Στήν ιστοσελίδα "Θεολογικός Σύλλογος Λάρισας" (*) δημοσιεύθηκε ένα άρθρο υπογραφόμενο μέ τά αρχικά Κ.Ν. Ακολουθούν τά σχόλια, δικά μου καί τού αρθρογράφου, πληροφοριακά δέ, τό εν λόγω ιστολόγιο μού έκλεισε, στή συνέχεια, τήν πόρτα :
«Η εγγραφή σας για σχόλια μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (διεύθυνση kyprianos01@gmail.com) έχει ακυρωθεί για αυτήν την ανάρτηση.»
Ιδού λοιπόν τά σχόλια :
- Kyprianos Christodoulides18 Ιουλίου 2017 - 10:04 μ.μ.
«RELIGIOUSnet - Larissa Societatis theologorum - העמותה של תיאולוגים» Μήπως μπορεί ο συντάκτης τού άρθρου Κ.Ν νά μας πεί, τί σκοπό εξυπηρετεί αυτό εδώ : «העמותה של תיאולוגים» ; Σέ ποιούς απευθύνεται τό άρθρο, πέρα από τούς γνωρίζοντες τήν ελληνική καί, υποτυπωδώς έστω, τό «Larissa Societatis theologorum»; Είναι μήπως ενδιαφερόμενοι διά τά δικά μας συμβαίνοντα περισσότερο από τά δικά τους ;
Πέρα όμως από αυτό, από πότε τά ενύπνια (όνειρα) γερόντων γίνονται δεκτά στήν καθ΄ ημάς ασκητική, νηπτική καί φιλοκαλική, Παράδοση ; Τί συμβαίνει τέλος πάντων ; Αλλά υπάρχει καί κάτι ακόμη. Είναι γνωστό ότι τό γένος μας φημίζεται γιά τόν εύπιστο, ευσεβή καί φιλόθρησκο χαρακτήρα του.( Παρένθεση, τό τελευταίο είναι κοινό χαρακτηριστικό πολλών λαών ). Τούτο μαρτυρείται από τήν ομιλία τού απ. Παύλου στήν Πνύκα.
Μήπως λοιπόν εκεί στηρίζεται όλη αυτή η προσπάθεια των ψευδοχριστιανών - οικουμενιστών καί μή - δήθεν Ορθόδοξων, οι οποίοι επικαλούνται ενύπνια γερόντων (υποτίθεται αγίων) γιά νά πείσουν τό συστηματικά ακατήχητο λαϊκό σώμα τής Εκκλησίας ότι «δέν τρέχει τίποτα», μέ όσα ανατριχιαστικά στό χώρο τής πίστεως βλέπουμε, διαβάζουμε, ακούμε καί ζούμε σήμερα ;
Τά γράφω αυτά, διότι σέ τελική ανάλυση, τό άρθρο από τήν "Larissa Societatis theologorum - העמותה של תיאולוגים", κατατείνει στήν προσπάθεια νά πείσει τόν αναγνώστη του στό «εσύ πήγαινε στήν εκκλησιά νά σώσεις τήν ψυχούλα σου καί άσε όλα τά άλλα».
Η μόδα τών αποτειχίσεων τού Θεολογικού Συνδέσμου τής Λάρισας καθιστά επίκαιρη καί σύγχρονη τήν ανακαινισμένη παλαιά μόδα τής ουνιτικής ενσωμάτωσης μέ τήν ψευδοεκκλησία τής σχέσης καί τής ενστικτώδους ακάθαρτης αγάπης.
Διερωτώμαι, μήπως πρέπει νά προστεθεί στήν νοερά ευχή καί τό «Κύριε Ιησού Χριστέ, υιέ θεού, καθάρισόν μου τήν καρδίαν». Είμαστε άνθρωποι καί ως άνθρωποι, οφείλουμε νά ελέγχουμε καί τά μή βλεπόμενα : «1 Ἔστι δὲ πίστις ἐλπιζομένων ὑπόστασις, πραγμάτων ἔλεγχος οὐ βλεπομένων».( Εβ. ια΄ ).
- N. K.19 Ιουλίου 2017 - 2:13 μ.μ.
θα σου απαντησω εν μερει χαριν προτροπης του ιστολογου και μονον, διοτι δεν βλεπω στο σχολιο σου κατι που να χρηζει απαντησεως ιδιαιτερης. φερεσαι ασεβως αναφερομενος σε συγχρονους γιγαντες της Εκκλησιας. δεν ξερω αν εσυ πιστευεις στα ενυπνια ή στα οραματα των αγιων, αλλα η Εκκλησια πιστευει. Να σου θυμισω τα ενυπνια του απ. Πετρου και τα οραματα του Παυλου στις Πραξεις; δεν θα μακρηγορησω. Οποιος θελει αποτειχιζεται, ερειδομενος στα δικα του ενυπνια... τον απλο λαο μη σκανδαλιζετε και μην παρασυρετε, διοτι εχετε μεγαλη αμαρτια
- Kyprianos Christodoulides 20 Ιουλίου 2017 - 3:04 π.μ.
«23 ... ἰατρέ, θεράπευσον σεαυτόν·» (Λκ. δ΄)
Συγκρίνονται οι οράσεις των Απ. Παύλου, Πέτρου καί πολλών άλλων, μέ τά ενύπνια τών συγχρόνων γερόντων ; Οι οποίοι, μάλιστα, φέρονται ως διορατικοί κλπ. ;
Αλλά σέ καιρούς, όπου η λοιμική τού οικουμενισμού - ένας θεός γιά όλους - μάς έχει κυριεύσει, τί κάνει, τί έκανε τό διορατικό χάρισμα, καί τί μάς είπαν οι χαρισματούχοι γέροντες, ώστε νά μή τήν "πάθουμε" σάν τίς μωρές παρθένες ; Συμβαίνει κάτι ή "δέν τρέχει τίποτα" ; Σώνεται τό λαδάκι μας ή μάς φθάνει ; Θά μάς ανοίξει τήν πόρτα ο νυμφίος ή θά μας πεί « ἀμὴν λέγω ὑμῖν, οὐκ οἶδα ὑμᾶς» ;
Παρεμπιπτόντως, σάς πληροφορώ ότι δέν βλέπω οράματα, ούτε ενυπνιάζομαι. Μού αρκεί η κατάθεση ομολογίας καί μαρτυρίας τού (όχι δικού μου) Λόγου τής αληθείας, η οποία, θλιβερόν ειπείν, διώκεται ανηλεώς από τούς υποτιθέμενους "φύλακες Θερμοπυλών" καί μάλιστα «όταν προβλέπουν (και πολλοί προβλέπουν) πως ο Εφιάλτης θα φανεί στο τέλος, κ’ οι Μήδοι επί τέλους θα διαβούνε» (Κ. Καβάφης).
Οι Μήδοι, αγαπητέ κύριε, διάβηκαν καί η εκκλησία τους, χάρισμά σας. Τήν προστατεύει ο θεός τών Μήδων, ο οποίος τούς διαβεβαιώνει ότι όσοι είναι εντός αυτής σώζονται. Οι εκτός αυτής, που καταγγέλλουν τόν ψευτοθεό τών Μήδων, είναι χαμένοι, είναι θύματα του αρχεκάκου όφεως, είναι μιαροί "αυτοέγκλειστοι στα εθνικιστικά και φονταμενταλιστικά καβούκια τους" (sic), τέλος δέ, "ανιάτως νοσούν από τήν ψυχική καί πνευματική ασθένεια τού ζηλωτισμού", όπως διορατικά - διαγνωστικά, γράψατε.
«23 ... ἰατρέ, θεράπευσον σεαυτόν·» (Λκ. δ΄). Κανείς προφήτης στόν τόπο του καί ουδείς ιατρός τού εαυτού του. Ο θεός τών Μήδων μάς δολοφονεί.
- N. K.20 Ιουλίου 2017 - 3:31 π.μ.
αγαπητε Κυπριανε, φαινεται πως δεν ανηκεις στην Εκκλησια. Μαλλον σε καποια σχισματικη παρασυναγωγη παλαιοημερολογιτων. αρα σε μια ανυποστατη εκκλησιαστικα ανθρωπινη συναξη. φαινεται αυτο απο τον απαξιωτικο τροπο με τον οποιο μιλας για συγχρονους αγιους. ειναι καθαρα βλασφημος. αμφισβητεις την Χαρη του Πνευματος στη σημερινη Εκκλησια και τις θεοπτικες εμπειριες τις περιοριζεις στα πρωτα μεταποστολικα χρονια. το ιδιο αμαρτημα επεσημανε και ο αγιος Συμεων ο Ν. Θεολογος στην εποχη του. και ξερεις πώς το χαρακτηρισε; Βλασφημια του Αγιου Πνευματος. σε αυτο το αμαρτημα υποπιπτεις. ευχομαι να μετανοησεις
- Kyprianos Christodoulides 20 Ιουλίου 2017
«Η εγγραφή σας για σχόλια μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (διεύθυνση kyprianos01@gmail.com) έχει ακυρωθεί για αυτήν την ανάρτηση.»
(*) http://religiousnet.blogspot.gr/2017/07/blog-post.html
Παραδόξως, ο Θεολογικός Σύνδεσμος ήρε τήν απαγόρευσή μου στήν κατάθεση σχολίων. Ιδού, λοιπόν, τί τούς έγραψα καί αμφιβάλλω άν θά το δημοσιεύσουν.
ΑπάντησηΔιαγραφή« Μπά ! Τί βλέπω ; Ήρθη ο αποκλεισμός μου καί τώρα μπορώ νά καταθέσω σχόλιο ; Δέν χρειάζεται, διότι, ως φαίνεται, ο ιστολόγος τής σελίδας - Larissa Societatis theologorum - העמותה של תיאולוגים - δέν θέλει νά κάνει τήν χάρη στόν Ν.Κ νά μάς απαντήσει.
« Παρενθετικά, ο κ. Ν.Κ. δέν μάς είπε σέ τί καί ποιούς εξυπηρετεί αυτό το «העמותה של תיאולוגים». Μήπως θέλουν οι τού Συνδέσμου τής Λάρισας νά ενωθούν μέ τούς θεολόγους τού Εβραϊσμού-Ιουδαϊσμού ; Διότι τό העמותה של תיאולוגים ερμηνεύεται "ένωση θεολόγων". Ας κάνει λοιπόν ακόμη έναν κόπο ο κύριος Ν.Κ. καί νά μάς πεί, από πότε οι Εβραίοι-Ιουδαίοι, άρχισαν νά κάνουν χρήση τού όρου "θεολογία" ; Επιστήμων θεολόγος είναι καί οπωσδήποτε, κάτι περισσότερο από εμένα θά γνωρίζει. Ο Θεός τών Εβραίων-Ιουδαίων λέγεται Γιαχβέ, άρα, θά πρέπει κι αυτοί νά γράφουν καί νά λένε ... «Γιαχβολογία» ! Ή μήπως αυτό (καί αυτό) απαγορεύεται εκ τού Νόμου ; Δέν γνωρίζω, απορώ καί ερωτώ. »
Αυτό είναι τό σχόλιο. Τώρα, πώς ανακάλυψα ότι ήρθη ο αποκλεισμός μου, λέω ότι απλά έκανα αναζήτηση του συγκεκριμένου θέματος τού ιστολογίου αυτού, γιά νά δώ άν είχαν σχολιάσει άλλοι αναγνώστες. Καί είχαν, μάλιστα, θίγονται ενδιαφέροντα θέματα. Δέν ασχολήθηκα μέ αυτά. Άν θέλετε, ρίξτε μιά ματιά. Αξίζει τόν κόπο.
Μας αδικείτε κατάφωρα. Ουδείς αποκλεισμός ή απαγόρευση υπήρξε, κάνετε λάθος.Έχουν δημοσιευθεί όλα τα σχόλιά σας με την σειρά της αποστολής τους.Μακράν ημών τοιούτου είδους πρακτικές κ. Χριστοδουλίδη. Ο χώρος των σχολίων στο ιστολόγιό μας είναι ανοικτός σε κάθε φίλο αναγνώστη που επιθυμεί να καταθέσει την άποψή του τηρώντας τις αρχές της δεοντολογίας και της ευπρεπείας. Ερρωσθε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤό λάθος δέν είναι δικό μου. Ή μάλλον είναι, διότι περέλειψα νά αποτυπώσω φωτογραφικά τήν απάντηση, τήν οποία πήρα, αμέσως μέ τήν αποστολή τού σχολίου. Νά έκανα λάθος αποκλείεται, διότι τά προηγούμενα αμέσως δημοσιεύοντο καί όχι μέ τήν προειδοποίηση "θά γίνει δεκτό μετά από τήν έγκριση".
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως κι άν έχει, σάς ευχαριστώ γιά τήν δημοσίευση τών σχολίων, δεχόμενος ότι,ίσως, κάπου νά έχω κάνει λάθος. Νά σάς αδικήσω, δέν θά τό ήθελα ούτε καί τό επιθυμώ.