Ο Περί Επιστήμης Λόγος : Ιώβ καί Αριστοτέλης (αρχαιότερος ο Ιώβ)
Από ιστοσελίδα φέησμπουκ Cicero JurisconsaltusΚαθ' όσον ο Σωκράτης στον πλατωνικό "Θεαίτητο" εκμαιεύει ως ατελή τον ορισμόν της Επιστήμης ως αληθούς δόξης μετά Λόγου : [ "οὔτε ἄρα αἴσθησις, ὦ Θεαίτητε, οὔτε [210β] δόξα ἀληθὴς οὔτε μετ᾽ ἀληθοῦς δόξης λόγος προσγιγνόμενος ἐπιστήμη ἂν εἴη"...], εξ ίσου ελέγχεται ως ανεπαρκής μάλλον δε απατηλός.
Ο εξ ενδόξων ά-λογος λόγος των δοκησισόφων "επιστημόνων" της περιόδου της corona τρομολαγνείας, όπου "ένδοξα " "τὰ δοκοῦντα πᾶσιν ἢ τοῖς πλείστοις ἢ τοῖς σοφοῖς" : βλέπε, Τοπικών Α1, 100 a - κατά τον οριοθέτην και ορισμο-θέτην Μέγα Σταγειρίτην.
ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΕΝΤΑΥΘΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΓΩΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΕΙΑ ΠΕΡΙ ΓΝΩΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑΣ
( ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΣΩ ΠΕΡΙ ΤΟΥΤΩΝ ... ), ΣΑΣ ΚΑΛΩ ΠΕΦΙΛΗΜΕΝΟΙ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΕΝΤΡΥΦΗΣΕΤΕ ΣΤΙΣ ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ( οι υπογραμμίσεις με κόκκινη μελάνη είναι του αναρτώντος..), ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ, στο μέτρο κατανοήσεως κατά το δυνατόν εκάστου ,
διότι πρόκειται περί ιατρικού πανεπιστημιακού συγγράμματος, ΝΑ ΚΑΤΑΦΑΝΕΙ Η ΒΔΕΛΥΡΑ ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝ-ΔΗΜΙΚΟΥ ΜΠΟΛΙΑΣΜΑΤΟΣ ...
ΚΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΠΟΙΗΣΩ ΝΑ ΑΝΡΩΤΗΘΕΙΤΕ ΕΥΛΟΓΩΣ ΤΙ ΣΚΟΠΟ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΟΝΙΔΙΑΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΕΝΟΣ ΙΟΥ ΠΟΥ ΠΛΗΤΤΕΙ ΤΟ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ; Η ΤΙΣΙΣ ΚΑΙ Η ΝΕΜΕΣΙΣ ΔΕΝ ΑΠΕΧΟΥΝ ΜΑΚΡΑΝ
Υ.Γ. εσκόπευα από τον Απρίλιο του 2021 να αναρτήσω τις παρούσες, αλλά, να το πω απλά, εδίσταζα ...Μπα... τόσες χιλιάδες χιλιάδων δηλαδή ιατρών "επιστημόνων" που διερρήγνυαν τα ιμάτιά των περί της αποτελεσματικότητος και εγκυρότητος των "μπολίων" .. δεν θα γνωρίζουν ;
ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΓΝΩΡΙΖΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ. ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑΝ ΤΗΣ ΓΝΩΣΕΩΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΛΑΒΕΤΕ ΤΑΥΤΟΣΗΜΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑΝ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΩΣ
ΑΛΛΑ ΟΥΤΩΣ 'Η ΑΛΛΩΣ , ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΠΡΆΞΕΙ ΑΣΥΓΓΝΩΣΤΟΝ ΑΜΕΛΕΙΑΝ ΑΝ ΟΧΙ ΔΟΛΟΝ. ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ....
Σχόλιο Κυπριανός Χ
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02s5WbPYdttxTzDkfMCT6Pzdn7o6bJbyotzzg2zHthLG4raDPVPqkswkdkUPC1fkm8l&id=100051235238981
Σέ πληροφορώ, αναγνώστη, ότι ουδείς εκ τών συναδέλφων μου ιατρών, γνωρίζει τόν ακριβή ορισμό τής επιστήμης, όπως δίδεται στό 28 Κεφάλαιο τού βιβλίου Ιώβ τής Π. Διαθήκης :
Περί επιστήμης ο λόγος : " ... 27 τότε εἶδεν αὐτὴν καὶ ἐξηγήσατο αὐτήν, ἑτοιμάσας ἐξιχνίασεν. 28 εἶπε δὲ ἀνθρώπῳ· ἰδοὺ ἡ θεοσέβειά ἐστι σοφία, τὸ δὲ ἀπέχεσθαι ἀπὸ κακῶν ἐστιν ἐπιστήμη."
Παρότι, εδώ καί 30 χρόνια, έχω καταστήσει γνωστό αυτό τό εδάφιο, ουδείς τό αναπαρήγε.
Όσον αφορά δέ στήν ετυμολογία της λέξης "επιστήμη", η σύνθετη αυτή λέξη από τήν πρόθεση "επί" καί τό ρήμα "ίστημι", ετυμολογείται μεταφορικά ως " γνωρίζω λίαν καλώς ". Αλλά δέν συμβαίνει αυτό. Η πρόθεση "επί" δηλώνει τόπο : δηλαδή, πού ίστημι ; Εάν δέ τό ίστημι σημαίνει "ιστό" - λέμε "ο ιστός τής σημαίας" - οι συνειρμοί παραπέμπουν, γιατί όχι, σέ σταυρό ή καλύτερα Σταυρό. Αυτά, από έναν αγράμματο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια εκφράζουν τη γνώμη ή άποψη του συντάκτη τους