Tony Vook : Ο Γιαχβε δηλαδη λεει , εγω σου εκανα δωρο τη ζωη και οποτε γουσταρω την παιρνω πισω. Ποτε συφωνησαμε εμεις να παρουμε τετοιου ειδους δωρο ; Aποφασισε αυτος να το παρουμε με το ζορι ; Eσεις κ Χριστοδουλιδη οτι σας δινουν το παιρνετε ; Oταν κανετε δωρα οποτε γουσταρετε τα παιρνετε πισω ;
Kyprianos Christodoulides : ουδείς ασφαλέστερος εχθρός απ' τον ευεργετηθέντα αχάριστο. Εσύ κύριε Αντώνη μόνος σου φύτρωσες ή άλλος σε έσπειρε ; Προτιμάς την απρόσωπη φύση ή τον θεάνθρωπο (ίσον, Θεός κατά την θεότητα και άνθρωπος κατά την ανθρωπότητα) Κύριο Χριστόν Ιησού ( διάβαζε, με το Χριστός δηλώνουμε Θεός Κύριος, με το Ιησούς άνθρωπος ). Ο θεός μας έκανε δώρο τη ζωή, αλλά όταν έρχονται κάτι τύποι, σαν αυτούς του Charlie Hebdo, μας λέει good bye, και βγάζουμε ο ένας τα μάτια του άλλου. Για να μην την πάθουμε λοιπόν, σαν τον Πολύφημο ή τον Οιδίποδα, ξεπάστρευε όλους εκείνους που ήθελαν να μας στραβώσουν για να έχουμε στο τέλος άρχοντα έναν μονόφθαλμο. που θα μας τύφλωνε σα θα γεννιόμαστε. Μερικοί από εμάς έπρεπε να μείνουν με ανοιχτά και τα δυο μάτια.
Δηλαδή, κύριε Αντώνη, όταν μας έφτιαξε ο θεός, έπρεπε μετά να μας ρωτήσει αν συμφωνούμε ή αν δεν συμφωνούμε ; Μήπως το ίδιο ερώτημα υποβάλλατε και στη φύση ; Αν ναί, πείτε μας τί απάντηση πήρατε και που βρίσκετε. Περιμένουμε.
Kyprianos Christodoulides : Και κάτι ακόμη κύριε Αντώνη. Αυτό το "κι εμένα ποιος με ρώτησε", ίσως το θέσατε στους γονείς σας. Δεν ξέρω αν σας έδωσαν αυτή την απάντηση, την οποία έδωσα, όταν δέχτηκα την ερώτηση : Πρίν ήσουν ένα τίποτα και τώρα είσαι ένα κάτι. Τι προτιμάς ; Το τίποτα ή το κάτι ; Απάντηση δεν πήρα, άλλη από ένα ανοιχτό στόμα.
Tony Vook : Φυσικα και θα επρεπε να μας ρωτησει αν συμφωνουμε αφου στους ορους της ζωης οπως εσυ την εννοεις ειναι να μας κανει οτι εκεινος γουσταρει
Kyprianos Christodoulides : Αν παρ΄ ελπίδα καταλάβεις τα παρακάτω, κύριε Αντώνη, θα καταλάβεις (κατά Χάριν) και το "όπως γουστάρει". Και θα το φτιάξεις :
Tony Vook : Δεν ειμαι συναδελφος με καποιον που βαζει το θρησκευτικο σκοταδισμο πανω απο την επιστημη και τη γνωση. Για να ιαθει καποιος πρεπει πρωτα να εχει συνειδηση της καταστασης του. Στη συγκεκριμενη περιπτωση υπνικου παραληρηματος, η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα. Οι οροι ειναι καινοφανεις οταν αφορουν σε μια καινοφανη περιπτωση. ..
Kyprianos Christodoulides : Υπνικό παραλήρημα, κύριε Αντώνη, είναι όρος εντελώς καινοφανής στην ιατρική ορολογία. Εκτός αν έχετε υπόψη τα παραληρήματα των αναδρομιστών από τους αναδρομούμενους. Και τελευταίο, επιστήμη χωριζομένη Θεολογίας κακουργία εστί. Αρκετά έγραψα, εσείς να πάτε στο καλό, εγώ στο κακό - για να σας απαλλάξω από τον κόπο να με διαολοστείλετε, το τελευταίο.
Tony Vook : δεν θα σε στελναμε ποτε εκει που ηδη βρισκεσαι ...υπαρχουν πολυ καλυτερα μερη ...
Kyprianos Christodoulides : Εσείς δεν έχετε πατέρα τον Αβραάμ αλλά το διάβολο, είπε ο Χριστός στους συμπατριώτες του, που στο σταύρωσαν. Ίδιοι είσαστες κι εσείς, μόνο που η φύση είναι ο πατέρας σας. Σκάψατε το κεφάλι του Δια και βγήκατε μέσα απ΄ εκεί. Αστροπελέκια, αυτό προτιμάτε ;
Tony Vook : Αυτα τα ειπε πριν ή αφου καταραστηκε τη συκια ; Kyprianos Christodoulides : Ρώτησε τη φύση
Tony Vook : Κυπριανε μην εκμεταλευεσαι την κατανοηση που δειχνουμε για την κατασταση σου .
Kyprianos Christodoulides : Ευχαριστώ για την κατανόηση, ευνόητο, του "θεός είναι ο ων, ο ην και ο εσόμενος". Το τίποτα είναι ένα τίποτα, αλλά δεν μπορεί "να είναι ένα τίποτα" επειδή είναι κάτι. Είσαι λοιπόν το "ένα κάτι - οντότητα της φύσης". Ρώτησε λοιπόν αυτή την οντότητα "γιατί δεν με ρώτησες, όταν με έφτιαξες ;".
Andrew Mavroudis : Φιλοι μου, σα να ξεφυγαμε απο το θεμα που μας εθεσε ο Μιχαλης Καλοπουλος... Εδω μιλαμε για βρεφοκτονιες. Να προσταζει ο οποιοσδηποτε "θεος" μια βρεφοκτονια δεν δυναται να ειναι "θεολογικο" ζητημα. Ειναι πολιτικο. Σβησε τον αντιπαλο σου ολοκληρωτικα! Να μην εχει απογονους πια και συ σαν λαος δε θα εχεις πια αντιπαλο. Το να πακεταρουμε "θεολογικα" την βρεφοκτονια και να την δικαιολογουμε σαν θελημα θεου ειναι εγκλημα κατα της ανθρωποτητας. Παμε πιο πισω ομως... Η θυσια του Αβρααμ. Να πως δικαιολογει τον απολυτο δογματισμο και την υποταγη ο Γιαχβε ο ελεεινος. Η ψυχη που σου εδωσα ειναι δικη μου και οποτε μου γουσταρει την παιρνω πισω. Και εφ' οσων οι Εβραιοι ειστε ο εκλεκτος λαος μου (children of a lesser God), οταν προσταζω μια βρεφοκτονια θα το κανετε! Εδω θυσιασε το ιδιο το παιδι του τον Ιησου! Τι; Απο αγαπη για τον ανθρωπο; Οχι! Μονο για να επιφερει την ενοχη (guilt) και την συνεπαγομενη υποταγη. Τα χαλια δηλαδη του Κρονου (που ειναι η αυθεντικη μορφη του Γιαχβε). Να θυσιαζει ο γονιος το παιδι του ειναι ΥΒΡΙΣ στους συμπαντικους και φυσικους νομους!
Tony Vook : Εκτος από κατανόηση χρειάζεσαι και ιαση, αλλα μην περιμενεις θαυματα
Kyprianos Christodoulides : Η θυσία του Αβραάμ απευθύνεται, θα έλεγα είναι απάντηση, στους Κρονο-λάτρες της εποχής. Ειναι προεικόνιση της θείας Ενανθρώπησης και της οριστικής, κατόπιν αυτής, σταυρικής Θυσίας, όπου ο θάνατος νικάται κατά κράτος και το απόλυτο της Ζωής (σημ. έμμορφης και όχι άμορφης, όπως την προτιμούν οι ενεργειακοί της ψυχής) κυριαρχεί. Όσο δε για τους συμπαντικούς νόμους του κ. Μαυρουδή, σύμφωνα με τους νόμους αυτούς τα αρσενικά (λιοντάρια, γάτες, γλάροι κλπ.) τρώνε τα παιδιά τους. Τους νόμους αυτούς, που τους προτιμάτε, σας τους χαρίζουμε.
Nikos Kollias : ΜΑ ΤΙ ΛΕΕΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ,?? ΠΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΒΡΕΘΗΚΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ,ΕΣΕΙΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΓΕΝΝΗΣΕ ΠΑΡΘΕΝΑ ΚΑΙ ΕΜΙΝΕ ΠΑΡΘΕΝΑ ΠΑΡ,ΟΛΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΛΛΑ 4 ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΑ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ ,!! ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ
Kyprianos Christodoulides : Ό,τι τα σκίτσα του Charlie Hebdo, ό,τι και τα δικά σας γραπτά. Εσείς δεν φταίτε, οι δάσκαλοί σας φταίνε. Ο Καζαντζάκης ας πούμε. Μόνο που οι δάσκαλοί σας ήξεραν να ντύνουν το χυδαίο με κομψές, φιλολογικά περίτεχνες, λέξεις. Άριστοι τεχνο-λόγοι. Ήταν ευπρεπείς στη χυδαιότητα. Εσείς τους ξεπεράσατε, καταλάβατε την υποκρισία τους και γράφετε - δεν μπορείτε να κάνετε σκίτσα - χυδαία.
Tony Vook : Ο Γιαχβε δηλαδη λεει , εγω σου εκανα δωρο τη ζωη και οποτε γουσταρω την παιρνω πισω. Ποτε συφωνησαμε εμεις να παρουμε τετοιου ειδους δωρο ; Aποφασισε αυτος να το παρουμε με το ζορι ; Eσεις κ Χριστοδουλιδη οτι σας δινουν το παιρνετε ; Oταν κανετε δωρα οποτε γουσταρετε τα παιρνετε πισω ;
ΑπάντησηΔιαγραφήKyprianos Christodoulides : ουδείς ασφαλέστερος εχθρός απ' τον ευεργετηθέντα αχάριστο. Εσύ κύριε Αντώνη μόνος σου φύτρωσες ή άλλος σε έσπειρε ; Προτιμάς την απρόσωπη φύση ή τον θεάνθρωπο (ίσον, Θεός κατά την θεότητα και άνθρωπος κατά την ανθρωπότητα) Κύριο Χριστόν Ιησού ( διάβαζε, με το Χριστός δηλώνουμε Θεός Κύριος, με το Ιησούς άνθρωπος ). Ο θεός μας έκανε δώρο τη ζωή, αλλά όταν έρχονται κάτι τύποι, σαν αυτούς του Charlie Hebdo, μας λέει good bye, και βγάζουμε ο ένας τα μάτια του άλλου. Για να μην την πάθουμε λοιπόν, σαν τον Πολύφημο ή τον Οιδίποδα, ξεπάστρευε όλους εκείνους που ήθελαν να μας στραβώσουν για να έχουμε στο τέλος άρχοντα έναν μονόφθαλμο. που θα μας τύφλωνε σα θα γεννιόμαστε. Μερικοί από εμάς έπρεπε να μείνουν με ανοιχτά και τα δυο μάτια.
Δηλαδή, κύριε Αντώνη, όταν μας έφτιαξε ο θεός, έπρεπε μετά να μας ρωτήσει αν συμφωνούμε ή αν δεν συμφωνούμε ; Μήπως το ίδιο ερώτημα υποβάλλατε και στη φύση ; Αν ναί, πείτε μας τί απάντηση πήρατε και που βρίσκετε. Περιμένουμε.
Kyprianos Christodoulides : Και κάτι ακόμη κύριε Αντώνη. Αυτό το "κι εμένα ποιος με ρώτησε", ίσως το θέσατε στους γονείς σας. Δεν ξέρω αν σας έδωσαν αυτή την απάντηση, την οποία έδωσα, όταν δέχτηκα την ερώτηση : Πρίν ήσουν ένα τίποτα και τώρα είσαι ένα κάτι. Τι προτιμάς ; Το τίποτα ή το κάτι ; Απάντηση δεν πήρα, άλλη από ένα ανοιχτό στόμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήTony Vook : Φυσικα και θα επρεπε να μας ρωτησει αν συμφωνουμε αφου στους ορους της ζωης οπως εσυ την εννοεις ειναι να μας κανει οτι εκεινος γουσταρει
ΑπάντησηΔιαγραφήKyprianos Christodoulides : Αν παρ΄ ελπίδα καταλάβεις τα παρακάτω, κύριε Αντώνη, θα καταλάβεις (κατά Χάριν) και το "όπως γουστάρει". Και θα το φτιάξεις :
Κατά Ιωάννην κ΄ : 28 κἀγὼ ζωὴν αἰώνιον δίδωμι αὐτοῖς, καὶ οὐ μὴ ἀπόλωνται εἰς τὸν αἰῶνα, καὶ οὐχ ἁρπάσει τις αὐτὰ ἐκ τῆς χειρός μου. 29 ὁ πατήρ μου, ὃς δέδωκέ μοι, μεῖζων πάντων ἐστί, καὶ οὐδεὶς δύναται ἁρπάζειν ἐκ τῆς χειρὸς τοῦ πατρός μου. 30 ἐγὼ καὶ ὁ πατὴρ ἕν ἐσμεν. 31 Ἐβάστασαν οὖν πάλιν λίθους οἱ Ἰουδαῖοι ἵνα λιθάσωσιν αὐτόν. 32 ἀπεκρίθη αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· Πολλὰ ἔργα καλὰ ἔδειξα ὑμῖν ἐκ τοῦ πατρός μου, διὰ ποῖον αὐτῶν ἔργον λιθάζετέ με; 33 ἀπεκρίθησαν αὐτῷ οἱ Ἰουδαῖοι λέγοντες· Περὶ καλοῦ ἔργου οὐ λιθάζομέν σε, ἀλλὰ περὶ βλασφημίας, καὶ ὅτι σὺ ἄνθρωπος ὢν ποιεῖς σεαυτὸν Θεόν. 34 ἀπεκρίθη αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· Οὐκ ἔστι γεγραμμένον ἐν τῷ νόμῳ ὑμῶν, ἐγὼ εἶπα, θεοί ἐστε; 35 εἰ ἐκείνους εἶπε θεοὺς, πρὸς οὓς ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ ἐγένετο, καὶ οὐ δύναται λυθῆναι ἡ γραφή, 36 ὃν ὁ πατὴρ ἡγίασε καὶ ἀπέστειλεν εἰς τὸν κόσμον, ὑμεῖς λέγετε ὅτι βλασφημεῖς, ὅτι εἶπον, υἱὸς τοῦ Θεοῦ εἰμι; 37 εἰ οὐ ποιῶ τὰ ἔργα τοῦ πατρός μου, μὴ πιστεύετέ μοι· 38 εἰ δὲ ποιῶ, κἂν ἐμοὶ μὴ πιστεύητε, τοῖς ἔργοις πιστεύσατε, ἵνα γνῶτε καὶ πιστεύσητε, ὅτι ἐν ἐμοὶ ὁ πατὴρ κἀγὼ ἐν αὐτῷ.
Tony Vook : Δεν ειμαι συναδελφος με καποιον που βαζει το θρησκευτικο σκοταδισμο πανω απο την επιστημη και τη γνωση. Για να ιαθει καποιος πρεπει πρωτα να εχει συνειδηση της καταστασης του. Στη συγκεκριμενη περιπτωση υπνικου παραληρηματος, η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα. Οι οροι ειναι καινοφανεις οταν αφορουν σε μια καινοφανη περιπτωση. ..
ΔιαγραφήKyprianos Christodoulides : Υπνικό παραλήρημα, κύριε Αντώνη, είναι όρος εντελώς καινοφανής στην ιατρική ορολογία. Εκτός αν έχετε υπόψη τα παραληρήματα των αναδρομιστών από τους αναδρομούμενους. Και τελευταίο, επιστήμη χωριζομένη Θεολογίας κακουργία εστί. Αρκετά έγραψα, εσείς να πάτε στο καλό, εγώ στο κακό - για να σας απαλλάξω από τον κόπο να με διαολοστείλετε, το τελευταίο.
Tony Vook : δεν θα σε στελναμε ποτε εκει που ηδη βρισκεσαι ...υπαρχουν πολυ καλυτερα μερη ...
Kyprianos Christodoulides : Εσείς δεν έχετε πατέρα τον Αβραάμ αλλά το διάβολο, είπε ο Χριστός στους συμπατριώτες του, που στο σταύρωσαν. Ίδιοι είσαστες κι εσείς, μόνο που η φύση είναι ο πατέρας σας. Σκάψατε το κεφάλι του Δια και βγήκατε μέσα απ΄ εκεί. Αστροπελέκια, αυτό προτιμάτε ;
Tony Vook : Αυτα τα ειπε πριν ή αφου καταραστηκε τη συκια ;
Kyprianos Christodoulides : Ρώτησε τη φύση
Tony Vook : Κυπριανε μην εκμεταλευεσαι την κατανοηση που δειχνουμε για την κατασταση σου .
ΑπάντησηΔιαγραφήKyprianos Christodoulides : Ευχαριστώ για την κατανόηση, ευνόητο, του "θεός είναι ο ων, ο ην και ο εσόμενος". Το τίποτα είναι ένα τίποτα, αλλά δεν μπορεί "να είναι ένα τίποτα" επειδή είναι κάτι. Είσαι λοιπόν το "ένα κάτι - οντότητα της φύσης". Ρώτησε λοιπόν αυτή την οντότητα "γιατί δεν με ρώτησες, όταν με έφτιαξες ;".
Andrew Mavroudis : Φιλοι μου, σα να ξεφυγαμε απο το θεμα που μας εθεσε ο Μιχαλης Καλοπουλος... Εδω μιλαμε για βρεφοκτονιες. Να προσταζει ο οποιοσδηποτε "θεος" μια βρεφοκτονια δεν δυναται να ειναι "θεολογικο" ζητημα. Ειναι πολιτικο. Σβησε τον αντιπαλο σου ολοκληρωτικα! Να μην εχει απογονους πια και συ σαν λαος δε θα εχεις πια αντιπαλο. Το να πακεταρουμε "θεολογικα" την βρεφοκτονια και να την δικαιολογουμε σαν θελημα θεου ειναι εγκλημα κατα της ανθρωποτητας. Παμε πιο πισω ομως... Η θυσια του Αβρααμ. Να πως δικαιολογει τον απολυτο δογματισμο και την υποταγη ο Γιαχβε ο ελεεινος. Η ψυχη που σου εδωσα ειναι δικη μου και οποτε μου γουσταρει την παιρνω πισω. Και εφ' οσων οι Εβραιοι ειστε ο εκλεκτος λαος μου (children of a lesser God), οταν προσταζω μια βρεφοκτονια θα το κανετε! Εδω θυσιασε το ιδιο το παιδι του τον Ιησου! Τι; Απο αγαπη για τον ανθρωπο; Οχι! Μονο για να επιφερει την ενοχη (guilt) και την συνεπαγομενη υποταγη. Τα χαλια δηλαδη του Κρονου (που ειναι η αυθεντικη μορφη του Γιαχβε). Να θυσιαζει ο γονιος το παιδι του ειναι ΥΒΡΙΣ στους συμπαντικους και φυσικους νομους!
ΑπάντησηΔιαγραφήTony Vook : Εκτος από κατανόηση χρειάζεσαι και ιαση, αλλα μην περιμενεις θαυματα
Kyprianos Christodoulides : Η θυσία του Αβραάμ απευθύνεται, θα έλεγα είναι απάντηση, στους Κρονο-λάτρες της εποχής. Ειναι προεικόνιση της θείας Ενανθρώπησης και της οριστικής, κατόπιν αυτής, σταυρικής Θυσίας, όπου ο θάνατος νικάται κατά κράτος και το απόλυτο της Ζωής (σημ. έμμορφης και όχι άμορφης, όπως την προτιμούν οι ενεργειακοί της ψυχής) κυριαρχεί. Όσο δε για τους συμπαντικούς νόμους του κ. Μαυρουδή, σύμφωνα με τους νόμους αυτούς τα αρσενικά (λιοντάρια, γάτες, γλάροι κλπ.) τρώνε τα παιδιά τους. Τους νόμους αυτούς, που τους προτιμάτε, σας τους χαρίζουμε.
Nikos Kollias : ΜΑ ΤΙ ΛΕΕΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ,?? ΠΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΒΡΕΘΗΚΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ,ΕΣΕΙΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΓΕΝΝΗΣΕ ΠΑΡΘΕΝΑ ΚΑΙ ΕΜΙΝΕ ΠΑΡΘΕΝΑ ΠΑΡ,ΟΛΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΛΛΑ 4 ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΑ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ ,!! ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ
Kyprianos Christodoulides : Ό,τι τα σκίτσα του Charlie Hebdo, ό,τι και τα δικά σας γραπτά. Εσείς δεν φταίτε, οι δάσκαλοί σας φταίνε. Ο Καζαντζάκης ας πούμε. Μόνο που οι δάσκαλοί σας ήξεραν να ντύνουν το χυδαίο με κομψές, φιλολογικά περίτεχνες, λέξεις. Άριστοι τεχνο-λόγοι. Ήταν ευπρεπείς στη χυδαιότητα. Εσείς τους ξεπεράσατε, καταλάβατε την υποκρισία τους και γράφετε - δεν μπορείτε να κάνετε σκίτσα - χυδαία.