Η συνέχεια δόθηκε με αφορμή άλλης φωτογραφίας. Είναι αυτή που βλέπετε με υπότιτλο τα ακόλουθα
Οι άνθρωποι φοβούνται το στοχασμό περισσότερο από οτιδήποτε άλλο στον κόσμο,περισσότερο από την καταστροφή,περισσότερο ακόμα και από τον ίδιο το θάνατο.Ο στοχασμός είναι ανατρεπτικός και επαναστατικός,καταστρεπτικός και φοβερός.Είναι ανελέητος μπροστά στα αξιώματα,στα καθιερωμένα και τις συνήθειες.Ο στοχασμός κοιτάζει στο βάραθρο της κόλασης και δεν φοβάται.Ο στοχασμός είναι σπουδαίος,καταιγιστικός κι ελευθερος,το φως του κόσμου και η ύψιστη μεγαλοπρέπεια του ανθρώπου.
Bertrand Russell
Τα σχόλια που ακολούθησαν καταγράφονται ως εξής
- Kyprianos Christodoulides : Την τύφλα σας έχετε και νομίζετε ότι οι άλλοι είναι όπως εσείς. Τόσο και τέτοια ζωντόβολα είσαστε. Σας έβαλαν στο πιλοτήριο ενός αεροπλάνου οι δάσκαλοί σας και σας είπαν να το προσγειώσετε και είχατε τόσες γνώσεις αεροπλοΐας, όσο και ένας βοσκός. Δεν ανοίξατε ποτέ σας ένα βιβλίο θρησκευτικών, δεν ρωτήσατε ποτέ σας τι λογής γράμματα είναι αυτά, ένα σταυρό δεν κάνατε ποτέ και είσαστε σε θέση να έχετε κρίση, γνώμη και άποψη, για τα θρησκευτικά. Τόση τύφλα έχετε εσείς οι σκεπτόμενοι τις μπανάνες και τα λουκάνικα, εσείς οι Κόηδες.
- George Pantelis : Αν ο κος Kyprianos Christodoulides, θέλει να μάθει αν έχουμε ανοίξει βιβλίο θρησκευτικών, ας κοπιάσει να κάνουμε μία θεολογική συζήτηση. Οχι επί του μαθήματος των σχολικών "θρησκευτικών", μα μία πιό προχωρημένη, κατευθείαν από τα "ιερά βιβλία".
- Kyprianos Christodoulides : Η απάντηση που έδωσα αφορούσε σε συγκεκριμένους σχολιαστές. Εσείς δεν είχατε φανεί ακόμη. Άρα, αυτά που έγραψα δεν σας αφορούν.
- George Pantelis : Mα...πώς θα μπορούσα να έχω εμφανιστεί! Ησασταν ο πρώτος σχολιαστής, δεν είχε εμφανιστεί κανείς άλλος, το ξεχάσατε; Και μάλιστα απευθυνθήκατε στον πληθυντικό. Οπερ και σημαίνει πως απευθυνθήκατε σε όσους επακολούθησαν εσάς μαζί με το σχόλιό σας. Αν επιμένετε πάντως, εξακολουθώ να βρίσκομαι στην διάθεσή σας δημόσια για να διαπιστώσουμε κατά πόσο είμεθα...αμελέτητα σχολιαρόπαιδα-ζωντόβολα...
Tony, δεν μπορώ να τον επισημάνω εγώ τον κύριο. Αν θες, στείλε του μία πρόσκληση εκ μέρους μου. Μου μοιάζει για άνθρωπος που θα μείνει με τον σταυρό μονάχα, αφού από τα γραφόμενά του μοιάζει να μην έχει διαβάσει και πολύ...
- Kyprianos Christodoulides : Αν σας "μοιάζω" άνθρωπος, "που θα μείνει με το σταυρό στο χέρι" τι με προσκαλείτε ; Εκτός, αν δεν είσαστε σίγουρος γι΄ αυτό που βλέπετε - για να είμαστε συνεπείς με το "μοιάζω" - οπότε αλλάζει το πράγμα. Πρώτα βεβαιωθείτε για το τι βλέπετε και μετά, εδώ είμαστε
- George Pantelis : Ακολούθησα απλά το δικό σας χριστιανικό παράδειγμα-πρόσκληση και τίποτα παραπάνω.
" Την τύφλα σας έχετε", "νομίζετε ότι οι άλλοι είναι όπως εσείς", "Τόσο και τέτοια ζωντόβολα είσαστε", "Σας έβαλαν στο πιλοτήριο ενός αεροπλάνου οι δάσκαλοί σας και σας είπαν να το προσγειώσετε και είχατε τόσες γνώσεις αεροπλοΐας, όσο και ένας βοσκός", "Δεν ανοίξατε ποτέ σας ένα βιβλίο θρησκευτικών", "δεν ρωτήσατε ποτέ σας τι λογής γράμματα γράφουν αυτά", " ένα σταυρό δεν κάνατε ποτέ και είσαστε σε θέση να έχετε κρίση, γνώμη και άποψη, για τα θρησκευτικά", "Τόση τύφλα έχετε εσείς οι σκεπτόμενοι τις μπανάνες και τα λουκάνικα".
Γιατί λοιπόν ζητάτε αυτά που εσείς δεν αποδίδετε;
«Μη κρίνετε, ίνα μη κριθήτε· εν ω γαρ κρίματι κρίνετε κριθήσεσθε, και εν ω μέτρω μετρείτε μετρηθήσεται υμίν. τι δε βλέπεις το κάρφος το εν τω οφθαλμώ του αδελφού σου, την δε εν τω σω οφθαλμώ δοκόν ου κατανοείς; ή πως ερείς τω αδελφώ σου, άφες εκβάλω το κάρφος από του οφθαλμού σου, και ιδού η δοκός εν τω οφθαλμώ σου; υποκριτά, έκβαλε πρώτον την δοκόν εκ του οφθαλμού σου, και τότε διαβλέψεις εκβαλείν το κάρφος εκ του οφθαλμού του αδελφού σου.» (Μτ. 7, 1-5).
- Kyprianos Christodoulides : Έχεις χάσει πολλά; επεισόδια, πρώτο, και δεύτερο, η παράθεση μέρους από την "Επί του Όρους Ομιλία" αφορά σε εκείνους που την δέχονται καί τήν πιστεύουν, όχι εκείνους που, το λιγότερο, απλά τη διαβάζουν, για να μη γράφω κάτι πολύ χειρότερο.
- George Pantelis : " η παράθεση μέρους από την "Επί του Όρους Ομιλία" αφορά σε εκείνους που την δέχονται" Πολύ σωστά. Για εσάς την παρέθεσα. Σεις κάνατε το πρώτο σχόλιο, σεις κρίνατε. Δεν την δέχεστε; Επιπλέον απαντά και στην κριτική σας για άτομα που δεν έχουν διαβάσει και τολμούν να έχουν και άποψη!!!
Τώρα βάλατε κι άλλα κριτήρια!
- Kyprianos Christodoulides : Τι μου ζητάς ; Να απολογηθώ προς εκείνους που απλά δέχονται την επί του Όρους διδαχή, αλλά δεν την εφαρμόζουν, ή προς εκείνους που την διαβάζουν για να επιχειρηματολογούν εναντίον άλλων κατά το γνωστό "δάσκαλε που δίδασκες" , έχοντας οι ίδιοι μαύρα μεσάνυχτα;
- George Pantelis : Είναι ξεκάθαρο, νομίζω. Παραπονεθήκατε επειδή σας έκρινα. Εγώ απλά σας υπέδειξα να σεβαστείτε αυτό που πιστεύετε και δέχεστε. Κρίνατε. Η μήπως όχι;
Αρα, το " το γνωστό "δάσκαλε που δίδασκες", βρίσκει την απόλυτη εφαρμογή του σε αυτό που κάνατε εσείς. Οχι " έχοντας ο ίδιος μαύρα μεσάνυχτα", αλλά κατά το δοκούν. Είναι μέρος της πίστης σας.Το οποίο είναι επίσης χριστιανικό γνώρισμα.
- Kyprianos Christodoulides : Λοιπόν, για να μη γράφω πάλι τα ίδια, σου απάντησα λέγοντας ότι έχεις χάσει πολλά επεισόδια. Για πληροφορίες να απευθυνθείς στον φίλο σου Tony Vook. Παρακάτω, το αρχικό σχόλιο δημοσιεύθηκε και κάπου αλλού και αφορούσε σε άλλους Like Αντώνης. Το έβαλα και εδώ, σε μπέρδεψε. Finally, η επί του Όρους Ομιλία έχει αρχή, μέση και τέλος. Όποιος προστρέχει σε εδάφια που είναι κάπου στη μέση ή αλλού, θέλω να πω, δεν καταλαβαίνει πώς φτάνουμε εκεί, είναι "οφσάιντ", για να χρησιμοποιήσω την ποδοσφαιρική διάλεκτο. Που είναι κατανοητή.
- George Pantelis : "Tο έβαλα και εδώ, σε μπέρδεψε". Δεκτό, αλλά δεν ευθύνομαι εγώ αν δίνονται απαντήσεις αλλού ντ` αλλού.
"Όποιος προστρέχει σε εδάφια που είναι κάπου στη μέση ή αλλού, θέλω να πω, δεν καταλαβαίνει πώς φτάνουμε εκεί, είναι "οφσάιντ", για να χρησιμοποιήσω την ποδοσφαιρική διάλεκτο. Που είναι κατανοητή".
Χαίρομαι γι αυτήν την παραδοχή. Η χριστιανική πίστη & διδασκαλία σε περικοπές & αποκοπές & αποσπάσματα προσφέρεται στο ποιμνιοστάσιο. Μα πάντα, λέμε!!!
- Kyprianos Christodoulides : Κι εγώ δεν ευθύνομαι για τα "άλλα αντ΄ άλλων" των άλλων. Δεν ήξεραν, ας ρώταγαν. Να γίνουν βοσκοί ή πιλότοι χωρίς να μάθουν, τότε θα απορούν : "Με τον ήλιο τα βγάζω, με τον ήλιο τα βάζω, τι έχουν τα έρμα και ψοφούν ;"
- Tony Vook : Σιγουρα οποιος μελετα θρησκευτικα βιβλια πρεπει να ξερει ολες τις εννοιες της φρασης "αλλα αντ΄ αλλων", "άλλ΄ αντ΄ άλλων" ή "άλλα των αλλών" . Το προβλημα ομως με αυτα τα βιβλια , επειδη κανενα δεν ειναι πρωτοτυπο, ειναι κατα ποσο τα εκαστοτε ιερατεια , βασιλιαδες, αυτοκρατορες παρεμβαιναν , αλλοιωναν ,εκοβαν και εραβαν τα κειμενα οπως τους βολευε , παρουσιαζοντας τις δικες τους αποφασεις ως θεοπνευστες , οποτε επι της ουσιας δεν εχουμε να κανουμε με θρησκευτικα αλλα με πολιτικα βιβλια που εχουν να κανουν με ασκηση εξουσιας και ελεγχο των μαζων .
- Kyprianos Christodoulides : "Πάμε στο άγνωστο / με βάρκα την ελπίδα / Πάμε να ζήσουμε σε κόσμους μακρινούς"
Ἔστιν δὲ πίστις ἐλπιζομένων ὑπόστασις, πραγμάτων ἔλεγχος οὐ βλεπομένων
Αυτοί που το έγραψαν, το τελευταίο, και αυτοί που το συνέχισαν, κάτι περισσότερο γνώριζαν από εμάς-εσάς τους "ξερόλες"
- Tony Vook : Ας κανουμε την υποθεση εργασιας οτι ο Παυλος ηξερε περισσοτερα απο εμας, το προβλημα ειναι οτι τα χρησιμοποιησε για να προωθησει ενα συστημα ελεγχου και εξαπατησης των λαων κατω απο μια κοσμικη εξουσια που προβληθηκε ως θεϊκη ... και το εκανε τοσο καλα που ακομη και σημερα καταφερνει να προκαλεσει ανεπανορθωτη βλαβη σε χριστιανιπληκτους εγκεφαλους ... για αυτο του βγαζουμε το καπελο, ή μαλλον τη μασκα ...
- Kyprianos Christodoulides : Να δω τη δική σου μάσκα πότε θα τη βγάλεις. Γράφεις με προκατάληψη και τούτο γίνεται εμφανές από το ότι δεν σε ενδιαφέρουν αυτά που διαβάζεις. Δεν εννοώ τα δικά μου. Το ζητούμενο για σένα είναι το πώς (μεθοδολογικά) αυτά γράφτηκαν κι εκεί μέσα λες ό,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι, ή μάλλον κατέβηκε στην κεφαλή άλλων. Tα αναπαράγεις και ... "πάμε σαν άλλοτε / πάμε σαν άλλοτε ... " και τα λοιπά κι αυτά των Καλόπουλος Like.
- George Pantelis : "Ἔστιν δὲ πίστις ἐλπιζομένων ὑπόστασις, πραγμάτων ἔλεγχος οὐ βλεπομένων".
Μιλούσαμε για αποσπάσματα πιό πάνω,ε; Ορίστε λοιπόν το πλήρες κείμενο (προς εβραίους) που περιέχει μέχρι και φόνους, μέχρι και ξεκλήρισμα ανθρώπων από τον τόπο τους επειδή ο "πανάγαθος" είχε χαρίσει την γη στον εκλεκτό λαό του! Και γαμώ τους θεούς, ε;
Προς Εβραιους (ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 11)
http://kainidiathiki.agiooros.org/index.php?id=19.
- Kyprianos Christodoulides : Η Προς Εβραίους δεν είναι για τα μέτρα σου, ούτε και για τα μέτρα εκείνων που κυνήγησαν μέχρι θανάτου τον Απ. Παύλο. Ήταν οι δικοί του σημειωτέον. Το ίδιο βλέπω να κάνεις κι εσύ για τους δικούς σου. Δώστε και σώστε την ανθρωπότητα με "τον πολιτισμο των δικων μας προγονων, που ήταν ανωτερος, ανθρωπιστικος και πνευματικα ελευθερωτικός". Τί να γράψω τώρα ; Για αστροπελέκια ή πάλι για τα ίδια και τα γίδια ;
Βρε βόδια, θα έλεγε ένας - και αυτό δεν το απευθύνω σε σένα ή στον φίλο σου Tony Vook - γενικά γράφω - αυτά που αναμηρυκάζεται τα είχαν ξεκοκαλίσει οι προ ημών πρόγονοι για κάπου χίλια και περισσότερα χρόνια. Και ήταν "αστέρια" σε αυτά, όχι σαν εσάς-εμάς τους ημιμαθείς "ξερόλες". Που κάτι πιάνει το αφτί σας και ... "ιδού η απόδειξη" λέτε. Πώς νομίζετε, βρε βόδια, ότι μετά τα παράτησαν ; Μήπως επειδή τους έβαλαν κάποιο πιστόλι στον κρόταφο και τους υποχρέωσαν να υπογράψουν Μνημόνια σαν τα σημερινά και τους σημερινούς ; Είχαν νου και γνώση μπουνταλάδες μου. Εσείς γνώση έχετε, σας λείπει ο νους. Αυτό είναι το πρόβλημά σας. Επαναλαμβάνω, τα "βόδια", το "ξερόλες" και οι "μπουνταλάδες" δεν έχουν αποδέκτη εσένα ή άλλον. Γενικά γράφω μια παρατήρηση ενός υποθετικού παρατηρητή ή σχολιαστή επί των διαμειβομένων. Πέστα και στον φίλο σου το Γιώργο Παντελή, πριν μου κατεβάσει άλλα χωρία της Καινής Διαθήκης.
- Tony Vook : Βρε ζωον, υποθετικε παρατηρητη - δεν αφορα εσενα, εκτος αν εισαι ο υποθετικος παρατηρητης - οι προγονοι σου, των χιλιων και πλεον χρονων, οχι μονο ηταν ημιμαθεις αλλα και κακοβουλοι, ηταν ανεραστα ανθρωπαρια που επιζητουσαν για τον κοσμο τη μιζερια που ενοιωθαν για τον εαυτο τους, επεβαλαν την αθλιοτητα τους με τη χρηση βιας και κατεστρεψαν τον πολιτισμο των δικων μας προγονων που ήταν ανωτερος, ανθρωπιστικος και πνευματικα ελευθερωτικός, δεν ειχε ομως την πανουργια να αναγνωρισει εγκαιρα το καταστροφικο σχεδιο των ιουδαιοχριστιανων προγονων σου ... ετσι προεκυψε και το ελλαδισταν ...
- Nektarios Vasilakiz : οι χριστιανοι πατερες ηταν επιστημονες στην αυτοεξαπάτηση, και φυσικα εξηγουν με καθε τρόπο γιατι παρατησαν την ελληνικη φιλοσοφία για να δεχθουν την εβραική θεολογία, με την διαφορά οτι και απο την ελληνικη φιλοσοφία πηραν ιδέες και απο την εβραική κι εφτιαξαν το δικο τους παραμυθι. κι αυτο εχουν καθε δικαιωμα να το κανουν, δε πα να πιστευουν και στην κοκκινοσκουφίτσα, το θεμα ειναι οτι υβριζουν και καταδιώκουν οσους δεν συμφωνουν μαζι τους. ηρθε λοιπον οκαιρος καποιοι να υπερασπιστουν την λογικη και να αποκαλύψουν ποσο απατεωνες υπήρξαν οι χριστιανοι
- George Pantelis : Να κάνω ένα αφιερωματάκι στον Κυπριανό. Το Αγιορείτικο Βήμα με χριστιανική αγάπη και μόνο ξεμπροστιάζει τους παλιοημερολογίτες τσαρλατάνους που κόβουν πελατεία από τους τσαρλατάνους της επίσημης θρησκείας : αγιορειτικό βήμα Και ιερά Μονή Παντοκράτορος .
- Kyprianos Christodoulides : Προς τους Ν. Βασιλάκης, Γ. Παντελής και Tony Vook ή Αντώνη κλπ.
Η συσσώρευση γνώσης αν δεν οδηγεί στο αποτέλεσμα της κριτικής ικανότητας, καταλήγει να είναι μια πρόσθετη γνώση επί ήδη συσσωρευμένης και προϋπάρχουσας. Δηλαδή "μια από τα ίδια", και τα γίδια, που κομψότερα το έλεγαν οι πρόγονοι "κομίζεις γλαύκα εις Αθήνας". Εσείς αναμασάτε τα Καλόπουλος Like, που κι αυτός αναμασά "άλλα των άλλων"... . Διαγράφετε την κατάθεση ψυχής των νεωτέρων - πατέρων πλέον και όχι προγόνων - ξαναγυρνώντας στα παλιά ξεράσματα : "κύων ἐπιστρέψας ἐπὶ τὸ ἴδιον ἐξέραμα, καί, ὗς λουσαμένη εἰς κύλισμα βορβόρου", αφού σας έμαθαν να πιπιλίζετε τις ανοησίες περί "ιουδαιοχριστιανισμού". Όσο δε για τον πολιτισμό των δικών μας προγόνων, που ήταν ανώτερος, ανθρωπιστικός και πνευματικά ελευθερωτικός, αυτά καλύτερα να μας τα πουν άλλοι. Ειδικά, γι΄ αυτό το "ανθρωπιστικος και πνευματικα ελευθερωτικός πολιτισμός". Αυτόν έχουν παράδειγμα και οι επίδοξοι σημερινοί νεοαυτοκράτορες σιωνιστικο-χριστιανικών προδιαγραφών, πιστοί αχθοφόροι των οποίων γίνατε εσείς, φέρνοντας μάλιστα παραδείγματα από αμφισβητούμενους για την αγιότητα, αλλά και την Ορθοδοξία τους, μοναχούς, ασκητές, ή κάποιους άλλους. Βάζετε και το κερασάκι στην τούρτα με τους Εξορκισμούς και όλα τέλειωσαν. Τολμήστε, λοιπόν, να παρευρεθείτε σε Εξορκισμό - όχι για να τον υποστείτε - και αν δεν αρχίσετε να σφαδάζετε, ελάτε να το κουβεντιάσουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους