Καθυστερημένα σας απαντώ σε κάτι δικό σας http://amethystosbooks.
"Ανεκαλύφθη Ορθόδοξο Συναίσθημα
Γνωστός Έλληνας Επιστήμων και Ιατρός ο κύριος Κυπριανός Χριστοδουλίδης μετά απο επίμονες μελέτες ανακάλυψε την ύπαρξη Ορθοδόξου συναισθήματος. Η ανακοίνωση της ανακαλύψεως είναι η εξής ... " κλπ.
Θα έπρεπε να διαβάζετε, αυτά που γράφω και εσείς σχολιάζετε, με κεκαθαρμένο συναίσθημα και όχι ακάθαρτο. Δεν είναι δική μου ανακάλυψη (sic) το ορθόδοξο συναίσθημα. Είναι, τολώ να γράψω, η αυτονόητη προέκταση του "καρδίαν καθαράν κτίσον εν εμοί ο θεός" και τα εξής. Δηλαδή, η περιτομή καρδίας κατά τον Απ. Παύλο. Αν κάνω λάθος διορθώστε με, φροντίζοντας το λεξιλόγιο που χρησιμοποιείτε.
Και ως προς αυτό http://amethystosbooks.
Σχόλιο (σ.σ. δικό σας) : "Πώς είναι δυνατόν να μήν καταλαβαίνουν οι Χριστιανοί ότι ο Χριστοδουλίδης δέν έχει καμμία σχέση με τον Ενσαρκωμένο Χριστό. Όπως ομολογεί και ο ίδιος είναι ένας θρησκευόμενος άνθρωπος. Πώς είναι δυνατόν να μήν καταλαβαίνουν οι άνθρωποι πώς ο Χριστοδουλίδης είναι ο μεγαλύτερος κενολόγος της σημερινής Ελλάδος"
Σας απαντώ και πάλι. Ο Δομήτωρ της Εκκλησίας είναι Θεός και άνθρωπος, άρα, διττή και η φύση της Εκκλησίας : Θεία και ανθρώπινη. Αν προεκτείνουμε κατά Θεόν τους λογισμούς και ισχυριστούμε ότι, λέγοντας θρησκεία αναφερόμαστε στην θεία, και με το εκκλησία στην ανθρώπινη διάσταση του θεοσύστατου θεσμού Θρησκεία-Εκκλησία, τότε, ερωτώ, δεν είμαστε συνεπέστεροι στο Δόγμα ; Δόγμα που, ως γνωστόν, έχει καταδικάσει αμετάκλητα τον Μονοφυσιτισμό. Και ερωτώ πάλι : Δεν αποτελεί λαθραία εισβολή η Μονοφυσιτική θέση (π. Ρωμανίδης) να καταργήσουμε τη Θρησκεία και να μείνουμε μόνο με την Εκκλησία; Άλλοι, βεβαια, προτιμούν τη θρησκεία και πολεμούν την Εκκλησία, αλλά τόσο οι μεν, όσο και οι δε, το ίδιο κακό κάνουν. Ο άνθρωπος πλάστηκε εξ αγάπης - ο θεός αγάπη εστί - και αγάπη χωρίς συναίσθημα δεν υφίσταται. Για τα ανθρώπινα γράφω. Υφίσταται όμως η εν πλαστογραφία αγάπη, δηλαδή, η προερχόμενη από ακάθαρτο συναίσθημα (απερίτμητη καρδία).
Υστερόγραφο
Προτίμησα το ημέηλ. Δεν γνωρίζω αν θα το παραλάβετε. Σχολιαστές ανωνυμοεπώνυμοι μου προκαλούν θλίψη, απογοήτευση, ενίοτε και συγκρατημένη αγανάκτηση.
Μετά τιμής
κυπριανός χ
Στούς 2 συνδέσμους τής Δημοσίευσης θά διαβάσετε τί έγραψα καί τά Σχόλια τών αναγνωστών. Ο αναγνώστης ας δώσει εκείνος τήν απάντηση.
ΑπάντησηΔιαγραφή