26/06/2020 Ανανέωση. Προστέθηκαν μερικά Σχόλια
Διαβάσαμε εις τήν Αγγλικήν [... Dogma exists as man’s guide. It is a signpost that shows him where he ought to ίbe going. When, however, he reaches his destination, it is done away with. For that reason, dogma is a guide for those who are passing through purification, and carries on being a guide for those who continue in illumination. It is a guide and nothing more. But those who are at the stage of illumination know that one day dogma will be abolished.] (1)
Συγγραφέας ο π. Ιερόθεος Βλάχος καί μεταφράζω : «Τό δόγμα υπάρχει σάν "ανθρώπινος οδηγός". Είναι ένα ενδεικτικό σημείο που (τού) δείχνει εκεί που (πρέπει νά) πηγαίνει. (Καί) όταν, οπωσδήποτε, φτάνει στόν προορισμό του, τά έχει καταφέρει. Γι΄ αυτό τόν λόγο, τό δόγμα είναι οδηγός γιά εκείνους, που διαπερνούν τήν κάθαρση, καί συνεχίζουν τήν πορεία πρός τόν φωτισμόν. Είναι (τό δόγμα) ένας οδηγός καί τίποτα περισσότερο. Αλλά, όσοι βρίσκονται σ΄ αυτό τό στάδιο (τού φωτισμού) γνωρίζουν ότι κάποια μέρα τό δόγμα θά εξαφανιστεί - ή θά σβήσει)». Συμπληρώνω, διότι τότε ο άνθρωπος έχει φτάσει στήν θέωση !
Σχόλιο
Μέ αυτές καί πολλές άλλες παρόμοιες ανοησίες, οι "πεφωτισμένοι" ΄μας΄ αποφάσισαν νά μάς κάνουν όλους φωτισμένους από τόν δαίμονα τού σκότους. Έτσι, πήραν τήν απόφαση νά ενώσουν (μέ τό κτιστόν φώς τού σκότους) όλες τίς ψευδο εκκλησίες. Συμπεριλαμβάνω εδώ καί τήν καθ΄ ημάς Νεορθοδοξία. Τό δόγμα θά χαθεί, μάς λένε, καί ήδη διαπιστώνουμε ότι μάς εγκατέλειψε. Συνοδά, χάθηκε η Μία Εκκλησία καί τό λαλήσαν είς αυτήν, διά τών Προφητών, Άγιον Πνεύμα. Σταδιοποίησαν τήν οδό τού αγιασμού τών ανθρώπων (σημ. προφανώς αντιγράφοντας μύστες τού μυστικισμού, καθοδηγούμενοι από τούς Ιλλουμινάτι), ακριβώς, όπως σταδιοποίησαν τόν μηχανισμό τού θανάτου : πρώτη φάση η απώλεια αισθήσεως, δεύτερη η κατάργηση τής εγκεφαλικής δραστηριότητας καί τέλος καρδιακή παύση, λόγω ανεπαρκούς οξυγόνωσης τών ιστών (χυμών) τού σώματος.
Φυσικά, λεκτική καί μόνο είναι αυτή η αδρή περιγραφή - κατά στάδια - τού μηχανισμού τού θανάτου. Όσον αφορά δέ στόν αγιασμό (κατά χάριν) ή θέωση, που προτείνουν οι ανοηταίνοντες "υψηλής συχνότητας" θεολόγοι, όπως ο Ιερόθεος Βλάχος, ο Ζηζιούλας καί έτεροι αντιγράφοι αυτών, δηλαδή, τήν κάθαρση, τόν φωτισμό καί τήν θέωση, τό πρόβλημα είναι ότι κάθαρση χωρίς φωτισμό δέν γίνεται. Ο φωτισμός προηγείται ! Εδώ όμως έχουμε τόν ψευδέστατο εωσφορικό φωτισμό, τόν άγγελο τού σκότους, ο οποίος, μετασχηματισμένος σέ άγγελο φωτός, προτάσσει τήν κάθαρση ! Καί ερωτάται : Δίχως φώς τί μπορείς νά καθαρίσεις ;
Πέραν όμως αυτού, υπάρχει ακόμη ένα βασικό ερώτημα. Καί είναι τούτο : Νά μάς πούν πότε πρόλαβε, ο εκ δεξιών συσταυρωθείς μέ τόν Κύριο ληστής, νά περάσει από τά στάδια κάθαρση, φωτισμός, θέωση ; Είναι ή δέν είναι αποκυήματα νοσηρής φαντασίας, αυτά που γράφει ο Ιερόθεος Βλάχος καί άλλοι ;
Τέλος, ούτε τό δόγμα θά χαθεί ούτε, ακόμη, γιά έναν σοβαρότερο λόγο, ο άγιος Τριαδικός Θεός θά εκχωρήσει τήν θέση Του στόν "ένα θεό γιά όλους", μέ τίς πάμπολλες διόδους, τριόδους καί λοιπές άλλες ατραπούς, που όλες οδηγούν στήν απώλεια τής ψυχής πρός κατίσχυση τών δαιμόνων καί τού κτιστού φωτισμού των. Η πρωτοφανούς θρασύτητας άποψη [”God is always a mystery. The mystery of the Holy Trinity must be separated from the dogma of the Holy Trinity. The dogma is not the same as the mystery.”] ότι ο Θεός είναι πάντα ένα μυστήριο, ενώ τό δόγμα δέν είναι, έρχεται ευθέως αντιθετη πρός τόν κατά Χάριν αγιασμό (θέωση) τού ανθρώπου ή/καί ανθρώπων. Τί πραγματεύεται τό Δόγμα ; Τό μυστήριο τής θείας Ενανθρωπήσεως δέν είναι τό κυρίως ζητούμενο ; Αδιανόητη μού φαίνεται η αποσύνδεση, εξ Ορθοδόξου επόψεως, Μυστηρίου καί Δόγματος.
«1 Καὶ εἶδον οὐρανὸν καινὸν καὶ γῆν καινήν· ὁ γὰρ πρῶτος οὐρανὸς καὶ ἡ πρώτη γῆ ἀπῆλθον, καὶ ἡ θάλασσα οὐκ ἔστιν ἔτι. 2 καὶ τὴν πόλιν τὴν ἁγίαν Ἰερουσαλὴμ καινὴν εἶδον καταβαίνουσαν ἐκ τοῦ οὐρανοῦ ἀπὸ τοῦ Θεοῦ, ἡτοιμασμένην ὡς νύμφην κεκοσμημένην τῷ ἀνδρὶ αὐτῆς. ( ... ) 22 Καὶ ναὸν οὐκ εἶδον ἐν αὐτῇ· ὁ γὰρ Κύριος ὁ Θεὸς ὁ παντοκράτωρ ναὸς αὐτῆς ἐστι, καὶ τὸ ἀρνίον. 23 καὶ ἡ πόλις οὐ χρείαν ἔχει τοῦ ἡλίου οὐδὲ τῆς σελήνης ἵνα φαίνωσιν αὐτῇ· ἡ γὰρ δόξα τοῦ Θεοῦ ἐφώτισεν αὐτήν, καὶ ὁ λύχνος αὐτῆς τὸ ἀρνίον. 24 καὶ περιπατήσουσι τὰ ἔθνη διὰ τοῦ φωτὸς αὐτῆς, καὶ οἱ βασιλεῖς τῆς γῆς φέρουσι τὴν δόξαν καὶ τὴν τιμὴν αὐτῶν εἰς αὐτήν, 25 καὶ οἱ πυλῶνες αὐτῆς οὐ μὴ κλεισθῶσιν ἡμέρας· νὺξ γὰρ οὐκ ἔσται ἐκεῖ· 26 καὶ οἴσουσι τὴν δόξαν καὶ τὴν τιμὴν τῶν ἐθνῶν εἰς αὐτήν. 27 καὶ οὐ μὴ εἰσέλθῃ εἰς αὐτὴν πᾶν κοινὸν καὶ ὁ ποιῶν βδέλυγμα καὶ ψεῦδος, εἰ μὴ οἱ γεγραμμένοι ἐν τῷ βιβλίῳ τῆς ζωῆς τοῦ ἀρνίου.» (Απ. κα΄).
Αυτό είναι τό όντως Φώς, τό «φῶς ἐκ φωτός», καί όχι τά παραληρήματα τών αιρετικών, πλέον, Νεο-Ορθοδόξων.
(1) https://orthodox-voice.blogspot.com/2020/06/blog-post_244.html
- Ο/Η Ανώνυμος είπε ... Παρεξηγείται το νόημα του μητροπολίτη Ναυπάκτου Ιερόθεου. Δεν είναι το νόημα αυτό που του αποδίδεται.
ΑπάντησηΔιαγραφή25 Ιουνίου 2020 - 9:56 π.μ.
- Ο/Η Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε ... Σωστές οι θέσεις σας κε. Δημήτριε Χατζηνικολάου. Τό πρόβλημα όμως βρίσκεται αλλού. Καί εννοώ τούς ακαδημαϊκούς κύκλους τής καθ΄ ημάς Θεολογίας. Βρέθηκε μήπως κανείς άλλος, πού νά εντόπισε τίς ανοησίες τού opinion maker (κατασκευαστής γνώμης) Ιεροθέου Βλάχου ; Φοβούμαι, οι δημόσιες σχέσεις (σημ. οι σχέσεις πάντα παρούσες) αποκλείουν αυτό τό ενδεχόμενο.
Τέλος, παρακαλείται ο Ανώνυμος (25 Ιουνίου 2020 - 9:56 π.μ.) νά μάς δώσει τό δικό του νόημα, επί τών γραφομένων τού Ιεροθέου Βλάχου.
25 Ιουνίου 2020 - 2:28 μ.μ
- Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Απάντηση στον κ. Κυπριανό Χριστοδουλίδη.
Το νόημα είναι ΣΙΓΟΥΡΑ το πιο κάτω, το ξέρω απο άλλο πασίγγνωστο πρόσωπο της ίδιας "σχολής" με τον Ναυπάκτου Ιερόθεο:
Μόλις φθάσει ο άνθρωπος στη θέωση δεν χρειάζεται τα δόγματα, αλλά η θεία Χάρη τον διδάσκει.
Οχι δηλαδή πώς παύουν να ισχύουν τα δόγματα. Οχι. Αλλά ο ίδιος δεν χρειάζεται να τα διάβασει, γιατί τα βιώνει.
Ορθόδοξος Επιτηρητής
25 Ιουνίου 2020 - 5:50 μ.μ.
- Απάντηση στόν Ορθόδοξο Επιτηρητή
Αυτές οι ωραιοποιήσεις ( : «Μόλις φθάσει ο άνθρωπος στη θέωση δεν χρειάζεται τα δόγματα, αλλά η θεία Χάρη τον διδάσκει. Οχι δηλαδή πώς παύουν να ισχύουν τα δόγματα. Οχι. Αλλά ο ίδιος δεν χρειάζεται να τα διάβασει, γιατί τα βιώνει») αποτελούν απλώς φραστικά σχήματα, κατά τό «λόγον πεφυσιωμένων» (1Κρ. δ΄20) τούς Αποστόλου Παύλου, άν σκεφθεί κανείς ακόμη, τί περί εαυτού εφρόνει καί ο Απόστολος τών εθνών Παύλος : «8 ἔσχατον δὲ πάντων ὡσπερεὶ τῷ ἐκτρώματι ὤφθη κἀμοί. 9 ἐγὼ γάρ εἰμι ὁ ἐλάχιστος τῶν ἀποστόλων, ὃς οὐκ εἰμὶ ἱκανὸς καλεῖσθαι ἀπόστολος, διότι ἐδίωξα τὴν ἐκκλησίαν τοῦ Θεοῦ· 10 χάριτι δὲ Θεοῦ εἰμι ὅ εἰμι·» (1Κρ. ιε΄).
Τό Μυστήριον τού Θεού είναι συνάμα καί Μυστήριον τής θεότητος Αυτού, η δέ αποκάλυψις τούτου σημαίνει τήν αποκάλυψη εν τοίς Μυστηρίοις τού Δόγματος, περί τού οποίου (Δόγματος), πάλι ο Απόστολος Παύλος σημειώνει : «Καυχάσθαι δὴ οὐ συμφέρει μοι· ἐλεύσομαι γὰρ εἰς ὀπτασίας καὶ ἀποκαλύψεις Κυρίου. 2 οἶδα ἄνθρωπον ἐν Χριστῷ πρὸ ἐτῶν δεκατεσσάρων· εἴτε ἐν σώματι οὐκ οἶδα, εἴτε ἐκτὸς τοῦ σώματος οὐκ οἶδα, ὁ Θεὸς οἶδεν· ἁρπαγέντα τὸν τοιοῦτον ἕως τρίτου οὐρανοῦ. 3 καὶ οἶδα τὸν τοιοῦτον ἄνθρωπον· εἴτε ἐν σώματι εἴτε ἐκτὸς τοῦ σώματος οὐκ οἶδα, ὁ Θεὸς οἶδεν· 4 ὅτι ἡρπάγη εἰς τὸν παράδεισον καὶ ἤκουσεν ἄρρητα ρήματα, ἃ οὐκ ἐξὸν ἀνθρώπῳ λαλῆσαι.» (2Κρ. ιβ΄)!
Αυτά συνιστούν τό μυστήριον τού Δόγματος καί όχι οι λόγοι πεφυσιωμένων ανδρών, κατά τίς υποδείξεις σιωνιστικών, μασονικών καί λοιπών άλλων ιερατείων τής νοητικής μειονεξίας.
26 Ιουνίου 2020 - 5:26 π.μ
- Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΛάθος έχει ο γιατρός Κυπριανός Χριστοδουλίδης του Παλαιού ημερολογίου. Δεν ειδικός και γι' αυτό δεν μπορεί να τα καταλάβει. Αυτά τα γράφουν παραδοσιακοί Θεολόγοι.
Ασχετα τα εδάφια με τα οποία απαντά. Ασχετα και άδικα και ο λόγος του για φυσίωση!! Ωσάν να μίλησαν για τον εαυτο τους και όχι για τους θεούμενους!!!
Ο π. Ιωάννης Ρωμανίδης, ο π. Γεώργιος Μεταλληνός, ο Ναυπάκτου Ιερόθεος και άλλοι της ίδιας "σχολής" όχι μόνο δεν έχουν σχέση αλλά και είναι αντίθετοι στίς "υποδείξεις σιωνιστικών, μασονικών καί λοιπών άλλων ιερατείων τής νοητικής μειονεξίας".
Ορθόδοξος Επιτηρητής
26 Ιουνίου 2020 - 7:50 π.μ.
- Κυπριανός Χριστοδουλίδης : Πρός Ορθόδοξο Επιτηρητή
Θά περίμενα συγκεκριμένα επιχειρήματα (διορθώσεις) επί τών λαθών μου. Αντ΄ αυτού έχουμε :
α)Δέν καταλαβαίνω, επειδή δέν είμαι ειδικός. Ειδικοί ήταν όμως οι γραμματείς, οι Φαρισαίοι καί οι νομικοί τής εποχής τού Κυρίου. Αυτοί καταλάβαιναν. Έπονται θαυμαστικό καί πολλά ερωτηματικά.
β) Δέν μπορώ νά καταλάβω τούς "παραδοσιακούς" (sic) θεολόγους ! Αναφέρονται ονομαστικά καί ερωτώ : Πόσο "παραδοσιακός" (sic) μπορεί νά είναι κάποιος - οι συγκεκριμένοι ειδικότερα - όταν παραμένει δέσμιος τού μνημοσύνου (μνήμης) τών αιρετικώς φρονούντων ομότιτλων καί ομοιόβαθμων τής Ιερωσύνης θεολόγων (;) ή ακόμη καί ευρισκομένων στά ανώτατα κλιμάκια αυτής ; Λέγονται αυτοί "παραδοσιακοί" ;
γ) Οι ονομαστικά αναφερόμενοι θεολόγοι είναι τυπικά δείγματα τής νέας Ορθοδοξίας. Υπόκεινται στήν επί τού παρόντως (έξωθεν επιβεβλημένην) αφανή «θεολογία τής ουσίας» ή φύσεως, τού αγίου Θεού, βασικές πηγές τής οποίας μπορεί κάλλιστα νά αναζητήσει οποιοσδήποτε μελετητής τού αρχέγονου Ιουδαϊσμού καί τού ήδη εν εξελίξει Σιωνισμού. Στό ίδιο συμπέρασμα, επίσης, άγεται καί όποιος ασχοληθεί μέ τίς απω-ανατολικές δοξασίες. Όλες αναφέρονται στό θείον, σέ θεό, καί ουδείς τολμά καί λέγειν «6 Ἐφανέρωσά σου τὸ ὄνομα τοῖς ἀνθρώποις οὓς δέδωκάς μοι ἐκ τοῦ κόσμου» καί τά εξής (Ιν. ιζ΄). Κοινή συνισταμένη όλων αυτών ο μυστικισμός, ο αποκρυφισμός, η θεοσοφία-αριθμοσοφία κλπ. γεννήματα τής Καμπαλλά. Φυσικά, ο ελευθεροτεκτονισμός δέν μένει ορφανός καί οι ακουσίως συντασσόμενοι μέ αυτόν, οφείλουν καλώς νά τό εννοήσουν καί νά τό αντιληφθούν.