Μετά από τόση αχαλίνωτη ασυδοσία και ξετσιπωσιά, διαρκείας πολλών δεκαετιών, η διαφήμιση κάνει στροφή . Έξυπνα στημένη η συγκίνηση . Το Χόλυγουντ την έχει αναλύσει σε βάθος και τώρα αναβαθμίζει την διαφήμιση . Ε, κάτι είναι κι αυτό ! Όχι όμως για να φτάνουμε στό «βάθος» ενός μπουκαλιού της μπύρας Άλφα . Το ζητούμενο είναι η εύρεση και η ανάλυση του «ύψους» και όχι του βάθους της κοινωνικής μηχανικής .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους