Τά σχόλια που ακολουθούν έχουν αφορμή άρθρο-σχόλιο, τού γράφοντος. Είναι συγκεκριμένα τούτο : http://kyprianoscy.blogspot.gr/2017/08/blog-post_14.html .
Δημοσιεύθηκε σέ ιστοσελίδα τού φέησμπουκ :
https://www.facebook.com/kypchri/posts/10209959196751887
- Μιχάλης Ριτσάτος :
Προφανώς δεν έχουν όλοι την ίδια ευθύνη και αυτό αποδεικνύεται μαθηματικώς από τα εκλογικά ποσοστά,. Το ποσοστό όμως που εξέλεξε τον ηγέτη "αυτού" προφανώς έχει την ευθύνη (ειδικά ως προς το μέρος της ηθικής-θρησκευτικής ταύτισης του) και μάλλον "χάρη" της παιδεύσεως του μέρους αυτού του λαού, γίνεται και η παραχώρηση εκ Θεού. Όσοι δεν τον αποδέχονται για ηγέτη τους και δεν συμφωνούν με τις αντιλήψεις και τις πρακτικές του ασεβούς ηγέτη (και των λειτουργών αυτού!), (ειδικά ως προς το μέρος της ηθικής-θρησκευτικής ταύτισης) παρ΄ ότι υφίστανται την ασεβή άσκηση της κοσμικής εξουσίας του, έχουν την επιλογή να θεωρούν ως πραγματικό βασιλέα - ηγέτη τους τον "Χριστό" και τους λειτουργούς Αυτού. Αυτό νομίζω εννοεί όταν λέει «Κριτής σοφὸς παιδεύσει τὸν λαὸν αὐτοῦ, καὶ ἡγεμονία συνετοῦ τεταγμένη ἔσται. 2 κατὰ τὸν κριτὴν τοῦ λαοῦ αὐτοῦ οὕτως καὶ οἱ λειτουργοὶ αὐτοῦ, καὶ κατὰ τὸν ἡγούμενον τῆς πόλεως πάντες οἱ κατοικοῦντες αὐτήν. 3 βασιλεὺς ἀπαίδευτος ἀπολεῖ τὸν λαὸν αὐτοῦ, καὶ πόλις οἰκισθήσεται ἐν συνέσει δυναστῶν.». Θα χαθεί λοιπόν ο λαός του απαίδευτου βασιλέα ! ενώ η " πόλις οἰκισθήσεται ἐν συνέσει δυναστῶν" ... (εδώ νομίζω υπονοεί και αυτό που εμείς λέμε εκκλησία του Θεού η οποία θα υπάρχει έως της συντέλειας εφ΄ όσον σε αυτήν ο Θεός θα δώσει ηγέτη κατά την καρδίαν Αυτού!). Ακόμα και όλη η φράση είναι μια παραβολή της πνευματικής - θρησκευτικής ηγεσίας που αποδέχεται ο λαός της κάθε "εκκλησίας". Γίνεται εμφανέστερο λοιπόν το αποτέλεσμα της διαφοράς ηγέτη στο επίπεδο της "εκκλησίας" παρά στο πολιτικό - κοσμικό επίπεδο.
- Kyprianos Christodoulides :
Θά έλεγα ότι συμφωνώ μαζί σου, Μιχάλη Ριτσάτο, μέ μόνη τήν επιφύλαξη γιά τόν στίχο 3. Επειδή, φρονώ, ότι η Εκκλησία είναι μεν συνετή, από τήν άλλη, όμως, δέν είναι ο δυνάστης μας. Η αναφορά τού στίχου 3 απευθύνεται σέ «λαό απαίδευτο», ο οποίος, μέ τά σημερινά δεδομένα, κατηχείται μέ τήν "σύνεση" - ποιά σύνεση, αλήθεια ; - τών Σιωνιστών καί τών υποτακτικών τους . Κατήχηση στήν αίρεση καί σέ δόξα αλλότρια τής καθ΄ ημάς πίστεως, μάς κάνουν οι οικιστές - εγχώριοι καί ξένοι - δυνάστες μας. Η προαίρεση τού απαίδευτου λαού έχει πλήρως διαστραφεί καί καταποντίζει τίς απομένουσες ελάχιστες, εν Χριστώ Ιησού καί Θεό ημών, νησίδες μαθησιακής προαίρεσης.
Δημοσιεύθηκε σέ ιστοσελίδα τού φέησμπουκ :
https://www.facebook.com/kypchri/posts/10209959196751887
- Μιχάλης Ριτσάτος :
Προφανώς δεν έχουν όλοι την ίδια ευθύνη και αυτό αποδεικνύεται μαθηματικώς από τα εκλογικά ποσοστά,. Το ποσοστό όμως που εξέλεξε τον ηγέτη "αυτού" προφανώς έχει την ευθύνη (ειδικά ως προς το μέρος της ηθικής-θρησκευτικής ταύτισης του) και μάλλον "χάρη" της παιδεύσεως του μέρους αυτού του λαού, γίνεται και η παραχώρηση εκ Θεού. Όσοι δεν τον αποδέχονται για ηγέτη τους και δεν συμφωνούν με τις αντιλήψεις και τις πρακτικές του ασεβούς ηγέτη (και των λειτουργών αυτού!), (ειδικά ως προς το μέρος της ηθικής-θρησκευτικής ταύτισης) παρ΄ ότι υφίστανται την ασεβή άσκηση της κοσμικής εξουσίας του, έχουν την επιλογή να θεωρούν ως πραγματικό βασιλέα - ηγέτη τους τον "Χριστό" και τους λειτουργούς Αυτού. Αυτό νομίζω εννοεί όταν λέει «Κριτής σοφὸς παιδεύσει τὸν λαὸν αὐτοῦ, καὶ ἡγεμονία συνετοῦ τεταγμένη ἔσται. 2 κατὰ τὸν κριτὴν τοῦ λαοῦ αὐτοῦ οὕτως καὶ οἱ λειτουργοὶ αὐτοῦ, καὶ κατὰ τὸν ἡγούμενον τῆς πόλεως πάντες οἱ κατοικοῦντες αὐτήν. 3 βασιλεὺς ἀπαίδευτος ἀπολεῖ τὸν λαὸν αὐτοῦ, καὶ πόλις οἰκισθήσεται ἐν συνέσει δυναστῶν.». Θα χαθεί λοιπόν ο λαός του απαίδευτου βασιλέα ! ενώ η " πόλις οἰκισθήσεται ἐν συνέσει δυναστῶν" ... (εδώ νομίζω υπονοεί και αυτό που εμείς λέμε εκκλησία του Θεού η οποία θα υπάρχει έως της συντέλειας εφ΄ όσον σε αυτήν ο Θεός θα δώσει ηγέτη κατά την καρδίαν Αυτού!). Ακόμα και όλη η φράση είναι μια παραβολή της πνευματικής - θρησκευτικής ηγεσίας που αποδέχεται ο λαός της κάθε "εκκλησίας". Γίνεται εμφανέστερο λοιπόν το αποτέλεσμα της διαφοράς ηγέτη στο επίπεδο της "εκκλησίας" παρά στο πολιτικό - κοσμικό επίπεδο.
- Kyprianos Christodoulides :
Θά έλεγα ότι συμφωνώ μαζί σου, Μιχάλη Ριτσάτο, μέ μόνη τήν επιφύλαξη γιά τόν στίχο 3. Επειδή, φρονώ, ότι η Εκκλησία είναι μεν συνετή, από τήν άλλη, όμως, δέν είναι ο δυνάστης μας. Η αναφορά τού στίχου 3 απευθύνεται σέ «λαό απαίδευτο», ο οποίος, μέ τά σημερινά δεδομένα, κατηχείται μέ τήν "σύνεση" - ποιά σύνεση, αλήθεια ; - τών Σιωνιστών καί τών υποτακτικών τους . Κατήχηση στήν αίρεση καί σέ δόξα αλλότρια τής καθ΄ ημάς πίστεως, μάς κάνουν οι οικιστές - εγχώριοι καί ξένοι - δυνάστες μας. Η προαίρεση τού απαίδευτου λαού έχει πλήρως διαστραφεί καί καταποντίζει τίς απομένουσες ελάχιστες, εν Χριστώ Ιησού καί Θεό ημών, νησίδες μαθησιακής προαίρεσης.
Τό σχόλιο από φέησμπουκ https://www.facebook.com/kypchri/posts/10209959196751887
ΑπάντησηΔιαγραφή- Μιχάλης Ριτσάτος :
Ναί , ίσως εννοεί τους πλανημένους... με το "καὶ πόλις οἰκισθήσεται ἐν συνέσει δυναστῶν." ισως εννοεί ότι, με τρόπους καταπιεστικούς, οι δυνάστες των (συνετοί μεν δυνάστες δε) θα καταφέρουν να οικισθεί η πόλις τους. Αυτοί θα είναι οι απαίδευτοι οπαδοί του απαίδευτου βασιλέα τους, οι οποίοι θα οδηγηθούν τελικά στην απώλεια. Τι να πεις, ούτως η άλλως το νόημα το έχουμε καταλάβει αλλά και το βλέπουμε να διαδραματίζεται και στο παρελθόν και δυστυχώς και σήμερα μπροστά στα μάτια μας.