«Εγώ γράφω σαν δάσκαλος και γι΄ αυτό , όταν πρωτοαναεβαίνει μια κυβέρνηση προσπαθώ να διακρίνω τα θετικά στοιχεία που διαθέτει και να τα ενισχύσουμε όσο μπορούμε όλοι μας . Αυτό έκανα ήδη από τον Κων/νο Μητσοτάκη ...» κλπ . (Χ . Γιανναράς ) . Αυτά και πολλά άλλα ακόμη μας λέει αυτός ο ολέθριος επιφυλλιδογράφος της «Καθημερινής», της εφημερίδας που αποτελεί τη ναυαρχίδα της παγκόσμιας νέας αταξίας και του οικουμενισμού .
Σαν πρώτο σχόλιο σε αυτά , οφείλω να επισημάνω τον δυσδιάκριτο καταστροφικό του ρόλο, που ασκεί συστηματικά εδώ και πενήντα - σχεδόν εξήντα - χρόνια . Αυτό θα φανεί παρακάτω .
Λοιπόν, ο δάσκαλος μας λέει ότι προσπαθεί να διακρίνει τα θετικά στοιχεία της όποιας κυβέρνησης (σημ. από τον Κ. Μητσοτάκη και εντεύθεν) και με τα γραπτά ή τον προφορικό του λόγο να τα ενισχύσει . Λαμπρά . Αν τα πράγματα έχουν έτσι ακριβώς, όπως τα θέλει ο δάσκαλος, και σημειώνω ότι αυτό είναι το σιωνιστικό δόγμα που κυριαρχεί σήμερα, αλλά και από μακρού, τότε ας αρχίσουμε να διακρίνουμε, παράδειγμα, τα θετικά στοιχεία του παπισμού και να τα ενισχύσουμε όσο μπορούμε* παρένθεση, σημειώνω για να έχουμε μια κοινή πορεία στην προσπάθεια να φτιάξουμε έναν καλύτερο κόσμο .
Και είναι γεγονός ότι με τον παπισμό διαθέτουμε αρκετά θετικά στοιχεία* ενδεικτικά αναφέρω ότι συμφωνούμε στα 11 από τα 12 άρθρα του Συμβόλου Πίστεως. Αφήνουμε λοιπόν στην άκρη το ένα και προσπαθούμε να ενισχύσουμε τα υπόλοιπα. Τι γίνεται στη συνέχεια ; Αυτό που γίνεται σήμερα : βάλαμε πλώρη για το ουδετερόθρησκο κράτος, για τον επαναπροσδιορισμό των έμφυλων (σημ. μάλλον ουδετερόφυλων) ταυτοτήτων, για τον γάμο μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου - ο μπαμπάς Μιχάλης ή μαμά Νίκος - για την αχρήματη κοινωνία, για την παγκόσμια διακυβέρνηση και για την παγκόσμια οικονομία της μιας Τράπεζας . Παράλληλα, μας πνίγουν και οι ευγενώς ονομαζόμενοι πρόσφυγες - πλην όμως λαθραίοι μετανάστες.
Θα μπορούσα να γράψω πολύ περισσότερα προκειμένου να δείξω πόσο καταστροφική είναι αυτή η θέση του επιφυλλιδογράφου και συνάμα δάσκαλου. Επιφυλάσσομαι. Επειδή όμως συνηθίζει να επενδύει θεολογικά τα γραπτά του, άλλωστε έχει εκδόσει βιβλίο που το ενέταξε στα «δοκίμια πολιτικής θεολογίας», θα αρκεστώ να συμπληρώσω με τούτο :
24 Πᾶς οὖν ὅστις ἀκούει μου τοὺς λόγους τούτους καὶ ποιεῖ αὐτούς, ὁμοιώσω αὐτὸν ἀνδρὶ φρονίμῳ, ὅστις ᾠκοδόμησε τὴν οἰκίαν αὐτοῦ ἐπὶ τὴν πέτραν· 25 καὶ κατέβη ἡ βροχὴ καὶ ἦλθον οἱ ποταμοὶ καὶ ἔπνευσαν οἱ ἄνεμοι καὶ προσέπεσον τῇ οἰκίᾳ ἐκείνῃ, καὶ οὐκ ἔπεσε· τεθεμελίωτο γὰρ ἐπὶ τὴν πέτραν. 26 καὶ πᾶς ὁ ἀκούων μου τοὺς λόγους τούτους καὶ μὴ ποιῶν αὐτοὺς ὁμοιωθήσεται ἀνδρὶ μωρῷ, ὅστις ᾠκοδόμησε τὴν οἰκίαν αὐτοῦ ἐπὶ τὴν ἄμμον· 27 καὶ κατέβη ἡ βροχὴ καὶ ἦλθον οἱ ποταμοὶ καὶ ἔπνευσαν οἱ ἄνεμοι καὶ προσέκοψαν τῇ οἰκίᾳ ἐκείνῃ, καὶ ἔπεσε, καὶ ἦν ἡ πτῶσις αὐτῆς μεγάλη.
Αυτά που κατά καιρούς γράφει ο ολέθριος συγγραφέας - συνάμα και επιφυλλιδογράφος, κτίζουν σπίτι στην άμμο. Ακούει αλλά δεν ποιεί. Διότι αυτό το ένα από τα δώδεκα που αφήνει στην άκρη, είναι δομικό στοιχείο του θεμελίου λίθου, δηλαδή της πέτρας και όχι της πέτρας πάνω στην άμμο. Τούτο ισχύει και για τα πολιτικά, που ως φαίνεται μόνο αυτά τον ενδιαφέρουν. Τον ξάφνιασαν τα δάκρυα του κ. Τσίπρα κατά τον εναρκτήριο λόγο του στη Βουλή, διόλου όμως δεν τον αιφνιδίασε ότι, ο δακρύσας πρωθυπουργός, δηλώνει άθεος και ορκίζεται στο Σύνταγμα, θέτοντας υπεράνω όλων «επί τω λόγω της δικής μου συνείδησης και τιμής». Ο Θεός δεν αξίζει τόσο, όσο η προσωπική μας τιμή και συνείδηση
Ο Μεγάλος Λιμός της Ουκρανίας (1932-1933) ή Γολoντομόρ ακολούθησε τον πνευματικό Λιμό . Ο Μεγάλος Λιμός της Ελλάδας είναι σήμερα "προ των πυλών " ένεκα της αποστασίας . Όσα περνάμε ήδη με την κρίση δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτά που έρχονται . (Τιμ. Β΄ γ΄, 10-15)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέκνον Τιμόθεε, παρηκολούθηκάς μου τῇ διδασκαλίᾳ, τῇ ἀγωγῇ, τῇ προθέσει, τῇ πίστει, τῇ μακροθυμίᾳ, τῇ ἀγάπῃ, τῇ ὑπομονῇ, τοῖς διωγμοῖς, τοῖς παθήμασιν, οἷά μοι ἐγένοντο ἐν ᾽Αντιοχείᾳ, ἐν ᾽Ικονίῳ, ἐν Λύστροις· οἵους διωγμοὺς ὑπήνεγκα καὶ ἐκ πάντων με ἐρρύσατο ὁ Κύριος. Καὶ πάντες δὲ οἱ θέλοντες εὐσεβῶς ζῆν ἐν Χριστῷ ᾽Ιησοῦ διωχθήσονται· πονηροὶ δὲ ἄνθρωποι καὶ γόητες προκόψουσιν ἐπὶ τὸ χεῖρον, πλανῶντες καὶ πλανώμενοι. Σὺ δὲ μένε ἐν οἷς ἔμαθες καὶ ἐπιστώθης, εἰδὼς παρὰ τίνος ἔμαθες, καὶ ὅτι ἀπὸ βρέφους τὰ ἱερὰ γράμματα οἶδας, τὰ δυνάμενά σε σοφίσαι εἰς σωτηρίαν διὰ πίστεως τῆς ἐν Χριστῷ ᾽Ιησοῦ τῷ Κυρίῳ ἡμῶν.
Γεμίσαμε από γοητες και πλανους.Η παγκόσμια σιωνιστική δημοκρατία τους έχει στο τσεπακι. Βρίσκονται εύκολα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα σχόλια από το Χρονολόγιο φέησμπουκ Fdimitrios Athanassiou
ΑπάντησηΔιαγραφή- Fdimitrios Athanassiou : Κύριε Stan Silver, ας κλείσουμε το σχόλιό μας μὲ τὰ σοφὰ λόγια τοῦ Ἁγίου Παϊσίου τοῦ Ἁγιορείτου:
«Εἰς τούς καιρούς μας βλέπομεν ὅτι πολλά πιστά τέκνα τῆς Ἐκκλησίας μας, μοναχοί καί λαϊκοί, ἔχουν, δυστυχῶς, ἀποσχισθῆ ἀπό αὐτήν, ἐξ αἰτίας τῶν φιλενωτικῶν. Ἔχω τήν γνώμην ὅτι δέν εἶναι καθόλου καλόν νά ἀποχωριζώμεθα ἀπό τήν Ἐκκλησίαν κάθε φορᾶ πού θά πταίη ὁ Πατριάρχης. Ἀλλά ἀπό μέσα, κοντά στήν Μητέρα Ἐκκλησία ἔχει καθῆκον καί ὑποχρέωσι ὁ καθένας ν' ἀγωνίζεται μέ τόν τρόπον του. Τό νά διακόψη τό μνημόσυνον τοῦ Πατριάρχου, νά ἀποσχισθῆ καί νά δημιουργήση ἰδικήν του Ἐκκλησίαν καί νά ἐξακολουθῆ νά ὁμιλῆ ὑβρίζοντας τόν Πατριάρχην, αὐτό, νομίζω, εἶναι παράλογον.
Ἐάν διά τήν α ἤ τήν β λοξοδρόμησι τῶν κατά καιρούς Πατριαρχῶν χωριζώμεθα καί κάνωμε δικές μας Ἐκκλησίες - Θεός φυλάξει! - θά ξεπεράσωμε καί τούς Προτεστάντες ἀκόμη. Εὔκολα χωρίζει κανείς καί δύσκολα ἐπιστρέφει. Δυστυχῶς, ἔχουμε πολλές «ἐκκλησίες» στήν ἐποχή μας. Δημιουργήθηκαν εἴτε ἀπό μεγάλες ὁμάδες ἢ καί ἀπό ἕνα ἄτομο ἀκόμη. Ἐπειδή συνέβη στό καλύβι των (ὁμιλῶ διά τά ἐν Ἁγίῳ Ὄρει συμβαίνοντα) νά ὑπάρχη καί ναός, ἐνόμισαν ὅτι μποροῦν νά κάνουν καί δική τους ἀνεξάρτητη Ἐκκλησία. Ἐάν οἱ φιλενωτικοί δίνουν τό πρῶτο πλῆγμα στήν Ἐκκλησία, αὐτοί, οἱ ἀνωτέρω, δίνουν τό δεύτερο.
Ἄς εὐχηθοῦμε νά δώση ὁ Θεός τόν φωτισμόν Του σέ ὅλους μας καί εἰς τόν Πατριάρχην μας κ. Ἀθηναγόραν, διά νά γίνη πρῶτον ἡ ἕνωσις αὐτῶν τῶν «ἐκκλησιῶν», νά πραγματοποιηθῆ ἡ γαλήνη ἀνάμεσα στό σκανδαλισμένο ὀρθόδοξο πλήρωμα, ἡ εἰρήνη καί ἡ ἀγάπη μεταξύ τῶν Ὀρθοδόξων Ἀνατολικῶν Ἐκκλησιῶν καί κατόπιν ἄς γίνη σκέψις διά τήν ἕνωσιν μετά τῶν ἄλλων «Ὁμολογιῶν», ἐάν καί ἐφ' ὅσον εἰλικρινῶς ἐπιθυμοῦν νά ἀσπασθοῦν τό Ὀρθόδοξον Δόγμα.».
- Kyprianos Christodoulides : Το παιγχνίδι είναι καλά στημένο από τους Σιωνιστές και τους εδώ εγχώριους πράκτορες . Συνίσταται δε , σε αυτό που έγραψε ένας δικός τους οικουμενιστής . Διαβάστε :
«Εγώ γράφω σαν δάσκαλος και γι΄ αυτό , όταν πρωτοαναεβαίνει μια κυβέρνηση προσπαθώ να διακρίνω τα θετικά στοιχεία που διαθέτει και να τα ενισχύσουμε όσο μπορούμε όλοι μας . Αυτό έκανα ήδη από τον Κων/νο Μητσοτάκη ...» κλπ . (Χ . Γιανναράς ) .
Έτσι κάνουν κι αυτοί . Μένουν εντός εκκλησίας καινοτόμου , παίρνουν από τους άλλους (σιωνιστές κλπ.) μερικά θετικά στοιχεία και με αυτά , προσπαθούν να ενισχύσουν - τί άλλο ; - τον οικουμενισμό : την δήθεν οικουμενική ορθοδοξία και τον αδόξως ταφέντα ελληνικό κοσμοπολιτισμό . Αυτοί θα το αλλάξουν σε «ενδόξως ταφέντα ελληνικό πολιτισμό» , κάμπτοντας τη μέση τους και διαστρέφοντας τα ιερά μας Γράμματα .
Οι καινοτόμοι αφού αχρείωσαν την ιερωσύνη τους , λεηλατούν και τους πατέρες της Εκκλησίας , αλλά και την Αγία Γραφή : « Ἔχω τήν γνώμην ὅτι δέν εἶναι καθόλου καλόν νά ἀποχωριζώμεθα ἀπό τήν Ἐκκλησίαν κάθε φορᾶ πού θά πταίη ὁ Πατριάρχης. Ἀλλά ἀπό μέσα, κοντά στήν Μητέρα Ἐκκλησία ἔχει καθῆκον καί ὑποχρέωσι ὁ καθένας ν' ἀγωνίζεται μέ τόν τρόπον του. Τό νά διακόψη τό μνημόσυνον τοῦ Πατριάρχου, νά ἀποσχισθῆ καί νά δημιουργήση ἰδικήν του Ἐκκλησίαν καί νά ἐξακολουθῆ νά ὁμιλῆ ὑβρίζοντας τόν Πατριάρχην, αὐτό, νομίζω, εἶναι παράλογον. ».
Με το συμπάθιο , αλλά ο γέροντας Παίσιος δεν στέκει στα καλά του , με αυτά που είπε . Όποιος δεν μνημονεύει και φεύγει από τον αιρετικό επίσκοπο ή πατριάρχη , επειδή κηρύσσει με γυμνό κεφάλι αιρετικά δόγματα , δεν είναι αυτός που σχίζει την Εκκλησία . Ο ασκεπής επίσκοπος και πατριάρχης είναι αυτός που κάνει το σχίσμα και όχι ο πιστός ή ο απλός ιερέας . Πάτε να μας τρελάνετε ; Το θύμα να γίνεται θύτης και ο φονιάς αθώος ; Ήμαρτον Κύριε !