είπαμε, συνεννοούμαστε πλέον με λέξεις εντός εισαγωγικών - όταν, όπως όλοι, αναχωρήσουν από αυτό τον μάταιο κόσμο, τα δάκρυα αυτά θα τους καίνε, θα είναι κάρβουνα αναμένα, που θα στάζουν από τα μάτια τους. Δεν αποκλείεται να συμβάλλει σ΄ αυτό και ο αποκτηθείς απόγονος.
Τούτο είναι βέβαια υπόθεση. Υπόθεση όμως δεν είναι ότι τα δάκρυα κάποιων άλλων, που και αυτοί εκφράζουν τα συναισθήματά τους κλαίοντες, διαφέρουν κατά πολύ από αυτά των δυο - ιδίου φύλου - γονέων. Τα δάκρυα των άλλων είναι ύδωρ καθαρτικό, ύδωρ που υψώνει και λαμπρύνει κάθε ψυχή ζώσα, σβήνοντας την πυράκτωση της διαστροφής αυτής, κυρίως δε, των ανόσιων εμπνευστών και συνεργών της. Αυτή είναι η διαφορά των μεν, από τους δε. Παράλληλα, όμως, απογοητευτικό είναι για τους εμπνευστές και διαφημιστές αυτής της αφύσικης θεσμικής πλέον γονεϊκής εκδοχής, η πλήρης απόρριψη του ιστορικο-θρησκευτικού συμβάντος με τα Σόδομα και τον Λωτ.
Αλλά ξεχάστηκα, όλα υπόκεινται στους νόμους της εξελικτικής θεωρίας. Οι εισηγητές των νέων οικογενειακών προτύπων είναι αυτής της κατηγορίας των θηλαστικών.
Ἁγίω Πνεύματι πᾶσα ψυχὴ ζωοῦται, καὶ καθάρσει ὑψοῦται λαμπρύνεται, τὴ τριαδικὴ Μονάδι ἱεροκρυφίως.
Αυτά μας είπε η φωτογράφος, ότι κατέγραψε τα συναισθήματα των γονέων. Αν τώρα ρωτήσετε ποιοι ήταν οι γονείς, και πάλι, η φωτογραφία μας το λέει. Οι "γονείς" - τώρα πρέπει να συνεννοούμαστε με λέξεις εντός εισαγωγικών - είναι άνδρας και ... άνδρας, αφού αυτό επιβάλλουν πλέον οι διεθνείς νόμοι περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Δεν πρέπει, κατά τις εντολές της νέας παγκόσμιας ηθικής και δεοντολογίας, να κάνουμε διακρίσεις. Πρέπει να είμαστε ανεκτικοί και ανεκτοί στην διαφορετικότητα.
Και οπωσδήποτε είμαστε.
Υπάρχει όμως και μια λεπτομέρεια, όσον αφορά στα συναισθήματα και το κλάμα των δυο - του αυτού φύλου - γονέων. Ότι τα δικά τους δάκρυα είναι και θα παραμείνουν καυτά. Εκεί που θα πάνε οι δυο αυτοί "γονείς" - είπαμε, συνεννοούμαστε πλέον με λέξεις εντός εισαγωγικών - όταν, όπως όλοι, αναχωρήσουν από αυτό τον μάταιο κόσμο, τα δάκρυα αυτά θα τους καίνε, θα είναι κάρβουνα αναμένα, που θα στάζουν από τα μάτια τους. Δεν αποκλείεται να συμβάλλει σ΄ αυτό και ο αποκτηθείς απόγονος.
Τούτο είναι βέβαια υπόθεση. Υπόθεση όμως δεν είναι ότι τα δάκρυα κάποιων άλλων, που και αυτοί εκφράζουν τα συναισθήματά τους κλαίοντες, διαφέρουν κατά πολύ από αυτά των δυο - ιδίου φύλου - γονέων. Τα δάκρυα των άλλων είναι ύδωρ καθαρτικό, ύδωρ που υψώνει και λαμπρύνει κάθε ψυχή ζώσα, σβήνοντας την πυράκτωση της διαστροφής αυτής, κυρίως δε, των ανόσιων εμπνευστών και συνεργών της. Αυτή είναι η διαφορά των μεν, από τους δε. Παράλληλα, όμως, απογοητευτικό είναι για τους εμπνευστές και διαφημιστές αυτής της αφύσικης θεσμικής πλέον γονεϊκής εκδοχής, η πλήρης απόρριψη του ιστορικο-θρησκευτικού συμβάντος με τα Σόδομα και τον Λωτ.
Αλλά ξεχάστηκα, όλα υπόκεινται στους νόμους της εξελικτικής θεωρίας. Οι εισηγητές των νέων οικογενειακών προτύπων είναι αυτής της κατηγορίας των θηλαστικών.
Ἁγίω Πνεύματι πᾶσα ψυχὴ ζωοῦται, καὶ καθάρσει ὑψοῦται λαμπρύνεται, τὴ τριαδικὴ Μονάδι ἱεροκρυφίως.
Αυτοί οι δυό "γονείς" γιατί είναι γυμνοί; Το γέννησε κανένας απ᾿ τους δυό;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦαντάζομαι, ήταν οι λόγοι της ούτω αποκαλούμενης creative photography, καθόσον οι ίδιοι creative (δημιουργικοί) reasons (λόγοι) φτιάχνουν αυτού του είδους τα γονεϊκά πρότυπα. Και για όποιον δεν γνωρίζει, creative photography (: δημιουργική φωτογραφία) σημαίνει fake photography. Εικονική πραγματικότητα, με άλλα λόγια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιο.
Εχω μεινη....Αν και γνωριζα για τον νομο κλπ αυτη η φωτο με εστειλε κανονικα...Τελωςπαντων δικαιωμα τους ειναι δεν εχουμε δικαιωμα να κρινουμε κανεναν θα πω μονο για την γυμνια τους.....Ετσι κανουν καιμε την μητερα για να εχει το νεογεννητο την πρωτη τρυφερη επαφη μαζι της το ακουμπανε στο στηθος της.....Καλημερα σας
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι εγώ έχω μείνει (ρήμα). Βεβαίως και είναι δικαίωμά τους, όχι όμως και να διαφημίζουν την παρά φύση διαστροφή λόγω δημοκρατικότητας και αγαπητικότητας. Αλλά τι να τους πει κανείς, αφού διεστραμμένοι άνθρωποι κρατούν στα χέρια τους το μέλλον του πλανήτη, των παιδιών μας και όλης της ανθρωπότητας ; Άλλωστε, με την ψήφο μας γίνονται όλα αυτά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιο.