Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

Οι βρικόλακες δεν ήρθαν ακόμη για να πάρουν τα σπίτια


Ας Μιλήσουμε Επιτέλους: Μένουμε στο ευρώ για να μας πάρουν και τα σπίτια...!

"Σας παίρνουν τα σπίτια σας και το μέλλον των παιδιών σας!"

Σχόλιο για το πώς χάνεται η ιδιοκτησία οικιών και γης

Ακόμη δεν ήρθε η σειρά για τα σπίτια, αλλά θα έρθει σύντομα. Όταν θα μας φέρουν το ισοδύναμο της εξάντλησης των υλικών οικοδομής. Θα ψηφίσουν το ισοδύναμο (για το καλό μας) που θα λέει : Όσες πολυκατοικίες υπερβαίνουν τα όρια αντοχής του τσιμέντου και του σιδήρου, με τα οποία κατασκευάστηκαν οι Πολυκατοικίες από το 1960 και μετά, αυτές δεν παρέχουν σήμερα (σημ. το σήμερα θα είναι σε λίγα χρόνια) την απαιτούμενη ασφάλεια της σταθερότητας του κτιρίου, λαμβανομένων μάλιστα υπόψη και των "πληγμάτων" εκ των σεισμών, που δέχτηκαν. Σχετική εξαίρεση θα υπάρχει για τα νεώτερα πολυώροφα κτίσματα.

Τότε, λοιπόν, θα περνά το συνεργείο της Πολεοδομίας και θα σημαδεύει την Πολυκατοικία με ένα κόκκινο Χ, που θα σημαίνει "κτίριο επισφαλές για κατοικία". Και παραπέρα, ρεύμα και νερό θα κόβονται. Τότε τί θα κάνουμε ; Ο Νόμος-ισοδύναμο, θα είναι για το καλό μας, για την ασφάλειά μας και θα δίνουμε τα διαμερίσματα για ένα κομμάτι ψωμί στους εθνικούς μας εργολάβους ή μάλλον στα οικοδομικά καρτέλ της Γερμανίας. Μετά θα ακολουθεί ο άλλος Νόμος, νόμος που ίσχυε επί Σοβιετίας και όχι ο Νόμος που θα έδινε στους ιδιοκτήτες ένα δάνειο, να ξαναφτιάξουν την Πολυκατοικία και τα σπίτια τους.

Τα δάνεια δίνονται πλέον έναντι Μνημονίων και αυτά δεν τα έφτιαξαν βλάκες. Βρικόλακες τα έφτιαξαν κι εμείς, θα εξακολουθήσουμε να τους ψηφίζουμε, μέχρις ότου κάνουν κτήμα τους όλο τον πλανήτη. Οι βρικόλακες των Τραπεζών αυτό το στόχο έχουν.

7 σχόλια:

  1. Τα σχόλια από το facebook του γράφοντος

    - Tony Vook
    Θα πρεπει ομως πρωτα να μαζεψουν τα 2.000.000 δηλωμενα και αδηλωτα οπλα που κυκλοφορουν ελευθερα . Ας υποθεσουμε ομως οτι οι βρυκολακες περνουν ολα τα σπιτια , μετα πως θα μπορουν να μας τρομαζουν με ΕΝΦΙΑ , ΔΕΗ , περιουσιολογιο και αλλους φορους ? Καλους φιλους και ανθρωπους που να τους αγαπαμε και να μας αγαπανε χρειαζομαστε μονο , και θα τα καταφερουμε , ειδικα εσυ που εισαι και λιτοδιαιτος .

    - Kyprianos Christodoulides
    "Ας υποθεσουμε ομως οτι οι βρυκολακες περνουν ολα τα σπιτια , μετα πως θα μπορουν να μας τρομαζουν με ΕΝΦΙΑ , ΔΕΗ , περιουσιολογιο και αλλους φορους ?"

    Τόνι σου απαντώ : Δεν θα χρειάζονται πλέον αυτά, διότι θα τα παίρνουν από τον κόπο μας. Θα δουλεύουμε ίσα-ίσα να αγοράζουμε κάτι να ντυθούμε, κάτι να φάμε, να μην πεθάνουμε της πείνας όπως στην Κατοχή. Είναι, βλέπεις, φιλάνθρωποι οι Γερμανοί. Έμαθαν και δεν θα κάνουν το ίδιο λάθος. Θα ζούμε όλοι σε "καμαρούλα μια σταλιά / δυο επί τρία", δοξάζοντας (και ψηφίζοντας) το μεγάλο Γερμανό αδελφό, ο οποίος, επί πλέον, θα φροντίζει να γίνουμε και "άγιοι επί αποδείξει".

    Όλα θα γίνονται με απόδειξη, κουλούρι στο δρόμο με απόδειξη, κρυφό μαύρο χρήμα δεν θα υπάρχει για κανένα, εκτός για τα αδέλφια, τα ξαδέλφια, θείους, ανεψιούς, και βαφτιστικούς του μεγάλου Γερμανού αδελφού. Αυτός θα εξαλείψει κάθε αμαρτία, θα αφανίσει κάθε αμαρτωλό. Έρχεται λοιπόν η "κοινωνία αγίων", φίλε Τόνι. Δεν χρειαζόμαστε πια εκείνο τον "φίλο τελωνών και αμαρτωλών" :

    18 ἦλθε γὰρ ᾿Ιωάννης μήτε ἐσθίων μήτε πίνων, καὶ λέγουσι· δαιμόνιον ἔχει. 19 ἦλθεν ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἐσθίων καὶ πίνων, καὶ λέγουσιν· ἰδοὺ ἄνθρωπος φάγος καὶ οἰνοπότης, τελωνῶν φίλος καὶ ἁμαρτωλῶν.

    Σενάριο, θα μου πεις, αλλά σενάριο δεν είναι το πλαστικό χρήμα. Όλα με κάρτα και με απόδειξη, αφού προηγουμένως, ό,τι ακίνητο έχουμε το κάνουμε κινητό. Έτσι, θα μας δέσουν χειροπόδαρα με τα ισοδύναμα, κι ας λέει το Σύνταγμα ό,τι θέλει. Οι Τράπεζες φτιάχνουν τώρα τα Συντάγματα και όχι οι Κοινωνίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. - Tony Vook
    Θα δουμε λοιπον αμα γινουν αυτα που περιγραφεις , ποιοι θα τα αποδεχθουν μοιρολατρικα σαν εσχατα σημεια των καιρων του αρμαγεδωνα , προφητευομενα και επιλυομενα μονο με την θεικη κριση η μηπως οπως εχει συμβει ξανα στο παρελθον οταν η θρησκοπολιτικη εξουσια νομιζει οτι ειναι παντοδυναμη ,καταρρεει σαν χαρτινος πυργος απο την λαικη αντιδραση και οι δυναστες μενουν κυριολεκτικα ακεφαλοι .

    - Kyprianos Christodoulides
    Η απάντηση είναι : "οπως εχει συμβει ξανα στο παρελθον οταν η θρησκευτικοπολιτικη εξουσια νομιζει οτι ειναι παντοδυναμη (τότε) ,καταρρεει σαν χαρτινος πυργος. Όσο για τη λαϊκή αντίδραση, από τα μέχρι σήμερα ιστορικώς γνωστά, φαίνεται να αληθεύει το "κάθε επανάσταση τρώει τα παιδιά της". Ωστόσο, υπάρχει και μια, μοναδική θα έλεγα, περίπτωση, όπου επαναστάτες χωρίς επανάσταση επικράτησαν. Δεν άντεξαν όμως για πολύ. Η πολιτική εξουσία υπέταξε τη θρησκευτική, επειδή η τελευταία εκπροσωπήθηκε από εξουσιομανείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. - Tony Vook
    Η ζωη μας κυκλους κανει λοιπον , εγω δεν ξερω καμια αναιμακτη επανασταση στην αρχη η το τελος της .

    - Kyprianos Christodoulides
    Για άλλους η ζωή κάνει κύκλους, για άλλους είναι μια ευθεία γραμμή. Αναίμακτη επανάσταση έγινε στο παρελθόν, όταν οι ανατροπείς της κατεστημένης τάξης πραγμάτων, με το παράδειγμα του βίου τους και δίχως όπλα, τάιζαν τα λιοντάρια. Οι σημερινοί πλαστογράφοι στη θέση εκείνων έβαλαν τα θύματα της ναζιστικής θηριωδίας των στρατοπέδων συγκέντρωσης. Παρεμφερής ήταν και μια άλλη πλαστογραφία, τα θύματα της οποίας παραμένουν εν πολλοίς άγνωστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aγαπητέ Κυπριανέ Χριστοδουλίδη,
    Πείτε μου,θα είχατε αντίρρηση πολιτικές δυνάμεις
    που στηρίζονται στον Ορθόδοξο Χριστιανισμό να
    κοινωνικοποιήσουν τα μεγάλα μέσα παραγωγής,
    στην Ελλάδα,ελληνικά και ξένα,απαγορεύοντας την
    ατομική ιδιοκτησία σ' αυτά ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κυρία/δεσποινίς Μπέλλου,

    Το ερώτημα είναι εύστοχο και σημαντικό. Επειδή, όμως, οι πολιτικές δυνάμεις δεν στηρίζονται στη Χριστιανοσύνη (το κατά Χριστόν δίκαιο και αλήθεια) ή αν ισχυρίζονται ότι την στηρίζουν, τούτο φαινομενικά μόνον ισχύει, γι΄ αυτό και η όποια καταφατική απάντηση θα αντιμετώπιζε δυσκολίες. Βλέπετε, ο καθ΄ ημάς Ορθόδοξος Χριστιανισμός, εξακολουθεί να αποκαλείται Χριστιανισμός (όχι Χριστιανοσύνη) πέραν δε τούτου, το σώμα της Κοινωνίας μένοντας συστηματικά ακατήχητο, έχει γίνει χίλια κομμάτια (και κόμματα χριστιανικά).Δεν θέλω να σας αναφέρω παραδείγματα. Επομένως, τι είδους κοινωνικοποίηση θα είναι αυτή ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μήπως δηλαδή η πραγματική κοινωνικοποίηση των μεγάλων
    μέσων παργωγής,και η πραγματική κατάργηση της ατομικής ιδιοκτησίας
    σ' αυτά μπορεί να γίνει μόνο από πολιτικές δυνάμεις που
    πραγματικά στηρίζονται στον Ορθόδοξο Χριστιανισμό ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνώ μαζί σας. Η πραγματική, αντικειμενική και όντως αληθής κοινωνικοποίηση, μικρών και μεγάλων μέσων παραγωγής, δεν αποβλέπει στην ατομική σωτηρία, στην ατομική ιδιοκτησία ή κάθε άλλου είδους ατομικό ώφελος. Το ατομικό - σε παρένθεση το ατομικό - παύει να είναι ατομικό, όταν αφορά και ενεργείται επ΄ ωφελεία της κοινωνίας, του κοινωνικού συνόλου. Δεν ήταν, για παράδειγμα, ατομική η πρόταση του Μεγάλου Αθανασίου, όταν πρώτος είπε για το ομοούσιο του Πατρός, και του Υιού, στη συνέχεια δε, και του Αγίου Πνεύματος. Ούτε και όσα έγιναν με τις Εικόνες. Ήταν ένα σοβαρό ζήτημα, που αφορούσε όλη τη Χριστιανική Κοινωνία, ως προς το θέμα της Πίστεως. Και αυτά τα θέματα, οφείλουμε να τα εντάσσουμε στα κοινωνικώς δρώμενα, όχι να τα βλέπουμε σαν κάτι άσχετο με την πίστη. Ο Μακρυγιάννης ορθά το είχε επισημάνει : Δεν είμαστε στο εγώ, είχε πει, είμαστε στο εμείς, αλλά ποιος τον άκουσε και ποιος τον ακούει ; Το εγώ κυριαρχεί, η αίρεση κυριαρχεί, αφού τα πρότυπα αυτό δείχνουν και αυτό θέλουν.

    Παράδειγμα ; Όταν οι φαρμακοβιομηχανίες "λαδώνουν" τους γιατρούς για να γράφουν τα φάρμακα αυτής και της άλλης εταιρείας, κανείς από αυτούς δεν σκέπτεται : Και πώς τα βγάζουν πέρα οι Φαρμακοβιομηχανίες με τα λεφτά που δίνουν (μαύρα) στους γιατρούς ; Η απάντηση, φυσικά, είναι : Αυξάνουν το κόστος του φαρμάκου, για να καλύψουν τη ζημιά. Και ποιος πληρώνει την αύξηση ; Ο φουκαράς που έχει ανάγκη το φάρμακο, είναι κι εδώ η απάντηση, νομίζω δε, είσαστε σε θέση να αντιληφθείτε τον φαύλο κύκλο που ακολουθεί. Το ατομικό ώφελος και συμφέρον, δεν τους αφήνει να σκεφθούν τις δυσμενείς επιπτώσεις, που έχουν πράξεις όπως αυτές και πολλές παρόμοιες, στο κοινωνικό σύνολο.

    Εκ πείρας τα γράφω αυτά, πέρασα από αυτή τη δοκιμασία αλώβητος. Δεν ήταν άλλωστε η μόνη. Αν είχαν κάτι σε βάρος μου, να είσαστε βεβαία, αυτά που γράφω δεν θα τα διαβάζατε.

    Τώρα, όμως, είμαστε στη φάση των κοινωνικών αποδείξεων. Ό,τι λεφτά δίνουμε και ό,τι λεφτά παίρνουμε, πρέπει να αποδεικνύεται. Ειλικρινά, βρίσκομαι σε δύσκολη θέση να σας πω, πώς θα αντιδρούσα στην περίπτωση όπου κάποιος, με συναντούσε στο δρόμο και μου έδινε ένα ευρώ, για τον κόπο που κάνω να γράφω. Θα έπρεπε να του δώσω απόδειξη. Αυτή είναι η κοινωνική γερμανική ηθική ! Έχουμε όμως και την αμερικανική, που απαγορεύει να δίνεις φαγητό σε άστεγους !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους