Από ιστοσελίδα φέησμπουκ
- Fdimitrios Athanassiou Aπαραίτητες επισημάνσεις
Επειδή μερικοί ίσως προσπαθήσουν να εφαρμόσουν κάποιες πρωτότυπες εκκλησιαστικές πρακτικές στην περιοδο του lockdown σημειώνουμε τα παρακάτω:
Α. Ο οίκος του Θεού ΔΕΝ είναι "οίκος εκλεκτών " Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να γίνονται διακρίσεις ούτε στις ακολουθίες, ούτε στην Θεία Κοινωνία. Τι θα απολογηθούν οι κληρικοί για τα πρόβατα που τους εμπιστεύθηκε ο Χριστός;; ...τα άφησα απέξω γιατί έτσι διέταξε ο Καίσαρας;
Β. Το να έρχονται μετά την Λειτουργία ένας-ένας για να μεταλάβουν, αυτό απαγορεύεται γιατί δεν παρευρίσκονταν στην Λειτουργία.
Γ. Το να πηγαίνει ο παπάς στα σπίτια ώστε να τους κοινωνήσει έναν έναν... αυτό πάλι απαγορεύεται για δύο λόγους : πρώτον γιατί είναι υγιείς και κυρίως, δεύτερον, γιατί είναι Δειλοί και κρύβονται ενώ η μετάληψη προϋποθέτει Ομολογία
- Αδαμαντία Αλατάρη : Και η δική σας θέση ποια είναι ; Να μείνουνε χωρίς Χριστό για όσους μήνες αντέξουμε ή δεν αντέξουμε ;
- Κυπριανός Χριστοδουλίδης : Τό ανωτέρω σύντομο σχόλιο, στά νέα δεδομένα εκκλησιασμού τών πιστών, αφορά στήν Εκκλησία καί στό σώμα τής Εκκλησίας, δηλαδή στούς πιστούς. Η νέα αυτή εκκλησιαστική πρακτική που προτείνεται, γιά λόγους μετριασμού τού αντιεκκλησιαστικού καί Χριστομάχου σφραγίσματος τών ιερών Ναών, μάς λέει ότι τό σώμα τής Εκκλησίας, δηλαδή οι πιστοί, δέν είναι απαραίτητο νά είναι ακέραιο καί πλήρες. Μπορεί νά είναι "σώμα" χωρίς χέρια, χωρίς πόδια, χωρίς μάτια, χωρίς αυτιά ή ακόμη-ακόμη καί χωρίς κεφάλι ! Η επισκοποκεντρική εκκλησία, πάντως, είναι ... πολυκέφαλη.
Εφόσον, λοιπόν, αυτό γίνεται δεκτό, τότε είναι αδιάφορο άν υπάρχουν πιστοί (σώμα) κατά τήν τέλεση τής Θείας Ευχαριστίας, αρκεί νά είναι παρόντες μόνο οι ιερείς καί οι ψάλτες. Οπότε, είναι, νομίζω, προτιμότερο νά μένεις εκτός αυτής τής ψευδούς εκκλησίας, παρά νά βληθείς εις τήν γέεναν μετά τού Άννα καί τού Καϊάφα : «Συμφέρον γὰρ ἐστιν ἄνευ αὐτῶν συναθροίζεσθαι εἰς εὐκτήριον οἶκον, ἤ μετ’ αὐτοὺς ἐμβληθῆναι, ὡς μετὰ Ἄννα καὶ Καϊάφα, εἰς τὴν γέεναν τοῦ πυρός ... ἵνα ἡ Ἐκκλησία ἀσκανδαλίστως συναγομένη διαφυλαχθήσεται».
(Μέγας Αθανάσιος, Patrologia Graeca 27, 1369 C, από τό βιβλίον "Τό Αντίδοτον", Θεοδωρήτου Ιερομονάχου, Αγιορείτου)
Αιφνίδιος, λοιπόν, καί απρόσκλητος, προβάλλει ο λογισμός : Μήπως ο άγιος Θεός επιτρέπει τό σφράγισμα τών Ιερών Ναών, επειδή αποστρέφεται τήν εκκλησία τού σιωνιστικού ενωτικού Οικουμενισμού ; «4 οὐκ ἐκάθισα μετὰ συνεδρίου ματαιότητος καὶ μετὰ παρανομούντων οὐ μὴ εἰσέλθω· 5 ἐμίσησα ἐκκλησίαν πονηρευομένων καὶ μετὰ ἀσεβῶν οὐ μὴ καθίσω.» (Ψ. ΚΕ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους