Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος Βλάχος :
«... όσοι αντιδρούν (σ.σ. κλείσιμο Ιερών Ναών) και κάνουν διάφορους ''παλικαρισμούς'' πάσχουν από ''ναρκισσιστικό παραλήρημα''. Θα έχουμε τον χρόνο - συνεχίζει - να τελέσουμε τις λειτουργίες μας... Έχουμε να κάνουμε με ένα υπαρκτό γεγονός!»
Περί "υπαρκτού γεγονότος"
Τό 'υπαρκτό' είναι κάτι που υπάρχει, τό 'γεγονός' είναι κάτι που γίνεται, άρα, καί αυτό υπάρχει. Άν δέν υπάρχει, δέν είναι γεγονός, δέν γίνεται.
Έχουμε δηλαδή ταυτολογία, αλλά καί δύο γεγονότα ! Τό ένα είναι η Ανάσταση τού Κυρίου, τό άλλο η απαγορευτική διάταξη ενός εκσυγχρονισμένου Μωσαϊκού Νόμου λόγω κορονο-ιού ή μάλλον κέρατο-ιού. Ο Καίσαρας εξουσιαστής, δημοκράτης πλέον, δείχνει τό ενδιαφέρον του πρός τό κοινωνικό σύνολο, συμφωνούσης καί τής επίσημης, ή/καί ανεπίσημης, κρατικής θρησκευτικής-εκκλησιαστικής Ιεραρχίας. Οι Ιεροί ναοί οφείλουν νά κλείσουν τίς πόρτες. «Αρχηγού (κορονο-ιού) παρόντος πάσα αρχή (θρησκευτική/εκκλησιαστική) παυσάτω».
Τί θά μπορούσαν νά μάς πούν οι "γκουρού" Νεορθόδοξοι καί δέν μάς λένε ; Είναι αυτό : «Έχουμε τήν Ανάσταση τού Θεανθρώπου, Χριστού Ιησού, ο οποίος διά θανάτου επάτησε τόν θάνατο».
Αυτό είναι τό 'υπαρκτό γεγονός' (sic), τό οποίο αρνούνται δημόσια καί ευκρινώς νά ομολογήσουν. Ίσως, γιά νά μή κατηγορηθούν ως πάσχοντες από ιδεοψυχαναγκαστική (ιδεοληπτική) νεύρωση ή "ναρκισσιστικό παραλήρημα" (sic).
Άν τό έλεγαν, τότε, συνεπείς στόν θεσμικό τους ρόλο, ώφειλαν νά προσθέσουν : «Οι δημοκρατικοί, πλέον, Νόμοι τού Μωσέως, που ενδιαφέρονται γιά τήν υγεία τής κοινωνίας, δέν πείθουν. Η κοινωνία κυριολεκτικά σπαράζει, αποσυντίθεται, καί αυτό (υγεία τής κοινωνίας) μπορεί νά γίνει μόνο μέ το «θανάτῳ θάνατον πατήσας».
Ελάτε, λοιπόν, γράφω τώρα εγώ, νά μάς συλλάβετε, οι πόρτες τών Εκκλησιών είναι ανοικτές : « 7 Ἄρατε πύλας, οἱ ἄρχοντες ὑμῶν, καὶ ἐπάρθητε, πύλαι αἰώνιοι, καὶ εἰσελεύσεται ὁ βασιλεὺς τῆς δόξης. 8 τίς ἐστιν οὗτος ὁ βασιλεὺς τῆς δόξης; Κύριος κραταιὸς καὶ δυνατός,» (Ψ. 23). Εμείς δέν θά πούμε ποτέ «Οὐκ ἔχομεν βασιλέα εἰ μὴ Καίσαρα» (Ιν. ιθ΄).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους