Αυτά που ακολουθούν από την ιστοσελίδα (facebook) κ. Καλόπουλου.
Kyprianos Christodoulides : Ειλικρινά δεν σας καταλαβαίνω. Αφού ο Θεός της Αγίας Γραφής δεν σας αφορά, η πίστη σας είναι εντελώς αδιάφορη και απορριπτέα, τί θέλετε τότε και ασχολείστε με αυτά τα θέματα ; Εσείς έχετε ξεπεράσει το αίσθημα του φόβου - σημ. τα ζώα πάντως όχι - και ασχολείστε με την "βιβλική θεοφοβία". Ποιος σας έχρισε αρμόδιους να κάνετε άφοβους και ατρόμητους όλους τους ανθρώπους ; Αφήστε τους (βιβλικούς) φοβιτσιάρηδες στην ησυχία τους και αρχίστε εσείς να κάνετε άλματα στο κενό (με αλεξίπτωτο) και ο,τιδήποτε τολμηρό άλλο. Να σημειωθεί ότι και αυτός ο Μακρυγιάννης ήταν "κιοτής", όπως ομολογεί ο ίδιος. Ο δάσκαλός σας ο Λιαντίνης απέδειξε ότι ήταν άφοβος. Τόλμησε, πήρε τα βουνά και βρήκαν το σκελετό του μετά από χρόνια. Κάνετε κι εσείς το ίδιο για να μας αποδείξετε πόσο τολμηροί είσαστε.
GYpetros Seirios : Τι δεν καταλαβαινεις Κυπριανε ; Δεν καταλαβαινεις πως η θρησκεια σας εχει κανει την ζωη μας μανταρα, Υπαρχει κατι που μπορουμε να κανουμε χωρις την ευλογια του παπα ; Για πες μου ομως, εσυ γιατι ασχολεισαι με αυτα τα θεματα, σε καθε αναρτηση Καλοπουλου εισαι ο πρωτος που σχολιαζει, καραουλι εχεις στησει ; # Κυπ.Χρι. : Δεν μας τα λες καλά κύριε Πέτρο. Κανείς δεν σε υποχρεώνει να έχεις την ευλογία του παπά, επειδή και πολιτικό γάμο έχεις, και πολιτική ονοματοθεσία, και πολιτική κηδεία, και την θρησκευτική κατήχηση στα σχολεία μπορείς να μην έχεις για τα παιδιά σου - ήδη αυτή καταργήθηκε, το μάθημα έγινε γενικής θρησκευτικής κατεύθυνσης. Η πολιτική, πλέον, πάντων δεσπόζει, αλλά δεν σας βλέπω να ασκείται την ίδια κριτική κατά της πολιτικής και της δημοκρατίας που μας έχει επιβληθεί. Όποιος είναι αντίθετος τον πετάνε - άλλοι, όχι εσείς - στο καλάθι των αντιεξουσιαστών και αναρχοαυτόνομων.
Όπως λοιπόν τα βάζετε με τον Χριστό της θρησκείας, γιατί δεν τα βάζετε και με τον Θουκιδίδη, λέμε τώρα, της Δημοκρατίας, ή τον Πλάτωνα, ή τον Αριστοτέλη, ή οποιονδήποτε άλλο ; Το γράψαμε, η πολιτική πάντων δεσπόζει και όπου θέλει, όταν την πονά η μέση, λέμε τώρα, παίρνει και τις πατερίτσες της θρησκείας. Ξηλώστε λοιπόν τη θρησκεία και με το ίδιο πάθος, ξηλώστε και την πολιτική. Όχι να τρέξετε αγεληδόν σε λίγες μέρες να ψηφίσετε. Ως προς το "γιατί ασχολείσαι με αυτά τα θέματα του κ. Καλόπουλου", είναι διότι ο ίδιος το ζήτησε. Έγραψε : "Είμαστε εδώ να συνδιαλλαγούμε μαζί και να ορίσουμε τα κακώς κείμενα, που όλους μας απασχολούν". Τι άλλο θέλετε, και θέλεις, λοιπόν ; Δέχτηκα την πρόσκληση και εσείς οι δημοκρατικοί με πετάτε έξω. Δες τι μου γράφουν και θα καταλάβεις ... το θεό τους και τη δημοκρατία τους.
GYpetros Seirios : Κυπριανε, μηπως εχουμε ενα διανοητικο προβληματακι ; Ποιος σε πεταξε εξω ; Η προταση " αν δεν σου αρεσει μπορεις να μην ξαναμπεις" για σενα ειναι ... πεταγμα εξω ; Και σε ξαναρωταω, αφου δεν σου αρεσει, γιατι εχεις στησει καραουλι να προλαβεις να σχολιασεις πρωτος ; Τωρα οσο για τις ασυναρτησιες που εγραψες ως απαντηση σε εμενα, επειδη ζεις στον δικο σου χριστιανικο κοσμο εχεις χασει την μπαλα (λογικο ειναι).Kyprianos Christodoulides : "... μηπως εχουμε ενα διανοητικο προβληματακι ; ". Ναι, όντως, έχουμε.
Μιχάλης Καλόπουλος : Κύριε Κυπριανέ… γιατί δεν μας απαντάτε επί της ουσίας; Γιατί δεν μας λέτε τι τις θέλει όλες αυτές τις κατάρες ο Ιουδαιο-χριστιανικός θεός σας; Μήπως η πρέσα του φόβου είναι που παράγει την ανάγκη της ελπίδας; Μήπως το ελεεινό αυτό εφεύρημα του φοβικού ελπιδεμπορίου είναι η βάση της ουρανόφερτης ελπιδομανίας των θρησκειών;Kyprianos Christodoulides : Ευχαριστώ για την ερώτηση τον κ. Καλόπουλο. Και να σας απαντήσω, όπως βλέπετε, έχετε ολοκληρωμένη άποψη ή γνώμη. Άρα, δεν υπάρχει ουδείς λόγος. Όσον δε για το "ελεεινό εφεύρημα του φόβου", κοινό σε όλο το ζωικό βασίλειο των ανώτερων θηλαστικών, τούτο είναι ένστικτο από το οποίο κανείς δεν ξεφεύγει. Θέλησε να το ξεπεράσει ο μακαρίτης ο Λιαντίνης - και άλλοι - αντιδρώντας με το flight (φυγή) αντί του fight (μάχη), όπως διδάσκει ο Φρόιντ. Αν είναι αυτό στα μέτρα σας, εμένα δεν μου πέφτει λόγος, εκτός αν δεν σας αρέσει ο Φρόιντ. Πάντως και ο Ίρβινγκ Γιάλομ τα ίδια, πάνω-κάτω, γράφει.
Μιχάλης Καλόπουλος : Κύριε Κυπριανέ… τι σχέση μπορεί να έχει το ένστικτο του φόβου, με την μεθοδική καλλιέργειά του; Στην ουσία θα μας απαντήσετε;GYpetros Seirios : ... Αφωνος, ευγε Κυπριανε. Παει εχασες την μπαλα πατριωτη. Να εισαι καλα μ' εκανες και γελασα.Kyprianos Christodoulides : Ε, όχι και άφωνος κύριε Πέτρο. Ο κ. Καλόπουλος θέλει την ουσία του πράγματος, αλλά αν τη γράψω, θα μου πει, όπως κι εσείς, ότι πετάω τη μπάλα πότε στην εξέδρα και άλλοτε κόρνερ. Εγώ δεν παίζω ποδόσφαιρο. Έτσι, μη μου ζητάτε απαντήσεις "επί της ουσίας", που για σας είναι η μεθοδική καλλιέργεια του φόβου. Δεν είναι όμως αυτό που γράψατε η ουσία. Δεν καλλιεργείς κάτι, όταν δεν έχεις τίποτα να καλλιεργήσεις, ή όταν δεν ξέρεις τι θα πάρεις από το σπόρο που ρίχνεις.
Μιχάλης Καλόπουλος : Ο πολιτισμός συνίσταται στην καταπολέμηση, την εκλογίκευση και την καταστολή των περιττών φόβων. Απ’ την άλλη η θρησκεία σας έχει αναλάβει εργολαβία την παραγωγής παντοειδών φόβων, φυσικά με το αζημίωτο! Την διαφορά δεν την βλέπετε; Στην ουσία θα μας απαντήσετε; Γιατί δεν μας λέτε τι τις θέλει όλες αυτές τις κατάρες ο Ιουδαιο-χριστιανικός θεός σας;Kyprianos Christodoulides : Αν θέλετε να σας απαντήσω, πείτε μου ποια είναι η δική σας ουσία του φόβου ; Πότε και πώς άρχισε ο άνθρωπος να φοβάται ; Τι λένε τα βιβλία σας ;
GYpetros Seirios : Ματαιοπονουμε ζητωντας απαντησεις απο εναν δογματικο, να δωσει εξηγησεις.Kyprianos Christodoulides : Εσείς δεν έχετε δόγμα. Ή μήπως έχετε, αλλά δεν το ξέρετε ; Λοιπόν, επειδη για τον γράφοντα δόγμα σημαίνει πίστη, η συζήτηση είναι μάταιη με ανθρώπους οι οποίοι δεν έχουν πίστη.
Συμπληρωματικό. Όποιος θέλει να μάθει τα της πίστεως μπορεί να πηγαίνει στην εκκλησία, ή στο Κατηχητικό, δεν τον υποχρεώνει ουδείς. Αν τα βρίσκει ενδιαφέροντα, μπορεί να εμπλουτίσει τις γνώσεις του, στο τέλος δε, αν δεν του αρέσουν, μπορεί να τα πετάξει. Κανείς δεν θα τον κατηγορήσει, εκτός αν διορίζεται αυτόκλητος παγκόσμιος γενικός εισαγγελεύς, όπως ο κ. Καλόπουλος, εκζητώντας το αίμα των (κακών) διδασκάλων του για τα εγκλήματα ( ποιά ; ) που διέπραξαν οι Χριστιανοί κατά παντός αιρετικού ή αλλόθρησκου. Να σημειωθεί ότι αιρετικοί με ειδωλολάτρες δεν διαφέρουν. Οι Ορθόδοξοι δεν κάψαμε κανένα, ούτε κεφάλια κόβαμε. Σε άμυνα βρισκόμαστε πάντα και σε πόλεμο, που ποτέ δεν προκαλούσαμε εμείς. Μας πολεμούσαν όσοι δεν συμφωνούσαν μαζί μας.
Κύριε Καλόπουλε, επειδή δεν έχω υπόψη μου κάποιο παγκοσμίας εμβέλειας στατιστικό έλεγχο, ο οποίος να καταλογίζει όλα αυτά τα δεινά σε ψυχές και έθνη, που εσείς αποδίδετε "στο ειδύλλιο χριστιανισμού και Ρώμης", θα σας παρακαλούσα να με παραπέμψετε, για να το μάθουμε και να το μάθω. Η επιστημονική έρευνα, όπως είναι αυτή της Στατιστικής, θα καταστήσει περισσότερο αξιόπιστα αυτά που γράψατε και τότε, ίσως, ο γράφων αποφασίσει να συνάψει νέο ερωτικό ειδύλλιο. Αν δεν το κάνετε, τότε απλά μας λέτε γενικά και αφοριστικά την προσωπική σας άποψη και τίποτα περισσότερο.