Τετάρτη 24 Ιουνίου 2015

Εικονική "Ομάδα Αλήθειας"

Στο λεγόμενο "Τοίχο" του facebook υπάρχει στην κυριολεξία ένας τοίχος, όπου φιλοξενούνται βιντεάκια από άλλους, πλην οικιακούς, τοίχους. Δηλαδή, την εγχώρια Τηλεόραση. Βλέπει όμως κανείς και μερικά φωτο-γραφήματα, όπως αυτό της παραπλεύρου φωτογραφίας. Δεν διαφωνεί κανείς με το γράφημα, ωστόσο, κρίνω απαραίτητο να αιτιολογήσω τη Like προτίμηση.

Kyprianos Christodoulides :
Η Gay Pride Homophonia έψαξε και βρήκε άλλο όνομα. Έγινε εικονική "Ομάδα Αλήθειας" και δια στόματος υπουργού Δικαιοσύνης κραύγασε δια λόγου γραπτού, όχι εικονικού : "Η Πολιτεία οφείλει να ανταποκριθεί στη νομική και αξιακή της δέσμευση για το σεβασμό της ετερότητας κάθε προσώπου και για τη σταδιακή άρση των διακρίσεων λόγω φύλου και σεξουαλικού προσανατολισμού.". Στον απόηχο αυτού, κοντά και η κα. Κωνσταντοπούλου.

Όταν σέβεσαι την ομοφυλοφιλία, μπορείς να μη σεβαστείς τους Θεσμούς - ε, δεν τους γράφουμε ονομαστικά - και την ψήφο στο θεσμικό δόγμα "ανήκουμε στη Δύση" ; Δεν γίνεται.

Φαίνεται ότι όπως η φαντασίωση του παρελθόντος, που ήθελε τον κοινωνικό αποκλεισμό των ομοφυλόφιλων, έγινε η αφορμή ώστε να ψηφιστεί από τους Διεθνείς Φορείς των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων ο Νόμος κατά της διάκρισης των φύλων, η ίδια φαντασίωση συνεχίζει να τους καταδυναστεύει. Στρέφονται κατά παντός διαφωνούντος και ο Νόμος εφαρμόζεται αντίστροφα. Η ιδεοληψία κυριαρχεί πλήρως.

Έτσι, κοινωνικά απομονωμένοι και αποκλεισμένοι είναι όσοι υψώνουν το ανάστημά τους, τη φωνή τους, γι΄ αυτό και αποκλείονται από τα μαζικά μέσα ενημέρωσης και διαμόρφωσης Γνώμης. Σημειωτέον, αποκλείονται και από τον Τοίχο της εικονικής "ομάδας αλήθειας". Στο παρελθόν, όμως, οι δήθεν κοινωνικά αποκλεισμένοι ομοφυλόφιλοι έβρισκαν εντελώς ανοικτό το πεδίο της Τέχνης, που φέρει το όνομα Χόλυγουντ και το οποίο έφτιαξε τη σημερινή Τηλεόραση, το Ραδιόφωνο, της Εφημερίδες και όλους τους opinion makers δημοσιογράφους.

Για ποιο λοιπόν κοινωνικό αποκλεισμό μας λένε οι Νομοθέτες κατά της ομοφοβίας, κατά της διάκρισης των φύλων λόγω σεξουαλικής προτίμησης, εν τέλει δε, υπέρ του σεβασμού της ετερότητας κάθε προσώπου ; Τον άνθρωπο και κάθε άνθρωπο τον σεβόμαστε, όχι όμως και το νοσηρό βιοθεωρητικό προσανατολισμό του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους