Προλογικό από κυπριανός χ
Επειδή, ενδεχομένως, ήθελε υποστηριχθεί ότι τα ακολουθούντα είναι απαύγασμα νοσούσης και εμπαθούς διανοίας, θα παρακαλούσα να μου υποδειχθούν τα λάθη των κατατιθέμενων απόψεων - όχι θέσεις, ούτε εκτιμήσεις - προς διόρθωση και οικοδομή του γράφοντος.
Από το ιστολόγιο http://orthodox-voice.blogspot.gr/2014/09/kyprianos-christodoulides.html
Ο αδελφός μας Γεώργιος Γιαννόπουλος γράφει:
Δεν ειναι πολυ μα παρα πολυ περιεργο που δυο συνοδοι αντιθετοι με μεγαλη εκκλησιολογικη κοντρα για το θεμα της εγκυροτητας των μυστηριων των καινοτομων και για την επαναληψη του βαπτισματος των νεο- ημερολογιτων να φτασουν στην ενωση ενα πρωι χωρις να εξηγησουν στους πιστους τιποτα η ποια ειναι η γραμμη τους απο εδω και περα????? Μηπως βγαινουν τα γραπτα εκ των εσω - " η επερχομενη μεγαλη θλιψη της εκκλησιας "??? Ενωση με ολες τις εκκλησιολογιες ανακατεμενες με οικουμενιστικη συνταγη απο τους " βαθμοφορους" παραταξιακους του τεκτονικου μηχανισμου??? Και κανενας γνησιος παραταξιακος οπαδος δεν μιλαει στο διαδυκτιο για την γραμμη που εχει τωρα η συνοδος καλλινικου. Πηραν ειδικες εντολες οι οπαδοι (θυματα) μπλοκερ των παραταξεων και ησυχασαν αποτομα. Οι μπλοκερ των παραταξιακων επισκοπων δεν εχουν "ευλογια "απο τους "βαθμοφορους" των στοων να μιλανε για την εκκλησιολογια της συνοδου. Και εγκυρα και ακυρα τα μυστηρια η μονο εγκυρα η μονο ακυρα η μονο εγκυρα και οχι ακυρα η μονο ακυρα και οχι εγκυρα. Οτι θελει ο καθενας διαλεγει και παιρνει.
Δ Ι Α Λ Ε Χ Τ Ε
Προς τον κ. Γιαννόπουλο,
"Οι μπλόκερ των παραταξιακών επισκόπων δεν έχουν "ευλογία" από τους "βαθμοφόρους" των στοών να μιλάνε για την εκκλησιολογία της συνόδου. Και έγκυρα και άκυρα τα μυστήρια, μόνο έγκυρα, μόνο άκυρα, μόνο έγκυρα και όχι άκυρα, μόνο άκυρα και όχι έγκυρα."
κχ
Μάλιστα, οι παραταξιακοί μπλόκερ δεν έχουν πάρει ευλογία από τους βαθμοφόρους - των στοών, αφού έτσι το θέλει ο κ. Γιαννόπουλος - και οι ανένταχτοι και μη παραταξιακοί μπλόκερ, έχουν πάρει ευλογία από την κεφαλή τους, ή από απροσδιόριστους και ακαθόριστους βαθμοφόρους διόδων και τριόδων, με απώτερο στόχο τη μεγάλη στοά που επιγράφεται : Εκκλησιολογία, και έκαστος γράφει ό,τι του κατεβαίνει. Σημείωση, προσπάθησα να σουλουπώσω τις παλιλλογίες σας.
Μήπως μπορεί ο κ. Γιαννόπουλος να μας πει, ποιος πατέρας, ή πατέρες, μίλησαν ή έγραψαν ποτέ για "εκκλησιολογία"; Το θέμα των Εικόνων τι ήταν τελικά ; Εκκλησιολογικό ή Δογματικό ; Αν δεν ήταν δογματικό και ήταν εκκλησιολογικό, υπήρχε λόγος να συγκληθεί Οικουμενική Σύνοδος ; Τα αφορώντα στην Εκκλησία, άρα και στη θεία Λατρεία, δεν άπτονται και δεν αφορούν, τελικά, στο Δόγμα ;
Θα πρέπει ο κ. Γιαννόπουλος και οι περί αυτόν, να καταλάβουν ότι η καθ΄ ημάς εκκλησιολογία, ήγουν τα αφορώντα στην Εκκλησία και πάντα τα καθ΄ ημάς περί Εκκλησίαν σχετιζόμενα και τελούμενα, δεν αφίστανται του Δόγματος. Με αυτή την έννοια, η διαφορά μεταξύ των κοιμηθέντων πατέρων Χρυσοστόμου και Ματθαίου είναι ουσιαστικά ανύπαρκτη. Τα τελούμενα Μυστήρια των καινοτόμων είναι μεν κατά πράξιν έγκυρα, κατά θεωρίαν όμως είναι άκυρα. Τα αχρηστεύει, δηλαδή καθιστά ανίσχυρη την θεία Χάρι, ο συνεορτασμός μετά των αιρετικών, ως αποτέλεσμα θεωρητικών εκχωρήσεων, άρα, και πρακτικών εκπτώσεων.
Παράδειγμα, τι σημασία έχει αν η εκπόρευση του αγίου Πνεύματος είναι εκ του πατρός ή εκ του φιλιόκβε ; Τι σημασία αν προσκυνάμε εικόνες ή αγάλματα ; Τι σημασία έχει αν πάμε 13 μέρες μπροστά ή αν μείνουμε πίσω. Ποια η διαφορά μεταξύ τριττής κατάδυσης και ραντισμού ;
Ας περιοριστούμε σ΄ αυτά. Σημασία έχει ότι συνεορτάζουμε με μόνη εξαίρεση το Πάσχα. Δεν θα αργήσει να αρθεί και αυτό το εμπόδιο. Οι κεφαλές βρίσκονται στη φάση της επεξεργασίας.
Όπως βλέπετε, κ. Γιαννόπουλε, εκκλησιολογική κόντρα μεταξύ των πατέρων Χρυσοστόμου και Ματθαίου δεν υπάρχει. Άλλοι ήταν οι λόγοι, που προκάλεσαν την ένταση και επιδείνωσαν τη διαφορά. Και ακόμη, κ. Γιαννόπουλε, καιρός να εννοήσετε και τούτο. Όλοι οι αιρετικοί ήταν κατά πάντα Ορθόδοξοι, ως προς τον προηγηθέντα βίο τους. Με έγκυρα Μυστήρια είχαν βαπτισθεί και χρισθεί ιεράρχες. Όταν όμως άρχισαν να διαδίδουν τις πλανεμένες διδασκαλίες τους, έγιναν άλλοι άνθρωποι. Αυτό δεν συνέβη με τους κοιμηθέντες πατέρες Ματθαίο και Χρυσόστομο. Καιρός να το καταλάβουμε, ασχέτως αν αυτό δεν εξυπηρετεί τους περιφερόμενους εντός διόδων και τριόδων, λέγοντας και γράφοντας έκαστος ό,τι κατά διάνοιαν έχει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους