Σάββατο 29 Ιουλίου 2017

Συναλλαγές μέ βραχιολάκι


Από τήν εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ : «Το i-bank payband Visa θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα καταστήματα της Εθνικής Τράπεζας από τις 19 Ιουνίου 2017, ενώ η φόρτισή του θα γίνεται και μέσω των εφαρμογών i-bank internet banking, i-bank mobile banking και του i-bank Pay.»

Σχόλιο Κυπριανός Χ.

Είναι κι αυτή η φόρτωση, πανάθεμά την. Μπαταρίες βλέπεις. Ενώ, άν ήταν λίγο ακόμη εξυπνότερο τό βραχιολάκι, θά φόρτιζε μέ τήν ενέργεια - είπαμε, όλα είναι ενέργεια - τού ανθρώπινου σώματος. Κάτι που, ίσως, θα γίνεται μέ τό ενσωματωμένο τσιπάκι. Προβλέπω, θά τό έχουμε σέ λίγο. Οι σπόνσορες ( : Τράπεζες ) δέν φείδονται χρημάτων καί οι ερευνητές αγωνίζονται νά γράψουν ιστορία, νά αφήσουν πίσω τους τό όνομά τους.

Υστερόγραφο
Είπαμε, όλα είναι ενέργεια, όλα όμως είναι καί σχέση ! Άρα, προβλέπω η προετοιμαζόμενη νέα πανορθόδοξη σύνοδος, θά γνωμοδοτήσει βάσει τού «όλα είναι ενέργεια». Ας είμαστε λοιπόν έτοιμοι, διότι "ουαί καί αλίμονο" σέ όποιον τολμήσει νά αμφισβητήσει τό κύρος της καί, ασφαλώς, τήν ... αγιότητά της.

Πέμπτη 20 Ιουλίου 2017

Μέ τόν Θεολογικό Σύνδεσμο Λάρισας


Στήν ιστοσελίδα "Θεολογικός Σύλλογος Λάρισας" (*) δημοσιεύθηκε ένα άρθρο υπογραφόμενο μέ τά αρχικά Κ.Ν. Ακολουθούν τά σχόλια, δικά μου καί τού αρθρογράφου, πληροφοριακά δέ, τό εν λόγω ιστολόγιο μού έκλεισε, στή συνέχεια, τήν πόρτα :
«Η εγγραφή σας για σχόλια μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (διεύθυνση kyprianos01@gmail.com) έχει ακυρωθεί για αυτήν την ανάρτηση.»

Ιδού λοιπόν τά σχόλια :

- Kyprianos Christodoulides18 Ιουλίου 2017 - 10:04 μ.μ.
 «RELIGIOUSnet - Larissa Societatis theologorum - העמותה של תיאולוגים» Μήπως μπορεί ο συντάκτης τού άρθρου Κ.Ν νά μας πεί, τί σκοπό εξυπηρετεί αυτό εδώ : «העמותה של תיאולוגים» ; Σέ ποιούς απευθύνεται τό άρθρο, πέρα από τούς γνωρίζοντες τήν ελληνική καί, υποτυπωδώς έστω, τό «Larissa Societatis theologorum»; Είναι μήπως ενδιαφερόμενοι διά τά δικά μας συμβαίνοντα περισσότερο από τά δικά τους ;
Πέρα όμως από αυτό, από πότε τά ενύπνια (όνειρα) γερόντων γίνονται δεκτά στήν καθ΄ ημάς ασκητική, νηπτική καί φιλοκαλική, Παράδοση ; Τί συμβαίνει τέλος πάντων ; Αλλά υπάρχει καί κάτι ακόμη. Είναι γνωστό ότι τό γένος μας φημίζεται γιά τόν εύπιστο, ευσεβή καί φιλόθρησκο χαρακτήρα του.( Παρένθεση, τό τελευταίο είναι κοινό χαρακτηριστικό πολλών λαών ). Τούτο μαρτυρείται από τήν ομιλία τού απ. Παύλου στήν Πνύκα.
Μήπως λοιπόν εκεί στηρίζεται όλη αυτή η προσπάθεια των ψευδοχριστιανών - οικουμενιστών καί μή - δήθεν Ορθόδοξων, οι οποίοι επικαλούνται ενύπνια γερόντων (υποτίθεται αγίων) γιά νά πείσουν τό συστηματικά ακατήχητο λαϊκό σώμα τής Εκκλησίας ότι «δέν τρέχει τίποτα», μέ όσα ανατριχιαστικά στό χώρο τής πίστεως βλέπουμε, διαβάζουμε, ακούμε καί ζούμε σήμερα ;
Τά γράφω αυτά, διότι σέ τελική ανάλυση, τό άρθρο από τήν "Larissa Societatis theologorum - העמותה של תיאולוגים", κατατείνει στήν προσπάθεια νά πείσει τόν αναγνώστη του στό «εσύ πήγαινε στήν εκκλησιά νά σώσεις τήν ψυχούλα σου καί άσε όλα τά άλλα».
Η μόδα τών αποτειχίσεων τού Θεολογικού Συνδέσμου τής Λάρισας καθιστά επίκαιρη καί σύγχρονη τήν ανακαινισμένη παλαιά μόδα τής ουνιτικής ενσωμάτωσης μέ τήν ψευδοεκκλησία τής σχέσης καί τής ενστικτώδους ακάθαρτης αγάπης.
Διερωτώμαι, μήπως πρέπει νά προστεθεί στήν νοερά ευχή καί τό «Κύριε Ιησού Χριστέ, υιέ θεού, καθάρισόν μου τήν καρδίαν». Είμαστε άνθρωποι καί ως άνθρωποι, οφείλουμε νά ελέγχουμε καί τά μή βλεπόμενα : «1 Ἔστι δὲ πίστις ἐλπιζομένων ὑπόστασις, πραγμάτων ἔλεγχος οὐ βλεπομένων».( Εβ. ια΄ ).

- N. K.19 Ιουλίου 2017 - 2:13 μ.μ.
 θα σου απαντησω εν μερει χαριν προτροπης του ιστολογου και μονον, διοτι δεν βλεπω στο σχολιο σου κατι που να χρηζει απαντησεως ιδιαιτερης. φερεσαι ασεβως αναφερομενος σε συγχρονους γιγαντες της Εκκλησιας. δεν ξερω αν εσυ πιστευεις στα ενυπνια ή στα οραματα των αγιων, αλλα η Εκκλησια πιστευει. Να σου θυμισω τα ενυπνια του απ. Πετρου και τα οραματα του Παυλου στις Πραξεις; δεν θα μακρηγορησω. Οποιος θελει αποτειχιζεται, ερειδομενος στα δικα του ενυπνια... τον απλο λαο μη σκανδαλιζετε και μην παρασυρετε, διοτι εχετε μεγαλη αμαρτια

- Kyprianos Christodoulides 20 Ιουλίου 2017 - 3:04 π.μ.
«23 ... ἰατρέ, θεράπευσον σεαυτόν·» (Λκ. δ΄)
 Συγκρίνονται οι οράσεις των Απ. Παύλου, Πέτρου καί πολλών άλλων, μέ τά ενύπνια τών συγχρόνων γερόντων ; Οι οποίοι, μάλιστα, φέρονται ως διορατικοί κλπ. ;
Αλλά σέ καιρούς, όπου η λοιμική τού οικουμενισμού - ένας θεός γιά όλους - μάς έχει κυριεύσει, τί κάνει, τί έκανε τό διορατικό χάρισμα, καί τί μάς είπαν οι χαρισματούχοι γέροντες, ώστε νά μή τήν "πάθουμε" σάν τίς μωρές παρθένες ; Συμβαίνει κάτι ή "δέν τρέχει τίποτα" ; Σώνεται τό λαδάκι μας ή μάς φθάνει ; Θά μάς ανοίξει τήν πόρτα ο νυμφίος ή θά μας πεί « ἀμὴν λέγω ὑμῖν, οὐκ οἶδα ὑμᾶς» ;

Παρεμπιπτόντως, σάς πληροφορώ ότι δέν βλέπω οράματα, ούτε ενυπνιάζομαι. Μού αρκεί η κατάθεση ομολογίας καί μαρτυρίας τού (όχι δικού μου) Λόγου τής αληθείας, η οποία, θλιβερόν ειπείν, διώκεται ανηλεώς από τούς υποτιθέμενους "φύλακες Θερμοπυλών" καί μάλιστα «όταν προβλέπουν (και πολλοί προβλέπουν) πως ο Εφιάλτης θα φανεί στο τέλος, κ’ οι Μήδοι επί τέλους θα διαβούνε» (Κ. Καβάφης).
Οι Μήδοι, αγαπητέ κύριε, διάβηκαν καί η εκκλησία τους, χάρισμά σας. Τήν προστατεύει ο θεός τών Μήδων, ο οποίος τούς διαβεβαιώνει ότι όσοι είναι εντός αυτής σώζονται. Οι εκτός αυτής, που καταγγέλλουν τόν ψευτοθεό τών Μήδων, είναι χαμένοι, είναι θύματα του αρχεκάκου όφεως, είναι μιαροί "αυτοέγκλειστοι στα εθνικιστικά και φονταμενταλιστικά καβούκια τους" (sic), τέλος δέ, "ανιάτως νοσούν από τήν ψυχική καί πνευματική ασθένεια τού ζηλωτισμού", όπως διορατικά - διαγνωστικά, γράψατε.

«23 ... ἰατρέ, θεράπευσον σεαυτόν·» (Λκ. δ΄). Κανείς προφήτης στόν τόπο του καί ουδείς ιατρός τού εαυτού του. Ο θεός τών Μήδων μάς δολοφονεί.

- N. K.20 Ιουλίου 2017 - 3:31 π.μ.
αγαπητε Κυπριανε, φαινεται πως δεν ανηκεις στην Εκκλησια. Μαλλον σε καποια σχισματικη παρασυναγωγη παλαιοημερολογιτων. αρα σε μια ανυποστατη εκκλησιαστικα ανθρωπινη συναξη. φαινεται αυτο απο τον απαξιωτικο τροπο με τον οποιο μιλας για συγχρονους αγιους. ειναι καθαρα βλασφημος. αμφισβητεις την Χαρη του Πνευματος στη σημερινη Εκκλησια και τις θεοπτικες εμπειριες τις περιοριζεις στα πρωτα μεταποστολικα χρονια. το ιδιο αμαρτημα επεσημανε και ο αγιος Συμεων ο Ν. Θεολογος στην εποχη του. και ξερεις πώς το χαρακτηρισε; Βλασφημια του Αγιου Πνευματος. σε αυτο το αμαρτημα υποπιπτεις. ευχομαι να μετανοησεις

- Kyprianos Christodoulides 20 Ιουλίου 2017
«Η εγγραφή σας για σχόλια μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (διεύθυνση kyprianos01@gmail.com) έχει ακυρωθεί για αυτήν την ανάρτηση.»

(*) http://religiousnet.blogspot.gr/2017/07/blog-post.html

Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017

«Τά στερνά τιμούν τά πρώτα». Ποιά είναι τά πρώτα ;



Αγαπητή  κα. ή δις. Χατζηθεοδώρου

Διάβασα (*) τό άρθρο σας («Η καταιγίδα έρχεται στήν Εκκλησία τής Ελλάδος») καί θά είχα νά παρατηρήσω τά εξής :

1) Γράψατε ότι, «ας τα λάβουν όλα αυτά υπ’ όψη τους όσοι μητροπολίτες είναι αντίθετοι του οικουμενισμού και της πανθρησκείας, αλλά αφήνουν τα πράγματα να εξελίσσονται με τη δικαιολογία: “Ας μη φανώ πρόωρα ότι προκαλώ σχίσμα στην Εκκλησία. Αν δω μία πράξη πέραν της “κόκκινης γραμμής”, τότε θα αντιδράσω”.», καί τό ερώτημα που σάς θέτω είναι «ποιός κάνει τό σχίσμα» ; Οι οικουμενιστές, πού θέλουν νά κάνουν μιά Ορθοδοξία καί μιά Εκκλησία (τήν καθ΄ ημάς) αγνώριστη, ή εκείνοι που διαχωρίζουν τή θέση τους καί αποτειχίζονται από αυτή τήν ψευδοεκκλησία ; Σώζουν, δηλαδή, τήν όντως αληθινή Εκκλησία.

2) Τό δεύτερο ερώτημα, συνέχεια τού πρώτου, είναι τό ποιά Εκκλησία θέλουμε ; Τήν Εκκλησία τών αποτειχιζομένων ή τήν αγνώριστη (ψευδο)εκκλησία τών εκσυγχρονιστών καινοτόμων, που οραματίζονται τήν υποταγή όλων στά κελεύσματα του μικρού πάπα - επισκόπου  και δι΄ αυτού (ή αυτών) στόν "ένα θεό γιά όλους" ;

3) Καί τέλος τό τρίτο ερώτημα, τό οποίο είναι μάλλον απορία εις εαυτόν, ίσως δέ καί ενός εκάστου από εμάς.
Μήπως αυτό δέν έγινε πρό 100 περίπου ετών, όταν αποφασίστηκε μιά φαινομενικά καί τυπικά μικρή βελτίωση τού εορτολογικού μας χρόνου, ουσιαστικά όμως ήταν προοίμιο αυτών ( : η καταγίδα) πού ήδη βιώνουμε καί εύστοχα επισημάνατε;

Τό γράφω αυτό διότι, από ενάρξεως τής "άνευ σημασίας" καί χάριν επιστημονικής ακριβείας, μέ τήν τροποποίηση που επήλθε, όσοι μέν έμειναν προσηλωμένοι στά θέσμια τής Εκκλησίας ( : Σύνοδοι καί Παράδοση) χαρακτηρίστηκαν σχισματικοί, όσοι δέ συντάχθηκαν μέ τά νέα δεδομένα, κράτησαν γιά εαυτούς τόν τίτλο τού ιδιοκτήτου τής ζώσης Αληθείας.

Χάριν αυτής, κυκλοφορούν σήμερα φυλλάδια τού τύπου «Φωνή τού Κυρίου» καί συνεχίζουν νά αποπροσανατολίζουν τό λαό τού Θεού, επισημαίνοντας τόν κίνδυνο : «εκτός τής εκκλησίας επισκόπου δέν υπάρχει σωτηρία». Όσοι φεύγουν (αποτειχίζονται) σχίζουν τήν (νέα) εκκλησία. Πείτε μου, λοιπόν, ποιός σχίζει τήν εκκλησία καί ειδικότερα, ποιά Εκκλησία;

Υστερόγραφο
Θά σάς παρακαλούσα νά μή μου καταλογίσετε διάθεση, πρόθεση ή τάση, προσυλητισμού σέ ιστορίες τελειωμένες, όπως συστηματικά μάς έλεγαν καί μάθαιναν στά σχολειά. Μεγάλωσα μέ τίς συμβουλές τής γιαγιάς μου, πού μάς έλεγε - σέ μένα καί στά αδέλφια μου - θεός σχωρέστην : «Τά στερνά τιμούν τά πρώτα». Πάντα, εμένα τουλάχιστον, μέ απασχολούσαν τά "πρώτα" τών σημερινών μας δεινών.

(*)  http://destoolon.gr/2017/07/09/

Παρασκευή 7 Ιουλίου 2017

Αναδημοσίευση : “Σχέση κοινωνίας” (εκ του κοινωνώ): υπεύθυνη της σύγχρονης Βαβέλ ή ενοποιητικός δεσμός ανθρώπου-Θεού-κοινωνιών;


Συζήτηση μέσω ιστοσελίδας μέ αφορμή ένα άρθρο. Πιθανόν ενδιαφέρουσα, ίσως καί αδιάφορη, γιά τήν ακαδημαϊκή μας θεολογία. Ο χρόνος θα δείξει.

Διαβάστε, αν έχετε τό ενδιαφέρον καί λίγα λεπτά σας περισσεύουν, από τόν αναπόφευκτο βιοτικό περισπασμό, πού έχουμε όλοι :

“Σχέση κοινωνίας” (εκ του κοινωνώ) : υπεύθυνη της σύγχρονης Βαβέλ ή                 ενοποιητικός δεσμός ανθρώπου-Θεού-κοινωνιών;

Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017

Οι νέοι Γκαίμπελς.


Η φωτογραφία παρουσιάζεται γιά ένα λόγο. Γιά νά μάθουμε, επιτέλους, ότι βρισκόμαστε κάτω από ένα ιδιότυπο καθεστώς : τό καθεστώς τής Δημοκρατίας τού Φασισμού.

Οι νέοι Γκαίμπελς.

Εκείνος έλεγε : «Συκοφαντείτε, συκοφαντείτε, κάτι θά μείνει».
 Αυτοί λένε : «Προκαλείτε, προκαλείτε, κάτι θά μείνει», καί μένει ο διάβολος.

- Ποιός καί ποιοί είναι οι φασίστες ;
- Αυτοί που κανονίζουν ποιά είναι τά ανθρώπινα δικαιώματα
Όποιος δέν συμμορφώνεται, δέν παίρνει δάνεια. Παίρνει Μνημόνια.
Συνεχίστε νά ψηφίζετε κάτι θά μείνει .

Η φωτογραφία από ιστοσελίδα φέησμπουκ

Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017

«Άν δέν ξυπνήσουμε, τελειώσαμε»

Διαβάστε πρώτα αυτά που γράφει η φωτογραφία καί μετά, άν ευκαιρήτε, διαβάστε τό σχόλιο που ακολουθεί :

«Kyprianos Christodoulides : Μέ τά Μνημόνια μπορεί νά τά είχε κάνει άνω κάτω, αν ζούσε, ο Χριστόδουλος. Μέ τόν Οικουμενισμό όμως όχι. Θά ήταν πάντα κάτω, όπως είναι καί ο εκλεκτός τού κεκοιμημένου, αυτός που βλέπουμε στήν φωτογραφία, ο Μεσογαίας Μητροπολίτης Νικόλαος. «Τό Κολυμπάρι ζεί, αυτό μάς οδηγεί»!

Οι σχέσεις μας (τής Ορθοδόξου Εκκλησίας) πρός τόν λοιπόν Χριστιανικόν κόσμον συνοψίζονται σέ αυτό : «"Ας μη λησμονούμε ότι η λατρευτική ζωή της Εκκλησίας μας στηρίζεται σε μια μεταμόσχευση Θείου σώματος και σε μια μετάγγιση Θείου Αίματος εις πάντας αρμούς, εις νεφρούς, εις καρδίαν" (από την ιεροσυνοδική Εγκύκλιο 2819, 7/7/2005).». Είμαστε εγκεφαλικά νεκροί ! Πώς νά ξυπνήσουμε ;

Τρίτη 4 Ιουλίου 2017

Γιά νά μαθαίνουμε



Διαβάστε αυτό :
https://thesecretrealtruth.blogspot.com/2017/07/blog-post_596.html

ή αυτό :
https://destoolon.gr/541/

Σχετικά μέ τήν λέξη (κοινωνία) καί τό ρήμα κοινωνώ  η προέλευσή τους προέρχεται από τό ρ. κοινώ (-οω). Ο ενδιαφερόμενος ας αναζητήσει τό λήμμα σέ Ορθογραφικό - Ερμηνευτικό λεξικό τής ελληνικής γλώσσας. Προσωπικά συμβουλεύομαι τό Δ. Δημητράκου, Εκδοτικός Ολικος Χρ. Γιοβάνης.. Πληροφοριακά, τό λεξικό Google τήν αγνοεί εντελώς.