Διαβάσετε γιά νά δείτε καί νά μάθετε τί αστέρια θεολογίας, εκκλησιολογίας, ορθοδοξολογίας - όχι μόνο ασκητικής - έχουμε,
- Ρουμελιώτης Δημήτριος
«Συνιστᾶ βλασφημία κατεναντίον τοῦ ἁγίου Πνεύματος, ἡ δίωξις τῶν ἐκείνων τῶν ὁμοδόξων κατά πάντα πρός τὸν κοινόν προστάτην ἅγιον, ὑπό τοῦ ἑτεροδόξου πρός τόν προστάτην ἅγιον, ἕνεκα καί μόνον τῆς ὁμοδοξίας τοῦ καταδιωκομένου πρός τόν ἐν λόγω κοινόν αὐτῶν προστάτην ἅγιον.
Καί οὐχί τοσοῦτον κακόν τοῦτον τό κακόν, τό ὅμως κατανοητόν ἐν ἀνθρὠποις, ὅσον τό κακόν τό δηλοῦν τό ἀκατανόητον τοῦ θεωρουμένου, ὑπό των ἀδελφῶν αὐτῶν, ἐν τῆ μία καί ταυτῆ αὐλήν.
Καί ἡ ἐπί ἀμετανοησίας ἀσυγχώρητος βαρυτέρα βλασφημία κατεναντίον τοῦ ἁγίου Πνεύματος, ἔσται ἐκ τοῦ εἶναι ἐξ αὐτοῦ τοῦ ἁγίου Πνεύματος ἡ, κοινή πάντων τῶν ὁρθοδόξων, δόξα τοῦ αὐτῶν προστάτου ἁγίου, ἡ ἀναλλοίωτος μία καί αὐτή δόξα , ἡ ἐξ ἀπαρχῆς τῶν πάντων καί ἄχρι τῆς ἡμέρας τοῦ Κυρίου, τῆς φοβερᾶς. Καρούλια ἁγίου Ὅρους, Μάρτιος 1982.»
- Kyprianos Christodoulides Συχνά λέγουν ότι "καί οι άγιοι κάνουν λάθη". Δυσνόητος η γραφή τών Καρουλίων.
- Roumeliotis Dimitrios Kyprianos Christodoulides το ενδιαφερον ειναι οτι γραφτηκαι απο ερημιτη ΧΩΡΙΣ συνοδεια , με εμμεση αναφωρα που αφηνει να εννοηθει οτι ειναι δυνατον να περιγραφει ακομη και προρηση...
- Kyprianos Christodoulides Roumeliotis Dimitrios «Συνιστᾶ βλασφημία κατεναντίον τοῦ ἁγίου Πνεύματος, ἡ δίωξις τῶν ἐκείνων τῶν ὁμοδόξων κατά πάντα πρός τὸν κοινόν προστάτην ἅγιον, ὑπό τοῦ ἑτεροδόξου πρός τόν προστάτην ἅγιον, ἕνεκα καί μόνον τῆς ὁμοδοξίας τοῦ καταδιωκομένου πρός τόν ἐν λόγω κοινόν αὐτῶν προστάτην ἅγιον.»
Τί μάς λέει εδώ ; Λέει ότι είναι βλασφημία πρός τό άγιον Πνεύμα η δίωξις κατά παντός εξ εκείνων τών ομοδόξων - που είναι όμως ετερόδοξοι - πρός κοινόν προστάτην άγιον, ένεκα καί μόνο τής ομοδοξίας (τού ετεροδόξου πρός τόν ομόδοξον) ! Δηλαδή, αρκεί καί μόνο η σύμπτωση τιμής πρός άγιον (πρός τήν αγιότητά του) αδιαφόρως εάν είναι ομόδοξος ή ετερόδοξος ! Δηλαδή, κι ένας Μουσουλμάνος που τιμά, σέβεται ή δέχεται - εδώ διαλέγουμε - τήν Παναγία ή τόν Άη Γιώργη, αλλά κόβει τά κεφάλια τών Χριστιανών, είναι ομόδοξος εν αγίω Πνεύματι !! Ήμαρτον Κύριε. Διερωτώμαι, άν τό σκέφθηκε αυτό πρίν τό γράψει.
- Roumeliotis Dimitrios Kyprianos Christodoulides Μονο ενας σχισματικος μεσα απο την νοσηροτητα της θρησκευτικης του πιστεως, θα μπορουσε να κατηγωρησει εναν αγιορειτη με εννοιες που εμπλαικουν αλλοθρησκους οπως οι Μουσουλμανοι , οταν αυτος ο αγιορειτης μοναχος εκφραζει την γνωμη του σε θεματα της θεολογιας και της εκκλησιολογιας της Ορθοδοξιας...
- Kyprianos Christodoulides Όπως συχνά φαίνεται, όταν κουβεντιάζουμε, η εμπάθεια δέν λέει νά σ' αφήσει. Αλλά, έστω, άς τό παραβλέψω. Γιά πές μας λοιπόν, είναι ποτέ δυνατόν νά έχουμε ετερόδοξα ομόδοξους καί από τήν άλλη ομόδοξα ... ομόδοξους ; Τί ανοησία είναι κι αυτή πάλι ; Καί έρχεσαι εσύ τώρα, νά μού γράφεις "γιά θέματα θεολογίας, εκκλησιολογίας, καί ... ορθοδοξολογίας", τήν οποία εσύ ονομάζεις (θεός νά τήν κάνει) ορθοδοξία ! Είσαι σοβαρός ή μήπως σέ στράβωσε η υπογραφή ενός ακατονόμαστου εκ Καρουλίων ασκητή ; Πρίν μού απαντήσεις, φρόντισε νά προσδιορίσεις εαυτόν ως ομόδοξα ομόδοξο. Ο ετερόδοξα ομόδοξος που σού γράφει, είναι (γιά σένα) σχισματικός ! Οι άλλοι, οι οικουμενιστές, τί μέρος τού λόγου είναι ; Γιά απάντησέ μας : ομόδοξα ομόδοξοι σάν τήν αφεντιά σου ή ετερόδοξα ομόδοξοι, σάν εμένα τόν σχισματικό ;
- Roumeliotis Dimitrios Δεν προκειται να προσπαθησω να ερμηνευσω κατι που εγραψε καποιος αλλος χρονια πριν, και πολυ περισσοτερο να απολογηθω για κατι που γραφτηκε το 1982 αν και μοιαζει να εχει εφαρμογη και σημερα...
- Θεολόγος Αμπόνης Ο "συγγραφέας" είναι τόσο σχετικός με την Θεολογία, ώστε δεν γνωρίζει την ακρίβεια των όρων.Ο όρος "Ετερόδοξος" χρησιμοποιείται διά χριστιανικές ομολογίες και κοινότητες, που όμως έχουν αποκλίνει από το Ορθόδοξον Δόγμα και έχουν αποσχισθεί από την μίαν Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν.Όλοι οι άλλοι, αναζητούντες "θεόν"στίς πλάνης μονοπάτια και κακοτοπιές, ακόμη και οι μονοθεϊστές (Εβραίοι-Μουσουλμάνοι) ονομάζονται ΑΛΛΟΔΟΞΟΙ. Αφ'ετέρου, είναι απορίας άξιον, τί σόϊ θεολογική συζήτηση κάνουμε με εκφράσεις του τύπου: "οι ετερόδοξοι ομόδοξοι" !!! Σάν να λέμε: "μια ημερήσια νύχτα"!.
Kyprianos Christodoulides Καί μιά όχι καί τόσο ασήμαντη λεπτομέρεια. Τόν όρο "ετερόδοξοι", που αναφερόταν ουσιαστικά σέ αιρετικούς, τόν πρωτοσυνάντησα (άκουσα καί διάβασα) κάπου εκει στήν δεκαετία τού 1960. Τόν ανέφεραν, αυτοί που τόν χρησιμοποιούσαν, γιά "χριστιανούς" διαφορετικού όμως δόγματος. Προφανώς, κατόπιν εντολών άνωθεν ( ... ) δεδομένου ότι η "φάμπρικα" τού Οικουμενισμού καί τής Παγκοσμιοποίησης, είχε μπεί μπροστά. Έτσι, λοιπόν, όταν ο Ορθόδοξα ακατήχητος άκουγε νά γίνεται λόγος γιά "ετερόδοξους χριστιανούς", τό μυαλό του δέν πήγαινε σέ αιρετικούς. Πήγαινε σέ ... ετερόδοξους μέν, ομόδοξους (χριστιανούς) δέ ! Γιατί όχι καί σέ ανακατεμμένους Ορθοδόξους ;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους